CBR900RRWAWA
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O CBR900RRWAWA
- Urodziny 12.10.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
-
Rok produkcji
1999
-
Wymiana wkładu lusterka i mat grzewczych
CBR900RRWAWA odpowiedział margorz → na temat → Poradniki i instrukcje
Dzięki Margorz za opis. Postąpiłem zgodnie z info i teraz nowe maty grzeją jak ta lala :-) (odrywane były z rocznika 99 - eine originalteile) -
Witajcie. U mnie przy okazji kończenia się klocków z tyłu wyrzuciło wskaźnik ABS i (!) - początkowo myślałem że może coś z czujnikiami. Jednak po wymianie kompletu tarcze klocki, po poczytaniu forum i z powodu braku możliwośći połączenia się skanera i po kabelku z lapsem namierzyłem gościa z okolic Grodziska Maz. Operacja wyjęcia, naprawy i ponownego podłączenia - wyszła niecała godzinka :-) Teraz jest wszystko ok. Namiary - zapraszam na prv
-
Spadające (falujące) obroty - benzyna
CBR900RRWAWA odpowiedział MrWho → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Zakupiłem paska 1.8T APU w tiptronicu 22.06.09 również z tańczącymi obrotami. Było to uciążliwe bo ruszanie często odbywało się z jedno lub dwu-krotną "żabką". Poszperałem w szanownym forum i przeszedłem do czynów: a) Podpięcie VAG - a tam bez błędów w silniku b) zakup carburator spray i rozkręcenie przepustnicy. Syfu było do wyszczotkowania do suchego (rzekomy przebieg 173 tkm) c) skręcenie, odpał i ... zdziwko... silnik zarabotał na 1 tys rpm i nic bolsze, po 10 min pracy to samo (kontrolka EPC paliła się non stop) ... już myślałem że przepustnicę (z EPC) szlag ... ale przyjechał kolega z Vagiem, skasował błędy i WSZYSTKO CACY !!!! Piękna , równomierna praca . Zobaczymy jak będzie dalej