Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co w takim razie zrobić żeby odpowietrzyć układ? Jest się to w stanie zrobić samemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteś wstanie, bierzesz klucz chyba 17 z tego co pamiętam i luzujesz przewody do wtryskiwaczy (przy wtryskach) krecisz a zacznie cieknaz z przewodow, jak już zacznie podciekać dokręcasz i odpalasz :) Bynajmniej ja tak robiłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok spróbuję. Mam nadzieję, że zadziała. Jak coś mi się uda wskórać to dam znać.

Dzięki za rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba nic odkręcać, kręć po prostu rozrusznikiem bez przerwy z pedałem w podłodze i na pewno załapie. Rozrusznik trzymasz dopóki obroty nie wskoczą na min. 500.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli słaby akumulator ma, to może nie załapać ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam tekie pytanie moze troche głupie pytanie. Mianowicie każdy powtarza ze pompa jest chłodzona paliwem w zbiorniku:) fakt ale paliwek które przez nią przepływa czy przez to w którym jest zanurzona:)??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
le paliwek które przez nią przepływa czy przez to w którym jest zanurzona??

W zupełnosci wystarczy to co przez pompę przepływa.......czyli jazda na wiecznej rezerwie nie zaszkodzi pompie...tylko że rezerwa to około dziesięciu litrów a nie czterech...;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.tylko że rezerwa to około dziesięciu litrów a nie czterech...

chyba ktoś do mnie pije ;):P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Słuchajcie piszę w odpowiedzi na Wasze porady. Wymieniłem filtr paliwa oraz naładowałem akumulator. Po wymianie rozrusznik kręcił ale samochód nie odpalał. Poprosiłem więc kolegę i wziął mnie na hol. Odpaliłem go normalnie z holu. Samochód odpala teraz normalnie nie ma problemu z uruchomieniem.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Słuchajcie piszę w odpowiedzi na Wasze porady. Wymieniłem filtr paliwa oraz naładowałem akumulator. Po wymianie rozrusznik kręcił ale samochód nie odpalał. Poprosiłem więc kolegę i wziął mnie na hol. Odpaliłem go normalnie z holu. Samochód odpala teraz normalnie nie ma problemu z uruchomieniem.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Tomek

był zapowietrzony. jak miałem AFN i go zapowietrzyłem a nie wiedziałem jak uruchomić to też na hola odpalałem.. niby nie wolno dieslowi tak robić ale skutkowało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym odpalaniem z holu różnie bywa i różne są opinie. Czytałem na forum i rzeczywiście ludzie odradzają takich metod. Rozmawiałem też z mechanikiem i powiedział, że jeżeli holowanie odbywa się przy niewielkiej prędkości i sprzęgło puszczamy bardzo powoli, tak jak przy ruszaniu, to silnikowi nic nie będzie. Myślę, że super zdrowe dla silnika to to nie jest ale jak się tak odpala samochód raz na kilka lat to też nic złego się nie stanie. A tak poza tym to tak jak pisze poprzednik filtr pewnie nie wymagał wymiany i gdybym przed wymianą wziął go na hol to by odpalił. No ale co tam 30zł, a filtr dobrze raz na jakiś czas wymienić :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat,jakieś 2,5 roku temu wymieniłem całą pompę paliwa(nie wkład),trochę popłynąłem z kasą .Jakieś dwa miesiące temu zauważyłem że czasami po włączeniu zapłonu słychać załączającą się pompę ale również taki dziwny bulgot zasysanego paliwa (podobnie czasami słychać w pompie zanurzeniowej do wody -takie jakby porównanie),nie wiem czy to normalne zjawisko czy może coś zaczyna się dziać?zawsze staram się mieć ok1/4 baku benzyny chociaż jeżdżę na lpg ,jaka teraz jest w zimowych warunkach waszym zdaniem bezpieczna ilość paliwa dla pompy paliwa?Korzystając że już piszę to co sądzicie o dodatku przeciw starzeniu się benzyny w baku do samochodu z LPG,?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zauważyłem że czasami po włączeniu zapłonu słychać załączającą się pompę

To akurat normalne.

 

taki dziwny bulgot zasysanego paliwa

Być może z węża zasilającego spływa paliwo do baku i pompa musi go nabić i stąd tren bulgot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To akurat normalne.
Oczywiście tak jest zawsze i musi być
Być może z węża zasilającego spływa paliwo do baku i pompa musi go nabić i stąd tren bulgot.
A jeżeli akurat to jest to to nie uszkodzi pompy ?Dodam że jak włączę ponownie zapłon to tego zjawiska nie ma ,przeważnie jest jak auto postoi parę godzin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie także jak auto dłużej postoi to słychać inną pracę pompy, nigdy jednak nie zwracałem na to zbytniej uwagi i wszystko działa jak należy. Jeśli po dłuższym postoju auto zapala za pierwszym razem to nie ma się czym przejmować. Jeśli musisz przekręcić parę razy kluczykiem by dopompować paliwa to zajrzał bym do filtra oraz obejrzał przewody w okolicach listwy wtryskowej czy nie przepuszczają paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie także jak auto dłużej postoi to słychać inną pracę pompy, nigdy jednak nie zwracałem na to zbytniej uwagi i wszystko działa jak należy. Jeśli po dłuższym postoju auto zapala za pierwszym razem to nie ma się czym przejmować.
Odpala za pierwszym razem nawet ostatnio jak było(-22 stopnie),wlałem dodatku do benzyny STP przeznaczonego do aut z LPG ,przegoniłem go ze 100km na benzynie i jakoś na razie bulgotu nie słychać.Nie wiem czy pomógł dodatek ,niby czyści układ paliwowy czy samo jakoś się uspokoiło ,ale na chwilę obecną jest cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu. Mianowicie w passacie b4 1.8 lpg 95` pompa paliwowa od pewnego czasu dosyc glosno buczy. Zdarzalo sie, ze nie mogl odpalic na benzynie tylko trzeba bylo dluzej krecic tak jakby paliwo sie konczylo(ale paliwo bylo), od tygodnia nie odpali na benzynie wogole, jak przekrece to tylko jedno szarpniecie i koniec. Na gazie odpali i nawet jak jade na gazie i przelacze podczas jazdy na benzyne to zgasnie. Po przekreceniu stacyjki pompa sie odzywa tak jak powinna na 2-3-sek tylko glosniej buczy. Czy faktycznie wina pompki czy..........?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że pompa "buczy" nie znaczy, że pracuje. Sprawdził bym pod maską odpinając wąż doprowadzający czy paliwo jest podawane. Jeśli nie, to odpinamy filtr paliwa i jeszcze raz test kręcąc rozrusznikiem. Pompa podczas pracy na gazie także pracuje? Może coś odcina jej zasilanie np. niesprawny przełącznik centralki gazu. Dużo tego...zacznij od sprawdzenia obecności paliwa w przewodach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ostatnio były identyczne objawy. Pompka pracowala ale nie podawala paliwa:)

Skonczylo sie wymiana pompki na inna:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy taka pompa paliwa https://www.motointegrator.pl/produkty/412731-elektryczna-pompa-paliwa-pierburg-702242100 będzie pasowała do Passat-a B4 z silnikiem 2.8 VR6 174 KM?

Szukałem jakiejś używanej, ale widzę, że ceny niewiele się różnią. Wolę więc zainwestować w coś nowego na gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności