Skocz do zawartości
Marek

Klimatyzacja - climatronic

Rekomendowane odpowiedzi

w 1# masz takie coś
Samodiagnoza climatronica - Kody do Climatronica Passat 3BG

 

Wejście do trybu diagnostycznego odbywa się poprzez naciśnienie kombinacji [Zmniejszenie prędkości wiatraków] + [Niebieski kwadracik] + [ECON] nie ważne w jakiej kolejności. Gdy wszystkie trzy zostaną wciśnięte CLIMAtronic wejdzię w tryb diagnostyczny, co zostanie potwierdzone napisem DIAG w lewym górnym rogu. Silnik nie musi być uruchomiony, ważne aby stacyjka była przekręcona tak, że CLIMAtronic będzie działał.

[Własnoręcznie przetestowane]

tak powinno to wyglądać potem wraz z mruganiem wyświetlacza powinieneś słyszeć jak poszczególne klapy pracują i czuć zmianę siły i temp powietrza z kratek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze u mnie nic takiego dalej sie nie dzieje sa tylko jakies cyferki ktore mozna przelaczac za pomoca niebieskiego lub czerwonego kwadracika

Edytowane przez marek_pg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko ze u mnie nic takiego dalej sie nie dzieje sa tylko jakies cyferki ktore mozna przelaczac za pomoca niebieskiego kup czerwonego kwadracika
a jakie to cyferki może też są w nich litery ? Jeśli tak to są kody wykonaniu samodiagnozy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

nie nie ma wnich literek np z lewej jest 00 a z prawej 77 i mozna to przelaczac niebieskim lub czerwonym kwadracikiemi wtedy pokazuje sie inna kombinacja cyferek

Edytowane przez marek_pg
zle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nienie ma w nich literek tylko cyferki z lewj 00 a z prawej 77 to taki przyklad

a mógłbyś nakręcić filmik co się dzieje jak wciskasz te przyciski zgodnie z instrukcją i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mógłbyś nakręcić filmik co się dzieje jak wciskasz te przyciski zgodnie z instrukcją i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW
a mógłbyś nakręcić filmik co się dzieje jak wciskasz te przyciski zgodnie z instrukcją i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW

 

nie za bardzo sie na tym znam ale postaram sie naiwyzej nic z tego nie wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek, mozesz mi powiedziec jak ma przebiegac ta samodiagnoza bo u mnie jak wcisne te 3 przyciski to ppokazuje sie napis diag lewym rogu i dalej juz nic sie nie dzieje

 

Zrób samodiagnozę wg tego opisu a coś wtedy pokaże.

=> Samodiagnoza climatronica

 

img6537a3uf.jpg

 

Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +]

 

By wywołać pamięć błędów w climatronicu należy nacisnąć i przytrzymać na dłużej niż 3 sekundy guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON]. Po lewej stronie zobaczymy liczbę trzycyfrową a po prawej liczbę 00. Poprzez naciśnięcie guzika [temperatura +] przełączamy do następnego błędu. Gdy z lewej strony pojawi się kod 000 znaczy, że nie ma więcej błędów. Przytrzymując guzik [ECON] na dłużej niż 3 sekundy czyścimy pamięć błędów. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do normalnego trybu climatronica.

 

 

i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW

:hmm Wydaje mi się że forum jest od tego aby rozwiązania problemów były widoczne dla wszystkich, a nie ma PW. :acute:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób samodiagnozę wg tego opisu a coś wtedy pokaże.

 

 

 

 

:hmm Wydaje mi się że forum jest od tego aby rozwiązania problemów były widoczne dla wszystkich, a nie ma PW. :acute:

Adam ale to nic nowego :) napisałem by wcisnął i przytrzymał jednocześnie "obieg zamknięty" i "ECON" i przekręcił kluczyk na zapłon ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wysypał mi sie kompresiak. silnik 1,9 tdi afn (zexel) i kolega chce mi sprzedać kompresiaka o takim samym numerze tylko od 1.8t... będzie to pasować??? i czy ciężko jest samemu go wymienić??? o czym należy pamiętać??? Temat jest strasznie dlugi i z góry przepraszamn jeśli ktoś się już o to pytał ale zależy mi na czasie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wysypał mi sie kompresiak. silnik 1,9 tdi afn (zexel) i kolega chce mi sprzedać kompresiaka o takim samym numerze tylko od 1.8t... będzie to pasować??? i czy ciężko jest samemu go wymienić??? o czym należy pamiętać??? Temat jest strasznie dlugi i z góry przepraszamn jeśli ktoś się już o to pytał ale zależy mi na czasie :D
jeśli nie masz czynnika w układzie i komplet kluczy do wielkości 32 to sobie sam poradzisz

najpierw pasek ściągasz potem odkręcasz przewody do sprężarki-kompresora i sam kompresor (nr kluczy nie pamiętam wiem tylko ze węże są na 30 lub 32 klucz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli nie masz czynnika w układzie i komplet kluczy do wielkości 32 to sobie sam poradzisz

najpierw pasek ściągasz potem odkręcasz przewody do sprężarki-kompresora i sam kompresor (nr kluczy nie pamiętam wiem tylko ze węże są na 30 lub 32 klucz)

chynnik chyba jest - ale niewiele bo chłodziła ostatkiem sił... ale jeśli jest to nie mogę go odkręcić??? coś się stanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chynnik chyba jest - ale niewiele bo chłodziła ostatkiem sił... ale jeśli jest to nie mogę go odkręcić??? coś się stanie?
byś musiał go wypuścić do reszty przez te zawory przy podszybiu najbezpieczniej będzie wtedy możesz działać oczywiście będziesz miał trochę oleju w sprężarce ale to wylejesz jak ją wyciągniesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

A ja mam takie pytanko: czy można jeździć bez przewodu po między osuszaczem a chłodnicą?. Oczywiście przetarł się, a jest u mnie taka firma która zarabia takie węże i muszę go dostarczyć.

Z góry dzięki za odpowiedź

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W czy można jeździć bez przewodu po między osuszaczem a chłodnicą?.

Zaklej otwory taśmą :D

Jak ja szukałem nowych podwójnych do sprężarki, to pozaślepiałem taśmą dziury i nie było problemu :D

Oczywiscie nie jakąś zwykłą przezroczystą :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a jak nowy kompresiak wsadze to jakiego oleju do niego nalac??? czy zajmie sie juz tym serwis klimy??? i jakie sa ceny??? orientuje sie ktoś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nówka 456€ a napełnieniem powinien się zająć serwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakiego oleju do niego nalac???

 

czy zajmie sie juz tym serwis klimy???

Sam sobie odpowiedziałeś :D Oni wiedzą - co i ile nalać.

 

A ceny? Zależy od zakładu - od 100 do 200 zł nawet. Jak poszukasz to znajdziesz w rozsądnej cenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki... wykupiłem na grouponie serwis klimy między innymi dopełnienie odczynnika (200ml)

Mam pytanko ile wchodzi w układ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ile wchodzi w układ????

700.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z climatronikiem. Wentylatory chodzą, przewody niby zimne od klimy ale klima nie działa. Jak zmieniam temperaturę na maxa ciepło to nie odczuwam w ogóle jak by cieplejsze sie robiło powietrze. Jak dam na LO to też nie mrodzi. Robiłem samodiagnostyke climatronica i zero błedów. Jak odpale auto i mam ECONO a potem dam AUTO to obroty samochodu w ogołe sie nie zmieniają tak jak by sprężarka się nie włączała ale climatronic nie pokazuje żadnych błedów a wentylatory chodzą na 100 %. Co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności