Victor
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Victor obserwuje zawartość → Jak zdjąć kierownicę ??, WV Passat b5fl 2,3 vr5, Passat 2.3 vr 5 problem z czujnikiem cieczy chłodzącej i przepustnicy... i oraz 4 innych
-
Etka - masz na myśli na przykład: - https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/passat+4motion+santana/pa/2003-404/1/115-115035/ - https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/passat+4motion+santana/pa/2003-404/1/115-115030/ ? Przeszukałem te schematy, i fiasko. Niestety mechanik wyjmował te uszczelkę ponad rok temu, nie mógł jej nigdzie znaleźć i zrobił prowizorkę. Teraz znów mi cieknie i zanim rozbiorę auto chciałbym mieć już tę uszczelkę, żeby od razu wymienić. Jedyna wskazówka, jaką mi udzielił mechanik to "filtr podstawy oleju". Ale to oczywiście nie pewniak. Jeżeli masz jakiś pomysł, jak jeszcze mogę tego poszukać, będę wdzięczny. Edit: Dział części zamiennych Rzepecki Mroczkowski pomógł mi zidentyfikować uszczelkę i ściągnąć ją.
-
Uprzejmie proszę o identyfikację tej uszczelki. Przeszukałem internet przez 2h i nic nie znalazłem. Możliwe, że jest to uszczelka filtra oleju/chłodnicza oleju?
-
Cześć! Jutro jadę w trasę i potrzebuję sprawdzić poziom oleju, a odłamał mi się plastik. Komputer wyrzuca check oil. 1. Ile powinien wystawać ten metalowy pręt? Do punktu A, B, czy C? 2. Jak wcisnę ten pręt tak, że nic nie będzie wystawało i zaleje olej do górnej granicy - jakie konsekwencje?.
-
Dzień dobry, Panowie co dalej? Domniemam że muszę odkręcić te śrubki i wyjąć całą manetkę? To jest Torx T5? Bo T10 posiadam i jest za duży. #Edit: Ok, wyjąłem. Nadal podtrzymuję pytanie co to za typ śruby. No i najgorsze przede mną czyli rozebrać to i poskładać w całość po wyczyszczeniu. #Edit2: Wkręt to t8 . Trzymajcie kciuki!
-
Dzień dobry, Próbuję zdjąć kierownicę i zatrzymałem się na tych zatrzaskach od poduszki powietrznej. Męczę się z nimi już pół godziny. Po włożeniu śrubokręta płaskiego jestem w stanie wyczuć jakiś element, który jest na sprężynce, bo "odbija" mi jak zaczynam pchać ten element w dół (śrubokręt do góry). Ale za nic nie chce zeskoczyć zatrzask i wyskoczyć z jednej strony poduszka. Kierownica jaką posiadam to ta: https://8.allegroimg.com/s400/016459/5e3737e643c69bd056b8617b7f88 multifunkcyjna Czy aby na pewno nie ma jakichś śrubek, które trzymają poduszkę? Robię to dość z dużą siłą, nie chciałbym nic popsuć, bo zauważyłem że jak pod odpowiednim kontem włożę śrubokręt to "wchodzi" gdzieś dalej, Bóg wie gdzie. #Edit: Ok, wyszła. Trzeba było po naciągnięciu zatrzasku lekko pociągnąć za poduszkę.