greggi Zgłoś #1 Napisano 23 Lipca 2007 Tak jak w temacie postu ma składaka z 1992 ale pewne części są już z B4 Mam zegary elektroniczne na desce z B4 z Diesla ale prawie z każdym razem gdy go odpalam kasuje mi się licznik przejechanych dziennych kilometrów oraz godzina. Stan licznika ten całościowy pozostaje bez zmian. Trochę mnie to denerwuje potem jak już autko pędzi nic się nie dzieje nie resetuje się to dopiero podczas odpalania jak pobiera więcej prądu Co może byc powodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #2 Napisano 23 Lipca 2007 greggi, temat juz byl poruszany, gdzies masz slaba mase i podczas rozruchu spada napiecie na tyle, ze nie wystarcza aby zasilic licznik, wtedy Ci sie resetuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greggi Zgłoś #3 Napisano 23 Lipca 2007 Hmmm zaraz będe szukał inne posty ale byłbym wdziędzczny za szersze odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #4 Napisano 23 Lipca 2007 szersze odpowiedzi polecam uzyc szukajki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greggi Zgłoś #5 Napisano 23 Lipca 2007 to sprubuj sam. Po wpisaniu kilku opcji wyrazowych o decse rozdzielczej oraz zegarach pokazują się dwa posty mój aktualny oraz gościa któremu wieszał się licznik elektroniczny a mnie nie o to chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gzdyl Zgłoś #6 Napisano 24 Lipca 2007 greggi, sprawdź przekaźnik prawdopodobnie 3 od lewej , załancza zasilanie na sterownik może ma zimne luty?? W każdym razie na pewno jest to sprawa zasilania -spadku napięcia akumulatora w czasie rozruchu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #7 Napisano 26 Lipca 2007 greggi, ja miałem to samo! W prawdzie to silnik 1,9 TDI, ale zegary te same. Przyczyną resetów licznika dziennego i zegara była zła masa przewodu przykręconego do silnika (przez obudowę sprzęgła - wspólna śruba). Przeczyściłem, dokręciłem na nowo i jest OK od ok 4-ech miesięcy. Shade napisał dlaczego tak się dzieje. Do naprawy wystarczy - papier ścierny (ununąć nalot), klucz najlepiej oczkowy (chyba 17 jak dobrze pamiętam i 15 minut roboty! Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marw007 Zgłoś #8 Napisano 23 Maja 2008 Mam podobnie z ta tylko różnicą, że mi się resetują już po przekręceniu kluczyka, nie muszę odpalać. Ponadto jak zgaszę silnik to wskazówki temperatury cieczy chłodzącej i poziomu paliwa zostają na poziomie takim jak silnik był odpalony. Opadają dopiero jak włożę kluczyk i przekręcę na ON (nie muszę odpalać). Ma ktoś z szacownych kolegów jakiś pomysł co to może być ? Masę na silniku przeczyściłem i moim zdaniem jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 23 Maja 2008 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17312 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14457 Marw007 - stacyjka (kostka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Marw007 Zgłoś #10 Napisano 23 Maja 2008 Dzięki. Nie wiem czy zauważyłeś ale w jednym z wątków które podałeś wypowiadałem się już na ten temat. Wtedy wymieniłem akumulator i było OK (ale resetowało przy odpalaniu). A teraz posłucham twojej rady i sprawdzę tą kostkę. Dobrze że zwróciłeś na to uwagę bo od jakiegoś czasu ciężko u mnie z odpalaniem auta. Musze po przekręceniu kluczyka w pozycje startową silnika dość mocno popychać kluczyk do góry i wtedy załapuje. byłem z tym problemem u jednego mechanika i stwierdził, że to nie kostka a obudowa stacyjki i że całość kwalifikuje się do wymiany. Wiec zostawiłem ten temat do momentu wymiany całej stacyjki. jednak teraz zbadam sprawę raz jeszcze i może coś z tego wyjdzie. dzięki dla ormowca i pozdrowienia dla wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #11 Napisano 23 Maja 2008 ja dodam że miałem rówienież takie objawy na samym poczatki użytkowania paska a przyczyną był przepalony któryś bezpiecznik więc a nóż a może... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #12 Napisano 24 Maja 2008 to samo miałem, a przyczyną były nie dokręcone klemy od aku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #13 Napisano 17 Stycznia 2014 Witam ja mam troszkę inny problem, a mianowicie dołożyłem sobie licznik mfa i całą resztę i wszystko działa jak należy ale jest problem, raz działa a raz nie licznik kilometrów dziennych ten ogólny liczy normalnie a ten dzienny (dolny) niestety czasem liczy od pierwszych metrów a czasem po kilku kilometrach ale zawsze jak wyłączę zapłon i to po jakiś 5-10 sek zeruje się i jest to samo od początku. Ma ktoś jakiś pomysł dodam że sprawdzałem wiązki masy wszystko jest nawet płytkę licznika przelutowałem, wymieniłem bezpiecznik 16 i 21 bo czytałem że może być ich wina ale niestety chyba nie problem jest dalej. jeśli ma ktoś jakiś pomysł był bym wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #14 Napisano 18 Stycznia 2014 kolego miałem to samo tylko u mnie winą był akumulator. Silnik normalnie kręcił miał silę a i tak się restartowały mimo wyczyszczonych wszystkich mas i klem na aku i sprawdzenia bezpieczników. Wymieniłem akumulator na nowy i problem ustał . Widocznie akumulator nie miał siły dać napięcia na wszystko przy rozruchu. (większość napięcia przechodzi wtedy na rozrusznik, który pobiera b.dużo energii i nie starcza na mniejsze odbiorniki a min. na podtrzymanie pamięci zegarów) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #15 Napisano 18 Stycznia 2014 kolego miałem to samo tylko u mnie winą był akumulator. Silnik normalnie kręcił miał silę a i tak się restartowały mimo wyczyszczonych wszystkich mas i klem na aku i sprawdzenia bezpieczników. Wymieniłem akumulator na nowy i problem ustał . Widocznie akumulator nie miał siły dać napięcia na wszystko przy rozruchu. (większość napięcia przechodzi wtedy na rozrusznik, który pobiera b.dużo energii i nie starcza na mniejsze odbiorniki a min. na podtrzymanie pamięci zegarów) Tak ale z tego co czytam to tobie resetuje się przy rozruchu a nie po wyłączeniu zapłonu czy w czasie jazdy (wtedy altek pomaga) o zerowaniu sie podczas rozruchu czytałem i to nie to problem pojawia się w czasie jazdy i po wyłączeniu zapłony raz po 10 minutach a raz po paru sekundach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #16 Napisano 19 Stycznia 2014 Jak przy włączeniu zapłonu winna może być kostka stacyjki. Nie musisz demontować całej kolumny żeby to sprawdzić. Wypnij kostkę wiązki która wchodzi w kostkę stacyjki i podepnij pod nią nową kostkę i przekręć ją śrubokrętem i się przekonasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2014 Jak przy włączeniu zapłonu winna może być kostka stacyjki. Nie musisz demontować całej kolumny żeby to sprawdzić. Wypnij kostkę wiązki która wchodzi w kostkę stacyjki i podepnij pod nią nową kostkę i przekręć ją śrubokrętem i się przekonasz. Wymieniana kostka stacyjki ale widzę osoba nie czyta ze zrozumieniem chyba do którejś klasy cofka by się przydała - bo napisałem wyżej że w czasie jazdy tez się zeruje - czy to wina kostki stacyjki odpowiedz sobie sam Koniec OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolarmistrz Zgłoś #18 Napisano 19 Stycznia 2014 którejś klasy cofka by się przydała nie widziałem . ale takie teksty to sobie zachowaj dla siebie. Nic mądrzejszego nie wymyślisz żeby napisać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #19 Napisano 20 Stycznia 2014 Koniec licznik zamówiony inny problem tkwi raczej w elektronice lub jakimś ukłądzie scalonym wczoraj liczył 30 km wyzerował sie i od tamtej pory ani drgnie a nowy juz juz do mnie idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paczekzns Zgłoś #20 Napisano 24 Stycznia 2015 Dzięki za post z masą nie wpadł bym na to,dwa tyg temu wymieniali mi sprzęgło i od tego czasu gdy jadę w trakcie jazdy żerują mi się zegary.Jadę dziś do tego magika i żeby mi to sprawdził bo już byłem przekonany że to aku albo alternator mam nadzieję że to właśnie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach