Gość gool Zgłoś #81 Napisano 12 Lipca 2009 po zaślepieniu EGR'a w zaznaczonym mijescu na zdjeciu zauwazylem jakby dłuższa i mocniejsza turbodziure na 5 biegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #82 Napisano 12 Lipca 2009 autosugestia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gool Zgłoś #83 Napisano 13 Lipca 2009 wyczywam ja miedzy 2400-2500 obrotow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #84 Napisano 15 Lipca 2009 Ja zaślepiłem EGR'a w B4 jakies 2 lata temu, efekt taki że autko zrobiło się żwawsze na niskich obrotach i nic poza tym. Jak do tej pory po przejechaniu 60tyś km nic się nie dzieje złego. W sobotę zaślepiłem to ustrojstwo w B5 FL (AWX) efekt taki że... lepiej się rusza z miejsca autem, nie przymula go tak i autko zwawsze się zrobiło na niskich obrotach. Ponadto temp. (jadąc na trasie) taka sama, spalanie jakby ciut mniejsze ( średnie na kompie, tylko że 1-2 setki na 100km to zbyt mała róznica aby było to odczuwalne na stacji benzynowej:cool:)Co można tłumaczy tym ze czyściejsze powietrze tzn. więcej tlenu powoduje pełniejsze, efektywniejsze spalenie mieszanki paliwowej. Zero błedów na kompie!, Tylo jedno zauważyłem, podczas przyśpieszenia jakby silnik zrobił się ciut głośniejszy. Ponadto na Vag'u i danych z przepływki widac ze EGR jest zaślepiony.... Co nie przeszkadza ECU...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #85 Napisano 22 Lipca 2009 (edytowane) a ja bym się z chęcią dzisiaj za to zabrał ale nie wiem czy jak zabiorę się za to nie napotkam żadnych niespodzianek...może ktoś wklei scan z ETKi?? i czy żadnych uszczelek oringów itp mi nie będzie potrzeba?? dzięki za odp czytanie nie boli - 3 post/ Majcin Edytowane 22 Lipca 2009 przez Majcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość d200d Zgłoś #86 Napisano 5 Września 2009 http://yfrog.com/5zzdjcie003rj Panowie a co wy na to ? zaklejony Egr (te dziurki) bo smarował silnik olejem wiec go zakleiłem ale nie odłaczałem zeby mi miekko gasił Moze tak zostać? nic sie nie stanie ? jaką funkcje pełnią te dziurki jesli muszą byc drożne ? prosze o szybką odpowiedz zanim cos rozpierniczy mi sie w silniku pozdrawaim. Silnik to PD Passat 1.9 TDi 130 KM, oznaczenie AVF- chyba ale pisze z pamieci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #87 Napisano 5 Września 2009 (edytowane) Mogę się mylić, ale jeżeli chlapie olejem z tych dziurek to znaczy że przedostaje się tam ciśnienie z układu doładowania. Do tej pory uciekało wraz z mgiełką olejową przez w/w dziurki. Teraz nie ma gdzie uciekać, czy jest w stanie podciągnąć membrane i otwierać zawór to nie wiem, ale teoretycznie jest taka opcja - szcególnie podczas dużych obciążeń silnika, gdzie egr wtedy powinien być zamknięty. Edytowane 5 Września 2009 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość d200d Zgłoś #88 Napisano 5 Września 2009 dzieki za odpowiedz hm zastanawia mnie to własnie hm ale w sumie wczesniej ludzie pisali ze mozna to zakleic i odłaczyc przewodzik i jest ok czyli hm moze z podlaczonym też dużo nie nabroi ? hm ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #89 Napisano 8 Października 2009 a czy ktoś może wie gdzie jest ten zawór EGR w B6 2.0TDI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #90 Napisano 14 Sierpnia 2010 Zaslepienie sposobem opisanym w tym poscie jest dobre? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=148056#post148056 czy lepiej zalspeke wrzucic przy laczeniu kata z egr? bo zrobilem u siebie tak o taki sposob mi chodzi Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #91 Napisano 15 Sierpnia 2010 Może być i tak. Jeżeli kiedyś będziesz miał czas i chęci to możesz wyczyścić EGR i wtedy go zaślepić przy kolektorze. Ale i tak możesz spokojnie jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pomperek Zgłoś #92 Napisano 15 Sierpnia 2010 Jak czyścić EGR i kolektor ssący? jest na to jakaś chemia? Co skutecznie załatwi tą sadzę? Pozdrawiam.P.,. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #93 Napisano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) Jak czyścić EGR i kolektor ssący? jest na to jakaś chemia? Co skutecznie załatwi tą sadzę? Pozdrawiam.P. benzyna Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pomperek Zgłoś #94 Napisano 15 Sierpnia 2010 afn 110ps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #95 Napisano 15 Sierpnia 2010 Ostatnio czyscilem kolektor caly wywalilem z auta kupilem srodek do mycia silnika. Calego w srodku spryskalem tym srodkiem tam pelno syfu poczekalem chwile wzialem karchera i jazda... po chwili nic nie bylo. A to co zostalo w srodku wyczyscilem szczotka do mycia butelek wszystko ladnie zeszlo. Na koniec karcherem i po wszystkim wiec polecam. A zawor EGR czyscilem troche benzyna ekstrakcyjna troche kompresorem i chodzi wszystko elegancko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pomperek Zgłoś #96 Napisano 15 Sierpnia 2010 Ostatnio czyscilem kolektor caly wywalilem z auta kupilem srodek do mycia silnika. Calego w srodku spryskalem tym srodkiem tam pelno syfu poczekalem chwile wzialem karchera i jazda... po chwili nic nie bylo. A to co zostalo w srodku wyczyscilem szczotka do mycia butelek wszystko ladnie zeszlo. Na koniec karcherem i po wszystkim wiec polecam. A zawor EGR czyscilem troche benzyna ekstrakcyjna troche kompresorem i chodzi wszystko elegancko... Dzięki za info. Lepiej się spytać. Pozostało mi tylko to do wykonania. Turbinę czyścił mój znajomy, a drugi wymienił zawór wraz z wężem do podciśnień. Przed wymianą zaworu i węży turbina zachowywała się jakby była zawieszona w jednym punkcie. Po wymianach okazało się ,że kierownica jest OK. Ponieważ EGR mam zaślepiony, to co chcę wykonać to kosmetyka końcowa dla świętego spokoju. Sądzę, że to idea słuszna. Jeśli moje rozumowanie jest błędne, proszę o uwagi w tym zakresie. Pozdrawiam.,.P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HoSe Zgłoś #97 Napisano 24 Sierpnia 2010 W swoim pasku AVF zaślepiłem ten wynalazek bo czytałem, że po zaślepieniu zmniejsza się dymienie przy mocnym butowaniu. W moim kaszlaku przy wciśniętym gazie na 100% (na FISie wtedy spalanie jest ponad 20l/km) to było widać dymienie w nocy w światłach aut za mną, w dzień tego dymu nie widziałem. Po zaślepieniu rzeczywiście dymu nie widać. Sam egr nie był mocno zabrudzony sadzą ale go wyczyściłem i wydaje się że pracował prawidłowo, kolektor ssący był tylko lekko pokryty tłustą sadzą, tego nie czyściłem. Moje pytanie : Co jest powodem tego dymienia przy czynnym EGR : ten zawór EGR, pompowtryski czy może jeszcze coś innego ? Chciałbym rozwiązać przyczynę dymienia a nie tylko objawy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #98 Napisano 25 Sierpnia 2010 Moje pytanie : Co jest powodem tego dymienia przy czynnym EGR : ten zawór EGR, pompowtryski czy może jeszcze coś innego ?Chciałbym rozwiązać przyczynę dymienia a nie tylko objawy. Winny może być np przepływomierz, zaczął bym jednak od gruntownego czyszczenia dolotu i Intercoolera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #99 Napisano 12 Września 2010 chcialbym odrobine odswiezyc temat poniewaz potrzebuje KONKRETNEJ odpowiedzi ze ZDJECIEM. w tym tygodniu albo w nastepnym planuje troszke wyczyscic paska pod maska. wszystko bede robil na raz zeby zrobic raz a dobrze. na pierwszy ogien pojdzie turbo, jak skoncze to kolektor ssacy. no i chce jeszcze spod glowicy troche tego szlamu tez wybrac bo tam podobno tez sie zbiera. ale po tych wszystkich zabiegach tez chce wyczyscic troszke egr a pozniej go zaslepic. i teraz potrzebuje konkretnej odpowiedzi najlepiej ilustrowanej. w ktorym miejscu zaslepic EGR?? czy w miejscach zaznaczonych na zdjeciach wystarczy?? i tak mozna juz jezdzic zawsze?? czy jednak odciac jego gdzies przy samym kolektorze??jesli przy kolektorze to gdzie(ilustracja)?? bo nie moge nigdzie zadnej fotki znalesc z takim zaslepieniem. pozdrawiam i czekam na odpowiedz silnik AVF 131km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #100 Napisano 12 Września 2010 ja zaslepilem w pkt.2 ale widze ze masz elektroniczny egr wiec beda wyskakiwaly bledy po oslepieniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach