kidrowiec Zgłoś #121 Napisano 18 Czerwca 2011 Co do skrzyn to dyskutował bym czy są one faktycznie takie nie trwałe pod zalozeniu tego koła. Sam sie do tego przymierzam po wakacjach, mialem pasowac od 1Z ale skoro jest gotowy kit to czemu nie skorzystać... podyskutujemy jak zalozysz o trosze pojezdzisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariorally Zgłoś #122 Napisano 18 Czerwca 2011 (edytowane) Przez ostatnie półtora roku sprzedane kitów kilkadziesiąt(jak nie więcej), jeszcze żaden klient ( mechanik) nie przyjechał z reklamacją tego zestawu.Co więcej cały czas kupują kolejne i montują swoim klientom. Do każdego należy decyzja co w sowim aucie założy. Edit: Co do trwałości skrzyń itp. polecam poczytać tuning passata Edytowane 18 Czerwca 2011 przez mariorally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #123 Napisano 18 Czerwca 2011 Powiem krótko z doświadczenia Valeo nie polecam tak jak Hart i inne takie zastępczaki tanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #124 Napisano 18 Czerwca 2011 Przez ostatnie półtora roku sprzedane kitów kilkadziesiąt(jak nie więcej), jeszcze żaden klient ( mechanik) nie przyjechał z reklamacją tego zestawu.Co więcej cały czas kupują kolejne i montują swoim klientom.Do każdego należy decyzja co w sowim aucie założy. powiedz szczerze,handlujesz tym? a co maja reklamowac,dzialac bedzie,kwestia jak ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #125 Napisano 18 Czerwca 2011 Powiem krótko z doświadczenia Valeo nie polecam tak jak Hart i inne takie zastępczaki tanie To jakie marki Ty proponujesz skoro nie Valeo? Teraz to mnie zagiąłeś. Jedna z lepszych marek jaka znam na rynku częsci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #126 Napisano 18 Czerwca 2011 tosci 600-700 tys. mi padlo sprzeglo po 450 tys ! No nie bardzo wiem co tu pisać chyba tylko tyle ha ha ha ha ha ha ha:debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #127 Napisano 18 Czerwca 2011 czego nie rozumiesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #128 Napisano 19 Czerwca 2011 Skwaru, też się zastanawiam czego nie rozumiesz? Ciężko pojąć, ze jak się potrafi jeździć to dwumasówka siada po 450tyś? Mi wprawdzie ujechała 340tyś wraz z ori sprzęgłem ale kolega z roboty ma 420tyś przejechane i też nic nie robił z kołem zamachowym - zarówno mój jak i jego silnik to 2,5 TDI V6 z tym, że on ma 4motion a ja mam napęd na jedną oś. Obecnie mam blisko 342tyś czyli jakieś 2 tyś na nowym sprzęgle i dwumasie i auto śmiga gładko po drodze jak nóż po maśle. Odnośnie zestawów valeo i tego, że nie ma zwrotów - też myślałem jak zastąpić dwumasę ale ten mechanik u którego wymieniałem całość to wyraźnie mi odradził - ogółem zamontował 4 zestawy valeo - z trzema ludzie przyszli do zwrotów, bo drgania po różnych okresach jazdy (miesiąc do pół roku) były większe niż na zużytym kole dwumasowym!!! czwartemu kolesiowi te drgania nie przeszkadzały, był zadowolony, że szarpnięcia mu zniknęły (nie do końca) i zapłacił dużo mniej. Ocenę tego pozostawiam zainteresownym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #129 Napisano 19 Czerwca 2011 Mi wprawdzie ujechała 340tyś wraz z ori sprzęgłem ale kolega z roboty ma 420tyś przejechane i też nic nie robił z kołem zamachowym - zarówno mój jak i jego silnik to 2,5 TDI V6 z tym, że on ma 4motion a ja mam napęd na jedną oś A jaką masz gwarancje że nie robił ktoś tego przed tobą, ale jest opcja że V6 mają większą żywotność wkońcu mają też lepszą kulture pracy jak zwykłe 1.9 Mi skolei mechanior mówił że jak wytrzyma 200tyś to już sukces Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #130 Napisano 19 Czerwca 2011 A wy dalej nie rozumiecie ze jak macie sprowadzane auto to ono nie ma 200tys tylko 400-600tys przebiegu. I wlasnie wtedy leci dwumasa,no ale polski mechanik patrzy na licznik i utrwala sobie w glowie,ze do wymiany przy 200tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #131 Napisano 19 Czerwca 2011 A wy dalej nie rozumiecie ze jak macie sprowadzane auto to ono nie ma 200tys tylko 400-600tys przebiegu Ja mam akurat krajowy To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant Zgłoś #132 Napisano 19 Czerwca 2011 To jakie marki Ty proponujesz skoro nie Valeo? Teraz to mnie zagiąłeś.Jedna z lepszych marek jaka znam na rynku częsci... Niemieckie tylko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariorally Zgłoś #133 Napisano 19 Czerwca 2011 (edytowane) widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej Ja już dawno to stwierdziłem Jakby dwumas padał przy takich kilometrach, to sprzedaż tego ustrojstwa była by minimalna. Powiem tak cieszmy się, że nie mamy Japończyka np mazda i jej dwuams bo koszty są tragiczne ---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:27 ---------- Niemieckie tylko A jaką masz pewność, że niemieckie to niemieckie?? Weź pod uwagę, że wielu producentów(tych niemieckich też) podkupuje asortyment i przepakowuje do swoich pudełek, a często jest tak, że oryginalnie zapakowany towar jest wkładany w pudełko danego producenta. Edytowane 19 Czerwca 2011 przez mariorally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jartechnology Zgłoś #134 Napisano 19 Czerwca 2011 Ja mam akurat krajowy To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej Pozwólcie, że dorzucę też mój głos. U mnie akurat jest tylko 204 tyś na blacie, więc nie ma się co zbytnio chwalić, że ori dwumas działa wciąż bez zarzutu i wibracji. Znam natomiast kilka osób co mają 300-400 tyś i jakoś dalej jeżdżą na oryginalnym. Wszystko zależy od tego, czy ktoś jeździ z głową czy kopie po sprzęgle. Wtedy to i przeguby nie dają rady. Większość osób co twierdzi, że 200 tyś dwumas nie wytrzyma - to z powodu tego, że mają bonusy od handlarzy w postaci dodatkowych kilkuset tyś przebiegu o jakim się nie wie. Ale lepiej opowiadać jakie to części dziadowskie niż przyznać się do tego, że się nie wie co się kupiło i z jakim przebiegiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #135 Napisano 19 Czerwca 2011 Jakby dwumas padał przy takich kilometrach, to sprzedaż tego ustrojstwa była by minimalna.Powiem tak cieszmy się, że nie mamy Japończyka np mazda i jej dwuams bo koszty są tragiczne bzdura.70% aut na naszym rynku ma przebiegi 400-600tys tylko o tym sie nie mowi ! To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś skoro ci tyle wytrzymuje to nie umiesz jezdzic dieslem.zmien technike jazdy i nie uzywaj niskich obrotow na wysokich biegach ! dojezdzasz dwumas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #136 Napisano 19 Czerwca 2011 Stąd mam pewność, że auto jest w rodzinie od 2005 roku a zakupione zostało z przebiegiem 84tyś . dodam, że auto jest z grudnia 2002 a zostało kupione w sierpniu 2005 więc niecałe 3 lata - a wiem, że to ori sprzęgło, bo przy zakupie odwiedzaliśmy dwa różne aso - jedno w którym to niemiecki właściciel serwisował auto a drugie aso już w Polsce na wymianie oleju i filtrów. "To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej" Jeśli chodzi o to dlaczego wytrzymuje ok.150tyś to powodów może być wiele - głównym powodem jest to, że części na pierwszy montaż są dużo lepszej jakości niż firmowe zamienniki - przykład z życia? Chociażby zawieszenie a naszych passatach - wielowachaczowy system montowany w fabryce to robota lemfordera - auta po wyjechaniu z fabryki na tym zawieszeniu robią po 200tyś i wiecej (u mnie ponad 300tyś) a po zakupie zamiennika czyta się opinie, że ludzie przejeżdżają po 50tyś, czasami po 100tyś i znowu któryś z elementów zawieszenia nadaje sie do wymiany. Wiec kolego Skwaru masz odpowiedź jak na tacy - to nie każdy dwumas pada po 150 tyś (mowa o zamiennikach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #137 Napisano 19 Czerwca 2011 to nie każdy dwumas pada po 150 tyś (mowa o zamiennikach) a z kąd wiesz przetestowałeś przecież masz ori bzdura.70% aut na naszym rynku ma przebiegi 400-600tys tylko o tym sie nie mowi Ja może się nie znam ale jak auto ma 600 tyś to poco mu sprzęgło robić Sory ale nasze paski to nie ciężarówki co kręcą po milionie i więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kidrowiec Zgłoś #138 Napisano 19 Czerwca 2011 Ja może się nie znam ale jak auto ma 600 tyś to poco mu sprzęgło robićSory ale nasze paski to nie ciężarówki co kręcą po milionie i więcej a w takim co ma 200 tys sie oplaca? bo wlasnie kupa aut w polsce ma na blacie 250 a w rzeczywistosci wiecej niz 500.i do takich polecasz te kity ! i wtedy jest cacy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #139 Napisano 20 Czerwca 2011 wlasnie kupa aut w polsce ma na blacie 250 a w rzeczywistosci wiecej niz 500A ten ciągle swoje, to że twój tak ma to nie znaczy że wszystkiedo takich polecasz te kity ! i wtedy jest cacy. Ja nic nie polecam, jak ja będe musiał zmieniać to napewno załoze komplet z dwumasą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #140 Napisano 20 Czerwca 2011 Ja też się mogę podzielić opinią o 3 samochodach. Ja w swoim AFN założyłem Valeo Kita, bo musiałem na szybko więc nie miałem czasu kompletować od 1Z. Wrażenia? Absolutnie bez zmian. Żadnych! Fakt faktem że passek chodzi jak się mu zachcę, ale to już rok czasu;/ Przed wymianą to samo było. Jak chodzi dobrze w sensie cicho, ma moc itd to nie ma różnicy że to jednomas. Drugi przypadek golf IV 110KM. Założony jednomas bo stary powiedział całkowite dobranoc tak się zaklinował że nie szło go zdjąć (w sensie odkręcić śrub). Pracował gorzej niż jednomas:) Gość mega zadowolony lata już rok nic nie widzi w tym gorszego. Trzeci klient to Seat Leon 110KM. Założone: jednomas z silnika 1Z + sprzęło sachsa od G60. Auto chodzi jak chodziło, a nawet lepiej bo dwumas po rozgrzaniu już zaczął jaja robić. Auto chodzi cichuteńko zarówno w środku jak i na zewnątrz. Nie ma drgań i tego typu akcji. Czy przyspiesza czy zwalania, można nawet ciągnąc od 1000 obr z pedałem w podłodze i idzie pięknie Wszystko to jest z doświadczenia więc niech nikt nie pisze głupot że jak się założy do auta z dwumasą jednomas to się robi traktor. Jak można tak pisać, a nie mieć założonego u siebie i wygłaszać takie opinie? Ja polecam. Co do żywotności skrzyni ile ludzi tyle opinii. W tych 3 autach spokój. Zobaczymy przyszłościowo, nie sądzę żeby się coś działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach