Skocz do zawartości
Gość Pawulon1973

EGR czyli zawór recyrkulacji spalin

Rekomendowane odpowiedzi

Nie,nie.Moze zle sie zrozumielismy ewentualnie zle napisalem.Z tym biegiem 5 dalem przyklad tylko.Na 3 jak bede jechal puszcze noge z gazu i zarza chce przyspieszyc to wystepuje tez to.

No to tylko logi dynamiczne i coś się wyjaśni jak je zrobić masz tutaj

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok.Bede musial to zrobic jak wroce do kraju.Powstal jeszcze jeden problem.Od jakiegos czasu zauwazylem ze mam dywanik mokry z lewej i pawej strony pod siedzeniem kierowcy i pasazera.Czytalem wszystko i koledzy mieli ten problem ale wystepowalo u nich po stronie kierowcy pod jego fotelem z tylu.Kiedys mialem cos podobnego ale z przodu pod swoimi nogami.Wysuszylem i przeczyscilem kanal pod kompem i bylo spoko.Troche w Holandii ostatnio mocno popadalo i mam juz dluzszy czas mokro.Moze to byc ze po obu stronach to wystepuje ze trzeba przeczyscic kanal pod aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli mam jechac na 5 tak 120 i zrobic redukcje do 2 i buta
Bedzie ciezko to wykonac bo 3 bieh maxymalnie do 120 wystarcza, przy AVB i skrzyni 5 biegowej ;)

 

Jak chce przeczyscic turbo to 3 bieg wbijam przy ok 60 km i trzymam do odciecia i na 4 biegu tak samo, z tym ze rzadziej, bo nie ma gdzie sie rozpedzic. Przy odcieciu odpuszczam lekko gaz i o od 4tys znowu do odciecia i tak pare razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,wyczyscilem caly dolot wraz z zaworem dalem uszczelki nowe po przejechaniu kilku km zapalil sie blad na komputerze spaliny-warsztat, podpielem pod kompa i blad recyrkulacja spalin czy cos wtym rodzaju czy mozliwe jest ze cos jest z tym zaworem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem problem z tym błędem właśnie po czyszczeniu EGR przez mechanika ( przy okazji innej roboty) , okazało się, że źle podłączył węże do N18. Pobrałem sobie schemat podciśnienia i poskładałem po swojemu i spokój :) Diagnoza mechanika oczywiście: N18 do wymiany. To była moja ostatnia wizyta u tego "mechanika".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja wszystkie weze mam ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko ze ja wszystkie weze mam ok

to bardzo możliwe że uszkodziłeś (rozpuściłeś) membrane w zaworze podczas czyszczenia. Kwestia sprawdzenia czy w węzyku pojawia się podciśnienie. Rozumiem że nie bawiłeś się w zaślepianie zaworu ??

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zaslepialem , a ktora membrane i ktory wezyk ?

 

---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

 

odlaczylem tylko czujnik co jest na rurze dolotowej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ktora membrane i ktory wezyk ?

 

membrana w zaworze - jak czyściłeś jakimiś ostrymi środkami to ją przeżarło ;), przewód ten co jest podłaczony do EGR. Poprostu trzeba sprawdzić czy zawór nie działa bo nie jest wysterowany (nie dochodzi podciśnienie), czy też sterowanie zaworem jest ok, a uszkodzony jest sam zawór (membrana).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale ta membrana co steruje przepustnica przy gaszeniu silnika czy ta co steruje tym grzybkiem , aczyscilem ropa i nafta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale ta membrana co steruje przepustnica przy gaszeniu silnika czy ta co steruje tym grzybkiem , aczyscilem ropa i nafta

grzybkiem ;), ta od gaszenia nie ma żadnego znaczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posprawdzalem wszystkie weze -ok, przejzalem raz jeszcze wszystko - ok , jak czyscilem dolot odpielem wtyczke z czujnika na przewodzie znajduje sie on nad n18 , i pokazalo blad wykasowalem i dalej sie swieci komunikat czy wymiana egr pomoze bo czytalem we wczesniejszych postach ze nie zawsze ,a moze zaslepienie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z komunikatem o za malym przeplywie spalin zaslepilem ta rurke na grzybku i nie pomoglo mialem zamiar zaslepic egr ale skoro komunikat mowi o za malym przeplywie to nie bardzo wiem jak to moze pomoc. Chcialbym jeszcze sprawdzic ten zawor elektromagnetyczny i przetwornik cisnienia czy sa sprawne tylko nie bardzo wiem jak moze ktos ma jakis sposob

Edytowane przez hasit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
EGR czyli zawór recyrkulacji spalin

 

ja bym zmienił na:

 

Układ EGR wyposarzony w zawór recyrkulacji spalin.

 

po fachowemu lepiej to brzmi napewno pozdraVWiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim aucie 1.9 TDI 130kw wyskoczyły mi dwa błędy: 147 i 148 czy to coś z ciśnieniem zaworu? Co trzeba zrobić/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wyskakują wam błędy o zbyt małym przepływie spalin, a wy chcecie to naprawić poprzez całkowite zaślepienie tego przepływu :zeco, nie tędy droga - ten przepływ należy przywrócić, a nie całkiem zablokować ;)

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo trafna uwaga z tym przeplywem a moze jeszcze rada jak to zrobic bylbym naprawde wdzieczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam i jest przyczyna- niesprawna membranwymienilem na nowy zawor po kilku km jazdy blad zniknal i nie pali sie do dzisiaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam i jest przyczyna- niesprawna membranwymienilem na nowy zawor po kilku km jazdy blad zniknal i nie pali sie do dzisiaj
Jaki koszt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam i jest przyczyna- niesprawna membranwymienilem na nowy zawor po kilku km jazdy blad zniknal i nie pali sie do dzisiaj

 

u mnie to samo było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności