Skocz do zawartości
skittle

Zastąpienie koła wielomasowego zwykłym kołem zamachowym

Rekomendowane odpowiedzi

Co do skrzyn to dyskutował bym czy są one faktycznie takie nie trwałe pod zalozeniu tego koła. Sam sie do tego przymierzam po wakacjach, mialem pasowac od 1Z ale skoro jest gotowy kit to czemu nie skorzystać...

 

podyskutujemy jak zalozysz o trosze pojezdzisz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez ostatnie półtora roku sprzedane kitów kilkadziesiąt(jak nie więcej), jeszcze żaden klient ( mechanik) nie przyjechał z reklamacją tego zestawu.Co więcej cały czas kupują kolejne i montują swoim klientom.

Do każdego należy decyzja co w sowim aucie założy.

 

Edit:

 

Co do trwałości skrzyń itp. polecam poczytać tuning passata

Edytowane przez mariorally

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko z doświadczenia Valeo nie polecam tak jak Hart i inne takie zastępczaki tanie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przez ostatnie półtora roku sprzedane kitów kilkadziesiąt(jak nie więcej), jeszcze żaden klient ( mechanik) nie przyjechał z reklamacją tego zestawu.Co więcej cały czas kupują kolejne i montują swoim klientom.

Do każdego należy decyzja co w sowim aucie założy.

 

powiedz szczerze,handlujesz tym?

 

a co maja reklamowac,dzialac bedzie,kwestia jak !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiem krótko z doświadczenia Valeo nie polecam tak jak Hart i inne takie zastępczaki tanie :/

 

To jakie marki Ty proponujesz skoro nie Valeo? Teraz to mnie zagiąłeś.

Jedna z lepszych marek jaka znam na rynku częsci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tosci 600-700 tys. mi padlo sprzeglo po 450 tys !

No nie bardzo wiem co tu pisać chyba tylko tyle ha ha ha ha ha ha ha:debil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skwaru, też się zastanawiam czego nie rozumiesz? Ciężko pojąć, ze jak się potrafi jeździć to dwumasówka siada po 450tyś? Mi wprawdzie ujechała 340tyś wraz z ori sprzęgłem ale kolega z roboty ma 420tyś przejechane i też nic nie robił z kołem zamachowym - zarówno mój jak i jego silnik to 2,5 TDI V6 z tym, że on ma 4motion a ja mam napęd na jedną oś. Obecnie mam blisko 342tyś czyli jakieś 2 tyś na nowym sprzęgle i dwumasie i auto śmiga gładko po drodze jak nóż po maśle. Odnośnie zestawów valeo i tego, że nie ma zwrotów - też myślałem jak zastąpić dwumasę ale ten mechanik u którego wymieniałem całość to wyraźnie mi odradził - ogółem zamontował 4 zestawy valeo - z trzema ludzie przyszli do zwrotów, bo drgania po różnych okresach jazdy (miesiąc do pół roku) były większe niż na zużytym kole dwumasowym!!! czwartemu kolesiowi te drgania nie przeszkadzały, był zadowolony, że szarpnięcia mu zniknęły (nie do końca) i zapłacił dużo mniej. Ocenę tego pozostawiam zainteresownym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi wprawdzie ujechała 340tyś wraz z ori sprzęgłem ale kolega z roboty ma 420tyś przejechane i też nic nie robił z kołem zamachowym - zarówno mój jak i jego silnik to 2,5 TDI V6 z tym, że on ma 4motion a ja mam napęd na jedną oś

A jaką masz gwarancje że nie robił ktoś tego przed tobą, ale jest opcja że V6 mają większą żywotność wkońcu mają też lepszą kulture pracy jak zwykłe 1.9

Mi skolei mechanior mówił że jak wytrzyma 200tyś to już sukces

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wy dalej nie rozumiecie ze jak macie sprowadzane auto to ono nie ma 200tys tylko 400-600tys przebiegu.

I wlasnie wtedy leci dwumasa,no ale polski mechanik patrzy na licznik i utrwala sobie w glowie,ze do wymiany przy 200tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wy dalej nie rozumiecie ze jak macie sprowadzane auto to ono nie ma 200tys tylko 400-600tys przebiegu

Ja mam akurat krajowy

To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś

widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jakie marki Ty proponujesz skoro nie Valeo? Teraz to mnie zagiąłeś.

Jedna z lepszych marek jaka znam na rynku częsci...

Niemieckie tylko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej

Ja już dawno to stwierdziłem ;)

Jakby dwumas padał przy takich kilometrach, to sprzedaż tego ustrojstwa była by minimalna.

Powiem tak cieszmy się, że nie mamy Japończyka np mazda i jej dwuams bo koszty są tragiczne

 

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:27 ----------

 

Niemieckie tylko

A jaką masz pewność, że niemieckie to niemieckie??

Weź pod uwagę, że wielu producentów(tych niemieckich też) podkupuje asortyment i przepakowuje do swoich pudełek, a często jest tak, że oryginalnie zapakowany towar jest wkładany w pudełko danego producenta.

Edytowane przez mariorally

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam akurat krajowy

To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś

widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej

 

Pozwólcie, że dorzucę też mój głos. U mnie akurat jest tylko 204 tyś na blacie, więc nie ma się co zbytnio chwalić, że ori dwumas działa wciąż bez zarzutu i wibracji. Znam natomiast kilka osób co mają 300-400 tyś i jakoś dalej jeżdżą na oryginalnym. Wszystko zależy od tego, czy ktoś jeździ z głową czy kopie po sprzęgle. Wtedy to i przeguby nie dają rady. Większość osób co twierdzi, że 200 tyś dwumas nie wytrzyma - to z powodu tego, że mają bonusy od handlarzy w postaci dodatkowych kilkuset tyś przebiegu o jakim się nie wie. Ale lepiej opowiadać jakie to części dziadowskie niż przyznać się do tego, że się nie wie co się kupiło i z jakim przebiegiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby dwumas padał przy takich kilometrach, to sprzedaż tego ustrojstwa była by minimalna.

Powiem tak cieszmy się, że nie mamy Japończyka np mazda i jej dwuams bo koszty są tragiczne

 

bzdura.70% aut na naszym rynku ma przebiegi 400-600tys tylko o tym sie nie mowi

!

To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś

 

skoro ci tyle wytrzymuje to nie umiesz jezdzic dieslem.zmien technike jazdy i nie uzywaj niskich obrotow na wysokich biegach ! dojezdzasz dwumas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stąd mam pewność, że auto jest w rodzinie od 2005 roku a zakupione zostało z przebiegiem 84tyś . dodam, że auto jest z grudnia 2002 a zostało kupione w sierpniu 2005 więc niecałe 3 lata - a wiem, że to ori sprzęgło, bo przy zakupie odwiedzaliśmy dwa różne aso - jedno w którym to niemiecki właściciel serwisował auto a drugie aso już w Polsce na wymianie oleju i filtrów.

 

"To wytłumacz mi dlaczego po wymianie dwumasy wytrzymuje ona około 150 tyś

widze ze dyskusja z tobą nie ma sensu bo ty i tak wiesz lepiej"

 

Jeśli chodzi o to dlaczego wytrzymuje ok.150tyś to powodów może być wiele - głównym powodem jest to, że części na pierwszy montaż są dużo lepszej jakości niż firmowe zamienniki - przykład z życia? Chociażby zawieszenie a naszych passatach - wielowachaczowy system montowany w fabryce to robota lemfordera - auta po wyjechaniu z fabryki na tym zawieszeniu robią po 200tyś i wiecej (u mnie ponad 300tyś) a po zakupie zamiennika czyta się opinie, że ludzie przejeżdżają po 50tyś, czasami po 100tyś i znowu któryś z elementów zawieszenia nadaje sie do wymiany. Wiec kolego Skwaru masz odpowiedź jak na tacy - to nie każdy dwumas pada po 150 tyś (mowa o zamiennikach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie każdy dwumas pada po 150 tyś (mowa o zamiennikach)
a z kąd wiesz przetestowałeś przecież masz ori
bzdura.70% aut na naszym rynku ma przebiegi 400-600tys tylko o tym sie nie mowi

Ja może się nie znam ale jak auto ma 600 tyś to poco mu sprzęgło robić

Sory ale nasze paski to nie ciężarówki co kręcą po milionie i więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja może się nie znam ale jak auto ma 600 tyś to poco mu sprzęgło robić

Sory ale nasze paski to nie ciężarówki co kręcą po milionie i więcej

 

a w takim co ma 200 tys sie oplaca?

 

bo wlasnie kupa aut w polsce ma na blacie 250 a w rzeczywistosci wiecej niz 500.i do takich polecasz te kity ! i wtedy jest cacy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie kupa aut w polsce ma na blacie 250 a w rzeczywistosci wiecej niz 500
A ten ciągle swoje, to że twój tak ma to nie znaczy że wszystkie
do takich polecasz te kity ! i wtedy jest cacy.

Ja nic nie polecam, jak ja będe musiał zmieniać to napewno załoze komplet z dwumasą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też się mogę podzielić opinią o 3 samochodach.

 

Ja w swoim AFN założyłem Valeo Kita, bo musiałem na szybko więc nie miałem czasu kompletować od 1Z. Wrażenia? Absolutnie bez zmian. Żadnych! Fakt faktem że passek chodzi jak się mu zachcę, ale to już rok czasu;/ Przed wymianą to samo było. Jak chodzi dobrze w sensie cicho, ma moc itd to nie ma różnicy że to jednomas.

 

Drugi przypadek golf IV 110KM. Założony jednomas bo stary powiedział całkowite dobranoc tak się zaklinował że nie szło go zdjąć (w sensie odkręcić śrub). Pracował gorzej niż jednomas:) Gość mega zadowolony lata już rok nic nie widzi w tym gorszego.

 

Trzeci klient to Seat Leon 110KM. Założone: jednomas z silnika 1Z + sprzęło sachsa od G60. Auto chodzi jak chodziło, a nawet lepiej bo dwumas po rozgrzaniu już zaczął jaja robić. Auto chodzi cichuteńko zarówno w środku jak i na zewnątrz. Nie ma drgań i tego typu akcji. Czy przyspiesza czy zwalania, można nawet ciągnąc od 1000 obr z pedałem w podłodze i idzie pięknie

 

Wszystko to jest z doświadczenia więc niech nikt nie pisze głupot że jak się założy do auta z dwumasą jednomas to się robi traktor. Jak można tak pisać, a nie mieć założonego u siebie i wygłaszać takie opinie? Ja polecam. Co do żywotności skrzyni ile ludzi tyle opinii. W tych 3 autach spokój. Zobaczymy przyszłościowo, nie sądzę żeby się coś działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności