Remek Zgłoś #21 Napisano 11 Listopada 2010 Przekaźnik nr 11, bezpiecznik nr 13. Zdejmij zaślepkę z kierownicy i sprawdź, czy tam wszystko bangla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maverick2222 Zgłoś #22 Napisano 11 Listopada 2010 Mam pytanie czy to normalne ze klakson dziala po zaplonie? bo umnie nie dziala bez zaplonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #23 Napisano 11 Listopada 2010 Normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #24 Napisano 30 Stycznia 2011 Czy na tej blaszce która slizga po kole kierownicy powinien być +? W tej długiej kostce pod kierownicą sprawdzałem czy jest prąd o okazało się ze jest na trzecim pinie. Kolega pisał że od klaksonu jest pierwszy. Czy w każdej B3 sygnał jest po zapłonie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #25 Napisano 30 Stycznia 2011 Czy na tej blaszce która slizga po kole kierownicy powinien być +? chyba masa tam ma być.. na brązowym kablu. a jak zewrzesz to na brązowo niebieski przechodzi masa i idzie na przekaźnik. Czy w każdej B3 sygnał jest po zapłonie? tak sprawdź czy na klakson czarno żółtym przewodem dochodzi +. bezpiecznik sprawdziłeś i przekaźnik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #26 Napisano 30 Stycznia 2011 chyba masa tam ma być.. na brązowym kablu Na 100% masa, kable brązowe/kombinacja brązowy z kolorowym paskiem to jest masa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #27 Napisano 30 Stycznia 2011 Na 100% masa no tak mi schemat mówił ale wolałem napisać chyba żeby ktoś potwierdził. żebym w błąd nie wprowadził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #28 Napisano 31 Stycznia 2011 Bezpiecznik OK a przekaźnika nie mam tylko mam zwore. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #29 Napisano 31 Stycznia 2011 Bezpiecznik OK a przekaźnika nie mam tylko mam zwore. to sprawdź czy + dochodzi na klakson, tak jak napisałem wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #30 Napisano 2 Lutego 2011 Sprawdzać na włączonym zapłonie?? I na wciśniętej kierownicy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #31 Napisano 2 Lutego 2011 Sprawdzać na włączonym zapłonie?? I na wciśniętej kierownicy?? tam powinien być chyba zawsze plus bo sygnał jest sterowany masą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #32 Napisano 3 Lutego 2011 Plus po stacyjce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #33 Napisano 3 Lutego 2011 kolego mój też w pewnym momencie przestał trąbić, jedna sprawa miałem podłączony jeden sygnał z dwóch, a druga sprawa poluzowała mi się wtyczka z przewodem w kierownicy ja rozwiązałem problem rozginając blaszkę która jest w kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #34 Napisano 3 Lutego 2011 Plus po stacyjce. mój błąd.. nigdy się sygnałem nie bawiłem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #35 Napisano 4 Lutego 2011 sprawdz czy sygnał jest dobry jeśli tak to sprawdz kostki na sygnałach mogą nie mieć dobrego styku a na kiekownicy to ma być minus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #36 Napisano 5 Lutego 2011 Prąd po włączeniu zapłonu jest na klaksonie, ściągałem kierownicę i rozbierałem całą resztę i wszystko jest by wczoraj z fabryki wyjechało. Bezpiecznik OK, sygał na krótko tez działa. To co jeszcze może być nie tak? Mówiecie że synał sterowany jest masą czyli po wciśnieciu kierownicy kablem do sygnału ma iść masa. To może gdzieś jakiś kabelek mam przerwany? A może masę pociągnąć bezpośrednio drugim kablem? Prosze powiedzcie co jeszcze sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #37 Napisano 5 Lutego 2011 sygał na krótko tez działa Czyli jak przykładasz kabelek w kierownicy do masy czy jak podajesz masę na wtyczkę bezpośrednio przy klaksonie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #38 Napisano 5 Lutego 2011 Jak podaję bezpośrednio na wtyczkę przy sygnale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 6 Lutego 2011 (edytowane) Jak podaję bezpośrednio na wtyczkę przy sygnale. Zatem przekaźnik, założenie zworki w miejsce przekaźnika powinno zlikwidować problem....nie wiem tylko pod które piny trzeba założyć zworkę... Już wszystko wiem ,masz na zdjeciu gdzie wstawić zworke ..pozycja nr. 11 przekaźnika.. Edytowane 6 Lutego 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #40 Napisano 7 Lutego 2011 Ale ja mam zwore założoną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach