CBR900RRWAWA Zgłoś #181 Napisano 13 Października 2009 ...i wyczyściłem ją od środka. Po złożeniu i odpaleniu silnika - problem ZNIKNĄŁ... Zakupiłem paska 1.8T APU w tiptronicu 22.06.09 również z tańczącymi obrotami. Było to uciążliwe bo ruszanie często odbywało się z jedno lub dwu-krotną "żabką". Poszperałem w szanownym forum i przeszedłem do czynów: a) Podpięcie VAG - a tam bez błędów w silniku b) zakup carburator spray i rozkręcenie przepustnicy. Syfu było do wyszczotkowania do suchego (rzekomy przebieg 173 tkm) c) skręcenie, odpał i ... zdziwko... silnik zarabotał na 1 tys rpm i nic bolsze, po 10 min pracy to samo (kontrolka EPC paliła się non stop) ... już myślałem że przepustnicę (z EPC) szlag ... ale przyjechał kolega z Vagiem, skasował błędy i WSZYSTKO CACY !!!! Piękna , równomierna praca . Zobaczymy jak będzie dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #182 Napisano 21 Października 2009 Witam u mnie tez byl problem z falujacymi obrotami Wymienilem kable i swiece i jest prawie cacy.cHOC Wyskoczyl mi blad F60 STYK biegu jalowego Przerwa lub zwarcie do plusa Pytanie gdzie sie znajduje ten styk ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziom Zgłoś #183 Napisano 25 Listopada 2009 czytam już od paru dni forum na temat falujących obrotów nie będę zakładał nowego tematu i nie będę pytał co i jak tylko mam do was ogromną prośbę ma może ktoś fotki gdzie dokładnie znajduje się silniczek krokowy w 1.6 AHL 98 rok B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majk83 Zgłoś #184 Napisano 26 Listopada 2009 O ile mi dobrze wiadomo to jest on zintegrowany z przepustnicą jako jeden element Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziom Zgłoś #185 Napisano 26 Listopada 2009 ale na 100% ? masz może fotke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #186 Napisano 26 Listopada 2009 zaznaczone na czerwono Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziom Zgłoś #187 Napisano 26 Listopada 2009 duży szacun dla ciebie kolego za fote Dzięki ! a powiedz mi jeszcze jak możesz ten cały zestaw który mi pokazałeś na fotce to oczywiście jest krokowy i przepustnica i to ustrojstwo znajduje sie w tym miejscu gdzie mam linkę gazu i to muszę wszystko poodpinac i wyjąć do czyszczenia ( chyba coś takiego !!! ??? ) myślę że dam radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
godiii Zgłoś #188 Napisano 26 Listopada 2009 Witam !!! Ja miałem Paska z silnikiem AHL i też miałem problem z falującymi obrotami, szczególnie jak jechałem z górki na luzie wtedy spadały do 600 - 800 - 600 - 800. Pod vagiem czysto, zero błędów. Okazało się przy wymianie rozrządu, że czujnik halla już zdycha i był lekko nadłamany. Po wymianie czujnika jak ręką odjął, obroty stały idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcelek30 Zgłoś #189 Napisano 1 Stycznia 2010 witam mam passata 1.6 silnik ahl benyzna rok 1998.Mam prosbe cyz ktos posiada dane do tego silnika tzn. kat wyprzedzenia zaplonu .czas otwarcia wtryskow, dawka paliwa,dawka powietrzy itd Z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruki68 Zgłoś #190 Napisano 14 Stycznia 2010 Witam kolegów Mam pytanie czy w silniku 1,6 ARM trzeba przeprowadzić adaptację po czyszczeniu przepustnicy? Bo w sobotę się za to zabieram...niestety problem falujących obrotów też mnie dopadł. Oprócz tego codziennie odłączam aku bo centralny sam otwiera mi szyby i zamki...ale już mam koncepcję co to jest i też będę to naprawiał (już drugi raz będę rozbierał drzwi od kierowcy, jak nie pomoże to chyba mu założę kłódkę i skobel ) Sobota w garażu z moją trzecią miłością -bezcenne (pierwsza to córka a druga...żona...w razie gdyby to czytała ) Pozdrawiam wszystkich domorosłych mechaników którym ASO nie dorasta do pięt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fb3 Zgłoś #191 Napisano 15 Stycznia 2010 Już wymieniłem w swoim AHL/1998 świece i przewody, nie mogę powiedzieć że coś mi faluje, tak nie jest, ale teraz jest inaczej niż przedtem Przyruszaniu na połsprzęgle trzymam 1200, wciskam sprzęgło i wtedy idze mi na 1500, po sekundzie spada na 600 i po następnej jest już dobrze -800. Regularnośćjak w zegarku, więc nie można nazwać tego falowaniem, lecz coś w rodzaju spóźnionego podążąnia lub błędnych sygnałów przesyłanych do kompa. Przewody ciśnieniowe sprawdzane, wymieniane, są szczelne. Wszystko niby nie przeszkadza w jeździe, ale gdy podjeżdżam w korku to czasami mi gaśnie, to jest wkurzające. Komp niczego nie pokazał. Objawy natomiast tak jakby się nasilają, zauważyłem pół roku temu że jkak odpuszczę na półsprzędle to obroty idą w górę, dopiero potem zauważyłem że spadać zaczęły poniżej 800. Temat rzeka i 1000 klonów tematu -rozwiązania problemu natomiast brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolex_2004 Zgłoś #192 Napisano 15 Stycznia 2010 w golfie tez tak miałem wymiana czujnika halla pomogła!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #193 Napisano 15 Stycznia 2010 Komp niczego nie pokazał. Objawy natomiast tak jakby się nasilają, zauważyłem pół roku temu że jkak odpuszczę na półsprzędle to obroty idą w górę, dopiero potem zauważyłem że spadać zaczęły poniżej 800. Temat rzeka i 1000 klonów tematu -rozwiązania problemu natomiast brak. A czytałeś uważnie ten temat? Poczytaj post nr 161 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #194 Napisano 17 Stycznia 2010 Do Danek75 Pisales ze gdy po odkreceniu korka wlewu paliwa slychac syk to ten filtr wegla aktywnego jest do wyrzucenia,dobrze zrozumialam??? Jeszcze jedno,ile on moze kosztowac do 1.8T bo wlasnie takiego kupilam i syczy w zbiorniku paliwa jak jasny gwint nawet przy zakreconym korku no i obroty takze faluja Pozdrawiam Magda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #195 Napisano 17 Stycznia 2010 Eeee tam - zaraz do wyrzucenia. Masz w tym filtrze po prostu zapchany wylot. A skoro o tym czytałaś to wiesz co zrobić. Wykręcasz, wycinasz tą plastikową siatkę, wywalasz stary filc, wkładasz nowy i po kłopocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #196 Napisano 17 Stycznia 2010 Cholera szkoda ze nie wiem jak on wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #197 Napisano 17 Stycznia 2010 Trzeba odkręcić prawe przednie koło i częś osłony nadkola. Wtedy - tak bliżej drzwi - zobaczysz czarne pudełko z rurkami. Wykręca się to, rozkręca dolną część przy podstawie filtra i wtedy już widzisz plastikową siatkę. A dalej wiadomo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #198 Napisano 17 Stycznia 2010 A co z ta wycieta siatka,ten filc bedzie sie tak sam trzymal?A ten filc to jakis specjalny czy zwykly? ---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 00:10 ---------- Moze glupie te moje pytania bo cos niecos wiem o samochodach ale o takim filtrze nie mialam pojecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #199 Napisano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Zdjęcie tego filcu, co użyłem - jutro a raczej dzisiaj wrzucę. Bo to nie jest zwykły filc jak wkładka w gumowcu Filc wycinasz większy niż jest otwór po siatce, wkładasz go do środka, skręcasz wszystko i jak obrócisz filtr, to filc ci przeciez nie wypadnie, bo jest większy od otworu, no i masz też przykręconą inną część do spodu filtra. tylko patrz, żeby ci się węgiel nie wysypał za bardzo, jak będziesz kroić siatkę i wymieniac tą wkładkę. Jak chcesz kupić nowy, to się nazywa filtr węgla aktywnego. W nim zbierają się opary (a raczej są wchłaniane) od benzyny. Gdy jest filtr zapchany, to ci powietrze nierównomiernie zasysa no i może w końcu byc taki przypadek jak u mnie, że filtr powiedział KAPUTT i zaciągnął paliwo ze zbiornika i przy drzwiach mi leciała benzyna. . Edytowane 17 Stycznia 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #200 Napisano 17 Stycznia 2010 Ok dzieki wielkie za podpowiedz a jak beda foty to i punkcik sie znajdzie haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach