pszemek Zgłoś #221 Napisano 8 Sierpnia 2010 Tak to jest jak się oszczędza na instalacji... Nie zawsze tak musi być... Nie każdy użytkownik samochodu musi się znać na instalkach lpg i mogą wciskać byle co i że "będziesz pan zadowolony". Znać powinien się gazownik - i tu się zaczynają schody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #222 Napisano 8 Sierpnia 2010 Kolego na instalacji oszczędzał ten pajac od którego kupiłem auto . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #223 Napisano 8 Sierpnia 2010 Kolego na instalacji oszczędzał ten pajac od którego kupiłem auto . Szkoda tylko że mści się to teraz na tobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cristof Zgłoś #224 Napisano 9 Sierpnia 2010 serwus blad 00537 to we wszystkich silnikach 1.6 chyba standard po zalozeniu gazu.Ja tez go mialem.Wystepuje ze wzgledu na przesuniecie masowe sondy lambda o ktorym pisalem w jednym z moich postow.Ja u siebie po zmianie parametrow nie zdazylem sprawdzic czy blad wraca,bo sprzedalem auto.Spytajcie kolege Polarka czy u niego blad zniknal ,bo chyba zmienil na takie parametry jakie ja mialem.Moj AEK palil od 8 do 12 litrow gazu na 100km,i jechal 180na gazie 2 generacjii.I po co jest sekwencja?Chyba po to zeby wymieniac listwe wtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #225 Napisano 11 Sierpnia 2010 Koledzy a co ewentualnie zmienić aby ten samochów zaczoł jeździć bo najchętniej to bym zainwestował w siekiere i zrobił z niego żyletki bo wzoraj jak jechałem to od 140 km/h on niema mocy a jak włącze na BP idzie jak rakieta .A instalacja to zenit Reduktor Tomasetto listwa wtryskowa Valtek 3ohm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #226 Napisano 11 Sierpnia 2010 Reduktor może być, do wymiany na pewno sterownik (np. Stag lub KME Diego G3) no i wtryskiwacze gazowe w pierwszej kolejności do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #227 Napisano 11 Sierpnia 2010 cyzli jednym słowem cała instalacja do śmietnika ???? A co do wymiany sterownika trzeba też wymianiać instalacje pod starownik czy stara może zostać i jaki jest ewentualanie koszt takiej operacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #228 Napisano 11 Sierpnia 2010 Powiem tak: kumaty gazownik ogarnie temat zenita tak, żeby to w miarę jeździło, ale szału nie będzie. Na Twoim miejscu wymienił bym najpierw wtryskiwacze gazowe. Pojedź do gazownika i niech założy Magic Jety. Mam Zenita w Audi B4 1.6 101KM więc podobny silnik i jako tako to jeździ. Spalanie w granicach 10-11 po trasie do 13 w mieście. Problem jest taki że czasami po puszczeniu gazu i zrzuceniu na luz, zwłaszcza gdy jest włączona klima auto potrafi zgasnąć. Dlatego sam zastanawiam się nad wymianą na coś innego (np na DiegoG3 - mam w BMW i zero problemów) - ale w związku z tym tak jak zauważyłeś do wymiany będzie cała wiązka i czujnik ciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #229 Napisano 11 Sierpnia 2010 no chyba kolego zrobie tak jak mi rodzisz bo z tym gazem jest tragedia tylko dziwi mnie jedno że mój brat na opla Vectre 1,8 16v i jeździ mu to nieźle na valtekach 1ohm (żółtych) tylko że jego instalacja to stag300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #230 Napisano 12 Sierpnia 2010 a ja mam pytanko, ponieważ niedługo, tzn w grudniu tego roku kończy mi się gwarancja na instalacje gazową. jak się sprawdza instalacje, jakie błędy, co powinni wymienić aby jeszcze pare lat na niej bez problemów pojeździć. pytam się ponieważ już jeżdżę na niej 1,5 roku i jak na razie lux majonez bez jakichkolwiek problemów... odpukać w niemalowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #231 Napisano 15 Sierpnia 2010 Kolego jedyne czemego się pilnuje to filtrów max co 10tyś do wymiany (wydatek ok30-40 przy montarzu przez gazownika) i co pół roku ponoć powinno się przeregulować instalacje takie instrukcje ja otrzymałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinL Zgłoś #232 Napisano 20 Sierpnia 2010 Kolego jedyne czemego się pilnuje to filtrów max co 10tyś do wymiany (wydatek ok30-40 przy montarzu przez gazownika) i co pół roku ponoć powinno się przeregulować instalacje takie instrukcje ja otrzymałem tylko tyle... zmieniam filtr co 10 tysi. teraz jeszcze wymieniłem ten drugi po 40 tysiącach... a jakieś inne rzeczy co sie zużywają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #233 Napisano 25 Sierpnia 2010 Tak listwy wtryskowe padają ale jak Valteka to 20tyś(niewiem jak z idnymi firmami ale są dużo bardziej wytrzymałe) więcej nie wytrzymuje no i słyszłem że raz w roku powinno się pojachać odessać mazut z reduktora . Na tym kończy się moja wiedza co do dbania o instalacje gazową . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #234 Napisano 25 Sierpnia 2010 No to teraz ja napiszę kilka słów: niedawno kupiłem VW Golf IV, rok 1998, silnik 1.6SR 8-zaworowy. Po wymianie wszystkich płynów ustrojowych, filtrów, świec, kabli i aku na nowe założyłem sekwencyjną instalację gazową Stag z butlą w kole. Musiałem spróbować ile ten 100 konny potwór zje gazu na trasie, więc z pełną butlą cyklonu, z włączoną manualną klimą uderzyłem w trasę 180km, w większości stała prędkość 100km/godz i bez szaleństw na drodze. Po powrocie zatankowałem szlachetnego LPG do pełna i wyszło spalanie 10/1000. Żeby wynik był miarodajny manewr powtórzyłem i spalanie znowu wyszło 10/100. Dodam, że jestem jeszcze przed pierwszą regulacją po 1 000km, oraz że opony w jakie jest wyposażona golfina to 205 x 55 x R16, oczywiście dobrze napompowane. Pytanie: czytając liczne fora internetowe spalanie gazu na trasie powinno wynosić 8/100 przy spokojnej jeździe. Czy po regulacji spalanie obniży się? No i czy opony nie są za szerokie do takiego silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #235 Napisano 25 Sierpnia 2010 Poczekałbym do pierwszej regulacji, instalacja się "ułoży" i pomiary będą bardziej miarodajne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #236 Napisano 25 Sierpnia 2010 kolego Bond29 , valteki 1 ohm mi wytrzymały 40 tys. po 20 tys zaczęly sie problemy,co chwila do gazownika jezdzilem,brak mocy,zmulenie,drgawki silnika itp,zmień w pierwszej kolejności listwe na magic jet ,auto jedzie tak samo jak na benzynie,w końcu auto jezdzi tak jak powinno,spalanie w trasie 7-8 jak jade 100-120 , miasto 10-11 pozdrawiam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #237 Napisano 26 Sierpnia 2010 No wieć dobrze powiedziałem że wytrzymują ok 20 tyś bo sam napisałeś że później zaczeły się problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość D4x Zgłoś #238 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam. Mam pytanie dotyczące instalacji. Od niedawna jestem właścicielem Passata 1.6 z roku 97. Chciałbym sie dowiedzieć jak silnik znosi (gaz). Jaką instalację wybrać i jaki jest w przybliżeniu koszt instalacji. Jeśli ktoś może udzielić mi informacji na ten temat będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #239 Napisano 26 Sierpnia 2010 Od niedawna jestem właścicielem Passata 1.6 z roku 97 Gratuluję Jaką instalację wybrać i jaki jest w przybliżeniu koszt instalacji. Przeczytaj ten wątek od początku - wszystko zostało już tu napisane - jaka instalacja, za ile itd. itp. ---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:44 ---------- Pytanie: czytając liczne fora internetowe spalanie gazu na trasie powinno wynosić 8/100 przy spokojnej jeździe. Z tymi 8L/100 może być ciężko. Może w długiej trasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rasht Zgłoś #240 Napisano 26 Sierpnia 2010 Witam! Temat podobny więc się podpinam. Z góry zaznaczam, że w ogóle nie zam się na samochodach, jestem kompletnie zielony, umiem tylko jeździć i posprzątać.. Kupiłem niedawno passata i wczoraj był na rutynowych wymianach płynów, filtrów i pasków po zakupie w komisie. Wracając od mechanika wyłączył się przełącznik i stan butli. Po ponownym uruchomieniu normalnie się zaświecił tylko za cholerę nie chce się automatycznie przełączyć na gaz. Mogę to zrobić jedynie ręcznie ale gdy tylko dodam trochę gazu to zaraz sru z powrotem na benzynę. Instalacja jest nowa bo z marca. P.S. Co to oznacza, że mam silnik AHL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach