Jump to content

MaTT_ZST

  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About MaTT_ZST

  • Birthday 09/07/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stargard Szczeciński

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odgrzeje kotleta. Pacjent 2.0TDI BMP, mam dość mocno wytartą jedną krzywkę, silnik stuka i chce wymienić wałek, jako, że naczytałem się o zamiennikach postanowiłem szukać wałka używanego oryginalnego. Pytanko brzmi, od jakiego silnika pasuje wałek? Mam wycięty DPF, to znaczy że mogę szukać wałka do wersji bez DPF? Coś takiego: https://allegro.pl/oferta/walek-rozrzadu-2-0tdi-bmm-bmp-brt-bvh-bpw-bss-8802153074 Czyli według aukcji wałki od bmm, brt, bpw pasują do BMP?
  2. Właśnie dotarło do mnie radio od Eunavi i takie pytanko, wy też tak macie ze jak dacie podtrzymanie radia jeszcze przez 2h to nie gaśnie wam podświetlenie klawiszy? No i wiadomo, w Szczecinie radio odbiera mi idealnie, natomiast u mnie w mieście tylko lokalne jest ok, reszta raz na jakis czas trzeszczy. A do elektrycznej klapy też taka kamera w klamce pasuje?
  3. Czyli nie musze szukać pompy razem z koszem prawda? Wystarczy sam wkład np. taki: Pompa Paliwa 2.0TDI
  4. Odgrzeje kotleta... Panowie, a miał ktoś taki problem, że podczas dłużej pracy silnika na wolnych obrotach (chociaz nie zawsze), pompa ewidentnie wyje? W tym czasie zazwyczaj rosną korekty pompowtryskiwaczy. Kiedyś pompa po włożeniu kluczyka delikatnie zaszumiała i koniec, teraz jest to bardzo głośne buczenie, a od jakiegoś czasu to buczenie pojawia się własnie podczas pracy silnika. Odpala od strzała i nigdy nie miał większego problemu. Czy pompa paliwa w zbiorniku może mieć wpływ na prace pompowtryskiwaczy? Czasami silnik poszarpuje przy jednostajnej jeździe (okolice 3 tys obrotów), czasami po wciśnieciu gazu silnika na moment przerwie i dopiero jedzie.
  5. Tak, ja wiem że dołączają antenę GPS, ale chciałbym wykorzystać oryginalna antenę VW. Taka przejściówka będzie dobra? https://allegro.pl/oferta/adapter-anteny-gps-sma-fakra-gniazdo-7886961871?utm_medium=app_share&utm_source=facebook I taka przejściówka z separatorem https://allegro.pl/oferta/separator-adapter-antenowy-fakra-x2-din-citroen-vw-7171220707?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  6. Zamawiam takie radio https://pl.aliexpress.com/item/32623881406.html?mb=mEZWn1zg5AbG0xN&srcSns=Messenger&srcSns=Messenger&tid=white_backgroup_101&tid=white_backgroup_101&tt=sns_Messenger&rdtUrl=https://www.aliexpress.com/item/32623881406/32623881406.html?mb=mEZWn1zg5AbG0xN&aff_platform=default&cpt=1572783745824&sk=P2OgAsRxH&aff_trace_key=b8f2de27bcf64c04b53b64fd71f18e54-1572783745824-00812-P2OgAsRxH&businessType=ProductDetail&templateId=white_backgroup_101&platform=AE&terminal_id=6c893e3cd1cf42ce81164f68ad31ac90 I teraz pytanie jakie przejściówki potrzebuję do anteny GPS i do anteny FM?
  7. Witajcie chłopaki, mam problem z pompkami w 2.0TDI BMP (pompowtryski Bosch) Od początku, auto ma do wymiany dwumase i nie zwracałem uwagi na szarpanie na wolnych obrotach. Podłączyłem VCDS i to co zobaczyłem to zamurowało mnie. Pierwszy pomiar: (warunki: temperatura silnika 91stopni, mało paliwa - prawie rezerwa) Drugi pomiar: (warunki 89.5 stopni - po przejażdżce 30km po autostradzie - 1/4 zbiornika paliwa) Trzeci pomiar : (warunki 90 stopni, pełny zbiornik paliwa) Ogólne objawy, auto szarpie na wolnych obrotach, w momencie gdy jest taka straszna korekta wtrysków troszke na szaro kopci i strasznie śmierdzą spaliny. Pytanko, pompka zdycha, czy może zacząć od wymiany o-ringów pod pompowtryskami i regulacji pompek? Czy jest jakaś zależność między tymi korektami na pełnym i prawie pustym zbiorniku? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że im mnie paliwa tym bardziej szarpie i kopci. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Mam problem z dwumasą bo jest do wymiany (ale to raczej nic wspolnego nie ma) i z chłodnicą spalin jest jakaś dziura i spaliny się wydostają, a jak złapie 90 stopni i postoi 5 minut na wolnych obrotach zaczyna syczeć z okolicy chłodnicy spalin. Może coś jeszcze zlogować?
  8. Witam, od pewnego czasu zastanawiam się co dzieje się z pompkami (2.0TDI BMP). Silnik czasami na wolnych obrotach szarpie wtedy spalanie rośnie z 0.6l/h rośnie do 0.9l/h. Podłączyłem VCDS i blok 013 i nic opytymistycznego tam nie zobaczyłem 1- +2.09 (maksymalnie 2.36) 2- -0.49 3- -0.96 4- -0.61 blok 023 1 - -83 2- -70 3- -57 4- -57 No to nic, pewnie pompka zdechła. Samochód odstał odpalam rano i z ciekawości podłączyłem VCDS - zimny silnik blok 013 1 - 0,1 2 - 0,1 3 - 0,0 4- 0,0 Blok 023 1 - -36 2- -36 3- -30 4- -30 Rozgrzałem auto do 90 stopni pojeździłem nic nie szarpie, nic nie rzuca, podłączam VCDS i... 013 1 - 0,21 2 - 0,23 3 - 0,23 4 - 0,21 Dzisiaj powtórka z rozrywki, auto na wolnych obrotach szarpie rzuca silnikiem, aż parska Dawki z bloku 013 1 - 1,40 2 - 0,2 3 - -1,1 4 - 0,6 Powiedzcie mi czy padające wtryski dają takie objawy, że raz jest spoko i działa, a raz leją? Od czego zacząć dodam, że auto ma strasznie gryzący zapach spalin na wolnych obrotach i podczas jazdy. Rozrząd jest ustawiony na -0,5. DPF wycięty fizycznie i coś grzebane w programie w związku z tym. Dodam, że ostatnio jak miałem problemy z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach - pojechałem na autostrade przegoniłem wróciłem i zegarek nic nie szarpie nic nie rzuca i na VCDS też ideał.
  9. Panowie które czujniki pasuja na tył w B6?
  10. Sprawa wygląda tak, czujniki zazwyczaj się włączają ale tył nie reaguje na przeszkodę, wszedlem w VCDS połączyłem się z czujnikami i sprawa wygląda tak, przód -zmienia się odległość jak dojeżdżam do przeszkody, a z tyłu nic, cały czas te same wartości. Co do boczku to czekam na lepszą pogodę, a co tam się znajduje jakiś moduł, czy kabelki?
  11. Żeby nie zakładać nowego tematu, szybkie pytanko. Pokazuje mi uszkodzony czujnik lewy skrajny, prawy środkowy, prawy skrajny - wszystkie tył. Od 4 lat nie działają mi czujniki, a dzisiaj podczas ulewy nagle zadziałały i normalnie działa i przód i tył, czy jest możliwość że uszkodzone czujniki nagle zaskoczyły? (3 na raz???) Czy szukać gdzieś przerwanych kabli? Jak tak to czy jest jakieś miejsce gdzie w szczególności należałoby sprawdzić?
  12. Przeczytałem kilka stron i mam totalny mętlik. Chciałbym kupić taką stacje multimedialna na Androidzie, budżet 800-900 maks, chciałbym żeby miała 2GB ramu, zależy mi na tym żeby wyglądem zbliżone było do radia VW, czyli żeby miało pokrętła i przyciski (a nie sam ekran dotykowy), chciałbym żeby miało RDS. Coś konkretnego polecacie? Co zrobić z anteną, bo słyszałem że jest problem bo nasza ma 2 kable, a wejście jest jedno. Jest tego tyle na alliexpress że już nie wiem. Słyszałem, też że niektóre radia rozładowują Aku, dlatego szukam czegoś sprawdzonego
  13. Z tego co dowiadywałem się u Mapeta -40mm to największe możliwe obniżenie samymi sprężynami (bynajmniej tylko takie ma dostępne w sklepie do B5). Od kilku dni śledzę też aukcje na allegro/olx z używkami i też nie ma nic... na ebayu są ale przód -60mm, tył -40mm (o ile mnie pamięć nie myli). Gdyby ktoś gdzieś miał namiar na sprężyny dające większe obniżenie niż -40mm (dostępne u nas w PL) to proszę o kontakt.
  14. Koledzy jakie są najkrótsze sprężyny dostępne na rynku (podkreślam dostępne, czyli takie które można kupić ) do Passata B5 1.8T sedan.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy