Jump to content
Neos97

diesel KOREKTY wtryskiwaczy a szarpanie

Recommended Posts

Witam was mam problem z poszarpywaniem dławieniem się auta 2.0tdi cffb mianowicie auto podczas przyspieszania głównie na 4,5,6biegu poszarpuje dławi się. Korekty wtryskiwaczy na ciepłym silniku są dobre lecz w czasie jazdy gdy wciskam gaz do końca strasznie rozjeżdżają sie. Mianowicie 1 idzie mocno w dol nawet do -2.69 drugi jest na plusie 1.2 trzeci jest 0.5 na plusie a czwarty 0.12na plusie na wolnych obrotach pokazują zdjęcia. Myślicie ze to może być problem szarpania. 

68EF8172-E187-42AF-A2D2-12B57FD4576F.jpeg

0AE9E9A5-28CC-40D1-9A08-7BC077DD6DBF.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryskiwacze zostały oddane do sprawdzenia i faktycznie pierwszy wtrysk był uszkodzony po jego naprawie auto zaczęło normalnie jeździć nie szarpie już podczas przyspieszania. Pozostał jedynie drugi problem do rozwiązania mianowicie o brzęczący zawór na pompie wtryskowej auto na samym zapłonie po chwili delikatnie brzęczy zawór na pompie i nikt nie potrafi powiedzieć czemu tak się dzieje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie nie chodzi o dźwięk w czasie jazdy tylko na załączonym zapłonie samym bez uruchamiania silnika zawór na pompie brzęczy buczy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, od pewnego czasu zastanawiam się co dzieje się z pompkami (2.0TDI BMP).
Silnik czasami na wolnych obrotach szarpie wtedy spalanie rośnie z 0.6l/h rośnie do 0.9l/h. Podłączyłem VCDS i blok 013 i nic opytymistycznego tam nie zobaczyłem
1- +2.09 (maksymalnie 2.36)

2- -0.49

3- -0.96
 
4- -0.61

blok 023

1 - -83

2- -70

3- -57

4- -57

No to nic, pewnie pompka zdechła. Samochód odstał odpalam rano i z ciekawości podłączyłem VCDS - zimny silnik blok 013

1 - 0,1

2 - 0,1

3 - 0,0

4- 0,0

Blok 023

1 - -36

2- -36

3- -30

4- -30

Rozgrzałem auto do 90 stopni pojeździłem nic nie szarpie, nic nie rzuca, podłączam VCDS i...

013

1 - 0,21

2 - 0,23

3 - 0,23

4 - 0,21

Dzisiaj powtórka z rozrywki, auto na wolnych obrotach szarpie rzuca silnikiem, aż parska

Dawki z bloku 013

1 - 1,40

2 - 0,2

3 - -1,1

4 - 0,6

Powiedzcie mi czy padające wtryski dają takie objawy, że raz jest spoko i działa, a raz leją? Od czego zacząć dodam, że auto ma strasznie gryzący zapach spalin na wolnych obrotach i podczas jazdy. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Dodam, że ostatnio jak miałem problemy z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach - pojechałem na autostrade przegoniłem wróciłem i zegarek nic nie szarpie nic nie rzuca i na VCDS też ideał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtryski loguje się TYLKO na rozgrzanym silniku, po mniej więcej 10 minutach od zakończenia jazdy i pracy na wolnych obrotach. Każdy inny pomiar to strata czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy