Skocz do zawartości
MAXIMUS1207

Nowa moc 110/140KM - 300Nm

Rekomendowane odpowiedzi

klient nasz pan - a że klient chce zawsze więcej - tylko od was zależy kiedy powiedzieć stop

 

hamownie VAG'i G-Techy - wszystkie te urządzenia są niezmiernie pomocne ... ale klienta interesuje najbardziej to co jest pod nogą :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie liczy sie maxymalny moment w krótkim okresie obrotów ... bardziej przydatny podczas dynamicznej jazdy jest jego płynny wysoki przebieg na całym zakresie obrotów ... przy okazji oszczędza się sprzęgło i nie ma niepotrzebnego zrywania przyczepności tylko wgniatanie w fotel podczas przyśpieszania :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swoja aktualna moc chce miec dostepna od prawie 3tys i ciagne nia do prawie 5tys.

 

wlasnie, co sadzicie o tym ?u mnie zabawa zaczyna sie powyzej 2 tysiecy i ciagnie do jakichs 4,5 jak nie 5 tysiecy...czy to przypadkiem nie jest katowanie silnika ? podobno nie, ale szkoda by mi bylo go zajechac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rogalotti - masz może pomiar z tym softem na ori turbinie ??

widac że jesteś zwolennikiem oszczędzania sprzęgła ...

 

Na ori turbulum robiłem podobne przebiegi ale trochę niżej (mniejsze doładowania i mniejsze dawki paliwa).

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To juz teraz nie wiem warto chipowac czy nie??? :zalamany: Dostanie silnik po dupie czy bedzie wszystko ok. Ja nie chce uzywac passka do wyscigow tylko dalej do normalnej ulicznej jazdy. Wiec chipowac czy nie???

warto- silnik nie dostanie po doopie po programie na ulicę - jeśli robota będzie dobrze wykonana - jazda autem po wirusie to duża przyjemność ... szczególnie na naszych drogach kiedy czasem trzeba przydepnac żeby wyprzedzić TIR'a ...

 

 

no mysle ze bedzie robota dobrze wykonana bo ty ją wykonasz :ok::hurra::rotfl::cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

derlysy,

szkoda ze nie jedziesz na Spot Wielkanocny :| Przejechalbys sie moim i stala by sie jasnosc :D Znajomy jechal tylko dla towarzystwa.Gdy poczol jaka transformacja nastapila z moim pasiorem decyzje podjal w sekunde :rotfl:A moze jednak zjawisz sie w Ozorkowie :oczami: :??Zony i samochodu nie porzycza sie ale zrobie wyjatek :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
derlysy,

szkoda ze nie jedziesz na Spot Wielkanocny :| Przejechalbys sie moim i stala by sie jasnosc :D Znajomy jechal tylko dla towarzystwa.Gdy poczol jaka transformacja nastapila z moim pasiorem decyzje podjal w sekunde :rotfl:A moze jednak zjawisz sie w Ozorkowie :oczami: :??Zony i samochodu nie porzycza sie ale zrobie wyjatek :ok:

 

Też chętnie bym zobaczył różnicę o której mówisz kolego :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wlasnie, co sadzicie o tym ?u mnie zabawa zaczyna sie powyzej 2 tysiecy i ciagnie do jakichs 4,5 jak nie 5 tysiecy...czy to przypadkiem nie jest katowanie silnika ? podobno nie, ale szkoda by mi bylo go zajechac.

 

u ciebie jest słabszy program (135 KM/ 300NM) ale bierze nisko - uważaj na sprzęgło ...

jeśli nie będzie ci odpowiadał - mam do niego drugi program silniejszy - ale bierze dopiero koło 2600 obr/min

następnym razem jak będziesz - potestujesz oba - wsadzimy ten który będzie ci lepiej leżał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
drugi program silniejszy - ale bierze dopiero koło 2600 obr/min

zaowazylem to wczoraj gdy przez pare sekund ogladalem tylne drzwi Fabii.Pozniej fabia ogladala moj zderzak i to szybko pomniejszajacy sie :rotfl:

karson226,

no problem-widze "czysciciel" tez zmierza do Ozorkowa :ok:

MAXIMUS1207,

:??Zony i samochodu nie porzycza sie ale zrobie wyjatek

mowimy oczywiscie o samochodzie :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
derlysy,

szkoda ze nie jedziesz na Spot Wielkanocny :| Przejechalbys sie moim i stala by sie jasnosc :D Znajomy jechal tylko dla towarzystwa.Gdy poczol jaka transformacja nastapila z moim pasiorem decyzje podjal w sekunde :rotfl:A moze jednak zjawisz sie w Ozorkowie :oczami: :??Zony i samochodu nie porzycza sie ale zrobie wyjatek :ok:

 

bardzo dziekuje MAXIMUS1207 ale na Spot Wielkanocny nie dam napewno rade za to bede na Zlocie w Spale i do tej pory mysle ze bede mial juz wirusa wgranego to ja sie przejade twoim a ty moim tez zrobie dla ciebie wyjatek :hurra::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pancio

Witam!!!

 

Panowie mam passata 97r 110 km przebieg ponoć 170000 i mam jechać w czwartek do Wrocławia do gościa który się zajmuje wirusami co mi doradzicie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy 170 czy 270kkm nie jest wyznacznikiem kondycji silnika. Na pewno tuner na początku sprawdzi stan techniczny i ogólną kondycję silnika. Moim zdaniem jeżeli będzie wszystko ok nic innego tylko modyfikować.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pancio

WITAM

 

Panowie byłem u tunera i po podłączeniu do komutera stwierdził, że turbina jest do wymiany. Tak się składa , że tydzień wcześniej sprawdzał ją gość , który zajmuje się regeneracją turbin i powiedział , że jest OK. Dzisiaj pojechałem znowu do niego i zowu mi mówi, że jest w porządku ale wymienił mi jeden z wężyków od podciśnienia bo był zniekształcony. Czy to mogło być przyczyną , że komputer pokazał uszkodzenie turbiny?

Auto wcześniej przechodzilo w tryb awaryjny po wymianie wężyka przestało. Tuner mówi, że jeżeli nie wymienię turbiny to z chipa nici. Zgłupiałem do reszty. prosze o radę.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass

Sądzę że auto przechodziło tryb awaryjny z powodu przeładowywania turbiny - co mogło wskazywać na jedną z popularnych usterek turbo np.zapieczone kierownice, ale jeżeli był uszkodzony-zagnieciony przewód podciśnienia od sterowania siłownikiem kierownic to efekt mógł być taki sam (nawiasem mówiąc miałem to samo) .Jeżeli po wymianie mówisz że jest :ok: to pewnie była ta przyczyna. Szkoda że "panu tunerowi" nie chciało się otworzyć maski i choć spojrzeć co się dzieje , bo błąd o przeładowaniu może powstać co najmniej z 10 przyczyn i niekoniecznie jego przyczynz leży w samej turbinie - jak u Ciebie.

Ps. Napisz jaki to tuner i skąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry tuner takie rzeczy naprawia sam. Podstawą do tuningowania aut jest wiedza na temat tego co siedzi pod maską.

 

Udaj się gdzie indziej na modyfikacje...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pancio

Maskę to on otworzył i nawet grzebał tam ze trzy godziny, przy okazji wymienił jakiś zawór od sterowania turbo. Nie dodałem ,że zaoferował mi od razu wymianę turbiny na nową. Pan Tuner działa we Wrocławiu polecił mi go kolega, warsztat pełny samochodów wygląda na fachowca . Nie wiem co o tym myśleć.

 

Czy możecie kogoś polecić, ala w miarę blisko bo na jazdę na drugi koniec Polski nie mam za bardzo czasu.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JETRONIC - Masters Tuning

ul. Opolska 159

Wrocław

 

 

tel. 0-71 342 57 61

kom. 605 543 080

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pancio

Wielkie dzięki za namiary.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TomiLUG

Witam, czy ma ktoś sprawdzony warsztat na softa w okolicach Bydgoszczy?

Chodzi mi o sprawdzenie stanu aktualnego mojego software. Mialem zamiar podniesc troszke moc mojego tdi(110) lecz pare rzeczy daje mi do myslenia..... Otóż poprzednim moim autem byl pasek 1.8T (150) z przebiegiem 65tys, obecny tdi(110) przebieg 200tys jest o wiele zrywniejszy. Wiem, że tdi nie można porównywać tą samą skalą z benzyniakiem, lecz znajomy nabył również tdi (130) i juz mnie nie chce znac po tym jak zostaje za mna w tyle... Zajrzałem pod spód swojego paska i co się okazało, nie ma kata, rura dosc sporej srednicy, wiec podejrzewam, że i soft pewnie zmieniony. Acha, turbo załącza mi się dopiero ok 2800obr, dziwne prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hamownia prawdę Ci powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności