Skocz do zawartości

MaTT_ZST

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MaTT_ZST

  • Urodziny 07.09.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard Szczeciński

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odgrzeje kotleta. Pacjent 2.0TDI BMP, mam dość mocno wytartą jedną krzywkę, silnik stuka i chce wymienić wałek, jako, że naczytałem się o zamiennikach postanowiłem szukać wałka używanego oryginalnego. Pytanko brzmi, od jakiego silnika pasuje wałek? Mam wycięty DPF, to znaczy że mogę szukać wałka do wersji bez DPF? Coś takiego: https://allegro.pl/oferta/walek-rozrzadu-2-0tdi-bmm-bmp-brt-bvh-bpw-bss-8802153074 Czyli według aukcji wałki od bmm, brt, bpw pasują do BMP?
  2. Właśnie dotarło do mnie radio od Eunavi i takie pytanko, wy też tak macie ze jak dacie podtrzymanie radia jeszcze przez 2h to nie gaśnie wam podświetlenie klawiszy? No i wiadomo, w Szczecinie radio odbiera mi idealnie, natomiast u mnie w mieście tylko lokalne jest ok, reszta raz na jakis czas trzeszczy. A do elektrycznej klapy też taka kamera w klamce pasuje?
  3. Czyli nie musze szukać pompy razem z koszem prawda? Wystarczy sam wkład np. taki: Pompa Paliwa 2.0TDI
  4. Odgrzeje kotleta... Panowie, a miał ktoś taki problem, że podczas dłużej pracy silnika na wolnych obrotach (chociaz nie zawsze), pompa ewidentnie wyje? W tym czasie zazwyczaj rosną korekty pompowtryskiwaczy. Kiedyś pompa po włożeniu kluczyka delikatnie zaszumiała i koniec, teraz jest to bardzo głośne buczenie, a od jakiegoś czasu to buczenie pojawia się własnie podczas pracy silnika. Odpala od strzała i nigdy nie miał większego problemu. Czy pompa paliwa w zbiorniku może mieć wpływ na prace pompowtryskiwaczy? Czasami silnik poszarpuje przy jednostajnej jeździe (okolice 3 tys obrotów), czasami po wciśnieciu gazu silnika na moment przerwie i dopiero jedzie.
  5. Tak, ja wiem że dołączają antenę GPS, ale chciałbym wykorzystać oryginalna antenę VW. Taka przejściówka będzie dobra? https://allegro.pl/oferta/adapter-anteny-gps-sma-fakra-gniazdo-7886961871?utm_medium=app_share&utm_source=facebook I taka przejściówka z separatorem https://allegro.pl/oferta/separator-adapter-antenowy-fakra-x2-din-citroen-vw-7171220707?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  6. Zamawiam takie radio https://pl.aliexpress.com/item/32623881406.html?mb=mEZWn1zg5AbG0xN&srcSns=Messenger&srcSns=Messenger&tid=white_backgroup_101&tid=white_backgroup_101&tt=sns_Messenger&rdtUrl=https://www.aliexpress.com/item/32623881406/32623881406.html?mb=mEZWn1zg5AbG0xN&aff_platform=default&cpt=1572783745824&sk=P2OgAsRxH&aff_trace_key=b8f2de27bcf64c04b53b64fd71f18e54-1572783745824-00812-P2OgAsRxH&businessType=ProductDetail&templateId=white_backgroup_101&platform=AE&terminal_id=6c893e3cd1cf42ce81164f68ad31ac90 I teraz pytanie jakie przejściówki potrzebuję do anteny GPS i do anteny FM?
  7. Witajcie chłopaki, mam problem z pompkami w 2.0TDI BMP (pompowtryski Bosch) Od początku, auto ma do wymiany dwumase i nie zwracałem uwagi na szarpanie na wolnych obrotach. Podłączyłem VCDS i to co zobaczyłem to zamurowało mnie. Pierwszy pomiar: (warunki: temperatura silnika 91stopni, mało paliwa - prawie rezerwa) Drugi pomiar: (warunki 89.5 stopni - po przejażdżce 30km po autostradzie - 1/4 zbiornika paliwa) Trzeci pomiar : (warunki 90 stopni, pełny zbiornik paliwa) Ogólne objawy, auto szarpie na wolnych obrotach, w momencie gdy jest taka straszna korekta wtrysków troszke na szaro kopci i strasznie śmierdzą spaliny. Pytanko, pompka zdycha, czy może zacząć od wymiany o-ringów pod pompowtryskami i regulacji pompek? Czy jest jakaś zależność między tymi korektami na pełnym i prawie pustym zbiorniku? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że im mnie paliwa tym bardziej szarpie i kopci. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Mam problem z dwumasą bo jest do wymiany (ale to raczej nic wspolnego nie ma) i z chłodnicą spalin jest jakaś dziura i spaliny się wydostają, a jak złapie 90 stopni i postoi 5 minut na wolnych obrotach zaczyna syczeć z okolicy chłodnicy spalin. Może coś jeszcze zlogować?
  8. Witam, od pewnego czasu zastanawiam się co dzieje się z pompkami (2.0TDI BMP). Silnik czasami na wolnych obrotach szarpie wtedy spalanie rośnie z 0.6l/h rośnie do 0.9l/h. Podłączyłem VCDS i blok 013 i nic opytymistycznego tam nie zobaczyłem 1- +2.09 (maksymalnie 2.36) 2- -0.49 3- -0.96 4- -0.61 blok 023 1 - -83 2- -70 3- -57 4- -57 No to nic, pewnie pompka zdechła. Samochód odstał odpalam rano i z ciekawości podłączyłem VCDS - zimny silnik blok 013 1 - 0,1 2 - 0,1 3 - 0,0 4- 0,0 Blok 023 1 - -36 2- -36 3- -30 4- -30 Rozgrzałem auto do 90 stopni pojeździłem nic nie szarpie, nic nie rzuca, podłączam VCDS i... 013 1 - 0,21 2 - 0,23 3 - 0,23 4 - 0,21 Dzisiaj powtórka z rozrywki, auto na wolnych obrotach szarpie rzuca silnikiem, aż parska Dawki z bloku 013 1 - 1,40 2 - 0,2 3 - -1,1 4 - 0,6 Powiedzcie mi czy padające wtryski dają takie objawy, że raz jest spoko i działa, a raz leją? Od czego zacząć dodam, że auto ma strasznie gryzący zapach spalin na wolnych obrotach i podczas jazdy. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Dodam, że ostatnio jak miałem problemy z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach - pojechałem na autostrade przegoniłem wróciłem i zegarek nic nie szarpie nic nie rzuca i na VCDS też ideał.
  9. Panowie które czujniki pasuja na tył w B6?
  10. Sprawa wygląda tak, czujniki zazwyczaj się włączają ale tył nie reaguje na przeszkodę, wszedlem w VCDS połączyłem się z czujnikami i sprawa wygląda tak, przód -zmienia się odległość jak dojeżdżam do przeszkody, a z tyłu nic, cały czas te same wartości. Co do boczku to czekam na lepszą pogodę, a co tam się znajduje jakiś moduł, czy kabelki?
  11. Żeby nie zakładać nowego tematu, szybkie pytanko. Pokazuje mi uszkodzony czujnik lewy skrajny, prawy środkowy, prawy skrajny - wszystkie tył. Od 4 lat nie działają mi czujniki, a dzisiaj podczas ulewy nagle zadziałały i normalnie działa i przód i tył, czy jest możliwość że uszkodzone czujniki nagle zaskoczyły? (3 na raz???) Czy szukać gdzieś przerwanych kabli? Jak tak to czy jest jakieś miejsce gdzie w szczególności należałoby sprawdzić?
  12. Przeczytałem kilka stron i mam totalny mętlik. Chciałbym kupić taką stacje multimedialna na Androidzie, budżet 800-900 maks, chciałbym żeby miała 2GB ramu, zależy mi na tym żeby wyglądem zbliżone było do radia VW, czyli żeby miało pokrętła i przyciski (a nie sam ekran dotykowy), chciałbym żeby miało RDS. Coś konkretnego polecacie? Co zrobić z anteną, bo słyszałem że jest problem bo nasza ma 2 kable, a wejście jest jedno. Jest tego tyle na alliexpress że już nie wiem. Słyszałem, też że niektóre radia rozładowują Aku, dlatego szukam czegoś sprawdzonego
  13. Z tego co dowiadywałem się u Mapeta -40mm to największe możliwe obniżenie samymi sprężynami (bynajmniej tylko takie ma dostępne w sklepie do B5). Od kilku dni śledzę też aukcje na allegro/olx z używkami i też nie ma nic... na ebayu są ale przód -60mm, tył -40mm (o ile mnie pamięć nie myli). Gdyby ktoś gdzieś miał namiar na sprężyny dające większe obniżenie niż -40mm (dostępne u nas w PL) to proszę o kontakt.
  14. Koledzy jakie są najkrótsze sprężyny dostępne na rynku (podkreślam dostępne, czyli takie które można kupić ) do Passata B5 1.8T sedan.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności