mielke Zgłoś #81 Napisano 25 Marca 2011 dzięki, a będę w stanie to stwierdzić VAGiem (dziś dopiero kupiłem ale jeszcze nie rozgryzłem i nie zainstalowałem wszystkiego nie za bardzo wiem gdzie te przekaźniki się znajdują i nie wiem co rozebrać, w serwisówce nie ma precyzyjnego opisu, mógłbyś trochę mnie nakierować? przekaźniki i bezpieczniki są pod osłoną kerownicy ta z włącznikiem świateł i półka tu masz linka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523&highlight=rozmieszczenie+bezpiecznik%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #82 Napisano 25 Marca 2011 dzięki ---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:12 ---------- aaaaaa jeszcze pytanie czy VAGiem to sprawdzę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #83 Napisano 25 Marca 2011 dzięki ---------- Post added at 20:20 ---------- Previous post was at 20:12 ---------- aaaaaa jeszcze pytanie czy VAGiem to sprawdzę? prędzej miernikiem ale skan nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #84 Napisano 25 Marca 2011 Dzieki, mój stary Golf z 1990 tak sie nie psuje jak ten Pasek, a przynajmniej naprawiam go w 15 min bez specjalnych narzędzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdd35 Zgłoś #85 Napisano 26 Marca 2011 Poradziłem sobie z problemem. Najpierw było cykanie w przekaźniku kierunków zlokalizowanym pod przyciskiem awaryjnych. Zgodnie z sugestiami na forum wyczyściłem manetkę, ale to nic nie dało, prawdopodobnie jakieś kabelki w manetce miały zwarcie. Następie padł przekaźnik kierunków, który wymieniłem na nowy z ASO (różnica w cenie pomiędzy oryginałem a zamiennikiem żadna). Cykanie nadal występowało więc szybka decyzja i za 140 zł kupiłem nowy przełącznik kierunków (zamiennik bo oryginał był za 270). Został tylko montaż i wszystko działa jak przedtem. Przekaźnik długich świateł okazał się w porządku. Dziękuję za pomoc. PS. Za drugim razem rozbiórka całej kierownicy z osprzętem zajęła mi ok 40 min (a nie jestem laikiem) więc nie uwierzę że ktoś rozkłada całość czyści i składa w 10 min jak to było we wcześniejszych postach. Przygotujcie się na min godzinkę roboty i ze dwa browarki :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Victor Zgłoś #86 Napisano 29 Kwietnia 2017 (edytowane) Dzień dobry, Panowie co dalej? Domniemam że muszę odkręcić te śrubki i wyjąć całą manetkę? To jest Torx T5? Bo T10 posiadam i jest za duży. #Edit: Ok, wyjąłem. Nadal podtrzymuję pytanie co to za typ śruby. No i najgorsze przede mną czyli rozebrać to i poskładać w całość po wyczyszczeniu. #Edit2: Wkręt to t8 . Trzymajcie kciuki! Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez Victor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek_tz Zgłoś #87 Napisano 3 Lipca 2017 U mnie pomogło czyszczenie manetki. Dla tych którzy się do tego zabierają polecam opis z forum Golfa: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=438334 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Page Zgłoś #88 Napisano 13 Listopada 2018 (edytowane) U mnie również pomogło czyszczenie manetki. darek_tz dzieki za link. Świetny przewodnik zrobiony przez 0pablissimo na forum golfa. Nie mam tam konta więc tutaj dopowiem trochę. 1. Moja kierownica jest trójramienna. Poduszke ściągnąłem używając krótkiego śrubokręta płaskiego. Trzeba wsadzić go prostopadle do ramienia kierownicy i odchylić w górę (od osi kolumny). Na zdjeciu widać jak to działa. 2. Przed ściągnięciem kierownicy warto zaznaczyć sobie flamastrem w dwóch miejscach jak jest ona położona względem wieloklina. 3. Plastikowa obudowa kolumny kierownicy nie zeszła tak łatwo jak u Opablissimo. Mam inną w moim pasku. Góra ok, ale dół musiałem pociągnąć do siebie, żeby zluzować lewy wpust na wkręt a potem w prawo, żeby zluzować prawy i obejść stacyjkę. 4. Klapka przełącznika zespolonego ma dwa plastikowe zaczepy od strony dźwigni. Wydaje mi się, że Opablissimo je urwał, bo nie widzę ich na jego foto klapki. Głowiłem się nad tym z pół godziny, ale w końcu wymłodziłem. Na załączonym zdjeciu widać jak wygląda klapka i "uratowane" zaczepy. Edytowane 13 Listopada 2018 przez Page Drobna korekta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach