Skocz do zawartości
Gość Rudeboy

nie mozna uruchomic samochodu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam sprawa rozwiązana niesprawność wywołana filtrem paliwa a raczej substancją ropo pochodną w filtrze.

Moja wina nie wymieniłem filtra po zakupie sprzedający zapewniał że wszystko wymienione ( filtr był z 09.2013r)

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kiedys mialem podobny przypadek

tyle tylko ze wumienialem filtry itp.

okazalo sie ze jakis brud zapchal wlot smoka w zbiorniku

a jak to stwierdzilem ?

poprostu mocno dmuchnolem w waz w ktorym plunie paliwo do filtra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też przy wymianie dmuchnąłem w przewód zasilający poszło lekko ale coś mi się wydaje że czeka mnie czyszczenie zbiornika. Oby do wiosny!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu 3km na światłach zgasł mi silnik i już nie chciał odpalić.

Z rana po odpaleniu auto pracowało na benzynie i w momencie zgaszenia nadal było na benzynie.

Nie zdążyło się jeszcze przełączyć na gaz.

Próbowałem go odpalić ale kręci i nic, dodatkowo zauważyłem że przełącznik od gazu się nie świeci to zepchnąłem auto na pobocze sprawdziłem wszystkie bezpieczniki obok deski rozdzielczej i wszystko gra.

Próbuje jeszcze raz odpalać i kontrolka od gazu się już świeci w pozycji benzyna ale nadal nie rusza.

Odpaliłem awaryjnie na gazie i dojechałem na miejsce. Po sprawdzeniu VAG mam takie błędy:

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction

P1517 - 35-10 - - - Intermittent

 

Sonda i czujnik temp miałem już wcześniej ale ten 17925 pojawił mi się pierwszy raz. Nie wiem czy nie przez to że każdy bezpiecznik wyciąłem i sprawdzałem. Znalazłem wpis że może być uszkodzony przekaźnik i sposób na szybką diagnozę:

 

Pierwsze co, wtryski mają zasilanie, sonda ma zasilanie grzałki? Zasilanie na cewce przekaźnika pompy paliwa jest? Przecież to 10 minut i masz diagnozę. Łącząc pin 30 przekaźnika z pinami 87A i 87F możesz na próbę wyeliminować przekaźnik.

 

Ale nie wiem gdzie szukać tych pinów pomoże ktoś ?

 

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu 3km na światłach zgasł mi silnik i już nie chciał odpalić. Z rana po odpaleniu auto pracowało na benzynie i w momencie zgaszenia nadal było na benzynie. Nie zdążyło się jeszcze przełączyć na gaz.

pracuje pompa paliwa? po przekręceniu kluczyka i zapaleniu kontrolek na desce rozdzielczej (ale przed uruchomieniem silnika) powinna pracować przez kilka sekund. Zrób logi dynamiczne :)

 

Sonda i czujnik temp miałem już wcześniej


    ... czujnik temperatury płynu chłodzącego kosztuje 30 zł..... aż prosi się, żeby go wymienić... uszkodzony może pokazywać, ze silnik jest ciepły, mimo, że auto odpalasz po nocnym, postoju - efekt: trudności z uruchomieniem auta.

 

Próbowałem go odpalić ale kręci i nic

 


    sonda zapewne głupieje bo czujnik temperatury pokazuje złą wartość (niedogrzany silnik spala więcej paliwa), albo gazownik przy niej grzebał. Do sprawdzenia

ten 17925 pojawił mi się pierwszy raz. Nie wiem czy nie przez to że każdy bezpiecznik wyciąłem i sprawdzałem

skasuj i sprawdź jeszcze raz. Odłączenie akumulatora zwraca błąd, odłączenie przepływomierza zwraca błąd. Tutaj może być podobnie, zwłaszcza jeśli wyciągałeś bezpieczniki z kluczykiem w stacyjce.

 

Ale nie wiem gdzie szukać tych pinów pomoże ktoś ?

ten przekaźnik jest albo pod kierownica, za bezpiecznikami, albo pod maską koło sterownika silnika. Piny masz podpisane. Ja narazie bym to olał i zajął sie pompa paliwa.

 

Pozdrawiam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A logi dynamicznie z której grupy żeby było widać że pompa pracuje normalnie?

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A logi dynamicznie z której grupy żeby było widać że pompa pracuje normalnie?

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

 

U mnie pompa paliwa działała,ale auto delikatnie straciło moc.

Zrobiłem zwykły log dynamiczny grupy 002. W 3 kolumnie mam "Inj, On Time" czyli czas wtrysku paliwa. Okazało się, że czasy wtrysku są większe niż były w tym samym logu pół roku temu ( warto archiwizować logi ;)). Sterownik silnika je wydłużył ponieważ pompa paliwa nie dostarczała odpowiedniego ciśnienia. Wymieniłem pompę paliwa i wszystko wróciło do normy :hurra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobię ale nie mam archiwum do porównania. Masz jeszcze pomysł którą grupe zalogować to od razu sprawdzę :)

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok zrobię ale nie mam archiwum do porównania. Masz jeszcze pomysł którą grupe zalogować to od razu sprawdzę :)

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

 

Tu se poszukaj logów:

http://forum.vw-passat.pl/forums/79-Analizy-log%C3%B3whttp://

 

Zloguj standardowy zestaw: czasy wtrysków, przepływomierz, temperatura płynu chłodzącego, świece, sonda lambda.

U mnie są to odpowiednio kanały: 002, 003, 020 i 033.

 

Oczywiście u Ciebie, grupy mogą być inne. Dopóki nie wymienisz czujnika temperatury płynu chłodzącego i tak wiele sie nie dowiesz bo ECU będzie wprowadzał korekty.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo. Silnik nie pali a on ma robić logi czasów wtrysku... Odłączenie akumulatora zwraca błąd przekaźnika głównego? Ciekawe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie sprawa była rzeczywiście banalna przynajmniej po części.

Sprawdziłem czujnik temp G62 w blokach silnika i instrumentach i na zimnym silniku po nocy w silniku pokazywał 54C a w instrumentach 30C. Wymieniłem na dobry i w obu przypadkach 18C. Po przekręceniu pali jak dziecko a w silniku zero błędów ;) Niemniej jednak pozostaje mi jeszcze do wyjaśnienia to nagłe zgaszenie na światłach. Sprawdzałem w obudowie ECU jest tam jeden przekaźnik nr.30 przeczyściłem mu styki kontaktem i wsadziłem ponownie ale znowu zero błędów. Wiecie może za co ten przekaźnik odpowiada ? Gdzieś wyczytałem że z niego idzie + do modułu komfortu ale może coś pomieszałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności