kubotek Zgłoś #41 Napisano 18 Czerwca 2006 hha, Mówiłeś że jeździsz na Mobilu :628: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #42 Napisano 18 Czerwca 2006 Od samego początku mówiłem, że ja jeżdżę na egzotycznym oleju Panolin. A klientom zalewamy Mobila bo większość patrzy na Panolina oczkami jak 5zł. HHA PS. Chętnie zapodałbym też Bardahl'a ale nie ma go prawie wogóle w sprzedaży. Ten poniżej jest zgodny z normą 505.01 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DoktorPio Zgłoś #43 Napisano 18 Czerwca 2006 Witam Mam jeszcze jedno pytanie jeśli będę zmieniał olej z normą 505.01 Mobli Super S 10W-40 (który zalałem niedawno przejechałem na nim 300km) i zmienię go na Mobila Synt S Special V 5W-40 z normą 505.01 to czy po wymianie resztka tego starego oleju która pozostaje w zakamarkach silnika nie zważy się z tym nowym olejem ? Wydaje mi się że nie bo w większości wszystkie współczesne oleje są mieszalne ale może się mylę to proszę o opinie :611: Dodam że mam samochód VW na pompowtryskiwaczch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #44 Napisano 18 Czerwca 2006 nie zważy się z tym nowym olejem nie Dodam że mam samochód VW na pompowtryskiwaczch dodaj do opisu i nie bedziesz musial klepac w kazdym poscie ze masz pompowtryski Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #45 Napisano 19 Czerwca 2006 DoktorPio tylko nie zapomnij zlać oleju z chłodniczki oleju i z odstojnika. HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DoktorPio Zgłoś #46 Napisano 19 Czerwca 2006 Witam Dzięki za informacje Ostatnio jak zmieniałem olej to zlałem z odstojnika tylko nie wiem jak zlać z chłodniczki oleju :609: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiki Zgłoś #47 Napisano 19 Czerwca 2006 Gdzie się znajduje odstojnik bo chłodniczka to chyba jest zaraz za filtrem oleju i po jego odkręceniu olej powienien z chłodniczki spłynąć. Ale jak to zrobić z odstojnika i gdzie on się znajduje :628: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #48 Napisano 24 Czerwca 2006 Do AVF'a z przebiegiem 170000km leje Castrol SLX LL3. Wymieniam co 15000km. Nie robie zadnych dolewek (bierze 0,3l/15000km). Bez problemu osiaga wiecej niz podaje katalog. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #49 Napisano 24 Czerwca 2006 Do AVF'a z przebiegiem 170000km leje Castrol SLX LL3. Wymieniam co 15000km. Nie robie zadnych dolewek (bierze 0,3l/15000km). Bez problemu osiaga wiecej niz podaje katalog. No i po co bezsensowne wypieprzanie kasy w błoto jeżeli olej 507.00 wylewasz po 15tys km. Marnotrawinie kasy i tyle. Lepiej przy tych przebiegach sprawdzi sie 505.01 HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #50 Napisano 24 Czerwca 2006 No i po co bezsensowne wypieprzanie kasy w błoto jeżeli olej 507.00 wylewasz po 15tys km. Marnotrawinie kasy i tyle. Lepiej przy tych przebiegach sprawdzi sie 505.01 HHA ..., A ze niby lepiej przy tym przebiegu sprawdzi sie 501.01 to testowal nie bede. Najpierw serwisowalem to auto w Niemczech i tam mi taki olej lali. Nie widze najmniejszego sensu dziadowac paru zlotych zeby wlac tanszy olej skoro na tym silnik chodzi super i nie ma najmniejszych oznak zuzycia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #51 Napisano 26 Czerwca 2006 ..., A ze niby lepiej przy tym przebiegu sprawdzi sie 501.01 to testowal nie bede. Najpierw serwisowalem to auto w Niemczech i tam mi taki olej lali. Nie widze najmniejszego sensu dziadowac paru zlotych zeby wlac tanszy olej skoro na tym silnik chodzi super i nie ma najmniejszych oznak zuzycia. :619: kolejny znawca !!! :614: Na oleju 505.01 silnik TDI-PD chodzi lepiej. A takie oleje jak 506.01 i 507.00 wcale nie powstały po to by silniki chodził lepiej. HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #52 Napisano 26 Czerwca 2006 ..., A ze niby lepiej przy tym przebiegu sprawdzi sie 501.01 to testowal nie bede. Najpierw serwisowalem to auto w Niemczech i tam mi taki olej lali. Nie widze najmniejszego sensu dziadowac paru zlotych zeby wlac tanszy olej skoro na tym silnik chodzi super i nie ma najmniejszych oznak zuzycia. :619: kolejny znawca !!! :614: Na oleju 505.01 silnik TDI-PD chodzi lepiej. A takie oleje jak 506.01 i 507.00 wcale nie powstały po to by silniki chodził lepiej. HHA Jesli twierdzisz ze aso w niemczech lało mi nieodpowiedni olej, a na 501.01 silnik chodzi nawet lepiej, to musisz podać argumenty. PS. Jaki masz przebieg i jakie zuzycie oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #53 Napisano 26 Czerwca 2006 Jak już to 505.01 a nie 501.01 a argumenty już wielokrotnie przytaczałem na tym forum. Wystarczy poszukać HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #54 Napisano 26 Czerwca 2006 Proszę się streszczać, ponieważ temat będzie wkrótce zamkniety. HHA podał jeden powodów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjanko Zgłoś #55 Napisano 26 Czerwca 2006 Gdzie się znajduje odstojnik bo chłodniczka to chyba jest zaraz za filtrem oleju i po jego odkręceniu olej powienien z chłodniczki spłynąć.Ale jak to zrobić z odstojnika i gdzie on się znajduje :628: Przyłaczę się do pytania ,gdzie znajduje się ten odstojnik. A może by tak jakiś mały opis procedury wymiany oleju. Na co zwrócić uwagę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
myszat Zgłoś #56 Napisano 27 Czerwca 2006 czytam, czytam i ..... mam mętlik w głowie :640: tymbardziej że w ksiązce serwisowej mam napisane ze zalewano olejem 10W40, na karteczce przy silniku mam 15W40 i chciałbym wymienić na swój, pomimo tego ze podobno zmieniany był przy 121 tkm, a obecnie mam 125 tkm i mam problem czym go zalać :628: .... jakieś propozycje :638: Silniczek 1.6 i przebieg jak pisałem wcześniej 125 tkm - potwierdzone w książce serwisowej a jaka prawda kto to wie.... Dodam jeszcze że przeglądy były robione w tym serwisie http://www.autohaus-polzer.de więc chyba nie powinno być kretactw.... Myslicie ze dane z tego serwisu beda dostepne w naszym serwisie VW?? Moze warto by podjechac i sprawdzic co bylo robione.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #57 Napisano 27 Czerwca 2006 Odstojnik i chłodniczka oleju w silnikach TDI-PD (101/115/130) jak również w TDI-VP37 (90KM) znajduje się poniżej puszki na wkład filtra oleju. NA poniższym zdjęciu dość dobrze to widać HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marjanko Zgłoś #58 Napisano 28 Czerwca 2006 Czy po odkręceniu śruby z miski olejowej, olej zostanie usunięty także z tych miejsc. Czy trzeba jakichś specjalnych zabiegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #59 Napisano 28 Czerwca 2006 Nie sam nie zejdzie. Trzeba większej ilości zabiegów bo inaczej zostaje w odstojniku i przedowach ze 800ml starego oleju HHA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jacue Zgłoś #60 Napisano 28 Czerwca 2006 Wszystkie czynnosci serwisowe robilem do tej pory w aso, a poniewaz szczerze watpie ze wymieniajac olej spuscili stary takze z odstojnika i chlodniczki, to chce teraz (nie czekajac 5000km az dojade do 15000) wymienic sam i miec pewnosc ze jest wymieniony na 100% a nie na 80%. Dlatego prosze o popdowiedz jak wyciagnac stary olej z odstojnika i chlodniczki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach