Skocz do zawartości

smoku215

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O smoku215

  • Urodziny 12.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Małopolska

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Wielkie dzięki Kresek:) Czyli kupuję np. taką http://moto.allegro.pl/item958073507_poduszka_powietrzna_kierownica_vw_passat_b3_b4.html i po prostu montuję nie zwracając w ogóle że tam jest poducha, zakręcam i już, ma się kręcić ma się rozumieć?
  2. Witam wszystkich ! Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy do mojego Paska jako że mam wersję bez poduszki podejdzie bez problemu kierownica od wersji z poduchą? Moja niestety już w połowie jest odklejona:dupablada
  3. Witam, Kolego gseptember, miałem u siebie dokładnie to samo plus jeszcze dodatkowo ciekło przy ośce gazu. Pompiarz za całą robotę wziął 180 zł z częściami. Do ściągnięcia była góra pompy, wymiana 2 lub trzech oringów, uszczelka pod górę pompy i nowa membrana bo przy okazji wyszło że ma dziurkę. Nie daj się wrobić czasem komuś że trzeba wyciągać całą pompę, mi tak jeden proponował i śpiewał za to ok 600 zł. Wciskał mi że cała jest do rozebrania. Pozdrawiam.
  4. Zgadzam się że najlepiej wymienić komplet, ale widzę że kolega "Tom ek1" dopiero zakupił autko i zapewne musi myśleć o wymianie oleju, rozrządu, płynu no i przerejestrowaniu go. Do tego jeszcze wymiana czterech świec to następny wydatek ok.250 zł. Dlatego mu doradziłem że jak jest pewny pozostałych trzech świec to może wymienić jedną i zobaczy co się będzie działo. W razie potrzeby nie ma problemu wymienić pozostałe.
  5. Jak jedna jest spalona a reszta jest OK to wymień tylko tą jedną. Ja jestem właśnie po wymianie całego kompletu ale miałem trzy spalone, a jedna już ledwo żyła. Ja kupiłem świece Beru, koszt ok. 60 zł za sztukę. Wydaje mi się że nie ma co oszczędzać i kupować jakiś takich zamienników. Pozdrawiam....
  6. Ale obroty zmieniły się tak nagle czy tak ma cały czas? Rozumiem że przy pompie wtryskowej nie grzebał?
  7. Margraz, a spróbuj poruszać wtyczką na zbiorniczku płynu hamulcowego, może tam coś nie styka tak jak należy i kontrolka cały czas świeci. Miałem taki sam problem i u mnie to pomogło:)
  8. A jaka jest różnica między tymi tłumikami? Oczywiście pomijając to że jedna ma dwie a druga jedną rukę
  9. U mnie pomogło wymienienie wszystkich sprężyn przy szczękach, szczególnie duże znaczenie miała ta od regulatora luzu, była naciągnięta jak cholera. Przedtem hamulec był taki papuciowaty a teraz, to nie ma porównania. No i oczywiście odpowiednia regulacja hamulca awaryjnego....
  10. Miałem to samo u siebie, co prawda tarcze wymieniłem bo i tak były już dosyć mocno starte, ale przyglądałem się tym śladom dokładnie, nie wiem od czego one były, ale w żadnym wypadku nie były to pęknięcia. Tak że spoko...
  11. A ja nie zablokuję kół ręcznym, chyba że coś ze szczękami, bo to są jakieś "no name"
  12. Podłączę się pod temat. Wymienione mam praktycznie wszystko, przód - tarcze, klocki, przewody elastyczne. Tył - szczęki, cylinderki przewody miedziane, linka do ręcznego. Jak również pompa hamulcowa no i oczywiście płyn hamulcowy.Bębny są OK a hamulec jakiś taki papuciowaty, wszystko dotarte, zrobione już z 1500 km. Ja już nie mam pomysłu dlaczego tak jest, może ktoś coś doradzi?
  13. Ja mam trzy piny, drugi wiatrak jest napędzany paskiem, powinny być dwie prędkości wiatraka. Tak podaje instrukcja.
  14. U mnie są dwa wiatraki, klimy też nie mam. Chyba każdy Passat oryginalnie powinien mieć dwa, tym bardziej diesel, jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Pozdrawiam:637:
  15. Dyskusji na ten temat jest na tym forum sporo - poszukaj. Jak jesteś z tego zadowolony to po co będziesz zmieniał, ja też takiego używam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności