Skocz do zawartości
Danek75

Zamiana zwykłych lamp na bixenon'y skrętne... kilka pytań.

Rekomendowane odpowiedzi

bierz nowe jak mówi kolega mkpol. Ja mam już cały kpl zestawu xenon + spryski do założenia. Najpierw mlaskałem, po co mi nowe, przecież ładne używane też można dostać. Udało mi się kupić tanio jedną lampę fabrycznie nową Valeo. Drugą dokupiłem używaną (fakt w bardzo dobrym stanie). Ale jak spojrzałem we wnętrze nowej i używanej, to postanowiłem dokupić drugą nową. Soczewka może być ładna, możesz nawet sam ją wyczyścić jak się trochę pogimnastykujesz, ale po całym odbłyśniku w lampie widać różnicę, która jest kolosalna między nówką, a używką :) Fakt, to Twoje pieniądze i Twoja sprawa, ale kupując używki stracisz później na tym jeszcze raz tyle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są te same lampy valeo robione w tej samej fabryce w Hiszpanii. Nie ma różnicy. Mi się udało kupić oryginały z ASO. Czasem a allegro trafiają się perełki

 

a czasem można coś fajnego trafić na olx, ale ja cały czas powtarzam - używki = niepewność

http://olx.pl/oferta/volkswagen-passat-b6-lift-bixenon-skretny-bi-xenony-europa-komplet-CID5-ID8IYVP.html#d2512372dc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na ebayu. Ja kilka lat temu nowe bixenony do 3BG zamawiałem z Niemiec, oryginały Hella, taniej niż w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam jestem w trakcie kompletowania bi xenon i znalazłem coś takiego czy warto ?

 

warto bo masz dodatkowo centralkę i czujnik nowe, ja zamawiałem samo okablowanie za 80$-90$ (coś koło tego) bo resztę już miałem. Przy okablowaniu musiałem napisać czy b6 czy b7, więc sprawdź dokładnie czy tam gdzie kupisz też tego nie ma, bo jak nie napiszesz w wiadomości to sprzedający wysyła z automatu do b7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
warto bo masz dodatkowo centralkę i czujnik nowe, ja zamawiałem samo okablowanie za 80$-90$ (coś koło tego) bo resztę już miałem. Przy okablowaniu musiałem napisać czy b6 czy b7, więc sprawdź dokładnie czy tam gdzie kupisz też tego nie ma, bo jak nie napiszesz w wiadomości to sprzedający wysyła z automatu do b7.

 

ok wielki dzięki to będę zamawiał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Podepnę się do tematu.

Czym różni się podłączenie silniczków regulacji wysokości z poniższych zdjęć?

Generalnie interesuje mnie różnica w ilość pinów, ten przeznaczony do świateł bixenon ma ich pięć.

Dwa skrajne podłączone są do czarnych przewodów, a pozostałe trzy do czerwonego, zóltego i brązowego.

Natomiast silniczek czarny z halogenowych lamp ma tylko trzy piny, pod kabel czerwony, żólty i brązową masę.

Z tego co się orientuje to czerwony i żółty przewód jest od podnoszenia i opuszczania lamp, ale po cą są dodatkowe dwa czarne

w silniczku z bixenona?

 

5269547912_1.jpg

 

5107630471.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem w trakcie kompletowanie bixenon kupiłem w dobrych pieniądzach jedna kompletna lampę a druga gola , muszę kupić modul skretu do tej gołej lampy , tylko niewiem jaki numer dodam ze przy tej kompletnej lampie modul skretu ma numer 7L6 941 330 proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to by wychodziło że masz kupić 7L6 941 329 i to do lampy lewej, prawa jest kompletna? Będzie ciężko z tym 329, bo w internecie są głównie z końcówka 329A, a to już do poliftowego i taki moduł powinien być w obu lampach. Aha jesteś pewien że masz obie lampy z tego samego rodzaju? Tj. obie przed liftem, albo po lifcie? Bo może być tak że prawą kompletną masz przedliftową, a lewa goła to poliftowa. Hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to by wychodziło że masz kupić 7L6 941 329 i to do lampy lewej, prawa jest kompletna? Będzie ciężko z tym 329, bo w internecie są głównie z końcówka 329A, a to już do poliftowego i taki moduł powinien być w obu lampach. Aha jesteś pewien że masz obie lampy z tego samego rodzaju? Tj. obie przed liftem, albo po lifcie? Bo może być tak że prawą kompletną masz przedliftową, a lewa goła to poliftowa. Hehe.

 

 

Lampy napewno mam z przd lifta bo są z literką G na końcu to znaczy że te z końcówką 329A nie bedzie pasowało ? Widziałem jeszcze 329B i 329C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do reflektora 3C0941753G będzie pasował moduł skrętu tylko 7L6941329 czy z literkami A, B, C na końcu też będzie ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy te czujniki bedą pasowały do lamp przed liftem , to znaczy mam lampy z literką G

http://www.aliexpress.com/item/2Pcs-VW-OEM-Front-Rear-Headlights-Horizontal-Position-Sensor-For-Jetta-Golf-6-Passat-B6-CC/32266410112.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jeżdżę moim paskiem 1,9 TDI 2006 już 6 lat i jestem zmęczony tragiczną jakością świateł. Od 3 lat doświetlam się wieczorem halogenami, ale jak wiadomo pomaga to doświetlić drogę tylko na 2-3 metry wokół przodu samochodu.

 

Znalazłem człowieka, który przeprowadza renowację lamp soczewkowych H7 z nakładaniem nowej warstwy chromu na odbłyśniki. Operacja kosztuje około 800zł.

 

Po głębszym zastanowieniu się doszedłem do wniosku, że może jednak zainwestować w profesjonalną, fabryczną wymianę na Bixenony skrętne. Zdaję sobie sprawę, że koszt będzie o wiele wyższy natomiast dziwi mnie jedna rzecz. Mamy rok 2016 a nie można znaleźć w sieci żadnego profesjonalnego (ba! nieprofesjonalne też się nie reklamują) punktu, który zajmowałby się taką zamianą kompleksowo i profesjonalnie.

 

Mieszkam w Pruszkowie pod Warszawą w bloku. Samochód trzymam na parkingu strzeżonym, ale nie mam garażu, nie mam warunków do tego aby rozbabrać auto i zrobić sobie samemu taką przekładkę... a wiadomo, że na dwóch godzinach się nie skończy i trzeba brać pod uwagę brak doświadczenia, a co za tym idzie możliwe komplikacje w czasie operacji.

 

Reasumując zatem. Czy orientujecie się, czy w 2016 roku jest już gdzieś jakiś profesjonalny warsztat, najlepiej w okolicach woj. mazowieckiego, który mógłby zapewnić taką bezstresową wymianę z kupnem i dobraniem odpowiednich podzespołów w rozsądnej cenie?

 

pozdrawiam

Jacek

 

-------------------------------------------------------------

Znalazłem jeden punkt pod Łodzią, ale same części podliczyli na ponad 8000 PLN.

Za robociznę biorą 1200zł. Powiedzieli, że jeżeli sam zorganizuję taniej części, to nie ma problemu z ich montażem.

 

Może zatem wiecie gdzie najtaniej kupić komplet, porządnych, potrzebnych akcesoriów?

Edytowane przez Duracel1974

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zatem wiecie gdzie najtaniej kupić komplet, porządnych, potrzebnych akcesoriów?

 

Wiązka, czujniki, sterownik, adaptery np. tutaj: https://www.kufatec.de/shop/en/volkswagen/passat/passat-3c/auto-leveling-headlights-retrofit-vw-passat-3c?info=326

 

Lampy, spryskiwacze - używki z alledrogo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiązka, czujniki, sterownik, adaptery np. tutaj: https://www.kufatec.de/shop/en/volkswagen/passat/passat-3c/auto-leveling-headlights-retrofit-vw-passat-3c?info=326

 

Lampy, spryskiwacze - używki z alledrogo.

 

OK. a możesz kolego w punktach wszystko opisać co dokładnie potrzebuję kupić, najlepiej z dokładną nazwą podzespołów?

Nie boję się majsterkowania, różne rzeczy naprawiam ;) ale nie znam się zbyt szczegółowo akurat na tych sprawach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK. a możesz kolego w punktach wszystko opisać co dokładnie potrzebuję kupić, najlepiej z dokładną nazwą podzespołów?

Nie boję się majsterkowania, różne rzeczy naprawiam ;) ale nie znam się zbyt szczegółowo akurat na tych sprawach.

 

Robiłem to w Skodzie Superb, ale tu powinno być podobnie.

Kufatec daje kompletny retrofit - jak widac na obrazku jest sterownik, czujnik (czujniki) na wahacze, wiązka i piszą o adapterach do lamp - pewnie wtyczka w halogenie jest szersza bo steruje silniczkami poziomowania - to do sprawdzenia.

 

Co do reszty - na 99% inny (nowy) zbiornik na płyn do spryskiwaczy, taki żeby dalo się nim osadzić wysokociśnieniowa pompkę, sama pompka do spryskiwaczy, spryskiwacze i węże plus wszystkie złączki. Dodatkowo robienie otworów w zderzaku lub jego wymiana na taki co juz otowry do spryskiwaczy ma.

 

Zajrzyj w ETKĘ online.

Rysunek 907-30 - lista części czujniki i sterownik

941-20 - same lampy z rozpiską poszczególnych części

955-30 - układ mycia reflektorów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja do spryskiwaczy jest na forum, także stamtąd możesz podpatrzeć rozpiskę części, co do lamp i samopoziomowania to zależy czy będziesz chciał te przed 08r czy po, różnią się przetwornicami (w nowszych slim) i jak się nie mylę, to w nowszych jest tylko jeden czujnik samopoziomowania.

Oczywiście wiadomo : lampy + żarniki + przetwornice + moduły skrętu + wiązka + kodowanie + zmiana borda ( nie każdy bordnetz obsługuje bi-xenony)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego tu rozmawiamy o zmianie na oryginalny bixenon. Poszukaj tematu o montażu HID-ów. To już było omawiane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego tu rozmawiamy o zmianie na oryginalny bixenon. Poszukaj tematu o montażu HID-ów. To już było omawiane

 

Dzięki za pomoc , a jeśli uważasz że te wiązki są hid to ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności