Skocz do zawartości
MrWho

Spadające (falujące) obroty - benzyna

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiscie adaptacji nie robilam tylko moj kolega przyjechal z laptopem i kablem i sie tym zajal,ze tez choroba nie zapytalam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w którym robiłaś adaptację?060?

Do modelu '97 adaptacje robi się na 098 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też dlatego pytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy daloby rade podpowiedziec mi jak krok po kroku robi sie ta adaptacje w moim silniku bo na forum znalazlam tylko do silnika 1.8 20V ADR i to jak dobrze pamietam kolega Danek75 komus podpowiedzial.

Za kilka dni bede miala swoj kabelek i sama sie tym zajme tylko jeszcze nie wiem jak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.mam problem i bardzo prosze o pomoc.otoz, mam ustawione 900 obr. (wolne) i wszystko gralo ale od 3 dni jak np:staje na swiatlach albo jade i zmieniem bieg to obroty zatrzymuja sie na 1100 a powinny normalnie spadac do 900 po czy za jakies 20 secund wszystko wraca do normy.zdarzylo mi sie narazie ze 3-4 razy ale lepiej dmuchac na zimne.co to moze byc ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie w tym wątku napisałeś,to jest falowanie Pb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam !!nie spojrzalem ale jakby ktos odpowiedzial to chyba by nikomu korona nie spadla.hm.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepraszam !!nie spojrzalem ale jakby ktos odpowiedzial to chyba by nikomu korona nie spadla.hm.....
potem ktos bedzie szukal cos o benzynie i znajdzie diesla wiec napisz prosze wszystko jeszcze raz w temacie odpowiednim i tam udzielimy ci rady napewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeprosilem a poza tym nie znalazlem tematu o dieslu.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bez rzadnych pretensji tylko nie chce by sie robil syf nacisnij forum na pasku potem spis tematow b5 a potem znajdziesz to

 

NIESPRAWNOŚCI SILNIKA DIESLA TDI

Utrata mocy, osłabienia

Utrata mocy, osłabienia - padł przepływomierz

Brak mocy

Brak mocy

Drgania silnika - wymiana pompowtryskiwaczy (1)

Drgania silnika - wymiana pompowtryskiwaczy (2)

Jaki olej

Jaki olej - wersja ultimate dla niewierzących i nieprzekonanych

Diesel dymi

Turbodoładowanie - jak sprawdzić czy działa turbosprężarka

Turbina - ma świstać czy nie?

Wymiana filtra paliwa - gdzie jest filtr paliwa i jak wymienić

 

 

poszukaj tu a potem pomozemy pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.mam problem i bardzo prosze o pomoc.otoz, mam ustawione 900 obr. (wolne) i wszystko gralo ale od 3 dni jak np:staje na swiatlach albo jade i zmieniem bieg to obroty zatrzymuja sie na 1100 a powinny normalnie spadac do 900 po czy za jakies 20 secund wszystko wraca do normy.zdarzylo mi sie narazie ze 3-4 razy ale lepiej dmuchac na zimne.co to moze byc ???

 

Poczytaj to: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12164&highlight=obroty+silnika+diesel+passat ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam, problem jest taki. Wymienilem czujnik cieczy chlodzacej - nic to chyba nie dalo, moze tylko rowniej troche pracuje ale dalej na zimnym silniku obroty sa na poziomie 850 max 900 obrotow a potem spadaja na 800 po rozgrzaniu. nie wiem o co chodzi. Ale to nie o to mi chodzi. Zjawisko jakie mnie zadziwilo ejst nastepujace. Wczoraj autko stalo na sloncu jak wsiadlem to wiadomo goraco. Odpalam fure i obroty na 1400. No ale nic mysle sobie jade po jakims czasie spadly na 1200 potem na 1000 i na koncu po calkowitym rozgrzaniu spadly do moich 800-850 obroto. Nie wiem czy to cos dziwnego czy tak wladnie ma byc ale dzien wczesniej nic takiego nie zauwazylem. Z czym moze byc problem ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WItam, problem jest taki. Wymienilem czujnik cieczy chlodzacej - nic to chyba nie dalo, moze tylko rowniej troche pracuje ale dalej na zimnym silniku obroty sa na poziomie 850 max 900 obrotow a potem spadaja na 800 po rozgrzaniu. nie wiem o co chodzi. Ale to nie o to mi chodzi. Zjawisko jakie mnie zadziwilo ejst nastepujace. Wczoraj autko stalo na sloncu jak wsiadlem to wiadomo goraco. Odpalam fure i obroty na 1400. No ale nic mysle sobie jade po jakims czasie spadly na 1200 potem na 1000 i na koncu po calkowitym rozgrzaniu spadly do moich 800-850 obroto. Nie wiem czy to cos dziwnego czy tak wladnie ma byc ale dzien wczesniej nic takiego nie zauwazylem. Z czym moze byc problem ?

 

Pozdrawiam

 

No cóż,są za wysokie...Sprawdź na początek przepustnicę+silniczek krokowy.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisaij byl pierwszy problem z odpaleniem furasa. Pojechalem do galerii. Autko postalo jakies 4h. Odpalam i co i jajco ... chwile go potelepalo na obrtoach okolo 500 obr/min i zgasl. Powtorzylem to ze 2 razy jeszcze i za tzecim razem odpalil i juz nie bylo zadnych problemow. Co to moze byc ? Akumulator ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, dzisaij byl pierwszy problem z odpaleniem furasa. Pojechalem do galerii. Autko postalo jakies 4h. Odpalam i co i jajco ... chwile go potelepalo na obrtoach okolo 500 obr/min i zgasl. Powtorzylem to ze 2 razy jeszcze i za tzecim razem odpalil i juz nie bylo zadnych problemow. Co to moze byc ? Akumulator ?

 

Jeżeli kręci normalnie to akku jest OK.Przyczyny szukałbym gdzie indziej.Obroty są zdecydowanie za niskie...Choćby tak banalna rzecz jak czujnik temp.-jest dobry?Poza tym do sprawdzenie przepustnica+silniczek krokowy.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale tak niskie obroty mial tylko jak nie mogl odpalic zazwyczaj jest wiecej. Co do czujnika temperatury to jest nowy wymieniony jakies 2 tyg temu ... mam nibieski a stary byl zielony ? A moze to byc rpzyczyna paliwa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale tak niskie obroty mial tylko jak nie mogl odpalic zazwyczaj jest wiecej. Co do czujnika temperatury to jest nowy wymieniony jakies 2 tyg temu ... mam nibieski a stary byl zielony ? A moze to byc rpzyczyna paliwa ?

 

Nieważne jaki kolor-tu mogą się czasami różnić.Ważne żeby miał takie same parametry.Jest to do sprawdzenie w katalogu,szczególnie jak kupuje się zamiannik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest niby oryginalny, tak mi powiedzieli w serwisie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest niby oryginalny, tak mi powiedzieli w serwisie

 

Jeżeli jest ori to :ok Więc do sprawdzenia to o czym wspomniałem wcześniej ;) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności