Skocz do zawartości
ArturrO

Passek umarł nie odpala brak iskry

Rekomendowane odpowiedzi

Prąd na cewce masz, cewka wymieniona, nie pozostaje ci nic innego jak sprawdzić czujnik halla w aparacie zapłonowym. Zakładam że przewód WN z cewki na kopułkę jest dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przedody mają ok.2miesięcy, przejechane góra 10tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowym użytkownikiem tego forum więc dopisuje moje pytanie tutaj i mam nadzieje że ktoś mi pomoże.Mam pssata 91r 90KM 1.8 z gazem.W tej chwili stoi na warsztacie ponieważ zgasł mi w trakcie jazdy i nie dał sie odpalić.Panowie w warsztacie wymienili mu pompke paliwa posprawdzali rozrząd i te inne bajery ale samochód odpala i jesli nie trzymam nogi na gazie to gasnie z powrotem.Teraz proponują mi rozbieranie silnika i tam szukanie przyczyny.żeby tego uniknąć pytam czy może być inny powód takiego zachowania samochodu?Bardzo prosze o odpowiedz.

 

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:23 ----------

 

Czy ktoś mi odpowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś mi odpowie?

koleżanko zmień mechaników... bo Cię skasują a i tak nie zrobią ;)

proponuję zacząć od sprawdzenia czujnika temperatury płynu chłodniczego i silnika krokowego...

jak silnik rozgrzany to też gaśnie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłam dzisiaj u mechanika powiedział mi że komputer podaje pełną dawke paliwa i go zalewa.Czy musze wymieniać cały komputer czy jakąs jego cześc działa nie tak?No i moge jezdzic na samym gazie pod warunkiem że wymienie mieszalnik bo jest zepsuty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może właśnie czujnik temp o którym qdlik wspomniał, podjedź do Tomka, człowiek zna się na vag-ach, bo widzę że jeździsz po warsztatach a auto dalej nie zrobione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytałem koleżankę o objawy na ciepłym silniku ale nie opisuje.. ciężko tak wywnioskować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ciepłym nie wiem jak jest bo jak trzymam noge na gazie i go zalewa to w końcu gaśnie i nie odpala w ogóle.nawet do domu nie zdązyłam dojechać.To samo miałam w golfie 2 z 87 roku ale tam zapłon i gaznik szwankował.A tu niby jest w porządku

 

---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

 

Pytanie do Daniela: do którego Tomka mam podjechać?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie do Daniela: do którego Tomka mam podjechać?

to ja zamiast Daniela odpowiem.. Kliknij koleżanko w Tomka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ja zamiast Daniela odpowiem.. Kliknij koleżanko w Daniela ;)

Kliknij w Tomka :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kliknij w Tomka

poprawiłem się od razu. za szybki jesteś.. :P za dużo rzeczy robię na raz... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już kliknęłam:)I wiem gdzie jest tylko najpierw żeby nim pojechać to musze trupa uruchomić na gazie.

 

---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:02 ----------

 

To sobie pojezdziłam autkiem.Kupiłam dwa tygodnie temu:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cewkę sprawdziłem w innym samochodzie w golfie i jest dobra.

Sprawdzałem też popzez :

Wyciągnięcie środkowego przewodu WN z kopulki aparatu.

Założenie na koniec przewodu starą świecę i położenie na masie.

Włączyłem zapłon. Wypiełem wtyczkę z aparatu zapłonowego (trzypinową).

przewodem przykręconym do masy dotykałem do środkowego pinu wtyczki, w tym czasie przeskakiwała iskra na świecy. Ale w golfie.A w passku nic.Więc może ktoś podrzuci co mu może dolegać?Jak sprawdzić czy idzie sygnał z kompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak sprawdzić czy idzie sygnał z kompa?

Sprawdź TAK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź TAK.

Sprawdziłem pompy nie słychać.ale raczej podaje paliwo bo po wykręceniu świec śmierdzą benzyną.Oraz przy kręceniu i po nim kontrolki palą się sporadycznie,tzn.na początku wszystkie,a póżniej na zmianę po pare mrównięć,trochę od ładowania, oleju i temperatury.Ale od oleju chyba najdłużej.Co to może oznaczać?

Edytowane przez marci_87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj już się totalnie wk...., i zaciągłem złoma do elektryka.On wszystko posprawdzał, ioddzwonił że to czujnik halla i że będzie potrzebny najlepiej drógi aparat.tzn.trzeci bo dwa już miałem.To jaw samochód i do sklepu z częściami żeby było szybcie a tam skasował mnie 200setki za aparat,i do mechanika.Szybko go przełożyliśmy i tu odziwo odpalił.Pochodził trochę,pare razy go zgasiłem,zapalił.On ustawił mi zapłon.Odpaliłem wsiadłem cheć wyjechać a ty padło zgasło i znowu to samo brak iskry.Czym możebyć spowodowane że znowu poszedł hall?Odrazu zamówił nowy jutro mi go założy.Tylko czy znowu się nie uwali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj już się totalnie wk...., i zaciągłem złoma do elektryka.On wszystko posprawdzał, ioddzwonił że to czujnik halla i że będzie potrzebny najlepiej drógi aparat.tzn.trzeci bo dwa już miałem.To jaw samochód i do sklepu z częściami żeby było szybcie a tam skasował mnie 200setki za aparat,i do mechanika.Szybko go przełożyliśmy i tu odziwo odpalił.Pochodził trochę,pare razy go zgasiłem,zapalił.On ustawił mi zapłon.Odpaliłem wsiadłem cheć wyjechać a ty padło zgasło i znowu to samo brak iskry.Czym możebyć spowodowane że znowu poszedł hall?Odrazu zamówił nowy jutro mi go założy.Tylko czy znowu się nie uwali?
może to cewka rozwala ci ten aparat lub połączenie od niej do aparatu bo skoro wymieniłeś któryś z kolei aparat to szukałbym przyczyny w urzadzeniach które doprowadzają prąd do niego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale to by szło jakoś za duże napięcie?Jak tak to ile powinno wynosić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale to by szło jakoś za duże napięcie?Jak tak to ile powinno wynosić?
http://warsztaty.samochodowka.internetdsl.pl/serwishdd/poradnik/elek_autom/wykonaw/cewka.htm poczytaj sobii sprawdź jaką daje iskrę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic837356.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czym możebyć spowodowane że znowu poszedł hall?

Zabawa głupiego ale musisz sprawdzić elektrykę tzn. czy którys kabel nie jest naderwany we wtyczkach (np. hall i cewka) jak i same kable czy nie są poprzecierane.

Hall nie ma styczności z wysokim napięciem-jest zwykły czujnik obrotów silnika który podaje sygnał na sterownik a ten na aparat.

Jest jedna podstawowa zasada---gdy sie zdejmuje przewód z cewki na aparat trzeba go zawsze uziemić masą silnika w przeciwnym razie iskra szuka najkrótszej drogi skacze na kabel ze sterownika i go...uwala wysokim napięciem. Jeśli zdarzyło Ci się tak postąpić to kto wie co ze sterownikiem.

 

A brak pracy pompki zaraz po kręceniu rozrusznikiem to właśnie objaw uszkodzonego Halla lub...sterownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności