rzulu Zgłoś #301 Napisano 30 Maja 2010 Oki, mam tylko jedno pytanie jeszcze przed chwila bylem sprawdzic czy odpali - odpalil za 1 razem ale ... Obroty leniwie wzrosly do tych 1200 i lekko go telepalo, jak dodalem lekko gazu to przestawalo telepac jak puscilem dalej telepalo. Zauwazylem ze jak dodaje gazu to dymi na bialo ... wiem zaraz powiecie ze do uszczelka pod glowica ... ale to raczej nie to bo oleju nie ubywa nie przybywa jest tyle ile wlalem rok temu. Zanipokoilo mnie dzisiaj to , ze jak otworzylem wlew plynu chlodniczego (przed odpaleniem) to uslyszalme syk - tak chyba nie powinno byc na zimnym silniku. Wygalda jak by byl nieszczelny uklad chlodzenia - ale plynu nie ubywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczi Zgłoś #302 Napisano 31 Maja 2010 Witam! Koledzy i ja się podepne do tematu. u mnie wygląda to tak jak załącze klinę to przy wysprzęglaniu przy skrzyżowaniu libi nieregularnie zafalować, natomiast przy wyłączonej jest prawie ok. tzn. czasami delikatni zadrży. Sprwdziłem na kompie i wsyskoczyło cos takiego ,,LIMIT ADAPTACJI PRZEPUSTNICY PRZEKROCZONY". Mechanik co to sprawdzał powiedział że tylko na dobrym vagu moge to zrobić. Co prawda muszę wymyć przepustnicę bo od dołu widać jak się poci. Przyczyną tego zabrudzenia jest powietrze które dostaje z odmy odpowietrzającej skrzynię korbową, widac tam pod kolektorem ssącym jak jest upocone olejem. nie wiem jak to naprawić czy zdemontować kolektor i ostać się do tego całego odpowietrznika czy jak to zwał wymyć i założyć nowy przewód doprowadzający powietrze do przepustnicy, bo jak samą przepustnice wymyję to zaraz ponownie ją zawali. Nie wiem czy mam dobry pomysł, może coś podpowiecie koledzy co z tym fantem zrobić i jeśli to wymyje to czy mogę zrobić jak to już wcześniej pisaliście samemu przeprowadzić adaptację przepustnicy dla ADR-a bez użycia kompa, czy w wypadku w/w błedu to niemożliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #303 Napisano 1 Czerwca 2010 mam pytanie czy problemy z odpalaniem moga byc przez pompe paliwa albo filtr paliwa ? lub kiepskie paliwo ? Dzisaij zrobilem ekperyment. Pozwolilem zeby przed odpaleniem pompa podpompowala ze 3 razy paliwo i dopiero za 4 razem odpalilem ... odpalil bez problemu bez wibracji itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #304 Napisano 1 Czerwca 2010 Niewiem jak u ciebie ale ja miałem u siebie podobny problem okazało się iż jakiś pajac grzebał w baku i coś kombinował a składają zagioł jeden z wenrzyków paliwowych efekt był podobny jak u ciebie a ja sam też to samo zrobiłem u brata w oplu ale po wyprostowaniu wenrzyków autko hula elegancko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #305 Napisano 2 Czerwca 2010 mam pytanie czy problemy z odpalaniem moga byc przez pompe paliwa albo filtr paliwa ? lub kiepskie paliwo ? Dzisaij zrobilem ekperyment. Pozwolilem zeby przed odpaleniem pompa podpompowala ze 3 razy paliwo i dopiero za 4 razem odpalilem ... odpalil bez problemu bez wibracji itp. Sprawdź czy pompa jest sprawna,tzn.ile paliwa pompuje przed zapaleniem auta oraz z jakim ciśnieniem.Co do wężyków-jeżeli nic nie było ruszane,podejrzewam że są OK.Możesz jeszcze sprawdzić przekaźnik pompy-najlepiej podmień,to dowiesz się czy jest dobry. Niewiem jak u ciebie ale ja miałem u siebie podobny problem okazało się iż jakiś pajac grzebał w baku i coś kombinował a składają zagioł jeden z wenrzyków paliwowych efekt był podobny jak u ciebie a ja sam też to samo zrobiłem u brata w oplu ale po wyprostowaniu wenrzyków autko hula elegancko Jakieś kropki,przecinki w ogóle stosujesz?O WENRZYKACH nie wspomnę Czytać sie tego nie da... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #306 Napisano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Witam, podlaczylempod kompa samochod i wszedlem w diagnostyke silnika i wyskoczyly mi dwa bledy 00525 i 00537. Jak juz sprawdzilem, pierwszy to czujnik tlenu a drugi to blad z nim z nim powiazany. teraz moje pytanie dotyczy czy wystarczy wymniec ten czujnik g39 czy cos jeszcze ? Pozdrawiam Jeszcze jedno pytanie w jakis posob moge znalesc przy pomocy vag-com wskazowki gdzie szukac problemu dotyczace nierownej pracy przy uruchomieniu zimnego silnika ? 00525 - Oxygen Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent 00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs 19-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent To dokkladne to co podal vag-com ... niestety nie mam pelnej wersji ps AHL ma filtr węglowy ? Edytowane 4 Czerwca 2010 przez rzulu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #307 Napisano 5 Czerwca 2010 rzulu, to są błedy sondy lambda, należy wymienić sonde lub sam moduł na cewce zapłonowej, lub całą cewke, ja tez ostatnio miałem taki problem non stop błąd sondy i błąd sondy, kupiłem nową sonde nie oryginalna założyłem i lipa, błędy dalej były więc kupiłem ori błędy dalej, ale robiłem wszystko sam z vagiem, kiedy juz miałem dość podjechałem do mechanika, stary kolo który nawet chyba nie wie co to jest vag-com, jak tylko odpaliłem auto powiedział że albo cewka albo sam moduł i faktyczie w cewce brakowało bolca więc kupiłem nową nie ori, po dwóch miesiącach wysypał się moduł zapłonowy na cewce więc założyłem moduł ze starej cewki teraz chodzi jak żyleta, więc jak będziesz miał walniętą cewke nie wyrzucaj modułu z cewki bo to rzecz która się raczej nie psuje i jak kupisz nie ori cewke to odrazu przełóż moduł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #308 Napisano 5 Czerwca 2010 Dzieki za pomoc a-s-m-o. Rozumiem, ze ten modul to jest w tej wtyczce http://mobileking.proste.pl/allegro/100-200/168-passat-b5-1_8/DSC05430.JPG Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a-s-m-o Zgłoś #309 Napisano 5 Czerwca 2010 (edytowane) rzulu, to jest sonda lambda, a moduł to to aluminowe na czarne plastikowej cewce: http://www.allegro.pl/item1066681508_vw_passat_1_6_8v_ahl_1999r_cewka_zaplonowa.html ogólnie to kupujesz to w całości tylko w ASO możesz kupić osobno, a to ustrojstwo jest pod przepustnicą strasznie trudny dostęp Edytowane 5 Czerwca 2010 przez a-s-m-o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meshuggah Zgłoś #310 Napisano 6 Czerwca 2010 Czy przepustnica może powodować, że samochód zachowuje się jakby co jakiś czas wypadał zapłon? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #311 Napisano 6 Czerwca 2010 Czy przepustnica może powodować, że samochód zachowuje się jakby co jakiś czas wypadał zapłon? Tak,jak najbardziej.Tym bardziej że w ADR'ach jest fajna przepustnica Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meshuggah Zgłoś #312 Napisano 6 Czerwca 2010 Co znaczy ze jest fajna? tak bardzo awaryjna? Jesli tak to musze w necie poszukac instrukcji z czyszczeniem przepustnicy. Na tym forum znalazlem instrukcje ale jest tak poplatana ze sie pogubilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #313 Napisano 6 Czerwca 2010 Co znaczy ze jest fajna? tak bardzo awaryjna? Jesli tak to musze w necie poszukac instrukcji z czyszczeniem przepustnicy. Na tym forum znalazlem instrukcje ale jest tak poplatana ze sie pogubilem Jest dobrze opisana na forum Jeżeli nie rozumiesz to poczytaj to: http://www.audi80.pl/audi-cabrio-a4-adr-18-20v-czyszczenie-przepustnicy-vt32813.htm mam nadzieję że nikt się nie obrazi za to Po przeczyszczeniu koniecznie adaptacja!!Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yanko21 Zgłoś #314 Napisano 23 Sierpnia 2010 witam mam podobny problem z swoim autem po wakacyjnych problemach i wymianie termostatu pompy wody i uszczelek w silniku auto zachowuje się dziwnie kiedys falowały mi obroty ale nieznacznie i nie utrudniało to jazdy a po wymianie auto tak faluje ze az gasnie w sumie to tak nim telepie ze az to z zewnatrz widac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #315 Napisano 23 Sierpnia 2010 A czytałes cały temat lub choćby jego część? :fajny Poczytaj od tego miejsca - może pomoże Falowanie obrotów - ----klik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
natalia18 Zgłoś #316 Napisano 24 Sierpnia 2010 Ja z kolei miałem walnięty czujnik wału korbowego gdy silnik był gorący obroty pływały ,wymieniłem i jest gitara:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tytus080582 Zgłoś #317 Napisano 24 Października 2010 Panowie wcześniej nie pisałem bo zauważyłem że czesto pada odpowiedź "najpierw poczytaj" tak więc poczytałem i tak :wymieniłem odme bo była połamana i łapał lewe powietrze,następnie wymieniłem sondę,przeczyściłem przepustnice z nagaru i ten potencjometr (adaptacja zrobiona) no i autko przestało mi falować i gasnąć na ssaniu tylko było jeszcze bardzo mułowate i poszarpująco reagowało na pedał gazu więc postawiłem na przepływkę. Kupiłem zamiennik bo bosch troszkę kosztuje i teraz autko ma kopa ale przepustnica dziwnie reaguje na gaz a mianowicie obroty wzrastają dopiero po ułamku sekundy z małym zadławieniem i dodam że dalej potrafi zgasną przy dojeżdżaniu do świateł . A mam jeszcze pytanie czy ten zaworek sagema nafiltrze powietrza powinien zawsze pracować bo nie zawsze pracuje. Dodam że to autko to Passat B5 1.8 20V APT rok 99 PROSZĘ O POMOC BO MAM GO DOŚĆ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lord_kalina Zgłoś #318 Napisano 24 Października 2010 Ten zaworek sagema nie zawsze musi pracować. On ma za zadanie wyrównać - odpowietrzyć bak z paliwem. Ja swój wymieniłem bo stary był zacięty. Wstawiłem używkę i ona pracowała ale potem jej nie słyszałem rozłączyłem przewody powietrza usłyszałem syk powietrza. Zmontowałem spowrotem i po tym zabiegu usłyszałem jak zaworek pracuje po tym znowu nie słyszałem. Zatem wniosek jest katki że nie musi on pracować za każdym uruchomieniem silnika a tylko gdy zachodzi potrzeba odpowietrzenia zbiornika z paliwem. On z CaŁą pewnościa nie ma znaczenia do pracy silnika - tzn wypadanie zapłonu, falowanie obrotu, przygasanie itd. Ale jęzeli jest popękana obudowa to może tamtędy docierać lewe powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzYmEk:D Zgłoś #319 Napisano 7 Listopada 2010 Witam Czytałem temat "prawie od dechy do dechy" . To teraz napisze o moim bardzo podobnym problemie a mianowicie falujących obrotach, które są bardzo niewielkie 900-800 (ale są). Falowanie było większe ale była to przyczyna nieszczelnej złączki elastycznej od tłumika, nieszczelność została naprawiona ale obroty nadal lekko falują, jak tu któryś kolega pisał o tym filcu musiał bym sprawdzić go u siebie ponieważ przy odkręconym korku od wlewu paliwa słychać jakiś taki szum.... jest on również słyszalny od spodu autka, zastanawia mnie to czy to nie jest czasem przyczyna działającej pompki paliwa? która wydaje taki dźwięk? Przepustnice też przeczyszczę w wolnym czasie ale troszkę się obawiam żeby nic nie spierdziulić czyścic ja benzyną tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toto_20 Zgłoś #320 Napisano 8 Listopada 2010 Niedawno wymienialem cewke zaplonowa i przy okazji wyczyściłem przepustnice. Mam teraz taki śmieszny objaw, mianowicie po wrzuceniu na luz obroty zatrzymują się na 1200/1400 i tak się utrzymują przez dłuższy czas, dopiero po jakimś czasie spadną do prawidłowych. Czyżby łapał jakieś lewe powietrze? Czekam na jakieś sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach