Skocz do zawartości

Page

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Page

  • Urodziny 19.11.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. U mnie również pomogło czyszczenie manetki. darek_tz dzieki za link. Świetny przewodnik zrobiony przez 0pablissimo na forum golfa. Nie mam tam konta więc tutaj dopowiem trochę. 1. Moja kierownica jest trójramienna. Poduszke ściągnąłem używając krótkiego śrubokręta płaskiego. Trzeba wsadzić go prostopadle do ramienia kierownicy i odchylić w górę (od osi kolumny). Na zdjeciu widać jak to działa. 2. Przed ściągnięciem kierownicy warto zaznaczyć sobie flamastrem w dwóch miejscach jak jest ona położona względem wieloklina. 3. Plastikowa obudowa kolumny kierownicy nie zeszła tak łatwo jak u Opablissimo. Mam inną w moim pasku. Góra ok, ale dół musiałem pociągnąć do siebie, żeby zluzować lewy wpust na wkręt a potem w prawo, żeby zluzować prawy i obejść stacyjkę. 4. Klapka przełącznika zespolonego ma dwa plastikowe zaczepy od strony dźwigni. Wydaje mi się, że Opablissimo je urwał, bo nie widzę ich na jego foto klapki. Głowiłem się nad tym z pół godziny, ale w końcu wymłodziłem. Na załączonym zdjeciu widać jak wygląda klapka i "uratowane" zaczepy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności