_chris_ Zgłoś #81 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) a no pomyliłem działy ;( Edytowane 11 Maja 2010 przez _chris_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechjaro Zgłoś #82 Napisano 20 Czerwca 2010 Witam, Przepraszam, że trochę nie na temat. Mam zmatowione szkło reflektora głównego. Czy można je zdemontować i wymienić na nowe? Czy też czeka mnie wymiana całej lampy? Ponoć są pasty do polerowania plastiku, ale czy samemu można osiągnąć dobry efekt? Dziękuję z góry za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #83 Napisano 20 Czerwca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12400&highlight=polerowanie+kloszy Wystarczy poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #84 Napisano 30 Sierpnia 2010 Odświeżę trochę temat LED -Can.Otóż założyłem takowe do swojego pasacika bo mam ksenony i wkurzały mnie zwykłe w5w (pomimo tego ,że były niebieskie i tak świeciły na żółto).Mam jednak problem z komunikatem spalonej żarówki.Otóż jak przełącznik świateł jest w pozycji "0" i włączę światła to jest o.k. Natomiast jak wyłączę auto z włączonymi światłami i ponownie je włączę to wyskakuje błąd spalonej żarówki.Ponowne przełączenie w pozycję "0" i włączenie świateł na uruchomionym silniku usuwa problem. http://moto.allegro.pl/item1167323972_1167323972.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #85 Napisano 30 Sierpnia 2010 Kolego przy uruchamianiu samochodu następuje spadek napięcie w instalacji co powoduje że jest za małe napięcie aby dioda świeciła i sterownik nie widzi obciążenia i odcina zasilanie żarówek / żarówki i wywala błąd oświetlenia . Po przekręceniu wyłącznika na odpalonym silniku wszystko wraca do normy . Może być jeszcze jedna przyczyna , słaby akumulator i przy odpalaniu jest za niskie napięcie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #86 Napisano 30 Sierpnia 2010 Akumulator mam nowy ,co więc można zrobić w tej sytuacji- dodatkowy opornik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #87 Napisano 30 Sierpnia 2010 przy odpalaniu jest za niskie napięcie . LED potrzebuje "tyle co nic" prądu Akumulator mam nowy ,co więc można zrobić w tej sytuacji- dodatkowy opornik? Jak najbardziej,wlutuj równolegle rezystor na początek,efekt powinien być :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #88 Napisano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) LED potrzebuje "tyle co nic" prądu Jak najbardziej,wlutuj równolegle rezystor na początek,efekt powinien być :ok Kolego napisałem za niskie napięcie a nie prąd . Dioda pracuje od 1,2 do 1,5V . Układ ogranicza napięcie do diody . Jak za dużo spadnie napięcie na wejściu to na wyjściu do zasilania diody jest za mało aby świeciła i wtedy wywala błąd . Jedyne rozwiązanie to zastosować rezystory i będzie po kłopocie . Sam tak zrobiłem i jest ok . Można jeszcze wyłączyć kontrolę ale do tego jest potrzebny VAG . Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Trokadero Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #89 Napisano 31 Sierpnia 2010 Panowie... cos o Ledach, ale tych podłużnych chciałbym więcej wiedzieć. Zamierzam założyć 5 lub 15-diodowe lampki na zderzak, LEDowe oczywiście do jazdy dziennej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #90 Napisano 31 Sierpnia 2010 (edytowane) Panowie... cos o Ledach, ale tych podłużnych chciałbym więcej wiedzieć. Zamierzam założyć 5 lub 15-diodowe lampki na zderzak, LEDowe oczywiście do jazdy dziennej. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53606&highlight=%B6wiat%B3a+jazdy+dziennej i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16303&highlight=%B6wiat%B3a+jazdy+dziennej i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=45398&highlight=%B6wiat%B3a+jazdy+dziennej i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9607&highlight=%B6wiat%B3a+jazdy+dziennej Miłego czytania. Kolego napisałem za niskie napięcie a nie prąd . Dioda pracuje od 1,2 do 1,5V . Układ ogranicza napięcie do diody . Jak za dużo spadnie napięcie na wejściu to na wyjściu do zasilania diody jest za mało aby świeciła i wtedy wywala błąd .Jedyne rozwiązanie to zastosować rezystory i będzie po kłopocie . Sam tak zrobiłem i jest ok . Można jeszcze wyłączyć kontrolę ale do tego jest potrzebny VAG . Co do VAG'a to się zgodzę,ale jeśli chodzi o napięcie pracy LED to już nie,bo są też inne...Ale nie bądźmy już tacy szczegółowi,ważne że wiadomo o co biega Pozdrawiam Edytowane 31 Sierpnia 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #91 Napisano 31 Sierpnia 2010 Trokadero - jakiej rezystancji i mocy takie oporniki,czy wydziela się na nich dużo ciepła ,czy można je schować pod dekiel od lampy czy lepiej na zewnątrz.Czy można zastosować np.oporniki 10 W , żeby wydzielało się na nich mniej ciepła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #92 Napisano 31 Sierpnia 2010 Kolego ja u siebie założyłem 10W około 70 Ohma . Niestety trochę się grzeją dlatego są podłączone przed kością reflektora , zalane silikonem w koszulce termokurczliwej , tak od 1,5 roku i wszystko jest OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #93 Napisano 3 Września 2010 A nie ma w sprzedaży gotowych ledów nadających się w miejsce np postojówek do lamp bi-xenon? Tak żeby nie trzeba było lutować jakichś oporników itp.? I jeszcze jedno,może widzieliście światła do jazdy dziennej do b6 montowane w miejsce przednich kierunków. To było by świetne bo miejsca tam jest pod dostatkiem żeby zmieścić w jednej obudowie dzienne i kierunki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #94 Napisano 3 Września 2010 A nie ma w sprzedaży gotowych ledów nadających się w miejsce np postojówek do lamp bi-xenon? Tak żeby nie trzeba było lutować jakichś oporników itp.? I jeszcze jedno,może widzieliście światła do jazdy dziennej do b6 montowane w miejsce przednich kierunków. To było by świetne bo miejsca tam jest pod dostatkiem żeby zmieścić w jednej obudowie dzienne i kierunki. Obojętnie czy xenon,czy bi-xenon...Są owszem,zapytaj Charakterka to Ci zmontuje Zresztą jest tego pełno na alledrogo.Nawet pisaliśmy o tym już nie raz...A jeżeli chodzi o montaż świateł do jazdydziennej wg Twojego pomysłu-odpada,niezdodne z przepisami.Poprostu były by za blisko zewnętrznej krawędzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #95 Napisano 3 Września 2010 no ładnie, a ledowe dzienne np w Audi to nie są za blisko? Co za przepisy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #96 Napisano 3 Września 2010 no ładnie, a ledowe dzienne np w Audi to nie są za blisko? Co za przepisy!!! No tak...Looknij na to Świateł dziennych można używać zamiast obowiązkowych świateł mijania w warunkach normalnej przejrzystości powietrza, od świtu do zmierzchu. Na kloszu lampy musi widnieć oznaczenie RL. Światła dzienne muszą być zainstalowane: Symetrycznie względem osi pojazdu Na równej wysokości Odległość od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi maksymalnie 150 cm Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi musi wynosić minimum 60 cm, chyba że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm - wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane dalej niż 40 cm od niego Ponadto minimalna powierzchnia świecenia lamp musi być ≥40cm², a w przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi. W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej. S6 mają tak pewnie dlatego,ze są homologowane razem z samochodem,reszta to dodatki P.S. Znalazłem ostatnio komplet z S6-za jedyne 900PLN Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #97 Napisano 4 Września 2010 (edytowane) Poprostu były by za blisko zewnętrznej krawędzi. Pomyliło Ci się. Nie mogą tylko wystawać poza obrys i nie mogą być więcej niż 40 cm od krawędzi. Zobacz na nowe skody Audi s6 ma tak jak być powinno, nie wiem o co wam chodzi. Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane dalej niż 40 cm od niego Nie mogą być zamontowane dalej niż 40 cm od obrysu, a nie bliżej niż 40. Edytowane 4 Września 2010 przez genesis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #98 Napisano 5 Września 2010 Pomyliło Ci się. Nie mogą tylko wystawać poza obrys i nie mogą być więcej niż 40 cm od krawędzi. Zobacz na nowe skody Audi s6 ma tak jak być powinno, nie wiem o co wam chodzi. Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane dalej niż 40 cm od niego Nie mogą być zamontowane dalej niż 40 cm od obrysu, a nie bliżej niż 40. Mój błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #99 Napisano 5 Września 2010 macie jakies fotki waszych LEDów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #100 Napisano 5 Września 2010 macie jakies fotki waszych LEDów?? Moich-u mnie w wątku o passku masz foty jak wyglądają na aucie.Mam takie: http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-dzienne-modul-homolog-i1201430976.html które chętnie zamienię na okrągłe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach