Skocz do zawartości
Gość krzysiek555

adaptacja przepustnicy w 1,8 20V ADR

Rekomendowane odpowiedzi

Sonda jest jedna .

Pierwsza sonda jest na górze przed katalizatorem a druga ZA :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ADR-a i mam jedną sondę ,katalizator mam i nic nie było grzebane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

cała elektryka sprawdzona i jest ok

przyczyna jest prawdopodobnie mechaniczna - rozrząd komplet + łańcuszek bo grucha na wolnych obrotach . ale zaczynam od sprawdzenia cisnienia oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

*******!!! pomocy!!!

mam paska 1.8 ADR skakaly mi obroty wiec stwierdzilem ze wyczyszcze ta przepustnice(dodam ze jestem początkujacy) po wyczyszczeniu jej i wlozeniu spowrotem jest jeszcze gorzej obroty dalej skacza a do tego zacząl wpadać w drgania cały silnik dodam ze nie adaptowalem jeszcze przepustnicy... czy adaptacja cos zmieni czy ja cos sknocilem?!?!?!

 

prosze o szybka odpowiedz!!!! bo boje sie go wogole odpalac....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz VAGa, to odłącz AKU na 5 minut, potem podłącz, wyłącz wszystkie odbiorniki prądu (radio, światła, lampki...itp), odpal silnik i nic nie dotykaj (a gazu w szczególności) i poczekaj, aż zagrzeje się do 90 stopni. Jak to nie pomoże to trzeba szukać dalej. Może węże przy przepustnicy są dziurawe albo źle założone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem u kumpla na kompie zadaptowalismy, ale nic sie nie zmieniło a wywalilo takie bledy. POMOCY ile naprawa nedzie kosztowac i czy ja to moglem zepsuc???

01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)

26-00 - Output Open

01251 - Shareware Version. To Decode all DTCs

26-00 - Please Register/Activate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usterka wtrysku,dokładnie czwartego.Przy demontażu przepustnicy nie mogłeś go uszkodzić,to niemożliwe.Masz już powód nierównej pracy silnika ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01251 - Shareware Version. To Decode all DTCs

Na trzecim cylindrze masz to samo :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na trzecim cylindrze masz to samo

:fajny

 

Po kolei idą :wmorde

 

 

 

 

 

 

 

 

P.S. Siem Danio :hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po kolei idą

 

Ale jakoś mu nie napisałes, co ten kod oznacza :wmorde

 

Siema :bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co,skoro kody są wypisane na forum-wszystkie :lol

A szukajka już działa,dawno ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co,skoro kody są wypisane na forum-wszystkie :lol

A szukajka już działa,dawno ;)

 

A czy myślisz, ze każdy jest taki "mundry" ? :D On jest tu od niedawna :fajny

Koniec OT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie może i tak,ale w końcu od listopada ;)

EOT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie to jeden z nich chhyba zaczal dzialac bo moc w miare wrocila ale dalej drga choc juz mniej.... to czemu nagle teraz po tej mojej nieudanej wymianie sie to ujawnilo??? i czy mozliwe ze juz wczesniej bylo cos nie tak tylko tego nie zaowazylem (raczej slucham samochodu jak jade niz glosnej muzyki)

Edytowane przez Koron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

muszę wspawać elastyczny łącznik rury wury wydechowej muszę odłączyć klemę - czy po tym jest potrzebna adaptacja czy wystarczy odpalić auto i poczekać do osiągnięcia temp 90"C bez dodawania gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adaptacja (j.w. opisane) albo VAG'iem albo czekasz do zagrzania się silnika do 90 stopni ;) po odłączenu klemy wypadałoby ją zrobić :hyhy

Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adaptacja (j.w. opisane) albo VAG'iem albo czekasz do zagrzania się silnika do 90 stopni ;) po odłączenu klemy wypadałoby ją zrobić :hyhy

Pzdr.

 

czyli da się bez VAGA!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli da się bez VAGA!

 

Jak najbardziej,pisałem o tym już wielokrotnie na forum...Z tym że VAG'iem to 2 minuty,a czekając aż się silnik zagrzeje do 90 stopni to już nieco dłużej ;) Ale jak się nie spieszy to można tak spokojnie zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy przed każdą adaptacją sposobem rozgrzania zimnego silnika do 90"C trzeba odłączyć klemę (czy obie klemy?) czy można to zrobić w dowolnym momencie tak jak było napisane przyjść odpalić i czekać aż się rozgrzeje.pytam bo kilka dni temu odłączałem akumulator i nie wiem czy teraz wystarczy go tylko odpalić i czekać czy też znowu odłączać akumulator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłącz masę,poczekaj 10 minut,podepnij-odpal i czekaj az się zagrzeje.Oczywiście silnik musi być przd odpaleniem całkiem zimny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności