Skocz do zawartości

myszat

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O myszat

  • Urodziny 12.12.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szanowne grono grupowiczek i grupowiczów chciałbym wymienić sprężyny tylne w kombi B7, aktualnie mam założone z oznaczeniami 1xbiała, 1xfiolet, 2xżółte - cel jest taki aby utwardzić tył bez obniżania. Podrzuci ktoś jakiś pomysł? Myślałem o sprężynach z alltrack'a ale chyba trochę za wysokie i pewnie tył się podniesie względem przodu. Pozdrawiam
  2. Zatem panowie diagnoza VW okazała się trafna, po wymianie jest cicho, tzn. nie ma huczenia, bo jeśli chodzi o ciszę w samochodzie to pozostawia wiele do życzenia
  3. Jutro się okaże czy to co twierdzili w VW zgadza się, tzn. oglądali, słuchali i doszli do wniosku że prawe łożysko przód lekko szumi, gwarancjo-ubezp. oczywiście nie obejmuje (element eksploatacyjny)
  4. Przyznam się że zniesmaczony inwestycją w nowe opony i zarazem zmianą felg z 16 na 17 kupiłem używki, na moje oko i zdaniem oponiarza są OK - generalnie z przeznaczeniem na ten sezon i do wymiany bo na deszczu szału niema. Zawieszenie sprawdzone wraz z wymianą łożysk amortyzatorów i łącznika z tyłu, geometria ustawiona, amorki sprawne - za dużo niewiadomych w tym problemie, a wymiana po kolei wymienionych elementów trochę mi nie leży - powalczę z gwarantem i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki wszystkim za udział w dyskusji, jak tylko uda się rozwiązać problem dam znać
  5. Chciałbym tak ale trochę umiejętności brakuje ale podstawowe wymiany robię sam bądź przy pomocy braciszka Ostatnia wymiana na warsztacie spowodowana brakiem czasu i miejsca w garażu
  6. Przy okazji wymiany oleju znajomy mechanik osłuchiwał łożyska i nic dziwnego nie słyszał...zrobię kolejne podejście do serwisu VW w ramach gwarancji może się bardziej przyłożą Dam znać jak się sprawy potoczyły...gdyby znalazł się ktoś z podobnym autkiem z okolic Tychów proszę o kontakt
  7. Po czym mechanik stwierdził że oba do wymiany, na czuja czy w jakiś sposób zdiagnozował? Sprawdzę jeszcze raz bo dziwne i wkurzające to jest...?
  8. Też to brałem pod uwagę ale jeżdżę już z tym od ok 15tkm i cały czas poziom buczenia jest taki sam, gdyby były to łożyska pewnie hałas by się nasilił. Kiedyś w Touranie miałem problem z łożyskiem to po kilku dniach jazdy nie dało się jeździć autem taki hałas. Z tym wyciszeniem trochę kiepsko, wspomniana wcześniej A6 o niebo lepiej wyciszona.
  9. 100% pewności nie mam, podobno są OK - oglądane przez oponiarza. zanim zmieniłem opony pożyczyłem koła od kumpla z A6 i buczało jakby ciszej ale jednocześnie było głośniej bo oponki 245 - pewnie przez to buczenie było słabiej słyszalne
  10. Występuje cały czas oczywiście powyżej prędkości którą podałem - na zakrętach które można pokonać z tą prędkością również, nie bardzo mam gdzie sprawdzić mocniejsze skręty przy wyższej prędkości. Podczas luzu również buczy, a może za zbyt czepliwy słuch mam Olej zmieniany w VW 25tkm temu - nie wiem jaki jest.
  11. Zaczyna się od 80-90 nie wiem od czego zależy, a najbardziej słyszalne w zakresie przy 100-120, przy wyższych prędkościach oczywiście też ale szumy powietrza, opon maskuje huczenie - swoją drogą nie wiem jak Wasze odczucia ale passat raczej kiepsko jest wyciszony i w środku jest po prostu głośno, wcześniej jeździłem Volvo V50 i był o wiele cichszy.
  12. Witam wszystkich, mam problem jak w temacie - odgłosy huczenia/dudnienia zaczynają się od 80-90 km/h, raczej dochodzą z przodu bardziej od strony pasażera - przy mniejszych prędkościach jest OK - byłem w serwisie VW bo niby mam jakąś tam gwarancję (ubezpieczenie) stwierdzili że wszystkie opony (dodam że nowe z przebiegiem ok 6ktm) są wyząbkowane, oponiarz też potwierdził że jest coś z nimi nie tak, zmieniłem na inne opony - huczenie jak było tak jest, geometria i zawieszenie sprawdzone, łożyska też OK - może ktoś walczył z czymś podobnym?? Ktoś podpowiedział że może to być problem z łożyskiem ma mechanizmie różnicowym - można to jakoś sprawdzić?? Na początek jednak prośba jeśli ktoś ma podobne autko do mojego czyli B7 Variant DSG 2.0TDI i jest z okolic Tychów baaaardzo proszę o kontakt - chętnie posłuchałbym odgłosów w innym egzemplarzu
  13. Witam, wiem że polo to nie passat ale zawsze to VW Od pewnego czasu silnik przy większych obrotach przerywa, czasem ciężko pali i wogóle dziwnie sie zachowuje - oddałem do mechanika i stwierdził że uszkodzony jest jeden pompowtrysk, ale zanim zdecyduję się na wymianę chciałbym potwierdzić diagnozę i pomyślałem że może znalazłby się chętny z okolic Tychów do zrobienia logów, posprawdzać, potestować... Znajdzię się jakiś ochotnik ?? :browar
  14. myszat

    Sarbinowo - proszę o porade ...

    Również polecam Unieście oraz tzw. Dom Gościnny "Fregata" warunki super, śniadania również w formie szwedzkiego stołu co prawda codziennie to samo ale tak duży wybór że co dnia można było coś innego zjeść Plaża w centrum oczywiście zatłoczona ale ja jeździłem 2 km stronę Łaz i tam było już super, mało ludzi o wiele mniej śmieci idealne warunki dla mniejszych dzieciaków. Z Fregaty dwa kroki właśnie do wcześniej wspomnianych wędzarni
  15. Pytanie do fachowców - znajomy własnie zmienia uszczelkę pod głowicą w AJM'ie autko ma być gotowe na koniec tygodnia, natomiast w sobotę musi jechać w dłuższą trasę ok. tysiąc kilometrów - mechanik odradza mu jechać passacikiem i radzi aby pojeździł spokojnie trochę na miejscu (300-400km) a jak wy myślicie ?? Osobiście myślę że mechanik ma racje... aha koszt planowania głowicy, wymiana uszczelnień na zaworach i coś tam jeszcze 470zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności