tomektomiczek Zgłoś #21 Napisano 29 Listopada 2011 Co w takim razie zrobić żeby odpowietrzyć układ? Jest się to w stanie zrobić samemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #22 Napisano 30 Listopada 2011 jesteś wstanie, bierzesz klucz chyba 17 z tego co pamiętam i luzujesz przewody do wtryskiwaczy (przy wtryskach) krecisz a zacznie cieknaz z przewodow, jak już zacznie podciekać dokręcasz i odpalasz Bynajmniej ja tak robiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomektomiczek Zgłoś #23 Napisano 30 Listopada 2011 Ok spróbuję. Mam nadzieję, że zadziała. Jak coś mi się uda wskórać to dam znać. Dzięki za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 30 Listopada 2011 Nie trzeba nic odkręcać, kręć po prostu rozrusznikiem bez przerwy z pedałem w podłodze i na pewno załapie. Rozrusznik trzymasz dopóki obroty nie wskoczą na min. 500. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #25 Napisano 30 Listopada 2011 Jeżeli słaby akumulator ma, to może nie załapać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaforvw Zgłoś #26 Napisano 13 Grudnia 2011 A ja mam tekie pytanie moze troche głupie pytanie. Mianowicie każdy powtarza ze pompa jest chłodzona paliwem w zbiorniku:) fakt ale paliwek które przez nią przepływa czy przez to w którym jest zanurzona:)?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #27 Napisano 13 Grudnia 2011 le paliwek które przez nią przepływa czy przez to w którym jest zanurzona?? W zupełnosci wystarczy to co przez pompę przepływa.......czyli jazda na wiecznej rezerwie nie zaszkodzi pompie...tylko że rezerwa to około dziesięciu litrów a nie czterech... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #28 Napisano 13 Grudnia 2011 .tylko że rezerwa to około dziesięciu litrów a nie czterech... chyba ktoś do mnie pije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomektomiczek Zgłoś #29 Napisano 16 Grudnia 2011 Witam, Słuchajcie piszę w odpowiedzi na Wasze porady. Wymieniłem filtr paliwa oraz naładowałem akumulator. Po wymianie rozrusznik kręcił ale samochód nie odpalał. Poprosiłem więc kolegę i wziął mnie na hol. Odpaliłem go normalnie z holu. Samochód odpala teraz normalnie nie ma problemu z uruchomieniem. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #30 Napisano 16 Grudnia 2011 Witam,Słuchajcie piszę w odpowiedzi na Wasze porady. Wymieniłem filtr paliwa oraz naładowałem akumulator. Po wymianie rozrusznik kręcił ale samochód nie odpalał. Poprosiłem więc kolegę i wziął mnie na hol. Odpaliłem go normalnie z holu. Samochód odpala teraz normalnie nie ma problemu z uruchomieniem. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Tomek był zapowietrzony. jak miałem AFN i go zapowietrzyłem a nie wiedziałem jak uruchomić to też na hola odpalałem.. niby nie wolno dieslowi tak robić ale skutkowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomektomiczek Zgłoś #31 Napisano 19 Grudnia 2011 No właśnie z tym odpalaniem z holu różnie bywa i różne są opinie. Czytałem na forum i rzeczywiście ludzie odradzają takich metod. Rozmawiałem też z mechanikiem i powiedział, że jeżeli holowanie odbywa się przy niewielkiej prędkości i sprzęgło puszczamy bardzo powoli, tak jak przy ruszaniu, to silnikowi nic nie będzie. Myślę, że super zdrowe dla silnika to to nie jest ale jak się tak odpala samochód raz na kilka lat to też nic złego się nie stanie. A tak poza tym to tak jak pisze poprzednik filtr pewnie nie wymagał wymiany i gdybym przed wymianą wziął go na hol to by odpalił. No ale co tam 30zł, a filtr dobrze raz na jakiś czas wymienić :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #32 Napisano 6 Stycznia 2015 Podepnę się pod temat,jakieś 2,5 roku temu wymieniłem całą pompę paliwa(nie wkład),trochę popłynąłem z kasą .Jakieś dwa miesiące temu zauważyłem że czasami po włączeniu zapłonu słychać załączającą się pompę ale również taki dziwny bulgot zasysanego paliwa (podobnie czasami słychać w pompie zanurzeniowej do wody -takie jakby porównanie),nie wiem czy to normalne zjawisko czy może coś zaczyna się dziać?zawsze staram się mieć ok1/4 baku benzyny chociaż jeżdżę na lpg ,jaka teraz jest w zimowych warunkach waszym zdaniem bezpieczna ilość paliwa dla pompy paliwa?Korzystając że już piszę to co sądzicie o dodatku przeciw starzeniu się benzyny w baku do samochodu z LPG,? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #33 Napisano 6 Stycznia 2015 zauważyłem że czasami po włączeniu zapłonu słychać załączającą się pompę To akurat normalne. taki dziwny bulgot zasysanego paliwa Być może z węża zasilającego spływa paliwo do baku i pompa musi go nabić i stąd tren bulgot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #34 Napisano 6 Stycznia 2015 To akurat normalne.Oczywiście tak jest zawsze i musi być Być może z węża zasilającego spływa paliwo do baku i pompa musi go nabić i stąd tren bulgot.A jeżeli akurat to jest to to nie uszkodzi pompy ?Dodam że jak włączę ponownie zapłon to tego zjawiska nie ma ,przeważnie jest jak auto postoi parę godzin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #35 Napisano 9 Stycznia 2015 U mnie także jak auto dłużej postoi to słychać inną pracę pompy, nigdy jednak nie zwracałem na to zbytniej uwagi i wszystko działa jak należy. Jeśli po dłuższym postoju auto zapala za pierwszym razem to nie ma się czym przejmować. Jeśli musisz przekręcić parę razy kluczykiem by dopompować paliwa to zajrzał bym do filtra oraz obejrzał przewody w okolicach listwy wtryskowej czy nie przepuszczają paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #36 Napisano 10 Stycznia 2015 U mnie także jak auto dłużej postoi to słychać inną pracę pompy, nigdy jednak nie zwracałem na to zbytniej uwagi i wszystko działa jak należy. Jeśli po dłuższym postoju auto zapala za pierwszym razem to nie ma się czym przejmować.Odpala za pierwszym razem nawet ostatnio jak było(-22 stopnie),wlałem dodatku do benzyny STP przeznaczonego do aut z LPG ,przegoniłem go ze 100km na benzynie i jakoś na razie bulgotu nie słychać.Nie wiem czy pomógł dodatek ,niby czyści układ paliwowy czy samo jakoś się uspokoiło ,ale na chwilę obecną jest cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomceli Zgłoś #37 Napisano 26 Maja 2015 Witam, prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu. Mianowicie w passacie b4 1.8 lpg 95` pompa paliwowa od pewnego czasu dosyc glosno buczy. Zdarzalo sie, ze nie mogl odpalic na benzynie tylko trzeba bylo dluzej krecic tak jakby paliwo sie konczylo(ale paliwo bylo), od tygodnia nie odpali na benzynie wogole, jak przekrece to tylko jedno szarpniecie i koniec. Na gazie odpali i nawet jak jade na gazie i przelacze podczas jazdy na benzyne to zgasnie. Po przekreceniu stacyjki pompa sie odzywa tak jak powinna na 2-3-sek tylko glosniej buczy. Czy faktycznie wina pompki czy..........? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #38 Napisano 26 Maja 2015 To że pompa "buczy" nie znaczy, że pracuje. Sprawdził bym pod maską odpinając wąż doprowadzający czy paliwo jest podawane. Jeśli nie, to odpinamy filtr paliwa i jeszcze raz test kręcąc rozrusznikiem. Pompa podczas pracy na gazie także pracuje? Może coś odcina jej zasilanie np. niesprawny przełącznik centralki gazu. Dużo tego...zacznij od sprawdzenia obecności paliwa w przewodach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bono2209 Zgłoś #39 Napisano 3 Czerwca 2015 U mnie ostatnio były identyczne objawy. Pompka pracowala ale nie podawala paliwa:) Skonczylo sie wymiana pompki na inna:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felek30 Zgłoś #40 Napisano 5 Czerwca 2015 Panowie a czy taka pompa paliwa https://www.motointegrator.pl/produkty/412731-elektryczna-pompa-paliwa-pierburg-702242100 będzie pasowała do Passat-a B4 z silnikiem 2.8 VR6 174 KM? Szukałem jakiejś używanej, ale widzę, że ceny niewiele się różnią. Wolę więc zainwestować w coś nowego na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach