JVC Zgłoś #61 Napisano 23 Listopada 2010 tą kostką to się nie przejmuj jak zauważyłeś wszystko działało wcześniej bez zarzutu jak nie miałeś jej podpiętej przekaźnik też raczej nie przekaźnik jest łatwo sprawdzić ponieważ przekaźnik prostej budowy ma działa na zasadzie elektromagnesu który podciąga styki do siebie za pomocą małego prądu łączy styk prądu dużego mówiąc kolokwialnie a więc albo on działa albo nie a u Ciebie jest że czasami załapie. kostkę stacyjki też można sprawdzić po oględzinach jak i grzebiąc w niej jak na filmach amerykańskich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #62 Napisano 23 Listopada 2010 Kostka do kierunkowskazów? Pewnie tak. Do bocznych oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #63 Napisano 23 Listopada 2010 The saint kierunkowskazy w identycznej kostce co do cewki?? Nie wiem czy identyczna, przydałyby się fotki ale od kierunków też jest 3 pinowa, no i jest koło cewki mniej więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #64 Napisano 23 Listopada 2010 To jest fotka: Czyli rozebrać kolumnę kierownicy i posprawdzać wszystko?? Tylko dziwne jest, że rozrusznik kręci normalnie, rozumię, że sygnału nie dostaje komputer tak?? Przewód idzie prosto od stacyjki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #65 Napisano 23 Listopada 2010 bym opiewał nad kostką stacyjki ponieważ przekaźnik to albo działa albo nie działa a u Ciebie czasami "załapie" najprostsze przekaźniki są zbudowane na podstawie elektromagnesu który przyciąga styk za pomocą małego prądu łączy styki o większym natężeniu i tak to działa więc pogrzeb w stacyjce. staraj się robić eliminacją prób i błędów. aż wkońcu dotrzesz do tego brakującego ogniwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #66 Napisano 23 Listopada 2010 Mo dobra, jutro z rana rozkręcę i posprawdzam, dam znać jak efekty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #67 Napisano 23 Listopada 2010 To jest kostka od kierunków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #68 Napisano 23 Listopada 2010 Dzięki kolego, wszystko jasne. Dam znać jutro co z odpalaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #69 Napisano 23 Listopada 2010 dokładnie bo że rozrusznik kręci to nie wszystko jakby tak to działało to można by na zwarcie zapalić samochód bez włączenia zapłonu. koszt kostki stacyjki to jakieś 30 zł także też nie duże koszty. sprawdzając leć od początku aby nie zaczynać od środka ---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:17 ---------- szczerze się przyznaje nie mam pojęcia od czego może być ta druga kostka przy module tym bardziej że mamy takie same silniki ABS i u mnie czegoś takiego nie ma ale jak wcześniej działało bez tego to nie przywiązuj żadnej wagi do niej. ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:19 ---------- od kierunków kostka? a Kolega ma przecież kierunki i działają przecież jakby coś było wypięte to by nie działały. ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:22 ---------- Powodzenia w działaniu po sznurku do kłębka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #70 Napisano 24 Listopada 2010 od kierunków kostka? a Kolega ma przecież kierunki i działają przecież jakby coś było wypięte to by nie działały. Napisał The_Saint Kostka do kierunkowskazów? Pewnie tak. Do bocznych oczywiście Umiemy czytać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #71 Napisano 24 Listopada 2010 Podpowiem szybki patent na sprawdzenie kostki stacyjki: - odpiąć przewód od elektromagnesu rozrusznika - ten najcieńszy i 1) włączyć zapłon, następnie przekręcić kluczyk jak do odpalania i obserwować kontrolki czy nie gasną, albo migają, 2) włączyć zapłon, następnie podać "+" przewodem bezpośrednio z akumulatora na styk rozrusznika, zastępując w ten sposób odłączony przewód. Albo jeszcze łatwiej, można zewrzeć wkrętakiem, kluczem itp. wspomniany styk z grubym przewodem, tym przykręconym nakrętką 13mm. Jak będzie odpalał grzecznie, to wina kostki. Operację podania napięcia zrób energicznym, pewnym ruchem starając się dobrze docisnąć do styków, bo inaczej zrobi się spawarka Przy tej "operacji" upewnij się 3x, czy na 100% auto jest na luzie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakub220 Zgłoś #72 Napisano 24 Listopada 2010 Witam, mam pytanie dotyczące pasata combi 1,9 TDI jest ono z 1995 roku. Sprawa tyczy się (Przekaźnika świec żarowych), gdzie on znajduje sie, jak do niego dotrzec i jaki symbol moze miec nadany bardzo prosił bym o informacje na forum lub na e-mail [email protected] dziekuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #73 Napisano 24 Listopada 2010 Witam, mam pytanie dotyczące pasata combi 1,9 TDI jest ono z 1995 roku. jeżeli pasek jest z 95 roku to nie ma on silnika z oznaczeniem AFN i nie ma 110 KM... Sprawa tyczy się (Przekaźnika świec żarowych), gdzie on znajduje sie, jak do niego dotrzec i jaki symbol moze miec nadany dlaczego akurat pytasz w tym temacie?? pierwszy lepszy wybrałeś?? Przekaźnik na pozycji 12 w skrzynce przekaźników. bardzo prosił bym o informacje na forum lub na e-mail [email protected] tylko i wyłącznie na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakub220 Zgłoś #74 Napisano 25 Listopada 2010 Z tego co wiem ten przekaźnik swiec zarowych znajduje sie pod maską i ma wlasny bezpiecznik, potrzebuje wiedziec jakie typy są tych przekaźnikow i po ile teraz stoją w sklepie czy allegro... prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #75 Napisano 25 Listopada 2010 Też stawiam na kostkę stacyjki lub przekaźnik komputera. Co do wolnej wtyczki, spisz numer i wrzuć tu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace1985 Zgłoś #76 Napisano 26 Listopada 2010 Koledzy, więc udało mi się trochę posprawdzać i tak: Kostka i wszystkie połączenia wyglądają dobrze, ale są przeczyszczone dla pewności, oczywiście nic to nie zmieniło. Zaobserwowałem dokładnie jak to wygląda. Przekręcam kluczyk na zapłon zapala się kontrolka hamulca (tylko czerwona), ale pali się tak słabo, kluczyka nie ruszam, po chwili słychać któryś przekaźnik i zapala się reszta już normalnie, przekręcam kluczyk, kontrolki przygasają, rozrusznik kręci, nie odpala, puszczam kluczyk kontrolka oleju i wody wesoło migają naprzemian. Dziwne to zachowanie, martwi mnie praca tych przekaźników, ten pierwszy od pompy paliwa tak późno łapie. Powiedzcie mi który przekaźnik sprawdzić (wymienić), który za co odpowiada. Fotka skrzynki bezpieczników. Dodam jeszcze, że problemy zaczęły się od uszkodzonej klemy akumulatora, gdzie przekaźniki zaczęły ostro warjować (teraz dopiero skojarzyłem fakty:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #77 Napisano 30 Listopada 2010 a czy na podmianę możebyć cewka z golfa 1.6 93r?Czytając opisy na alegro i przeglądając etkę to są niby te same cewki nr 6n0905104.Tylko że ta z golfa wygląda troche inaczej,jest jaby większa i z jakiegoś metalu,o nie z plastiku i bardziej kanciata. Jak tu http://allegro.pl/vw-golf-iii-1-4-1994r-cewka-zaplonowa-i1324648186.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #78 Napisano 1 Grudnia 2010 Aby się upewnić, zaopatrz się w przewód zakończony szpilką z jednej strony. Wbij go w środkowy przewód złącza cewki. Jeśli masz miernik napięcia, zmierz wartość napięcia na tym przewodzie (powinna wynosić poniżej 12V, u mnie jest 8V). napięcie u mnie wynosi ok.12v. Jeśli napięcie jest, to drugą stronę przewodu ze szpilką przykładaj do masy i puszczaj (ale nie trzymaj zbyt długo zwartego do masy, wystarczy na chwilkę przytknąć). W momencie puszczenia przewodu powinna przeskoczyć iskra. Iskra skacze. W kabel WN idący do rozdzielacza włóż np. jakąś starą świecę i przyłóż do masy. Teraz niech ktoś przekręci kluczyk w stacyjce a ty obserwuj świecę - ze względu na konstrukcję moduł sterujący cewką WN daje jedną iskrę po pojawieniu się napięcia w instalacji (ale może to być zależne od konkretnego tupu cewki, więc nie jest na 100% pewne). iskry brak. Więc już nie wie.Dobra czy nie tacewka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #79 Napisano 2 Grudnia 2010 pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marci_87 Zgłoś #80 Napisano 3 Grudnia 2010 dobra dziś wymieniłem cewkę i nadal nic. Czy to będzie ten czujnik Halla,w aparacie zapłonowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach