Skocz do zawartości

JVC

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O JVC

  • Urodziny 11.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LHR/LU

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Koledzy czy ktoś rozwiązał już ten problem buczenia?? zrobił jakieś naprawy które przyniosły zamierzony efekt?? Moim skromnym zdaniem może być to element gumowo metalowy nr katalogowy 191 199 233 http://95.51.102.138/esklep/WPZamow3.aspx?towkod=-191+199+233&redirZam=tak&sel=1
  2. Jarek dobrze mówi i to też jest bardzo dobry sposób jak się ma dojścia do tokarza możesz spróbować wkręcić śrubę o innym skoku gwintu, na korku skok wynosi chyba 1.5 zamienić na 1.75 i pomoże jednorazowo bo to nie na długą
  3. kolego problem banalny ponieważ nie raz dało się zerwać gwint najprościej sprawdzić czy gwint został zerwany poprzez oględziny śruby i jeżeli nie będzie wyglądać tak a inaczej że stożek gwintu będzie zaokrąglony i napewno będzie widać czy został zerwany z tego co piszesz to na 99% się zerwał i proponuje jeżeli zerwał się na śrubie to przegwintować otwór na większą śrubę i takową wkręcić lub wstawic redukcję i wkręcić nowa oryginalną śrubę. lub jeżeli zerwał się w misie olejowej to kupić nową śrubę, możesz jeszcze wymienić miske olejową zdjęcie jedynie podglądowe oczywiście nie jest wzorcem zastosowania w misce chodzi o pokazanie prawidłowego gwintu
  4. sonda może być ale nie musi hmmm myślałem że i na gazie masz problemy odepnij akumulator na 15 min i podłącz zobacz czy nie pomoże reset kompa ---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:51 ---------- może jak gazownik Ci coś majstrował to komputer błędy wyłapał i teraz pasowało by go zrestartować to czasami pomaga a nic nie kosztuje chyba że już to robiłeś
  5. dzięki Koledzy z wszelkie propozycję i rozchwiane wątpliwości doszedłem do wniosku że należy wywalić plecionkę i tłumik środkowy a na wstawić rury kawałek i strumienice zamiast kata
  6. kolego miałem identycznie a wszystko przez ludzi którzy gaz mi zakładali poskręcali kable zamiast polutować i po paru latach już nie łączyło przejrzałem instalacje polutowałem i wsuwki też po przeczyszczałem i jak ręką odjął mnie też nerwica brała bo wtrysk z 10 razy czyściłem i nic dopiero właśnie odczyszczenie zaśniedziałych kabli w instalacji pomogło
  7. tylko że ja kata nie mam i mam zwykłą rurkę o to się właśnie problem rozbiega a on dalej metalicznie pracuje ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ---------- może i tak ale wiedział że kata bym i tak u nich nie kupił 1400 zł a jak tego nie kupie i strumienicy nie kupie to znaczy że nic nie kupie sprzedawca zaprzyjaźniony i raczej na myślę że źle by nie doradził a co ta strumienica ma w środku ??
  8. Kolego Woys strumienice chciałem zakupić tylko że sprzedawca w sklepie mówił że to jest bardziej element tuningowy niż zastępowanie katalizatora.
  9. oleju mi wcale nie bierze od wymiany do wymiany tylko że mam LPG a ponoć katalizatory nie za dobrze go adoptują 200 zł uzbieram bo ten bossal co link podałem na górze wydawał by się ok. i jakby to tylko taki koszt był to ok jakie były by wady używania katalizatora Wady Koszt wymiany Zalety Cicha praca Mniejsze splanie? lepsza kultura pracy silnika??
  10. Masz rację było takie przegubowe mocowanie w kształcie jabłka łączone na śruby a w śrubach sprężyny które to pozwalały na pracę tych elementów tyle że rdza wzięła i swoje zrobiła musiałem to wywalić w sumie to mam tokarkę i mógłbym takie coś zrobić tylko troszkę zabawy i dlatego plecionkę wstawiłem ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:12 ---------- oleju mi wcale nie bierze od wymiany do wymiany tylko że mam LPG a ponoć katalizatory nie za dobrze go adoptują 200 zł uzbieram bo ten bossal co link podałem na górze wydawał by się ok. i jakby to tylko taki koszt był to ok jakie były by wady używania katalizatora Wady Zalety Koszt wymiany Cicha praca Mniejsze splanie
  11. Kolego Lebow to i ten tłumik nr katalog 191253209J też wyrzucić?? plecionke wstawiłem tylko dlatego aby była amortyzacja jak silnik pracuje i się troszkę przemieszcza podczas tej pracy. ---------- Post added at 21:06 ---------- Previous post was at 21:02 ---------- aha czyli to jest prawie taki jak i inne tłumiki tylko tak drobny że dławi praktycznie te spaliny czyli jak jest nowy to ok może i pomoże ale z czasem jak się zużyje to tylko będzie szkodził. w takim wypadku pokombinuje z wywaleniem plecionki i tego tłumika wstawie kawałek długiej rury
  12. masz rację w tej kategori nie pomyślałem że tam jest wielka temp. mam wstręt do strumiennic jakoś i się zastanawiam czy takiego uniwersala nie wstawić tylko czy to by pomogło chociaż na 50 000 km
  13. hehe świetne schematy i tak: na początku miałem tak jak na dolnym schemacie identycznie tylko że nie ma tu katalizatora zaznaczonego i pomyślałem żeby wstawić okrągły tłumik nr katalog 191253209J i tak zrobiłem, różnic w średnicach rur nie ma żadnych nie ma żadnego stopniowania wszystko idzie po prostej linii i ten dźwięk mnie irytuje tylko jakie są wady i zalety kata czy może wzrosnąć spalanie jak kata nie będzie?? czytałem że kat nie wypuszcza spalin tak dobrze przez co silnik może wszystko dokładnie wypalić.
  14. Lebow Kolego właśnie o to chodzi że kupiłem paska z katalizatorem pustym tzw. beczką myślałem że to generuje ten hałas ale nie wywaliłem go i na jego miejsce wstawiłem plecionkę kawałek rurki chyba fi 55mm oraz środkowy tłumik okrągły i podłużny o długości 660 mm z katalogu pewnie innej wersji passsatowskiej nie z silnika ABS i dalej ten metaliczny dźwięk i tylko przy ok 2000 obr/min, ucichło z deczka jak wszystkie poduszki silnika wymieniłem ale dalej jest ten metaliczny dźwięk ;( a może pomogło by jakbym ten tłumik przesunął zaraz za wyjście pozie z "dwururki" choć to jedno rurka bo w tym momencie tłumik łączy się z tłumikiem. i jest odcinek rury z 1,5m od kolektora wylotowego do pierwszego tłumika bez żadnego ustrojstwa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności