Skocz do zawartości

CBR900RRWAWA

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O CBR900RRWAWA

  • Urodziny 12.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Dzięki Margorz za opis. Postąpiłem zgodnie z info i teraz nowe maty grzeją jak ta lala :-) (odrywane były z rocznika 99 - eine originalteile)
  2. Witajcie. U mnie przy okazji kończenia się klocków z tyłu wyrzuciło wskaźnik ABS i (!) - początkowo myślałem że może coś z czujnikiami. Jednak po wymianie kompletu tarcze klocki, po poczytaniu forum i z powodu braku możliwośći połączenia się skanera i po kabelku z lapsem namierzyłem gościa z okolic Grodziska Maz. Operacja wyjęcia, naprawy i ponownego podłączenia - wyszła niecała godzinka :-) Teraz jest wszystko ok. Namiary - zapraszam na prv
  3. Zakupiłem paska 1.8T APU w tiptronicu 22.06.09 również z tańczącymi obrotami. Było to uciążliwe bo ruszanie często odbywało się z jedno lub dwu-krotną "żabką". Poszperałem w szanownym forum i przeszedłem do czynów: a) Podpięcie VAG - a tam bez błędów w silniku b) zakup carburator spray i rozkręcenie przepustnicy. Syfu było do wyszczotkowania do suchego (rzekomy przebieg 173 tkm) c) skręcenie, odpał i ... zdziwko... silnik zarabotał na 1 tys rpm i nic bolsze, po 10 min pracy to samo (kontrolka EPC paliła się non stop) ... już myślałem że przepustnicę (z EPC) szlag ... ale przyjechał kolega z Vagiem, skasował błędy i WSZYSTKO CACY !!!! Piękna , równomierna praca . Zobaczymy jak będzie dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności