Skocz do zawartości
Gość sq1gqp

Elektryczne szyby

Rekomendowane odpowiedzi

w B4 jest juz modol komfortu i to on steruje szybami i szyberdachem a w B3 "wszystko" jest na przekaznikach

nieprawda.

ja mam B3 i mam moduł komfortu pod tylną kanapą - warszawscy spotowicze widzieli :)

i to on steruje wszystkimi "bajerami". sl@wek, , Ty zapewne masz podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Mam cos takiego 357959875A w ETK mi nie wskakuje,wiec moze byc Bosh-a.

sl@wek, , Ty zapewne masz podobnie.
Domykanie z kluczyka mi dziala :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam cos takiego 357959875A

sl@wek, zobacz pierwszego posta w wątku :610:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

sl@wek, zobacz pierwszego posta w wątku :610:
:622: Dokladnie to samo (ups...gonilem do samochodu jak wiatr,nie przyszlo mi do glowy aby jeszcze raz przyjzec sie zdjeciu :611: ) rozni sie tylko koncowa literka!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BTW: denerwuje mnie w passacie to, że szyby nie mogą zamykać/otwierać się jednocześnie. nawet gdy przyciskiem otwieram szybe pasażera, dopiero gdy opadnie całkowicie lub się zatrzyma, mogę rozpocząć otwieranie innego okna.

 

Ale możesz w trakcie "jechania" szyby na dół nacisnąć już przycisk od następnej i też zjedzie. U mnie działają 3 szyby i naciśnięcie 3 przycisków trwa z sekundę, a potem zjeżdżają po kolei, w takiej kolejności, jak naciskałem przyciski :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kaziukaz

Witam

mam nowe wieści co do tych szyb były problemy

z podnoszeniem i opuszczaniem raz chodziło raz nie

do tego z kluczyka podnosiła mi się tylko ta od pasażera :(

Któregoś dnia kupiłem czteropak :) i poszedłem do garażu zdemontowałem tapicerkę drzwi lewych i prawych rozebrałem podnośniki szyb , wyjąłem silniki ,rozebrałem puszki z elektroniką (uwaga na problemy z wyjęciem zalanego galaretą gniazda wtyczki sterowniczej)

jak już miałem gołą elektroniką w łapach to w dłoń lutownica i przelutowałem całą płytkę (miałem na celu zimne luty)

no i muszę wam powiedzieć że poskutkowało

nawet szyberdach zaczął się z kluczyka domykać

pozdro

kaizukaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedrus w b4 szyber sie tez domyka z kluczyka po tym jak sie szyby zamkna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...jak już miałem gołą elektroniką w łapach to w dłoń lutownica i przelutowałem całą płytkę (miałem na celu zimne luty)...

 

W końcu zmobilizowałem się i zrobiłem to samo w płytce podnośnika przedniej prawej szyby. Zobaczymy, czy poskutkuje, chociaż zimnych lutów gołym okiem nie dostrzegłem.

 

A tutaj sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Pierwszy raz jestem na forum i nie wiem czy dobrze trafiłem z tematem. W moim pasku pojawil sie problem z lewą przednia szybą, a mianowicie sama sie otwiera!!! Odłączyłem wyłącznik w drzwiach (na kostce) i dalej to samo. Nie ma znaczenia czy stacyjka jest włączona czy nie, jedynie po zamknięciu drzwi centralnym szyba sie nie otwiera sama. :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jacekkk7

u mnie tylne szyby trzeba trzymać, natomiast w przednich lekkie naciśnięcie to szyba otwiera się w czasie trzymania natomiast mocniejsze nacisniecie to otwierają się do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kaziukaz

Witam Wszystkich

U mnie jak po naprawie wszystko spoko szyby jeżdżą aż miło

góra to góra , dół to dół polecam lutowanie zimnych lutów

A-ha

Jeśli chodzi o temat przewodni to u mnie szybki po wyłączeniu zapłonu, ale przed otworzeniem drzwi chodzą bez kluczyka w stacyjce nie wiem ile minut, ale chodzą

po otworzeniu drzwi czar niestety pryska 

pozdro

kaziukaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dokupiłem cały podnośnik za 250 zł założyłem i się okazało że nie działa oddałem facetowi swój stary zepsuty( połamana płytka , oczywiście o tym mu powiedziałem) a on oddał mi 200zł w domciu zdemontowałem go i rozebrałem okazało się że jest zimny lut zamontowałem spowrotem i działa tyle że odwrotnie zamiast podnosić to się opuszcza najlepiej jak zamykam centralnym zamkiem wszystkie szyby idą do góry a jedna do dołu ,trzeba ingerencji elektryka a ja się na tym nie znam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i działa tyle że odwrotnie zamiast podnosić to się opuszcza

Mój szwagier to ma ale jakoś nie mam czasu tam zajrzecJak znajdę przyczynę to napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdę przyczynę to napisze będe wdzięczny :hurra:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i działa tyle że odwrotnie zamiast podnosić to się opuszcza

Mój szwagier to ma ale jakoś nie mam czasu tam zajrzecJak znajdę przyczynę to napisze

 

 

 

 

Witam ponownie a więc tak, mam znajomego co przewija spalone silniki pojechałem do niego( przy okazji innej sprawy bo mieszka 400 km ode mnie ) ażeby coś pomógł na tą szybę( prawy przód ) co odwrotnie chodziła zasugerowałem mu ażeby odwrotnie podpiął kable we wtyczce zamiast plusa to minus i odwrotnie ale on powiedział że na elektronikę nie powinno dawać się odwrotnie napięcia bo może paść ,potem sprawdziliśmy w silniku czy można przełożyć odwrotnie takie dwie blaszki zatopione w plastikowej kosce ale też nie można , po namyśle doszliśmy do wniosku że ( jak ktoś rozbierał podnośnik szyby to będzie wiedział o co biega ) na płytce z elektroniką są dwie szyny którymi podawane jest napięcie na silnik więc przecięliśmy je obie ażeby powstała przerwa 5mm i za pomocą dwóch kawałków przewodów przylutowaliśmy z szyny nazwijmy ją A do B i z B do A czyli taką mijankę X ( po to ażeby odwrotnie podać napięcie na silnik) że jak poprzednio opuszczał szybę żeby ją teraz podnosił, operacja się udała szyba działa prawidłowo tylko po przyjeździe do domu zauważyłem że tylna szyba po stronie kierowcy wogule nie działa musze sprawdzić czy ta przeróbka ma na to wpływ ( w co wątpię ) na razie deszcz pada i nie chce mi się na dworze tego robić ale i tak lepiej że przednia działa Jak będziecie wyciągać płytkę to uważajcie na jej wąską cześć żeby nie pękła na niej jest zamontowany fotooptyczny zliczacz obrotów silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po rozebraniu modulu doszedłem do takiego samego wniosku, że należy tylko zamienić miejscami doprowadzenie napięcia do silnika. U Ciebie powinno działać i działa, natomiast kolejna szyba to kolejny problem. Najprawdopodobniej w ogóle nie związany z tą, którą zrobiłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil

możecie napisać w którym miejscu na tej płytce znajduje się to urządzenie od liczenia obrotów i czy da się to jakoś naprawić bo u mnie lewa szyba z tyłu działa skokami tzn. naciskam guzik i jedzie 3cm i się zatrzymuje naciskam ponownie guzik znów jedzie i się zatrzymuje i tak dale. dzieje się to samo w obie strony. pomyślałem że może to urządzenie od liczenia obrotów jest popsute da się to jakoś naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możecie napisać w którym miejscu na tej płytce znajduje się to urządzenie od liczenia obrotów i czy da się to jakoś naprawić bo u mnie lewa szyba z tyłu działa skokami tzn. naciskam guzik i jedzie 3cm i się zatrzymuje naciskam ponownie guzik znów jedzie i się zatrzymuje i tak dale. dzieje się to samo w obie strony. pomyślałem że może to urządzenie od liczenia obrotów jest popsute da się to jakoś naprawić?

 

 

Niestety nie da się tego naprawić( chyba żeby drugi taki wlutować tylko skąd go wziąć ?? ) , ale to chyba nie przez to ci nie działa ja bym stawiał na to że w silniku jest jeszcze taki układ termiczny który odpowiada za to ażeby nie spalić silnika może to nawala i rozłącza silnik lub coś w tych dwóch przekaźnikach.......a ten element foto elektryczny znajduje się na tej wąskiej części płytki taki maluśki na dwóch lub trzech nóżkach a na wałku silnika jest taki czarny plastikowy pierścień z przerwami jak wirnik się obraca to on z tych przerw odczytuje obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil
na wałku silnika jest taki czarny plastikowy pierścień z przerwami jak wirnik się obraca to on z tych przerw odczytuje obroty

a czy jest możliwe żeby się ten plastikowy pirścień mylił i niepotrzebnie wyłączał silnik jak go naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na wałku silnika jest taki czarny plastikowy pierścień z przerwami jak wirnik się obraca to on z tych przerw odczytuje obroty

a czy jest możliwe żeby się ten plastikowy pirścień mylił i niepotrzebnie wyłączał silnik jak go naprawić?

 

 

Rozbierz mechanizm i sprawdź, coś mi się wydaje że chciałbyś naprawić nie rozbierając podnośnika, ginekolog jesteś czy co :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności