-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O JVC
- Urodziny 11.07.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
LHR/LU
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1992
-
Koledzy czy ktoś rozwiązał już ten problem buczenia?? zrobił jakieś naprawy które przyniosły zamierzony efekt?? Moim skromnym zdaniem może być to element gumowo metalowy nr katalogowy 191 199 233 http://95.51.102.138/esklep/WPZamow3.aspx?towkod=-191+199+233&redirZam=tak&sel=1
-
Jarek dobrze mówi i to też jest bardzo dobry sposób jak się ma dojścia do tokarza możesz spróbować wkręcić śrubę o innym skoku gwintu, na korku skok wynosi chyba 1.5 zamienić na 1.75 i pomoże jednorazowo bo to nie na długą
-
kolego problem banalny ponieważ nie raz dało się zerwać gwint najprościej sprawdzić czy gwint został zerwany poprzez oględziny śruby i jeżeli nie będzie wyglądać tak a inaczej że stożek gwintu będzie zaokrąglony i napewno będzie widać czy został zerwany z tego co piszesz to na 99% się zerwał i proponuje jeżeli zerwał się na śrubie to przegwintować otwór na większą śrubę i takową wkręcić lub wstawic redukcję i wkręcić nowa oryginalną śrubę. lub jeżeli zerwał się w misie olejowej to kupić nową śrubę, możesz jeszcze wymienić miske olejową zdjęcie jedynie podglądowe oczywiście nie jest wzorcem zastosowania w misce chodzi o pokazanie prawidłowego gwintu
-
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
postaram się -
sonda może być ale nie musi hmmm myślałem że i na gazie masz problemy odepnij akumulator na 15 min i podłącz zobacz czy nie pomoże reset kompa ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:51 ---------- może jak gazownik Ci coś majstrował to komputer błędy wyłapał i teraz pasowało by go zrestartować to czasami pomaga a nic nie kosztuje chyba że już to robiłeś
-
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
dzięki Koledzy z wszelkie propozycję i rozchwiane wątpliwości doszedłem do wniosku że należy wywalić plecionkę i tłumik środkowy a na wstawić rury kawałek i strumienice zamiast kata -
kolego miałem identycznie a wszystko przez ludzi którzy gaz mi zakładali poskręcali kable zamiast polutować i po paru latach już nie łączyło przejrzałem instalacje polutowałem i wsuwki też po przeczyszczałem i jak ręką odjął mnie też nerwica brała bo wtrysk z 10 razy czyściłem i nic dopiero właśnie odczyszczenie zaśniedziałych kabli w instalacji pomogło
-
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
tylko że ja kata nie mam i mam zwykłą rurkę o to się właśnie problem rozbiega a on dalej metalicznie pracuje ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ---------- może i tak ale wiedział że kata bym i tak u nich nie kupił 1400 zł a jak tego nie kupie i strumienicy nie kupie to znaczy że nic nie kupie sprzedawca zaprzyjaźniony i raczej na myślę że źle by nie doradził a co ta strumienica ma w środku ?? -
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Kolego Woys strumienice chciałem zakupić tylko że sprzedawca w sklepie mówił że to jest bardziej element tuningowy niż zastępowanie katalizatora. -
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
oleju mi wcale nie bierze od wymiany do wymiany tylko że mam LPG a ponoć katalizatory nie za dobrze go adoptują 200 zł uzbieram bo ten bossal co link podałem na górze wydawał by się ok. i jakby to tylko taki koszt był to ok jakie były by wady używania katalizatora Wady Koszt wymiany Zalety Cicha praca Mniejsze splanie? lepsza kultura pracy silnika?? -
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Masz rację było takie przegubowe mocowanie w kształcie jabłka łączone na śruby a w śrubach sprężyny które to pozwalały na pracę tych elementów tyle że rdza wzięła i swoje zrobiła musiałem to wywalić w sumie to mam tokarkę i mógłbym takie coś zrobić tylko troszkę zabawy i dlatego plecionkę wstawiłem ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:12 ---------- oleju mi wcale nie bierze od wymiany do wymiany tylko że mam LPG a ponoć katalizatory nie za dobrze go adoptują 200 zł uzbieram bo ten bossal co link podałem na górze wydawał by się ok. i jakby to tylko taki koszt był to ok jakie były by wady używania katalizatora Wady Zalety Koszt wymiany Cicha praca Mniejsze splanie -
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Kolego Lebow to i ten tłumik nr katalog 191253209J też wyrzucić?? plecionke wstawiłem tylko dlatego aby była amortyzacja jak silnik pracuje i się troszkę przemieszcza podczas tej pracy. ---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:02 ---------- aha czyli to jest prawie taki jak i inne tłumiki tylko tak drobny że dławi praktycznie te spaliny czyli jak jest nowy to ok może i pomoże ale z czasem jak się zużyje to tylko będzie szkodził. w takim wypadku pokombinuje z wywaleniem plecionki i tego tłumika wstawie kawałek długiej rury -
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
masz rację w tej kategori nie pomyślałem że tam jest wielka temp. mam wstręt do strumiennic jakoś i się zastanawiam czy takiego uniwersala nie wstawić tylko czy to by pomogło chociaż na 50 000 km -
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
hehe świetne schematy i tak: na początku miałem tak jak na dolnym schemacie identycznie tylko że nie ma tu katalizatora zaznaczonego i pomyślałem żeby wstawić okrągły tłumik nr katalog 191253209J i tak zrobiłem, różnic w średnicach rur nie ma żadnych nie ma żadnego stopniowania wszystko idzie po prostej linii i ten dźwięk mnie irytuje tylko jakie są wady i zalety kata czy może wzrosnąć spalanie jak kata nie będzie?? czytałem że kat nie wypuszcza spalin tak dobrze przez co silnik może wszystko dokładnie wypalić. -
mataliczne odgłosy związane z katalizatorem
JVC odpowiedział JVC → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Lebow Kolego właśnie o to chodzi że kupiłem paska z katalizatorem pustym tzw. beczką myślałem że to generuje ten hałas ale nie wywaliłem go i na jego miejsce wstawiłem plecionkę kawałek rurki chyba fi 55mm oraz środkowy tłumik okrągły i podłużny o długości 660 mm z katalogu pewnie innej wersji passsatowskiej nie z silnika ABS i dalej ten metaliczny dźwięk i tylko przy ok 2000 obr/min, ucichło z deczka jak wszystkie poduszki silnika wymieniłem ale dalej jest ten metaliczny dźwięk ;( a może pomogło by jakbym ten tłumik przesunął zaraz za wyjście pozie z "dwururki" choć to jedno rurka bo w tym momencie tłumik łączy się z tłumikiem. i jest odcinek rury z 1,5m od kolektora wylotowego do pierwszego tłumika bez żadnego ustrojstwa