Skocz do zawartości
Gość krzysiek555

adaptacja przepustnicy w 1,8 20V ADR

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie!Tyle klepiecie na temat tej adaptacji a czy ktorys z was potrafi napisac od poczatku do konca jak zrobic ta pierdo.... adaptacje pszepustnicy!Krok po kroku i z opcjami w ktore trzeba wejsc w VAG-u czy nie?Bo z tego co widze zaden sam tego nie robil tylko zna to z opowiesci!!!!Napiszcie jak to zrobic polskim VAG-iem 4.9!Wystarczy jedna konkretna instrukcja!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie!Tyle klepiecie na temat tej adaptacji a czy ktorys z was potrafi napisac od poczatku do konca jak zrobic ta pierdo.... adaptacje pszepustnicy!Krok po kroku i z opcjami w ktore trzeba wejsc w VAG-u czy nie?Bo z tego co widze zaden sam tego nie robil tylko zna to z opowiesci!!!!Napiszcie jak to zrobic polskim VAG-iem 4.9!Wystarczy jedna konkretna instrukcja!

Nawet nie musisz podpinać VAG'a żeby zaadoptować przepustnicę w ADR.Odpal samochód rano jak silnik będzie zimny i czekaj aż zagrzeje się do 90 stopni.Nic nie ruszaj,na gaz nie naciskaj-gotowe ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nawet nie musisz podpinać VAG'a żeby zaadoptować przepustnicę w ADR.Odpal samochód rano jak silnik będzie zimny i czekaj aż zagrzeje się do 90 stopni.Nic nie ruszaj,na gaz nie naciskaj-gotowe ;)
właśnie to mówiłem to mnie zje.... za to ze głupoty gadam ahhh:dupablada widać tak juz jest ze jak chcesz pomóc to odwraca się to przeciw tobie

P.S.

Sorry za OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie!Tyle klepiecie na temat tej adaptacji a czy ktorys z was potrafi napisac od poczatku do konca jak zrobic ta pierdo.... adaptacje pszepustnicy!Krok po kroku

Skoro tyle piszemy, tzn że się znamy an tym :D

 

Najprostsza adaptacja przepustnicy - bez VAG-a - to tak, jak ci Patryk napisał:

 

Rano na zimnym silniku, samochód odpalasz i do domu spierda....l..a....sz :D I tak niech sobie pracuje az do momentu włączenia się wentylatora na chłodnicy. Pamiętaj też, żeby mieć wyłączone wszelkie odbiorniki napięcia, takie jak lampki, światła, radio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie!Tyle klepiecie na temat tej adaptacji a czy ktorys z was potrafi napisac od poczatku do konca jak zrobic ta pierdo.... adaptacje pszepustnicy!Krok po kroku i z opcjami w ktore trzeba wejsc w VAG-u czy nie?Bo z tego co widze zaden sam tego nie robil tylko zna to z opowiesci!!!!Napiszcie jak to zrobic polskim VAG-iem 4.9!Wystarczy jedna konkretna instrukcja!

 

Wybacz ale Ty jakiś niekumaty jesteś...Napisałem Ci najlepszy i najprostszy sposób w jaki masz to zrobić.Jak Ci nie pasuje-zaprzyjaźnij się wreszcie z wyszukiwarką!Jest dokładnie opisane i nikt specjalnie dla Ciebie nie będzie tego osobno pisał poraz kolejny...

Czytaj

P.S. blok 060 i GO!...

EDIT//

Podpowiem Ci jeszcze że w nastawach podstawowych...

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie i przepraszam za moje zachowanie!Szacuneczek!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki panowie i przepraszam za moje zachowanie!Szacuneczek!!!

Spoczes,to co Ci napisałem powinno w zupełności wystarczyć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam .

podepnę sie pod temat .

mam problem z moim paskiem, 1.8 benzyna + lpg 125 km automat 4 biegowy .

po wyczyszczeniu przepustnicy pojawił sie błąd 17967 jednostka sterująca przepustnicy

i nie dają sie wykasować

przeprowadziłem adaptacje i nic

sprawdzona sonda i przepływka .

obroty nie falują ale spalanie duże to za mało powiedziane .

proszę o poradę

i jeszcze jedno czy elektronikę w przepustnicy też sie jakoś czyści ????

pozdrawiam Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam .

podepnę sie pod temat .

mam problem z moim paskiem, 1.8 benzyna + lpg 125 km automat 4 biegowy .

po wyczyszczeniu przepustnicy pojawił sie błąd 17967 jednostka sterująca przepustnicy

i nie dają sie wykasować

przeprowadziłem adaptacje i nic

sprawdzona sonda i przepływka .

obroty nie falują ale spalanie duże to za mało powiedziane .

proszę o poradę

i jeszcze jedno czy elektronikę w przepustnicy też sie jakoś czyści ????

pozdrawiam Marcin

tak jak najbardziej jak się do niej dostaniesz to można ją wyczyścić jakimś kontaktem lub nitro ale ostrożnie ze ścieżkami a najlepiej podmień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdziles przepustnice i sonde ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziliśmy podpinając pod kompa i na wykresach wyszło ze jest ok napięcie na sondzie od 0.3 do 0.8 v a przepływka też ok ale już nie pamiętam jakie wartości wykazywała . ale zgodne z normą

 

---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:17 ----------

 

z tą podmianą to chodzi o całą przepustnicę ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAK sprobuj podmienic cala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam .

podepnę sie pod temat .

mam problem z moim paskiem, 1.8 benzyna + lpg 125 km automat 4 biegowy .

po wyczyszczeniu przepustnicy pojawił sie błąd 17967 jednostka sterująca przepustnicy

i nie dają sie wykasować

przeprowadziłem adaptacje i nic

sprawdzona sonda i przepływka .

obroty nie falują ale spalanie duże to za mało powiedziane .

proszę o poradę

i jeszcze jedno czy elektronikę w przepustnicy też sie jakoś czyści ????

pozdrawiam Marcin

 

a co z tym błędem co on oznacza dokładnie ( przyczyna )

 

---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

 

i czy spalanie około 17 l to norma ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie mowi o tym ze padla przepustnica sprobuj podmienic i bedziesz wiedzial czy padla ona czy cos z instalacja nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lpg nówka 2 mc i dziś sprawdzane wszystko było troche za duże cisnienie było ale poprawione . jutro podjade i z tą przepływką powalcze

dzieki za opinie pozdrawiam Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływkę można sprawdzić VAG'iem-zobacz czy wartości są w normie.Jeżeli tak to jest ok,jeżeli nie to do wymiany.Z doświadczenia wiem że czyszczenie pomaga na krótko niestety.Zmartwię Cie bo przepływka do ADR'a to koszt około 700PLN bo zamiennika niema.

Błąd który podałeś to nastawnik przepustnicy.Znajduje sie przy przepustnicy,to te "pudełko" z potencjometrami w środku.Ostrożnie zdemontuj,rozkręć i przeczyść styki potencjometrów preparatem do czyszczenia elektroniki w sprayu-da się spokojnie kupić.Poskładaj i skasuj błąd.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepustnice wymieniłem i zaadaptowałem , błędów zadnych nie ma na vag-u .

a spalanie nadal chore po trasie 13- 14 l na 100 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepustnice wymieniłem i zaadaptowałem , błędów zadnych nie ma na vag-u .

a spalanie nadal chore po trasie 13- 14 l na 100 km

To raczej sonda lambda będzie kolego. A VAG ją wyłapie dopiero - jak padnie całkowicie. Tylko ze w ADR-rze są chyba dwie sondy - nie pamietam, bo juz dawno nie zaglądałem do silnika :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w ADR-rze są chyba dwie sondy - nie pamietam, bo juz dawno nie zaglądałem do silnika

 

Sonda jest jedna .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tegeo co zauważyłem są 2 sądy . ale mogę sie mylić . 2 sonda jest za katalizatorem ( który został wycięty przez poprzedniego własciciela )

a co do sondy to wskazana po podpięcu pod kompa ma prawodłowe sprawdzone przez gazowników .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności