Skocz do zawartości

tomektomiczek

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomektomiczek

  • Urodziny 08.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław/Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam Piszę z pytaniem czy wymienialiście kiedyś linkę od hamulca ręcznego bo chyba mnie to czeka. Po zaciągnięciu ręcznego tylko jedno koło się blokuje i to też dość słabo, drugie w ogóle nie reaguje. Próbowałem poszukać takiego tematu na forum ale nie udało mi się nigdzie znaleźć tak pięknie sfotografowanej wymiany jak ta wymiana zacisku. Dajcie znać jeżeli ktoś będzię mi w stanie pomóc. Dzięki z góry. Tomek
  2. No właśnie z tym odpalaniem z holu różnie bywa i różne są opinie. Czytałem na forum i rzeczywiście ludzie odradzają takich metod. Rozmawiałem też z mechanikiem i powiedział, że jeżeli holowanie odbywa się przy niewielkiej prędkości i sprzęgło puszczamy bardzo powoli, tak jak przy ruszaniu, to silnikowi nic nie będzie. Myślę, że super zdrowe dla silnika to to nie jest ale jak się tak odpala samochód raz na kilka lat to też nic złego się nie stanie. A tak poza tym to tak jak pisze poprzednik filtr pewnie nie wymagał wymiany i gdybym przed wymianą wziął go na hol to by odpalił. No ale co tam 30zł, a filtr dobrze raz na jakiś czas wymienić :-)
  3. Witam, Słuchajcie piszę w odpowiedzi na Wasze porady. Wymieniłem filtr paliwa oraz naładowałem akumulator. Po wymianie rozrusznik kręcił ale samochód nie odpalał. Poprosiłem więc kolegę i wziął mnie na hol. Odpaliłem go normalnie z holu. Samochód odpala teraz normalnie nie ma problemu z uruchomieniem. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam Tomek
  4. Ok spróbuję. Mam nadzieję, że zadziała. Jak coś mi się uda wskórać to dam znać. Dzięki za rady.
  5. Co w takim razie zrobić żeby odpowietrzyć układ? Jest się to w stanie zrobić samemu?
  6. Witam U mnie pojawił się taki problem. Na końcówce paliwa podjechałem na stację, zgasiłem silnik i zatankowałem 10 litrów. Po powrocie od kasy samochód już nie odpalił. Rozrusznik normalnie kręcił ale nic więcej. Z tego co przeczytałem to możliwe, że to pompa paliwa. Słyszałem też, że może to być zapchany filtr paliwa. Pytanie do Was, czy ktoś się orientuje gdzie jest pompa paliwa w passacie B4 1,9 TDI 110KM z 96 roku i czy jej wymiana to skomplikowana sprawa i gdzie znajduje się filtr paliwa ? Jeżeli macie inne pomysły co do przyczyny awarii to dajcie znać.
  7. Witam U mnie pojawił się podobny problem. Na końcówce paliwa podjechałem na stację, zgasiłem silnik i zatankowałem 10 litrów. Po powrocie od kasy samochód już nie odpalił. Rozrusznik normalnie kręcił ale nic więcej. Z tego co piszecie to możliwe, że to pompa paliwa. Słyszałem też, że może to być zapchany filtr paliwa. Pytanie do Was, czy ktoś się orientuje gdzie jest pompa paliwa w passacie B4 1,9 TDI 110KM z 96 roku i czy jej wymiana to skomplikowana sprawa i gdzie znajduje się filtr paliwa ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności