maciek1863 Zgłoś #21 Napisano 16 Lutego 2012 Sprawdź przewód podciśnienia idący od serwa do kolektora ssącego może masz jakieś nie szczelności, albo zawór na tym przewodzie uszkodzony. też bym się przyjrzał temu połączeniu... ciekawi mnie czy to siada servo? Starym sposobem sprawdzenia serwa jest: 1.Na unieruchomionym silniku kilkakrotnie wcisnąć i puścić pedał hamulca 2. Z wciśniętym pedałem uruchomić silnik 3. Powinno się wyczuć wyraźne opadnięcie pedału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki25 Zgłoś #22 Napisano 16 Lutego 2012 tak pamietam ten sposob napompowalem go odpallem opadl hamulec tylko ciekaw jestem co do tego podcisnienia bo jesli cos z nim jest nie tak to chyba na zwyklych obr bez gazu na luzie obr by plywaly,czy sie myle? poprawcie mnie,mialem fiata tez byl problem z obrotami i tez jak spadl wezyk od podcisnienia to wlasnie szarzowal ale rowniez na luzie,jesli sie myle to poprawcie mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #23 Napisano 17 Lutego 2012 Słuchaj ja z ciekawości u siebie sprawdzałem jak to działa i jak na wolnych obrotach wciskam raz za razem pedał hamulca to też obroty trochę popierdują ale nic poza tym, sprawdź sobie ten wężyk i obiemki na nim a i czy jak się rozgrzeje silnik to wężyk nie ściska się? bo może przez to masz jakieś problemy. A tak poza tym to nie w tym temacie o tym piszemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uki25 Zgłoś #24 Napisano 17 Lutego 2012 Tak wiem,dziekuje za sprawdzenie,dokladnie takie objawy jak piszesz tak popierduje dokladnie na zimnym nie wiem jak jest na cieplym,co do tematu to wczesniej pisalem ze nie moge pisac tematow nie wiem dlaczego a wybralem ten post bo wczesniej juz pisalem o rozrzad,jesli to przeszkadza to z gory przepraszam ale jestem tu nowy i powoli to wszystko ogarniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #25 Napisano 28 Sierpnia 2012 witam kupiłem paska przebieg 193tyś według "serwisówki" rozrząd wymieniany przy 132tyś, moje pytanie co ile wymienia się rozrząd bo są rozbieżne opinie passat b5 2.8V6 2000r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #26 Napisano 28 Sierpnia 2012 Najszybciej uzyskasz odpowiedź w dziale B5 A tak ogólnie to rozrząd wymienia się od razu po zakupie, niezależnie od tego co opowiada sprzedający i gdzie kupował książeczkę serwisową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #27 Napisano 28 Sierpnia 2012 Najszybciej uzyskasz odpowiedź w dziale B5A tak ogólnie to rozrząd wymienia się od razu po zakupie, niezależnie od tego co opowiada sprzedający i gdzie kupował książeczkę serwisową rozrząd to rozrząd chyba nie ma znaczenia w którym dziale skoro zgodnie z tematem nie sugeruję się serwisówką ale historia sprawdzona w ASO, tak więc raczej termin zmiany zgodny z prawdą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #28 Napisano 28 Sierpnia 2012 Jaki jest tytuł tematu? Rozrząd w 1Z. Masz w tej B5-ce 1Z? Czy B5 FL to model 35i? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #29 Napisano 28 Sierpnia 2012 przepraszam że pytam chodzi o czasy zmiany rozrządu, chyba nie ma aż takiej różnicy, czy to taki wielki problem odpowiedzieć, pewnie lepiej zgrywać "mondralę" ok już nie pytam, przepraszam za zaśmiecanie tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #30 Napisano 28 Sierpnia 2012 Właśnie, ja bym nie musiał zgrywać "mondrali" a ty zasmiecać, wystarczy wejść w odpowiedni dział i nawet nie trzeba korzystać z wyszukiwarki; no nic-za rączkę i trafimy do celu... >>SPIS-TEMATOW-B5-(3B-i-3BG)-FAQ-P-O-C-Z-Y-T-A-J<< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lp2408 Zgłoś #31 Napisano 7 Września 2012 Witam Wszystkich. Posiadam autko PASSAT B5: DIesel 1.9 TDI / 130KM w automacie. Zaprowadziłem samochód do mechanika na ze względu najakiś wyciek psod samochodu. Okazało się, iż pompa wody zaczyna puszczać. Mechanik rozebrał aby zobaczyć co się dzieje i stwierdził, że rozrząd również do wynmiany. Czyli w sumie do wymiany okazał się: 1) rozrząd, 2) napinacze, 3) pompa wody i dwa paski wielorowkowe: jeden od klimy i drugi od silnika. I tu zaczyna się sedno sprawy. Mechanik niby polecony, jednak mimo wszystko prosiułem go prędzej o wycenę kosztów naprawy wraz z częściami. Niestety nie podał kosztów i autko naprawił. Wszystko fajnie, pięknie i nie mam obaw co do jakości wykonanej napray, ponieważ wiem że jest solidny. Jednak co mnie strasznie zastana wia, to cena za części. Za komplet wyżej wymienionych części zaśpewał sobie 1570 zł + naprawa 350 zł. W sumie wymiana rozrządu ma mnie wynieść 1920 zł. Cena za naprawę oczywiście się zgadza, ale czy cena za części nie jest zbyt wygórowana. Maechanik zapewnia mnie, iż załżył części takie jakościowo, że leprzych nie ma- niestety nie mam informacji na temat ich marki. Ze względu na pdejrzenia co do ceny za części, zadzwoniłem do pierwszego leprzego sklepu, aby podali mi wycenę tego samego zestawu części z najwyższej półki jaką można kupić, nie mając żadnych rabatów. Cena za części wyniosła 700zł. Kiedy powiedziałem ile mechanik zawołał ode mnie za części, stwierdzili że nie ma na rynku tak drogich rozrządów. Zostaje jedynie salon VW, lecz wtedy przy tej cenie musiałby sma mechanik dołożyć do interesu. W związku z tym jeśli mechanik zaopatrując się regularnie u swojego dostawcy ma przypuszczam jakieś 30-40%, kupił części za jakieś: 500zł. Chcę w tej sprawie podjechać jeszcze jutro do VW aby zorientować się w koszczie nowych części. Nie jsetem mechanikiem, nie posiadam doświadczenia w tej branży, w związku z tym chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych, gdyż jutro wieczorem jadę po odbiór samochodu i nie wiem jak podeść do tematu. Powieddcie mi, co wy o tym sądzicie? Z góry dziękują za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #32 Napisano 7 Września 2012 Powieddcie mi, co wy o tym sądzicie? Najprościej to zażądaj rachunków za części, dowiedz się czy wystawia faktury czyli czy ma zarejestrowany zakład....jak nie to prawnie możesz sprawę załatwić i nie dać zarobić naciągaczowi nawet złotówki i będziesz miał rozrząd za friko. Może brutalnie ale takie czasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #33 Napisano 7 Września 2012 ja zapłaciłem 2600zł w 2.8 V6 ale wymieniłem oprócz rozrządu sporo innych rzeczy nie wiem jak jest to w dislu ale wydaje mi się sporo jak na zwykła "czterorzędówkę" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #34 Napisano 7 Września 2012 Piszesz że wymienił napinacze, masz 2001 rok więc masz pewnie hydrauliczny napinacz rozrządu który trochę kosztuje. Do tego jeśli wymienił napinacz paska wielorowkowego, pompę, rolki i całą resztę to cena jest realna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AleksanderGP Zgłoś #35 Napisano 15 Lutego 2013 Koledzy, zbliża mi się termin zmiany rozrządu tzn, przejechałem 60 tysięcy. Mój silnik to 2E, i teraz mam pytanie na jaką markę postawić zestawu rozrządu, oraz zdementujcie albo potwierdźcie czy silnik 2E jest bez kolizyjny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #36 Napisano 15 Lutego 2013 Komuś się zerwał pasek i miał 2e - ponoć bezkolizyjny, a pasek jaki nie kupisz conti czy getz będzie dobry rolke polecam ina, skf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AleksanderGP Zgłoś #37 Napisano 15 Lutego 2013 hehe i tak w każdym razie nie będę próbował czy jest bezkolizyjny czy też nie;) za 120zł jest zestaw rozrządu w intercarsie z rolką SKF. Bez sens oszczędzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #38 Napisano 15 Lutego 2013 A po co zestaw kupować masz kupić rolkę i pasek nic więcej ja za taki zestaw place za pasek conti-25 zł, rolka ina 45 zł robota własna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AleksanderGP Zgłoś #39 Napisano 16 Lutego 2013 no w sumie to racja, tylko że problem jest taki że ja będę musiał oddać do zrobienia znajomemu bo rozrządu nigdy nie wymieniałem i boję się wsadzać tam ręce:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #40 Napisano 16 Lutego 2013 no w sumie to racja, tylko że problem jest taki że ja będę musiał oddać do zrobienia znajomemu bo rozrządu nigdy nie wymieniałem i boję się wsadzać tam ręce Na forum jest opisane co i jak poza tym to nic trudnego do 2 godzin samemu z rozebraniem i złożeniem, ale jak sie nie czujesz na siłach to oddaj znajomemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach