mielke Zgłoś #481 Napisano 19 Czerwca 2011 w 1# masz takie cośSamodiagnoza climatronica - Kody do Climatronica Passat 3BG Wejście do trybu diagnostycznego odbywa się poprzez naciśnienie kombinacji [Zmniejszenie prędkości wiatraków] + [Niebieski kwadracik] + [ECON] nie ważne w jakiej kolejności. Gdy wszystkie trzy zostaną wciśnięte CLIMAtronic wejdzię w tryb diagnostyczny, co zostanie potwierdzone napisem DIAG w lewym górnym rogu. Silnik nie musi być uruchomiony, ważne aby stacyjka była przekręcona tak, że CLIMAtronic będzie działał. [Własnoręcznie przetestowane] tak powinno to wyglądać potem wraz z mruganiem wyświetlacza powinieneś słyszeć jak poszczególne klapy pracują i czuć zmianę siły i temp powietrza z kratek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek_pg Zgłoś #482 Napisano 19 Czerwca 2011 (edytowane) tylko ze u mnie nic takiego dalej sie nie dzieje sa tylko jakies cyferki ktore mozna przelaczac za pomoca niebieskiego lub czerwonego kwadracika Edytowane 19 Czerwca 2011 przez marek_pg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #483 Napisano 19 Czerwca 2011 tylko ze u mnie nic takiego dalej sie nie dzieje sa tylko jakies cyferki ktore mozna przelaczac za pomoca niebieskiego kup czerwonego kwadracika a jakie to cyferki może też są w nich litery ? Jeśli tak to są kody wykonaniu samodiagnozy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek_pg Zgłoś #484 Napisano 19 Czerwca 2011 (edytowane) nie nie ma wnich literek np z lewej jest 00 a z prawej 77 i mozna to przelaczac niebieskim lub czerwonym kwadracikiemi wtedy pokazuje sie inna kombinacja cyferek Edytowane 19 Czerwca 2011 przez marek_pg zle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #485 Napisano 19 Czerwca 2011 nienie ma w nich literek tylko cyferki z lewj 00 a z prawej 77 to taki przyklad a mógłbyś nakręcić filmik co się dzieje jak wciskasz te przyciski zgodnie z instrukcją i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek_pg Zgłoś #486 Napisano 19 Czerwca 2011 a mógłbyś nakręcić filmik co się dzieje jak wciskasz te przyciski zgodnie z instrukcją i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW a mógłbyś nakręcić filmik co się dzieje jak wciskasz te przyciski zgodnie z instrukcją i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW nie za bardzo sie na tym znam ale postaram sie naiwyzej nic z tego nie wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #487 Napisano 19 Czerwca 2011 Marek, mozesz mi powiedziec jak ma przebiegac ta samodiagnoza bo u mnie jak wcisne te 3 przyciski to ppokazuje sie napis diag lewym rogu i dalej juz nic sie nie dzieje Zrób samodiagnozę wg tego opisu a coś wtedy pokaże. Samodiagnoza climatronica Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +] By wywołać pamięć błędów w climatronicu należy nacisnąć i przytrzymać na dłużej niż 3 sekundy guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON]. Po lewej stronie zobaczymy liczbę trzycyfrową a po prawej liczbę 00. Poprzez naciśnięcie guzika [temperatura +] przełączamy do następnego błędu. Gdy z lewej strony pojawi się kod 000 znaczy, że nie ma więcej błędów. Przytrzymując guzik [ECON] na dłużej niż 3 sekundy czyścimy pamięć błędów. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do normalnego trybu climatronica. i jak wciskasz przyciski te które podałem ci na PW :hmm Wydaje mi się że forum jest od tego aby rozwiązania problemów były widoczne dla wszystkich, a nie ma PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #488 Napisano 19 Czerwca 2011 Zrób samodiagnozę wg tego opisu a coś wtedy pokaże. :hmm Wydaje mi się że forum jest od tego aby rozwiązania problemów były widoczne dla wszystkich, a nie ma PW. Adam ale to nic nowego napisałem by wcisnął i przytrzymał jednocześnie "obieg zamknięty" i "ECON" i przekręcił kluczyk na zapłon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aDICK Zgłoś #489 Napisano 24 Czerwca 2011 Panowie wysypał mi sie kompresiak. silnik 1,9 tdi afn (zexel) i kolega chce mi sprzedać kompresiaka o takim samym numerze tylko od 1.8t... będzie to pasować??? i czy ciężko jest samemu go wymienić??? o czym należy pamiętać??? Temat jest strasznie dlugi i z góry przepraszamn jeśli ktoś się już o to pytał ale zależy mi na czasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #490 Napisano 24 Czerwca 2011 Panowie wysypał mi sie kompresiak. silnik 1,9 tdi afn (zexel) i kolega chce mi sprzedać kompresiaka o takim samym numerze tylko od 1.8t... będzie to pasować??? i czy ciężko jest samemu go wymienić??? o czym należy pamiętać??? Temat jest strasznie dlugi i z góry przepraszamn jeśli ktoś się już o to pytał ale zależy mi na czasie jeśli nie masz czynnika w układzie i komplet kluczy do wielkości 32 to sobie sam poradzisz najpierw pasek ściągasz potem odkręcasz przewody do sprężarki-kompresora i sam kompresor (nr kluczy nie pamiętam wiem tylko ze węże są na 30 lub 32 klucz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aDICK Zgłoś #491 Napisano 24 Czerwca 2011 jeśli nie masz czynnika w układzie i komplet kluczy do wielkości 32 to sobie sam poradzisz najpierw pasek ściągasz potem odkręcasz przewody do sprężarki-kompresora i sam kompresor (nr kluczy nie pamiętam wiem tylko ze węże są na 30 lub 32 klucz) chynnik chyba jest - ale niewiele bo chłodziła ostatkiem sił... ale jeśli jest to nie mogę go odkręcić??? coś się stanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #492 Napisano 24 Czerwca 2011 chynnik chyba jest - ale niewiele bo chłodziła ostatkiem sił... ale jeśli jest to nie mogę go odkręcić??? coś się stanie? byś musiał go wypuścić do reszty przez te zawory przy podszybiu najbezpieczniej będzie wtedy możesz działać oczywiście będziesz miał trochę oleju w sprężarce ale to wylejesz jak ją wyciągniesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_s Zgłoś #493 Napisano 27 Czerwca 2011 Witam A ja mam takie pytanko: czy można jeździć bez przewodu po między osuszaczem a chłodnicą?. Oczywiście przetarł się, a jest u mnie taka firma która zarabia takie węże i muszę go dostarczyć. Z góry dzięki za odpowiedź Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #494 Napisano 27 Czerwca 2011 W czy można jeździć bez przewodu po między osuszaczem a chłodnicą?. Zaklej otwory taśmą Jak ja szukałem nowych podwójnych do sprężarki, to pozaślepiałem taśmą dziury i nie było problemu Oczywiscie nie jakąś zwykłą przezroczystą :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aDICK Zgłoś #495 Napisano 27 Czerwca 2011 panowie a jak nowy kompresiak wsadze to jakiego oleju do niego nalac??? czy zajmie sie juz tym serwis klimy??? i jakie sa ceny??? orientuje sie ktoś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #496 Napisano 27 Czerwca 2011 nówka 456€ a napełnieniem powinien się zająć serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #497 Napisano 27 Czerwca 2011 jakiego oleju do niego nalac??? czy zajmie sie juz tym serwis klimy??? Sam sobie odpowiedziałeś Oni wiedzą - co i ile nalać. A ceny? Zależy od zakładu - od 100 do 200 zł nawet. Jak poszukasz to znajdziesz w rozsądnej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aDICK Zgłoś #498 Napisano 28 Czerwca 2011 dzieki... wykupiłem na grouponie serwis klimy między innymi dopełnienie odczynnika (200ml) Mam pytanko ile wchodzi w układ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #499 Napisano 28 Czerwca 2011 ile wchodzi w układ???? 700. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #500 Napisano 2 Lipca 2011 Mam problem z climatronikiem. Wentylatory chodzą, przewody niby zimne od klimy ale klima nie działa. Jak zmieniam temperaturę na maxa ciepło to nie odczuwam w ogóle jak by cieplejsze sie robiło powietrze. Jak dam na LO to też nie mrodzi. Robiłem samodiagnostyke climatronica i zero błedów. Jak odpale auto i mam ECONO a potem dam AUTO to obroty samochodu w ogołe sie nie zmieniają tak jak by sprężarka się nie włączała ale climatronic nie pokazuje żadnych błedów a wentylatory chodzą na 100 %. Co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach