Gość gregfr Zgłoś #61 Napisano 5 Sierpnia 2008 to dodaje to zaslepienie mocy czy nie? jutro spróbuje sam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirush1 Zgłoś #62 Napisano 5 Sierpnia 2008 spokojnie komputerek tego incydentu nie widzi ale dobry diagnosta podczas przeglądu rocznego może to wychwycic a co do zaślepienia to wystarczy porządna blaszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #63 Napisano 5 Sierpnia 2008 mocy to nie daje bo ten zawór otwiera sie ale przy wolnych obrotach na biegu jałowym, jak jest rozwalony i do wymiany to moze popuszczac podczas jazdy wtedy moze to skutkowac lekkim spadkiem mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ferd Zgłoś #64 Napisano 15 Sierpnia 2008 Hej Miałem przez kilka miesięcy zaślepiony w AFN. Po jakimś czasie zaczoł hałasować zawór od EGR po zgaszeniu silnika. Po podłączeniu zaworu dźwięk ten ustał. Olałem więc sprawe wole nie rydzykować i jeżdżę nadal z podłączoną recylkulacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
belmondo Zgłoś #65 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam wszystkich. Od dwóch miesięcy jeżdże z zaślepionym EGR-m, dokuczające szarpanie ustapiło. Zastanawiam sie jednak czy nie jest to szkodliwe dla silnika. Od chwili zaślepienia ma komunikat AB GAS WERKSTATT (czy jakoś tak). Jakie jest wasze zdanie? Dziękuje za rady, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr Zgłoś #66 Napisano 10 Grudnia 2008 czy możliwy jest duży wzrost spalania po zaślepieniu egr? mój ostatnio spala pół baku na 300km .... nie jest jakoś mocniejszy. Zawór n75 wymieniony bo był zepsuty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #67 Napisano 10 Grudnia 2008 EGR nie ma nic wspólnego ze spalaniem. Jak sama nazwa mówi - zawór recyrkulacji spalin, powoduje tylko wpuszczenie spalin po kolektora ssącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregfr Zgłoś #68 Napisano 10 Grudnia 2008 to co to może być ze tak pije Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #69 Napisano 10 Grudnia 2008 Zaślepiłeś nie to co trzeba. To tak jakbyś wymontował kran ze ściany, a zatkał nie otwór w ścianie tylko zakręcił kurek który trzymasz w ręce Tą śrubę już ostaw tak jak jest, ale to na zielono moim zdaniem zaślepić - może Ci uciekać podciśnienie z okładu podciśnienia. Moim zdaniem jeżeli zaślepiać EGR, to już edycją map w ECU silnika. Wystarczy dać znać tunerowi podczas chip-tuningu - będzie wiedział co zrobić żeby komputer nie chciał otwierać i tak zaślepionego EGR na ościerz. Problem różnego rodzaju komunikatów zniknie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadisadi Zgłoś #70 Napisano 10 Grudnia 2008 Zdejmij po prostu drugi koniec tego wężyka co masz zaślepionego z zaworu egr i wetknij w miejsce zaznaczone na zielono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #71 Napisano 10 Grudnia 2008 Zdejmij po prostu drugi koniec tego wężyka co masz zaślepionego z zaworu egr i wetknij w miejsce zaznaczone na zielono. łopatologicznie i sprawnie Dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #72 Napisano 10 Grudnia 2008 Kolego jak już się w bawisz w zaślepianie EGR to dlaczego nie zrobisz porządnie, tak to tylko odłączasz sterowanie tym zaworem - efekt ten sam pod warunkiem że sam zawór pracuje prawidłowo, ale jeśli jest zasyfiony i lekko nie domyka to o dupe rozbić takie rozwiązanie. Masz bardzo łatwy dostęp do uszczelki międzi EGR'em a kolektorem więc moja rada taka abyś wyciął na wymiar uszczelkę z blaszki i skręcił, a te wężyki pozakładał jak należy. Nie odbierz tego źle ale jak widze taką rzeźbę z wkręcanymi śrubkami to normalnie niedobrze mi . Zrobisz oczywiście jak uważasz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #73 Napisano 10 Grudnia 2008 Potwierdzam słowa przedmówcy. Może brzydko wygląda ale zadanie spełnia znakomicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #74 Napisano 10 Grudnia 2008 (edytowane) . Masz bardzo łatwy dostęp do uszczelki międzi EGR'em a kolektorem więc moja rada taka abyś wyciął na wymiar uszczelkę z blaszki i skręcił heh w sumie mechanik ze mnie żaden - dlatego stosuję się o podpowiedzi innych - ok - zrobię jak mówicie aha, blaszka jakaś specyficzna czy można użyć z puszki ( stalowej, po Żubrze ) ? - po Warce jest aluminiowa Pozdrawiam Edytowane 10 Grudnia 2008 przez Lukas82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #75 Napisano 10 Grudnia 2008 aha, blaszka jakaś specyficzna czy można użyć z puszki ( stalowej, po Żubrze ) ? Możesz użyć nawet po Warce - wiem że wiele osób takie właśnie stosują, jednak ja sam biorąc pod uwage możliwości ewentualnego przepalenia użyłem blachy z obudowy komputera - 1 mm + dwie podkładki i takkiego hamburgera z trudem ale dałem rade podłożyć. Reasumując - może być i po puszce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #76 Napisano 10 Grudnia 2008 Może brzydko wygląda ale zadanie spełnia znakomicie. Taką operacje idzie przeprowadzić bez śladu i bez silikonu , a co do blaszki to te po piwie po jakimś czasie się podobno przepalają,. Pchanie tam blachy o grubości 1mm to troche ekstremalne pociągnięcie . Myśle że kompromisem będzie blacha z puszki po konserwie - wyciąć ładnie nożyczkami na wzór wyciągniętej uszczelki przewiercić albo wybić otwory pod śruby, podłożyć pod EGR i po sprawie. Co do skutków czy zalet zaślepiania się nie wypowiem bo nie robiłem tego i nie będę robił. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #77 Napisano 10 Grudnia 2008 Myśle że kompromisem będzie blacha z puszki po konserwie To fakt. Masz Darek racje, taka grubość będzie wystarczająca, jednak uważam że dobrze byłoby uszczelnić taką blaszaną podkładke - jeśli nie tak jak ja 2 z tworzywa - to chociaż czerwonym silikonem - dla pewności. A czy to się opłaca czy nie...... cóż Zainteresowanych odsyłam do zaprzyjaźnionego forum: forum.VWGolf.pl i temat: "EGRout-wrażenia" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51401&highlight=egr .... i stanie się jasność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #78 Napisano 10 Grudnia 2008 Nic nie trzeba uszczelniac silikonem, założyłbym ewentualnie nową oryginalną uszczelkę + blaszka i tylko dobrze skręcił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #79 Napisano 11 Grudnia 2008 A jak z przeglądem:) trzeba zdjac z powrotem bo na kontroli spalin to chłopaki duże oczy zrobia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #80 Napisano 13 Grudnia 2008 w tdi nie mierzy sie emisji spalin..a jak juz tak to baardzo zadko jak dobre zaslepisz to do niczego nikt sie nie przyczepi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach