Skocz do zawartości

Tipacz

  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tipacz

  • Urodziny 01.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Andrychów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. sterownik centralnego zamka

    Pozwolę sobie trochę odkopać post. Zakładam sterownik i mam problem. Wpiąłem się w drzwiach pod czerwono-zielony i czerwono-niebieski i otwieranie działa a zamykanie już nie. Przepinalem odwrotnie i nadal bez skutku.sterownik magicar zx 500. Wybrałem podpięcie jako "negatywny spust" sygnały podpiąłem tak jak opisane a trzeci kabel podłączyłem do masy.
  2. Uszkodzony katalizator 1.8T AWT

    W takim razie wkład się obluzowal bo nie mam turbiny. Wiem że to trochę będzie druciarstwo ale można to jakimś wkrętem doraźnie przekręcić?
  3. Uszkodzony katalizator 1.8T AWT

    Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Od kilku dni na wolnych obrotach zaczęło mi coś stukać pod samochodem. Okazało się że "coś" w katalizatorze stuka o obudowę - sprawdziłem to uderzając ręką w kata na zasłony aucie i na bank tam tkwi problem. Ma ktoś może zdjęcie wnętrza katalizatora? Silnik 1,8 20V ADR (syncro).
  4. Zagadka filmowa - stukanie

    Nikt nic nie kojarzy?
  5. Witam Od jakiegoś czasu zaczęło mi cośik stukać pod maską - zresztą wszystko widać i słychać na filmiku. Ma ktoś jakiś temat co to może być? Mam swój typ ale wolał bym nic nie sugerować narazie. https://www.youtube.com/watch?v=Zc1JzwfZHFc
  6. A ja z kolei podzielę się z Wami moim doświadczeniem. Od miesiąca wertowałem forum w poszukiwaniu pomocnych mi informacji. Wszystko co znalazłem to wypróbowałem. Problemem był brak reakcji pilota na przycisk otwierania - zamykanie nie za każdym razem ale działało. Zacząłem od wymiany bateryjek - oczywiście rezultatu brak. Próbowałem zakodować pilot metodą kluczyka w stacyjce i zamku - również nie zadziałało, brak sygnału dźwiękowego po zakończeniu procedury (passat b5 98r). Pilot niby działał bo dioda się migała. postanowiłem zmierzyć miernikiem microstyk w pilocie czy dobrze przewodzi - microstyk sprawny. Nie miałem już żadnych pomysłów i zacząłem pisać post w tym temacie. Postanowiłem zamieścić zdjęcie wnętrza pilota. Wtedy eureka!!!! po przybliżeniu zdjęcia okazało się że trymer nie styka do płytki - gołym okiem nie było tego widać. Poniżej zdjęcie. Tak że jeśli komuś pilot zaczyna świrować w sensie raz działa a raz nie, lud jeśli trzeba mocno przyciskać przyciski to polecam przelutować płytkę w pilocie. Teraz pilot działa jak należy i ma większy zasięg niż wcześniej.
  7. wyciek plynu hamulcowego z tylnich zaciskow

    Orientuje sie ktoś czy duża jest różnica w zacisku tylnym miedzy zwykłym a z wersji syncro? Wg. programu w syncro mam 8E0615424A a zwykły to 8E0615424 - wizualnie wyglądają mi na takie same.
  8. Wkładka zamka

    Przy okazji naprawy mojej wkładki zrobiłem małą fotoinstrukcje. http://www.youtube.com/watch?v=UWHj3kR56XQ
  9. A ja dodam od siebie, że 14 maja założyłem końcówkę TRW i dzis musiałem ją wymienic bo padła. Wytrzymała 7 miesiecy i nieco ponad 4.000 km Będę ją próbował reklamowac. Kupiłem jakies cos "denckermann" czy jakos tak za 30zł (trw kosztowała 80).
  10. Jaki akumulator do B5 (benzyna)?

    A u mnie wlepa J1P co odkodowałem jako 44ah z prądem 220A. Obecnie mam w aucie aku Varta 12V L2 400/640A (EN) (produkcja 18/04/06r) nadeszła pora na wymiane i jestem w kropce bo np katalog Centry przewiduje do mojego auta 64ah 640A. Komu wierzyć i jaki założyć?
  11. Wymiana pompy abs Passat b5

    Udało mi sie dostac całą pompę za 350zł i po ymianie wszystko jest ok. Dzieki za wskazówki.
  12. Wymiana pompy abs Passat b5

    Faktycznie, moduł ma ten sam numer.
  13. Wymiana pompy abs Passat b5

    Witam Podepnę się pod temacik, żeby nie zaśmiecać forum nowym. Mam paska b5 syncro z pompą 8E0614111A ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 z sterownikiem o numerze 0273004284 i tu pojawia sie problem bo musze wymienic sterownik bo jest uwalony (naprawa nie wchodzi w grę). Moje pytanie czy orientuje sie ktos czy ten sterownik jest plug&play z jakims innym? Mój numer jest bardzo trudno dostepny a jesli już jest to w kosmicznych cenach.
  14. Czym wyczyścić ALUFELGI

    Ja tak jak pozostali użyłem CIF-a i zlazło prawie wszystko - poza kropkami. Nie były to kropki z asfaltu bo żadną chemia nie chcialo zejsc wiec w ruch poszedł papierek wodny 850 a nastepnie pasta TEMPO (ps zmienia nazwe na turbo) i po kropkach ani śladu.
  15. Wskaźnik poziomu paliwa

    Żeby było smiesznie to znalazłem jeszcze jeden czujnik do którego dojscie jest z bagażnika... czyli sa trzy czujniki w ASO dostepne tylk w komplecie - koszt ponad 1100zł.
×