Skocz do zawartości

killer73

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O killer73

  • Urodziny 16.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łomża

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. witam uporał em sie z brakiem mocy u siebie w passacie . przyczyną był padnięty komputer automatycznej skrzyni biegów,i linka gazu ( czujnik na lince był uszkodzony ) Passek odżył lepiej sie zbiera , biegi płynnie wchodzą bez szarpnięć. pozdrawiam Marcin
  2. witam mam pytanie , czy po wymianie komputera skrzyni biegów ( automat 4 biegi ) trzeba przeprowadzić adaptacje tego sterownika . zamiana na identyczny oczywiście Marcin
  3. witam dziś po sprawdzeniu na kompie całości osprzętu wyszło ze to sterownik skrzyni biegów mota w kompie . zamówiłem już i mam tylko nadzieję ze tym razem to będzie to.
  4. Przepustnica wymieniona i wyczyszczona a katalizatora nie ma od dawna .
  5. witam sprawdziłem rozrząd i wszystko jest na miejscu nic nie przestawione, pasek i łańcuszek. przepływka sprawdzona ponownie i wyczyszczona i czujnik temperatury powietrza zasysanego. pali na 4 cylindrach ale czuć benzynę z tłumika , jak by nie spalał całej mieszanki. Ale świece czyste . Czy czujnik temperatury ( ten co daje wartości do kompa samochodu) może być uszkodzony a Vag błędu nie pokaże, i czy może powodować takie objawy ?? I gdzie dokładnie on się zajmuje ? I jak sprawdzić ( oczywiście jeśli można ) czy tłumiki są zapchane ( bo katalizatora nie ma ) proszę o radę. Bo już nie wiem za co się łapać . ---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:55 ---------- Oczywiście BŁĘDÓW żadnych nie ma .
  6. co do skrzyni to tez żadnych błędów nie wykazuje . a tryb awaryjny komp by wykazał . przepływkę wymienie na próbę , i sprawdzę ustawienia rozrządów bo są 2 z tego co już wiem . i pasek i łańcuszek . dzieki za porady . jesli to nie będzie to tylko sprzedaż zostaje .
  7. co do map gazu to o tym pomyślałem i pojechałem do gazowników sprawdzili mapy gazu i benzyny . ustawili na nowo i nie było żadnych zmian . ja też już więcej pomysłów nie mam , i siły też .
  8. na benzynie i gazie zachowuje sie tak samo . a co do katalizatora to został usunięty wiec to odpada .
  9. przepływka była odłączona i 0 różnicy . samochód pali na dotyk . i pracuje równo bez falowania . nie wymiałem ostatnio nic poza wymienionymi. a co do rozrządu to nie wiem
  10. witam . potrzebna mi rada bo już nie mam pomysłów . Passat 1.8 adr 20v +lpg 125 km automat 4 biegowy . Totalny brak mocy tak do 4 tys obrotów potem sie wkreca lepiej , i duże spalanie na 60 l lpg 450 km ( na 8l lpg 50 km ) czyli od 13 do 17 l na 100 km . świece wymienione, przepustnica wymieniona, sonda wymieniona . na Vagu brak błędów proszę o porady Marcin
  11. witam dziś sprwdziłem ponownie całą elektrykę i wszystko OK prawdopodobnie feler tkwi w rozrządzie a i łańcuszek zaczyna grzechotać na wolnych obrotach . zaczynam od sprawdzenia ciśnienia oleju a potem reszta obym tylko sie w porę opamiętał bo wszystko wymienie:lol3 pozdrawiam Marcin
  12. witam cała elektryka sprawdzona i jest ok przyczyna jest prawdopodobnie mechaniczna - rozrząd komplet + łańcuszek bo grucha na wolnych obrotach . ale zaczynam od sprawdzenia cisnienia oleju
  13. z tegeo co zauważyłem są 2 sądy . ale mogę sie mylić . 2 sonda jest za katalizatorem ( który został wycięty przez poprzedniego własciciela ) a co do sondy to wskazana po podpięcu pod kompa ma prawodłowe sprawdzone przez gazowników .
  14. Reduktor -Tomasetto wielozawór- Tomasetto elek. jednostka ster. ECU - Agis wtryskiwacz gazu - OMVL
  15. przepustnice wymieniłem i zaadaptowałem , błędów zadnych nie ma na vag-u . a spalanie nadal chore po trasie 13- 14 l na 100 km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności