Skocz do zawartości
Gość baggio10

Autko gaśnie po 2-3 sekundach

Rekomendowane odpowiedzi

Gość baggio10

Witam kolegów na Forum jestem tu nowy i mam pytanko.Mam Passata z 97 roku 1.8 20V ADR i taki problem wsiadam do autka odpalam a autko gaśnie po 2-3 sekundach :(zauważyłem ze na liczniku wyskakuje autko.takie małe spostrzeżenie ze jak te autko miga to odpali samochód a jak przestaje migać to zgaśnie co to ?:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Migające Autko to immobiliser. Może kod padł w Kluczyku. Próbowałeś kluczykiem zapasowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na pewno immobilajzer. To tak działa, że auto odpala na 2 sekundy i gaśnie.

 

- Sprawdź kluczykiem zapasowym czy odpali

- Podłącz auto pod VAG, może coś wyłapie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość baggio10

nie próbowałem kluczykiem zapasowym bo na przykład 3 razy zgaśnie a za czwartym zapali i to jest dziwne że raz pali a raz nie chce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krótko mówiąc robisz tak:

 

- zdejmujesz osłonę pomiędzy kierownicą a deską

- szukasz nawiniętej na stacyjce cewki immo (takie kółko plastikowe ze zwojami drutu w środku)

- czyścisz styki na kostce połączeniowej tejże cewki (psykasz wd40 lub coś podobnego)

- składasz obudowę

- zapalasz i jeździsz długo i szczęśliwie ;)

 

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP

Drodzy koledzy,

czy również immobiliser jest winny kiedy dzieją się takie cuda:

-w trakcie jazdy spadają wszystkie wskazówki na zegarach, a po chwili się podnoszą lub skaczą "góra-dół"

-również w trakcie jazdy migają kontrolki, między innymi ta od alarmu ( autko z kluczykiem)

A kiedy wróciłam do domu, to padło wszystko, wskazówka od szybkościomierza została na 160k/h (!!!) nie jechałam tyle, od obrotów jest na max. Auto odpala i natychmiast gaśnie.

 

Nie mam nawet jak do mechanika dojechać.

 

Ratunku !!!!!!

 

Dodam jeszcze,że na obu kluczykach dzieje się tak samo.

Edytowane przez Iskra PRP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej było by podłączyć pod VAG'a. Vag prawdę Ci powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP

Tylko skąd ja mam VAG'a wytrzasnąć? U mnie w ogródku nie rośnie ;) , a do mechanika nie dojadę, bo auta nie mogę odpalić!

 

Przepraszam,że rzucam pod postem posta ale to w ramach ważnego info.

Wiem już co autu dolega.

Szlag mnie mało nie trafił kiedy mi spec powiedział ile mnie taka przyjemność będzie kosztowała.

Zatem po kolei...do wymiany mam:

-licznik

-immobiliser

-sterownik od licznika i immobiliser'a

 

Średni koszt takiej zabawy - ok. 1.000zł ( ale i to nie jest pewne)

 

Nie lubię już mojego passata. Sprzedam dziada!

Edytowane przez kazio
scalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Iskra immobilizer jest zintegrowany w liczniku, a sterownik od immo i licznika, cóż to za cudo i gdzie się znajduje bo nie mam pojęcia :)

 

A teraz dobra wiadomość dla ciebie nie wiem jaki masz numer licznika, ale używki do 1.9 TDI sprzed liftu stoją na allegro za 200-400 zł zależnie od tego czy masz FIS.

 

np. bez FISu z numerem 3b0:

http://allegro.pl/item456549532_licznik_passat_b5_1_9_tdi_3bo.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość deadcowpl

W moim przypadku wystarczyło przetarcie kluczyka O_o.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP

sadisadi - dzięki bardzo. Wiem ile mniej więcej kosztują te części.

Immo - ok. 460zł.

Licznik - ok. 200zł

Ten cały sterownik - tez coś koło 200zł ( ale nie pytaj mnie gdzie to ustrojstwo się znajduje, bo pojęcia nie mam. Mechanik mi zapodał takie info po oględzinach,rzekomo to jest urządzenie do sterowania i integrowania pracy immo i licznika.)

Do tego robocizna - też pewnie z 200zł...

Wychodzi ponad 1.000zł.

Młoda jestem ( względnie ;) ) miałam już trzy samochody, ten jest czwarty ale jeszcze NIGDY nie miałam takiego wydatku związanego z naprawą auta. Szlag!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmien mechanika ;) W liczniku mogly powstać zimne luty, albo przy zlączu albo przy regulatorze napięcia. Jakies 30min roboty choc nie mozemy wykluczyc ze juz go jednak nie odratujemy... Przy kupnie innego musisz poznac PIN i zaprogramować kluczyk. W sumie napewno duzo duzo mniej niz 1000zl, rzeklbym ze jakby dobrze kupić licznik to nawet ponizej 500zl ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Remikon

Witam!

Poczytałem Wasze posty i myślę sobie, że może też mam problem z "immo". Nie zawsze silnik zapala za pierwszym razem i często gaśnie zaraz po odpaleniu (spadają obroty). W czasie jazdy to się nie zdarza.

Poza tym, podobno mam za małe napięcie na aku i "wiecznie" pali mi się kontrolka "check".

Czy to może być powód "trudnego" uruchamiania silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Remikon

 

Skoro jak piszesz masz podobno za małe napięcie akumulatora , to dlaczego sobie nie zmierzysz napięcia podczas rozruchu silnika.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"wiecznie" pali mi się kontrolka "check".

a ten temat akurat z akumulatorem nie ma nic wspólnego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten cały sterownik - tez coś koło 200zł ( ale nie pytaj mnie gdzie to ustrojstwo się znajduje, bo pojęcia nie mam. Mechanik mi zapodał takie info po oględzinach,rzekomo to jest urządzenie do sterowania i integrowania pracy immo i licznika.)

Do tego robocizna - też pewnie z 200zł...

!

Zmień mechanika bo ten oszukuje - immo jest w zegarach - sterownik od immo jest w zegarach - immo komunikuje się tylko z kompem silnika no i oczywiscie z kluczykiem> najpierw należy sprawdzić pętlę przy stacyjce i kable pomiędzy pętlą a zegarami - jelsi nic to nie pomoże wtedy podmiana zegarów - zegary kupis zod 100 do 300zł jełśi bez FIS a z FISem od 300 wzwyz. Nowe zegary oczywiscie trzeba będzi e wpiać następeni po odczytaniu kodu immo dokodowac kluczyki - po dokodowaniu immo będiz edziałąło i niech ten mechanik nie p... że sterownik poszedł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Remikon

... nie zmierzę napięcia, bo nie mam czym. W warsztacie powiedzieli, że kontrolka "check" właśnie zapala się "bezsensownie" przez te niskie napięcie. Chodzi mi tylko o potwierdzenie, czy zbyt niskie napięcie na aku może powodować zapalanie kontrolki "check"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Iskra PRP

O matko jedenasta! Toście mnie teraz załamali. Jadę zaraz do tego "fachowca"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009

proponuje odwiedzic dobrego elektryka-elektronika, ten kowal wciska jakis kit. przy tzw "chockach-klockach" nalezy sprawdzic przedewszystkim polaczenia elektryczne- kostki, styki, sciezki. dopiero pozniej wymienia sie czesci na nowe. a tak na chlopski rozum- jezeli raz dziala dobrze a raz nie to co jest tego przyczyna?? napewno wymiana na nowe nie jest rozwiazaniem bez uprzedniego zweryfikowania polaczen w instalacji elektrycznej!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tez sie cos takiego działo, to wtedy tym od regulacji kierownicy opuszczałem ja do góry do dołu i juz działao, bo to podobno kabelki od imobilaizera sie zruszaja i przez to niełaczy czasem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności