magda84 Zgłoś #281 Napisano 19 Kwietnia 2010 Osobiscie adaptacji nie robilam tylko moj kolega przyjechal z laptopem i kablem i sie tym zajal,ze tez choroba nie zapytalam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #282 Napisano 19 Kwietnia 2010 A w którym robiłaś adaptację?060? Do modelu '97 adaptacje robi się na 098 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #283 Napisano 19 Kwietnia 2010 Też dlatego pytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #284 Napisano 19 Kwietnia 2010 Czy daloby rade podpowiedziec mi jak krok po kroku robi sie ta adaptacje w moim silniku bo na forum znalazlam tylko do silnika 1.8 20V ADR i to jak dobrze pamietam kolega Danek75 komus podpowiedzial. Za kilka dni bede miala swoj kabelek i sama sie tym zajme tylko jeszcze nie wiem jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolo78 Zgłoś #285 Napisano 24 Kwietnia 2010 witam.mam problem i bardzo prosze o pomoc.otoz, mam ustawione 900 obr. (wolne) i wszystko gralo ale od 3 dni jak np:staje na swiatlach albo jade i zmieniem bieg to obroty zatrzymuja sie na 1100 a powinny normalnie spadac do 900 po czy za jakies 20 secund wszystko wraca do normy.zdarzylo mi sie narazie ze 3-4 razy ale lepiej dmuchac na zimne.co to moze byc ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #286 Napisano 24 Kwietnia 2010 Nie w tym wątku napisałeś,to jest falowanie Pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolo78 Zgłoś #287 Napisano 24 Kwietnia 2010 przepraszam !!nie spojrzalem ale jakby ktos odpowiedzial to chyba by nikomu korona nie spadla.hm..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #288 Napisano 24 Kwietnia 2010 przepraszam !!nie spojrzalem ale jakby ktos odpowiedzial to chyba by nikomu korona nie spadla.hm..... potem ktos bedzie szukal cos o benzynie i znajdzie diesla wiec napisz prosze wszystko jeszcze raz w temacie odpowiednim i tam udzielimy ci rady napewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolo78 Zgłoś #289 Napisano 24 Kwietnia 2010 przeprosilem a poza tym nie znalazlem tematu o dieslu.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #290 Napisano 24 Kwietnia 2010 ja bez rzadnych pretensji tylko nie chce by sie robil syf nacisnij forum na pasku potem spis tematow b5 a potem znajdziesz to NIESPRAWNOŚCI SILNIKA DIESLA TDI Utrata mocy, osłabienia Utrata mocy, osłabienia - padł przepływomierz Brak mocy Brak mocy Drgania silnika - wymiana pompowtryskiwaczy (1) Drgania silnika - wymiana pompowtryskiwaczy (2) Jaki olej Jaki olej - wersja ultimate dla niewierzących i nieprzekonanych Diesel dymi Turbodoładowanie - jak sprawdzić czy działa turbosprężarka Turbina - ma świstać czy nie? Wymiana filtra paliwa - gdzie jest filtr paliwa i jak wymienić poszukaj tu a potem pomozemy pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #291 Napisano 24 Kwietnia 2010 witam.mam problem i bardzo prosze o pomoc.otoz, mam ustawione 900 obr. (wolne) i wszystko gralo ale od 3 dni jak np:staje na swiatlach albo jade i zmieniem bieg to obroty zatrzymuja sie na 1100 a powinny normalnie spadac do 900 po czy za jakies 20 secund wszystko wraca do normy.zdarzylo mi sie narazie ze 3-4 razy ale lepiej dmuchac na zimne.co to moze byc ??? Poczytaj to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12164&highlight=obroty+silnika+diesel+passat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolo78 Zgłoś #292 Napisano 24 Kwietnia 2010 dziekuje bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #293 Napisano 25 Maja 2010 WItam, problem jest taki. Wymienilem czujnik cieczy chlodzacej - nic to chyba nie dalo, moze tylko rowniej troche pracuje ale dalej na zimnym silniku obroty sa na poziomie 850 max 900 obrotow a potem spadaja na 800 po rozgrzaniu. nie wiem o co chodzi. Ale to nie o to mi chodzi. Zjawisko jakie mnie zadziwilo ejst nastepujace. Wczoraj autko stalo na sloncu jak wsiadlem to wiadomo goraco. Odpalam fure i obroty na 1400. No ale nic mysle sobie jade po jakims czasie spadly na 1200 potem na 1000 i na koncu po calkowitym rozgrzaniu spadly do moich 800-850 obroto. Nie wiem czy to cos dziwnego czy tak wladnie ma byc ale dzien wczesniej nic takiego nie zauwazylem. Z czym moze byc problem ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #294 Napisano 25 Maja 2010 WItam, problem jest taki. Wymienilem czujnik cieczy chlodzacej - nic to chyba nie dalo, moze tylko rowniej troche pracuje ale dalej na zimnym silniku obroty sa na poziomie 850 max 900 obrotow a potem spadaja na 800 po rozgrzaniu. nie wiem o co chodzi. Ale to nie o to mi chodzi. Zjawisko jakie mnie zadziwilo ejst nastepujace. Wczoraj autko stalo na sloncu jak wsiadlem to wiadomo goraco. Odpalam fure i obroty na 1400. No ale nic mysle sobie jade po jakims czasie spadly na 1200 potem na 1000 i na koncu po calkowitym rozgrzaniu spadly do moich 800-850 obroto. Nie wiem czy to cos dziwnego czy tak wladnie ma byc ale dzien wczesniej nic takiego nie zauwazylem. Z czym moze byc problem ? Pozdrawiam No cóż,są za wysokie...Sprawdź na początek przepustnicę+silniczek krokowy.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #295 Napisano 29 Maja 2010 Witam, dzisaij byl pierwszy problem z odpaleniem furasa. Pojechalem do galerii. Autko postalo jakies 4h. Odpalam i co i jajco ... chwile go potelepalo na obrtoach okolo 500 obr/min i zgasl. Powtorzylem to ze 2 razy jeszcze i za tzecim razem odpalil i juz nie bylo zadnych problemow. Co to moze byc ? Akumulator ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #296 Napisano 30 Maja 2010 Witam, dzisaij byl pierwszy problem z odpaleniem furasa. Pojechalem do galerii. Autko postalo jakies 4h. Odpalam i co i jajco ... chwile go potelepalo na obrtoach okolo 500 obr/min i zgasl. Powtorzylem to ze 2 razy jeszcze i za tzecim razem odpalil i juz nie bylo zadnych problemow. Co to moze byc ? Akumulator ? Jeżeli kręci normalnie to akku jest OK.Przyczyny szukałbym gdzie indziej.Obroty są zdecydowanie za niskie...Choćby tak banalna rzecz jak czujnik temp.-jest dobry?Poza tym do sprawdzenie przepustnica+silniczek krokowy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #297 Napisano 30 Maja 2010 ale tak niskie obroty mial tylko jak nie mogl odpalic zazwyczaj jest wiecej. Co do czujnika temperatury to jest nowy wymieniony jakies 2 tyg temu ... mam nibieski a stary byl zielony ? A moze to byc rpzyczyna paliwa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #298 Napisano 30 Maja 2010 ale tak niskie obroty mial tylko jak nie mogl odpalic zazwyczaj jest wiecej. Co do czujnika temperatury to jest nowy wymieniony jakies 2 tyg temu ... mam nibieski a stary byl zielony ? A moze to byc rpzyczyna paliwa ? Nieważne jaki kolor-tu mogą się czasami różnić.Ważne żeby miał takie same parametry.Jest to do sprawdzenie w katalogu,szczególnie jak kupuje się zamiannik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #299 Napisano 30 Maja 2010 To jest niby oryginalny, tak mi powiedzieli w serwisie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #300 Napisano 30 Maja 2010 To jest niby oryginalny, tak mi powiedzieli w serwisie Jeżeli jest ori to :ok Więc do sprawdzenia to o czym wspomniałem wcześniej Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach