Jump to content

MaTT_ZST

  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About MaTT_ZST

  • Birthday 09/07/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard Szczeciński

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie chłopaki, mam problem z pompkami w 2.0TDI BMP (pompowtryski Bosch) Od początku, auto ma do wymiany dwumase i nie zwracałem uwagi na szarpanie na wolnych obrotach. Podłączyłem VCDS i to co zobaczyłem to zamurowało mnie. Pierwszy pomiar: (warunki: temperatura silnika 91stopni, mało paliwa - prawie rezerwa) Drugi pomiar: (warunki 89.5 stopni - po przejażdżce 30km po autostradzie - 1/4 zbiornika paliwa) Trzeci pomiar : (warunki 90 stopni, pełny zbiornik paliwa) Ogólne objawy, auto szarpie na wolnych obrotach, w momencie gdy jest taka straszna korekta wtrysków troszke na szaro kopci i strasznie śmierdzą spaliny. Pytanko, pompka zdycha, czy może zacząć od wymiany o-ringów pod pompowtryskami i regulacji pompek? Czy jest jakaś zależność między tymi korektami na pełnym i prawie pustym zbiorniku? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że im mnie paliwa tym bardziej szarpie i kopci. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Mam problem z dwumasą bo jest do wymiany (ale to raczej nic wspolnego nie ma) i z chłodnicą spalin jest jakaś dziura i spaliny się wydostają, a jak złapie 90 stopni i postoi 5 minut na wolnych obrotach zaczyna syczeć z okolicy chłodnicy spalin. Może coś jeszcze zlogować?
  2. Witam, od pewnego czasu zastanawiam się co dzieje się z pompkami (2.0TDI BMP). Silnik czasami na wolnych obrotach szarpie wtedy spalanie rośnie z 0.6l/h rośnie do 0.9l/h. Podłączyłem VCDS i blok 013 i nic opytymistycznego tam nie zobaczyłem 1- +2.09 (maksymalnie 2.36) 2- -0.49 3- -0.96 4- -0.61 blok 023 1 - -83 2- -70 3- -57 4- -57 No to nic, pewnie pompka zdechła. Samochód odstał odpalam rano i z ciekawości podłączyłem VCDS - zimny silnik blok 013 1 - 0,1 2 - 0,1 3 - 0,0 4- 0,0 Blok 023 1 - -36 2- -36 3- -30 4- -30 Rozgrzałem auto do 90 stopni pojeździłem nic nie szarpie, nic nie rzuca, podłączam VCDS i... 013 1 - 0,21 2 - 0,23 3 - 0,23 4 - 0,21 Dzisiaj powtórka z rozrywki, auto na wolnych obrotach szarpie rzuca silnikiem, aż parska Dawki z bloku 013 1 - 1,40 2 - 0,2 3 - -1,1 4 - 0,6 Powiedzcie mi czy padające wtryski dają takie objawy, że raz jest spoko i działa, a raz leją? Od czego zacząć dodam, że auto ma strasznie gryzący zapach spalin na wolnych obrotach i podczas jazdy. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Dodam, że ostatnio jak miałem problemy z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach - pojechałem na autostrade przegoniłem wróciłem i zegarek nic nie szarpie nic nie rzuca i na VCDS też ideał.
  3. Panowie które czujniki pasuja na tył w B6?
  4. Sprawa wygląda tak, czujniki zazwyczaj się włączają ale tył nie reaguje na przeszkodę, wszedlem w VCDS połączyłem się z czujnikami i sprawa wygląda tak, przód -zmienia się odległość jak dojeżdżam do przeszkody, a z tyłu nic, cały czas te same wartości. Co do boczku to czekam na lepszą pogodę, a co tam się znajduje jakiś moduł, czy kabelki?
  5. Żeby nie zakładać nowego tematu, szybkie pytanko. Pokazuje mi uszkodzony czujnik lewy skrajny, prawy środkowy, prawy skrajny - wszystkie tył. Od 4 lat nie działają mi czujniki, a dzisiaj podczas ulewy nagle zadziałały i normalnie działa i przód i tył, czy jest możliwość że uszkodzone czujniki nagle zaskoczyły? (3 na raz???) Czy szukać gdzieś przerwanych kabli? Jak tak to czy jest jakieś miejsce gdzie w szczególności należałoby sprawdzić?
  6. Przeczytałem kilka stron i mam totalny mętlik. Chciałbym kupić taką stacje multimedialna na Androidzie, budżet 800-900 maks, chciałbym żeby miała 2GB ramu, zależy mi na tym żeby wyglądem zbliżone było do radia VW, czyli żeby miało pokrętła i przyciski (a nie sam ekran dotykowy), chciałbym żeby miało RDS. Coś konkretnego polecacie? Co zrobić z anteną, bo słyszałem że jest problem bo nasza ma 2 kable, a wejście jest jedno. Jest tego tyle na alliexpress że już nie wiem. Słyszałem, też że niektóre radia rozładowują Aku, dlatego szukam czegoś sprawdzonego
  7. Z tego co dowiadywałem się u Mapeta -40mm to największe możliwe obniżenie samymi sprężynami (bynajmniej tylko takie ma dostępne w sklepie do B5). Od kilku dni śledzę też aukcje na allegro/olx z używkami i też nie ma nic... na ebayu są ale przód -60mm, tył -40mm (o ile mnie pamięć nie myli). Gdyby ktoś gdzieś miał namiar na sprężyny dające większe obniżenie niż -40mm (dostępne u nas w PL) to proszę o kontakt.
  8. Koledzy jakie są najkrótsze sprężyny dostępne na rynku (podkreślam dostępne, czyli takie które można kupić ) do Passata B5 1.8T sedan.
  9. Teraz mam inny problem w lewym kole. Po 500km od wymiany łozysk, amorów i klocków nagle przy ruszaniu i hamowaniu pojawilo się głośne pojedyncze stuknięcie (bardzo dobrze słyszalne na zewnatrz), a dodatkowo ogromne drganie kierownicy podczas jazdy, które ustaje przy hamowaniu, wystarczy delikatnie musnąć pedał hamulca i drgania zanikaja... czy luz na wahaczach może dawać takie objawy? Bo mam luzy na dolnych i górnych wahaczach. Czy jednak może to coś z klockami? Nie wiem od czego zacząć.
  10. Huczało niesamowicie przy skręcie w lewo z prawej strony i przy jeździe na wprost, przy skręcie w prawo ustawało. Diagnoza przednie prawe łożysko, wymieniłem dwa przednie łożyska. Po 25km zaczyna być słyszalne rytmiczne łoł łoł łoł którego częstotliwość wzrasta wraz z prędkością... aktualnie zrobiłem 250km i jest co raz głośniej... Nie ma znaczenia czy jadę prosto czy skręcam, ma ktoś jakiś pomysł? Aha i przy wymianie łożysk wymieniane były też przednie klocki, amory i spreżyny. Może to ma coś do rzeczy.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy