Gość meriam3 Zgłoś #1 Napisano 15 Lipca 2007 Witam i odrazu pytam mam taki problem zalane autko na full, wskazywał bełny stan na wskażniku na tablicy a po przejechaniu około 300km - wskazał minimum i o dziwo niezapalił mi kontrolki rezerwa a jast na wskazówce poniżej tego pułapu. O kradzieży paliwa raczej nie było mowy a jak już to powinien wskazać rezerwe -po prostu przejechałem pewien odcinek drogi i postawiłem auto na parkingu a po ponownym włączeniu wskazał mi zero . Co moze być tego przyczyną - szukałem w szukajce ale nic nie znalazłem Dodam jeszcze że po wyłączeniu zapłony wskazówka lekko opada a po włączeniu lekko sie unosi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 15 Lipca 2007 Najprawdopodobniej: - Uszkodzony czujnik ilości paliwa w baku (potencjometr pływaka) 90% - lub skorodowane złącza (zwarcie) instalacji elektrycznej do baku 10% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość meriam3 Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2007 w końcu zrobiłem Ale odrazu stwierdziłem że była ingerencja osób trzecich (niemców-nieuków) w ten mój pływak ktoś pourywał zatrzaski w wtyczce podpinanej do pływaka i normalnie wtyczka lużno stykała . dodatkowo po zalaniu zbiornika na ful i jeszcze troszke pod autem prawie lało się paliwko a przyczyną tego było dziwne uszczelnienie pływaka z zbiornikiem mianowicie niemiec okleił pływak na kołnierzu czarnym silikonem i uważał że jest okej ale ów pływak dawał się przestawiać nawet jak był skręcony na maksa . Wyjołem wszystko kupiłem oring o wymiarze pływakawłożyłem , skręciłem i będę czekał co pokarze najbliższe tankowanie - czy będzie wypływać mi tamtędy paliwko a co do wskażnika to pokombinowałem i jest zrobione wskazanie Mam pytanie do kolegi MARKA w wtyczce wskażnika paliwa mam cztery przewody o cztery gniazda , natomiast w gnieżdzie pływaka są dwa piny i tylko te są wykożystane - czy jest to normalne czy może ktoś wymienił pływak z innego autka i podpasował pod dwa piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J4r0 Zgłoś #4 Napisano 14 Listopada 2009 Witam; Chcialbym sie podczepic pod temat poniewaz moj zostal usuniety z powodu ("podobno jest mnowstwo innych, takich samych tematow jak moj" - fakt jest duzo tylko nie w dziale B5, a dodatkowo dostalem info aby pisac w jakims poodobnym - ten wydaje mi sie najbardziej podobny) Wiec od nowa: Jestem w Holandii i nie mam garazu, czy jakiegos ustronnego miejsca gdzie moglbym pogrzebac w samochodzie. W NL podobnie jak w Niemczech za naprawy na chodniku czy parkingu mandat od 50eur do scholowania samochodu i oplaty za lawete, parking etc... Mam Passata '98 benzyna 1.6, kombi Od pewnego czasu wskaznik paliwa nie rusza sie z miejsca o krok (tankowane juz ok. 20 razy, duzo jazdy po nierownosciach oraz belkach spowalniajacych - co raczej raczej dyskwalifikuje jako awarie zawieszenie sie plywaka. Znalazlem na forum, jak i w googlach troche opisow, ale zanim jakis wytestuje chcialbym sprawdzic co o tym myslicie. - Gdzie w modelu B5 jest dokladnie komora, ktora dostane sie do pompy paliwa i baku? - Odkrecajac 3 sruby w bagazniku powinna ukazac mi sie pompa wraz z: * 2grube kable zasilanie * 2cieknie kable wskaznik paliwa, jak je polacze i wlacze zaplon powinna skoczyc wskazowka na maksa i pokazac pelny bak. Czy taki zabieg jest bezpieczny- nie spale czegos innego przy okazji? Jak pisalem wczesniej nie mam miejsca gdzie moglbym postac kilka godz. bezkarnie i pogrzebac w aucie, wiec prosze o "namiary" miejsc, od ktorych powiniennem zaczac szukanie usterki wraz ze spoosobem ich diagnozy. Dzieki czekam na jakies opinie - jazda na wyczucie (szczegolnie po autostradzie NL-D jest dosc "niebezpieczna" jak skonczy mi sie paliwo to pozostaje sie tylko modlic by jakis nadgorliwy Niemiec nie scholowal mnie laweta za utrudnianie ruchu... PS: Ile robicie km na jednym baku pelnym benzyny silnik 1.6 kombi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek777 Zgłoś #5 Napisano 14 Listopada 2009 zdejmujesz wykładzinke bagaznika i po stronie baku za siedzeniem jest :dekielek na 3 srubki:a pod nim pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J4r0 Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2009 ok, wlasnie rozkrecilem dekielek mam am 4kable cienkie - ktore mierzyc na omomierzu i jaka wartosc powinna byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #7 Napisano 17 Stycznia 2010 koledzy spotkal mnie podobny problem... zaczela mi wariowac pompa (dzialala przez caly czas bez wzgledu na przekrecony zaplon, lub wylaczony samochod). mechanik zrobil mi obejscie ale w tym momencie przestal dzialac czujnik poziomu paliwa. wczesniej dzialal ale przy pelnym baku pokazywal tylko 2/3 stanu i dopiero jak zeszlo ponizej tego poziomu pokazywal normalny stan. w pompie mam 4 kabelki. ktory jest odpowiedzialny za poziom paliwa? i czy idzie on tylko do licznika czy gdzies jeszcze? i dlaczego pokazuje tylko 2/3 a pozniej dobrze a nie od razu od pelnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gustdelf Zgłoś #8 Napisano 17 Stycznia 2010 Czesc Podepne sie pod temat, mam problem z wskaznikiem paliwa od samego poczatku zakupu. Po zatankowaniu do pelna nie pokazuje zadnej wartosci tam gdzie normalnie powinna byc ilosc mozliwych kilometrow sa tylko 4-5 poprzeczne kreski. Dopiero jak ubedzie troche paliwa zaczyna wskazywac te wartosci i jest ok az do rezerwy po zapaleniu sie rezerwy moge przejechac tylko ok. 30 km i wlasnie ostatnio przyplacilem to niezla nerwowka gdyz zgasl mi zaraz po zjezdzie z autostrady i na szczescie ok 100m od stacji paliw. Gdzie moze byc przyczyna? Myslalem,ze moze jakas linka od plywaka nie ma wlasciwego wymiaru ale wyglada na to ze zle wskazania sa w kracowych punktach i to by nie pasowalo do teori z linka. Ma ktos schemat jak odbywa sie mierzenie poziomu paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2010 Co do pływaka-może nie działać w skrajnych położeniach-poprostu może być "wytarty"-wyciągnij i sprawdź.Poza tym może szwankować sam wskaźnik paliwa-jest tam mały silniczek i poprostu może być zepsuty-pocieszę Cię bo w większości przypadków jest to do naprawienia Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil411 Zgłoś #10 Napisano 4 Marca 2012 Co do pływaka-może nie działać w skrajnych położeniach-poprostu może być "wytarty"-wyciągnij i sprawdź.Poza tym może szwankować sam wskaźnik paliwa-jest tam mały silniczek i poprostu może być zepsuty-pocieszę Cię bo w większości przypadków jest to do naprawienia Pzdr. Witam:) mam passata z 98 roku i problem ze wskaznikiem poziomu paliwa. Wczoraj zauwazylem po zatankowaniu ze prawie wogole sie nie podniosl do gory , przesuwa sie tylko delikatnie do gory przy przekreceniu zaplonu i opada przy wylaczeniu. Jak dostac sie do plywaka bo moze to w nim jest problem??? z gory dzieki za pomoc:)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość x0nax Zgłoś #11 Napisano 5 Kwietnia 2012 Tez mam z tym problem. Passat B5 z 97r (1,6). Cały czas świeci się rezerwa i wskazówka się nie podnośni. Jest to trochę uciążliwe bo piszczy przy włączaniu zapłonu i trzeba uważać podczas jazdy, żeby nie zabrakło benzyny. Gdzie szukać usterki - wskaźnik poziomu paliwa, czy cos jeszcze innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulek238 Zgłoś #12 Napisano 27 Kwietnia 2012 x0nax :blinkJeju mam to co ty...4 dni temu wymieniałem przez to pompe paliwa w zbiorniku bo przez to ze nie mialem paliwa zajechała się,masakra patrzyłem na pływak ale widać tylko przy dolnej części blaszek,że są wytarte...też mnie denerwuje to pipkanie podczas odpalania,musze jak najszybciej to naprawic chybaz e ktoś da znać co i jak od czego zacząć,a tak wygląda pompa paliwa ktoą 4 dni zmieniałem.http://fotoo.pl/show.php/211831_100-1674.jpg.html:fuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tipacz Zgłoś #13 Napisano 2 Maja 2012 Podepnę sie pod temacik. U mnie sprawa wygląda nastepująco: Przy pełnym baku jest ok pokazuje pełny ale jak zejde stanem paliwa na ok 3/4 - 1/2 baku zaczyna świrowac i co jakis czas wskazówka opada i po jakims czasie podnosi sie do aktualnego stanu. Przypuszczam ze wytarły sie własnie "ścieżki" na czujniku w baku i tu pytanie czy da sie to jakos naprawic (nanieść cynę albo cos w tym stylu) czy w gre wchodzi tylko wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tipacz Zgłoś #14 Napisano 7 Sierpnia 2012 nikt nie pomoże???... dobrałem sie do baku i jest problem - o ile do lewego czujnika jest dostep to do prawego jest to prawie nie możliwe moim zdaniem. Ma ktos jakis patent zeby ten prawy wyciągnąć ??? Prosze o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bulek238 Zgłoś #15 Napisano 26 Października 2012 Ja osobiście jezdze nadal z niesprawnym czujnikiem paliwa,,,caly czas nadal wskazuje zero :dupablada zastanawiam sie nad wymianą pływaka.Polukam coś na allegro moze uda mi się wypatrzeć taki sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tipacz Zgłoś #16 Napisano 27 Października 2012 Żeby było smiesznie to znalazłem jeszcze jeden czujnik do którego dojscie jest z bagażnika... czyli sa trzy czujniki w ASO dostepne tylk w komplecie - koszt ponad 1100zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #17 Napisano 7 Listopada 2014 odkope,u mnie znow pokazuje caly czas full,jezdze juz 10tys km,nawet do pl sie wybralem (tylko raz braklo) i wymienic caly kosz z innego czy wymienic sam czujnik poziomu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #18 Napisano 22 Grudnia 2014 u mnie wymiana calego kosza z pompa nie pomogla,dalej pokazuje full,patrzylem na czujnik ale wyglada dobrze w obu nic nie wytarte czy cos,luty tez wygladaja ok,2004 rok tdi,co jeszcze ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #19 Napisano 22 Grudnia 2014 to w takim razie gdzies sie zwarly przewody sprawdz cala wiazke ktora idzie do zbiornika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas.g60 Zgłoś #20 Napisano 22 Grudnia 2014 cala wiazke w srodku auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach