dawid18721 Zgłoś #161 Napisano 16 Listopada 2011 tyle w serwisie mi podali, pod Wasze rozwazanie zostawiam czy oplaca sie jechac do jakiegos warsztatu celem zaoszczedzenia niewielkiej sumy - CHYTRY TRACI DWA RAZY - moze byc kuku to odpowiedz serwisu sprzed 3 miesiecy: Producent zakłada wymianę zestawu rozrządu z pompą cieczy chłodzącej co 120 000 km. Jeżeli Pański samochód miał przeprowadzoną planowaną wymianę paska rozrząduprzy przebiegu ok. 120 000 km to następna wymiana powinna być wykonana przy ok. 240 000 km. Na dzień dzisiejszy wymiana zestawu rozrządu (pasek,komplet rolek,śrub i nakrętek jednorazowych) oraz pompy wody i paska wielorowkowego to koszt ok.1500 zł z Vat (materiały i robocizna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #162 Napisano 16 Listopada 2011 Dokładnie nie opłaca się jeździć po garażach, ja dziś ustaliłem termin w Szczecin Kołacz Łopiński na 1 grudnia za kwotę 1400zł komplet myślę ze cena ok jak na VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azak43 Zgłoś #163 Napisano 16 Listopada 2011 a jak te ceny mają sie do silnika 1.9 TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #164 Napisano 16 Listopada 2011 kolega ma passata b5 i nie wprowadzajcie go w blad silnik AFN wymiana co 4 lat lub co 90 tys informacje z ksiazki Autodata ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:59 ---------- a jak te ceny mają sie do silnika 1.9 TDIprzy twoim silniku nie trzeba zderzaka sciagac powinny byc cenny niskie masz jeden walek rozrzadu i wymiana jest prosta pasek napedza pompe wody napinacz zalecaja wymieniac co drugi raz pierwsza wymiana paska po 120 tys przy 240 wymienic napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #165 Napisano 16 Listopada 2011 ile kosztuje wymiana całego kompletnego rozrządu w Passacie/Audi z silnikami 2.0 TDI Passat z roku 2006 a Audi 2005 kolega ma passata b5 i nie wprowadzajcie go w blad silnik AFN wymiana co 4 lat lub co 90 tys informacje z ksiazki Autodata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #166 Napisano 16 Listopada 2011 dobra patrzylem na jego profil ---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:41 ---------- wymiana co 120 tys lub 4 lata napinacz co 240 tys na pasku jest pompa wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rado82 Zgłoś #167 Napisano 16 Listopada 2011 Po jakim czasie muszę wymienić rozrząd w moim pasku? Jeżeli sprowadziłem go z Niemiec jak miał przejechane ok 180 tysięcy i wymieniłem mu rozrząd + pompę wody i po jakim czasie jest zalecana następna wymiana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #168 Napisano 16 Listopada 2011 Po jakim czasie muszę wymienić rozrząd w moim pasku? Jeżeli sprowadziłem go z Niemiec jak miał przejechane ok 180 tysięcy i wymieniłem mu rozrząd + pompę wody i po jakim czasie jest zalecana następna wymiana?przy twoim silniku co 120 tys lub co 4 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #169 Napisano 21 Listopada 2011 (edytowane) Witam, wie ktos moze ile kosztuje wymiana rozrządu w ASO w trójmieście? W Tczewie w jednym z warsztatów krzykneli mi mi 1700zł. Tak z ciekawości czy był ktoś może u Groblewskiego ostatnio? Dzisiaj slyszałem w radiu, że niby w tym tygodniu jest akcja serwisowa i za symboliczną 1zł robią przegląd przed zimą i wymieniają koła na zimowe. Gdzie jest haczyk? Edytowane 21 Listopada 2011 przez bubo13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #170 Napisano 22 Listopada 2011 Witam, wie ktos moze ile kosztuje wymiana rozrządu w ASO w trójmieście? W Tczewie w jednym z warsztatów krzykneli mi mi 1700zł. Zadzwoń do Benepolu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #171 Napisano 22 Listopada 2011 Benepol wola 1300zł Kołacz łopinski 1360 zł a krostocki cichy 1800zł wszystko w szczecinie tak podaje dla porównania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #172 Napisano 22 Listopada 2011 Benepol wola 1300zł Kołacz łopinski 1360 zł a krostocki cichy 1800zł wszystko w szczecinie tak podaje dla porównania Dla mnie wybór jasny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #173 Napisano 23 Listopada 2011 Witam ponownie, dzwoniłem do Benepolu (Dealer Volkswagena) dzięki elmiko za podpowiedź, powiedzieli 1400zł, 300zł taniej niż w Tczewie, oczywiście na oryginalnych częściach, a nie zamiennikach, zapytałem o wymiane imbusa przy pompie oleju, sam imbus jest bardzo tani około 20zł, ale za wymiane 300zł! Bo ponoć trzeba zdemonotować miske olejową? Czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzMuD Zgłoś #174 Napisano 23 Listopada 2011 Tak. jak inaczej dostac sie do pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #175 Napisano 23 Listopada 2011 Myślałem ze miejsce "łączenia" imbus-gniazdo jest na zewnątrz a nie wewnątrz silnika, technicznie poprostu się nie znam bo nigdy nie widziałem konstrukcji tego silnika naocznie, ale cena 300zł to nie za dużo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzMuD Zgłoś #176 Napisano 23 Listopada 2011 Z cena to najlepiej pewnie do Tomka z Rumi w TYM temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #177 Napisano 29 Listopada 2011 no i rozrząd z wybierakiem wymieniony, koszt po rabacie 2364zł, troche dużo, liczyłem, że zamknę sie w 2 kołach, wymiana samego zabieraka kosztowała 800zł bo potrzeba było zdemontować oprócz miski olejowej także napęd pompy więc stąd takie koszta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #178 Napisano 1 Grudnia 2011 wymiana samego zabieraka kosztowała 800zł Mocno zdarli. Ja płaciłem w Gorzowie Wlkp. 200zł za robocizne + zabierak + silicon. Ale nie ma co drzeć szat - ważne, że zrobione i nie musisz się tym martwić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubo13 Zgłoś #179 Napisano 1 Grudnia 2011 Mocno zdarli. Ja płaciłem w Gorzowie Wlkp. 200zł za robocizne + zabierak + silicon. Ale nie ma co drzeć szat - ważne, że zrobione i nie musisz się tym martwić. Witam, ale robiłeś w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #180 Napisano 2 Grudnia 2011 Robiłem w warsztacie, który parę lat temu był ASO, ale stracił autoryzację. Nie wiem dlaczego. Ale w środku wszystko wygląda jak w ASO, tylko reklamy na ścianach to Golf V, kilka prospektów Passata B5lf:-) Jakby czas zatrzymał się w miejscu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach