Skocz do zawartości
Gość kowalwalcz

brak mocy w AFN

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie kiedys podobne objawy byly

normalnie szedl jak dziki ale nieraz sie zakrztuszal,slabl i gasl

objawy takie jak by nie mial paliwa

sprawdzalem przewody paliwowe,nowy filtr wkrecilem i to samo

na koncu jak mi zabraklo juz pomyslow odkrecilem przewod paliwowy od filtra (ten co idzie z zbiornika do silnika) i dmuchnalem w niego

od tego czasu wszystko wrocilo do normy

okazalo sie ze jakies brudy zaciagal i sie zapychalo paliwo (pozniej oczywiscie wyjalem caly smok i wyczyscilem)

 

moze to sprawdz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Ja mam niestety to samo. Samochód strasznie mi muli po przekroczeniu 130 km/h. Sprawa wygląda tak:

Kupiłem go w kwietniu i na drugi dzień po zakupie samochód szedł 130 km/h i dalej nic. Pojechałem do kolesia od którego go kupiłem i on podczas jazdy go zgasił i odpalił. Po tym zabiegu było okey, ale tylko do zgaszenia i ponownej jazdy. Pojechałem do mechanika który stwierdził, że jakieś ciśnienie, gdzieś tam ucieka i wymienił wszystkie uszczelki od turbiny + wężyk bo był zapadnięty. Przez jakiś tydzień może dwa wszystko było okey. Niestety potem problem się powtórzył. Pożyczyłem od kolegi kabel vag który pokazał komunikat "ciśnienie doładowania, różnica doładowania. Błąd sporadyczny. No i dawaj znowu do mechanika. Podłączył go pod komputer i po dożynaniu auta przez godzinę stwierdził, że turbina od 3tys obrotów odłącza się. Zamieniał n75 z n18 i było to samo. Odłączył zawór ERG i dalej to samo. No i stwierdził, że turbina jest do czyszczenia. Po wyczyszczeniu turbiny przez miesiąc było lux. Teraz niestety problem powrócił. Tylko teraz jest taka sprawa, że nie dość że muli, to jeszcze puszcza czarny dym z wydechu. Czym to może być spowodowane? Dodam że samochód jest po wymianie oleju, filtru powietrza, paliwa i filtru oleju. Olej na jakim jeżdżę to castrol 10w40. Tankuję tylko na orlenie i leję vervę. Gdzie szukać przyczyny ?

 

Ja tu bym stawiał na zacięte zacinające się łopatki zmiennej geometrii ! zrób log 011 BS i 011dynamicznie oraz pokaż log dynamiczny 003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jest tu ktoś z Ostrowi Mazowieckiej lub okolic żeby mi pomógł z tymi logami? Zbytnio się na tym nie znam i nie mam kabelka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to bez kabelka tego ziomuś nie zrobisz. VAG OBD2 kosztuje niecałe 50 zł warto zainwestować:hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi dać link do allegro do takiego miarowego kabelka? Taki żeby program był po polsku i wszystko co ważne robił ?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to bez kabelka tego ziomuś nie zrobisz. VAG OBD2 kosztuje niecałe 50 zł warto zainwestować:hyhy

 

 

kabel kabelkiem

ale trzeba jeszcze miec laptop z winda 98:plaza

 

program sciagniesz z gryzonia:bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Windows XP może być też wirtualna maszyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi śmiga nawet na tablecie z win 8.1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich . mam problem jak inni z mocą.

Chodziło wszystko dobrze. Wyprzedziłem auto i potem nagle straciłem moc. Nie podpinałem pod vaga jeszcze .

Wymieniłem filtr paliwa myślałem że sie przytkał bo dawno nie był wymieniany . ale nic nie dało. dzisiaj odkreciłem egr był straszny syf i zabity . wyczyściłem zamontowałem i tak nic ;/

Co jeszcze sprawdzić i jak ?

dodam że auto nawet nie dymi a jest mułowaty jak cholera ;/ do 100 to chyba z 20 sec ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co jeszcze sprawdzić i jak ?

 

Przede wszystkim - wężyki od podciśnienia - czy są szczelne (dla pewności wstaw nowe wszystkie - unikaj łączeń...)

Węże od dolotu - czy nie ma dziury w żadnym.

 

Reszta to już tylko pod vagiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dodam że jakiś czas temu auto chwile sie przegrzało ( do 110) stopni jak mojej dziewczynie strzelił pasek klinowy ;/ może silnik poszedł? en egr był mega zabity i w sumie widać było że w tamtą strone jakby olej szedł a przecież nie powinno być śladów oleju ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sie przegrzal to moze brac olej (piescienie sie rozchartowaly i sa gumowe)

uszczelniacze zaworow tez mogly od tego stwardniec i beda puszczac olej

ale nie koniecznie

u mnie tez kiedys pompa poszla,byla mrozna zima i przejechalem tak delikatnie ponad 100km ze sie nawet kontrolki zaczely palic ale po wymianie pompy wszystko jest ok

sprawdz kompresje w takim razie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chyba będzie czekał warsztat. bo tak to normalnie chodził po przegrzaniu. tylko kruciec wymieniłem bo uszczelka tam puściła a tak to git było .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój problem wygląda tak: zima, temperatura na minusie, auto idzie jak głupie. Lato, temperatura na plusie, gorąco, też idzie. A jak jest taka pogoda jesienna przejsciowa, wilgotne powietrze, temperatura w granicach od 0-15 stopni, to auto idzie słabiej i na wyższych biegach w granicach obrotów od 2200-3000, nie w całym, występuje turbo dziura że to tak nazwe, turbina słabiej ciągnie i auto wolniej sie zbiera. Turbina była czyszczona bo odcinała, wiec nie zacina sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc tak jak mówiłem . zostawiłem auto u mechanika żeby mi sprawdził.

Wszystkie węże są ok, był jakiś błąd ( nie dopytałem jaki ;/ ) skasował i tak dalej nic nie pomogło . Stwierdził , że turbina jest ok , że to problem ze sterowaniem turbiny . i przydałoby sie przeczyszczenie całego układu chciał 500 zł l;/ pojechałem do domu ( tam mam warunki ) i rozkręciłem jeszcze raz egr itd i przeczyściłem pod ciśnieniem . zawór tą rurkę. przetrzepałem tam od przepływomierza wszystko czyste. Nie ruszyłem tylko turbiny i tej gruszki co jest przy niej. Turbo sie bałem ruszyć .

I tak nic nie pomogło. Wróciłem wczoraj na Wrocław . Przejechałem 140 km i podniosłem maskę i dalej nawet egr ani kolektor itp. nie było ciepłe.

Czy to możliwe że to jakiś sterownik czy egr nie otwiera czy co ?

Dodam że egr wciskałem ten taki dzyndzel i chodził ( nie wiem czy ciężko bo nie wiem jak ma chodzić ale opór miał ) .

Może ktoś poratuje co to może być?;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jestes aktywnym forumowiczem to powinieniś sprawić sobie kabel chociażby podstawowy vag kkl usb to by rozwiało duzo wątpliwości, a nie ty po mechanikach jeździsz zamiast sam podpiąć pod laptopa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...i przestać obwiniać za wszystko nieszczęsny EGR.

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy mówią kup kabel który to nie wielki wydatek, podepnij i wszystko będziesz wiedział, a jak zrobisz jeszcze logi dynamiczne to już musi coś wyjść.

500zł za czyszczenie układu? No bez kitu, chyba że wszystkich "układów" :hehe Ja bym obstawiał na przepływomierz którego gołym okiem nie ocenisz, możesz się podjąć przeczyszczenia ale dopóki nie wiesz czy jest sprawny lepiej go nie ruszaj bo to nie tania zabawka. EGR bym wykluczył a to że znajduję się tam olej to nic nie znaczy bo to jest nic innego jak tylko maź ze spalin i to ona jest trochę oleista. A może pasek od rozrządu przeskoczył? Ten Twój mechanik sprawdził chociaż to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie to że mój mechanik poprostu u mechanika byłem.. mówił ze silnik ok ale nie włącza sie turbina że to sterowanie nią..

skoro by pasek przeskoczył to czy wszystko od turbiny by było zimne? jak na moją myśl to nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie to że mój mechanik poprostu u mechanika byłem.. mówił ze silnik ok ale nie włącza sie turbina że to sterowanie nią..

skoro by pasek przeskoczył to czy wszystko od turbiny by było zimne? jak na moją myśl to nie.

 

Dlatego póki nie podepniesz go pod komputer to przypomina to wróżenie z fusów.Lecz na pewno nie zaszkodziło by sprawdzić sam rozrząd :gwizdze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności