Skocz do zawartości
bimbol

Pełny opis kontrolek wyświetlających się na liczniku w 3B!!

Rekomendowane odpowiedzi

ten kabelek nie urwał sie tylko tarcza go przetarła(ścieła go jak do niego doszła) tzn koniec klocka ja miałem to samo a klocek jeszcze dośc wyglądał ale to jest taki patent pozdrawiam

Edytowane przez zaksiu1971

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ma paska 99 i nie dziala sygnal i kontrolka pasow(zadzialala raz gdy probowalem zapalic na padnientym aku-wtedy wszystko sie zaswiecilo na moment)i nie widzialem tez kontrolki do drzwi jezeli chodzi o walniety sygnalizator to on dziala przy innych alarmach

ale te pasy....

czy moze ktos podpowiedziec jak to sprawdzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może go w ogóle nie masz ;)

Poczytaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2423

A najprościej to sprawdź czy jakiekolwiek kabelki idą do zapięcia od dołu :)

i tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=43181Pzdr.

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ma paska 99 i nie dziala sygnal i kontrolka pasow(zadzialala raz gdy probowalem zapalic na padnientym aku-wtedy wszystko sie zaswiecilo na moment)i nie widzialem tez kontrolki do drzwi jezeli chodzi o walniety sygnalizator to on dziala przy innych alarmach

ale te pasy....

czy moze ktos podpowiedziec jak to sprawdzic?

W tym roczniku to raczej nie masz ani jednego ani drugiego,dopiero po lifcie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tym roczniku to raczej nie masz ani jednego ani drugiego,dopiero po lifcie :)
I po lifcie bardzo rzadko się zdarza aby była kontrolka od pasów, najczęściej wersje amerykańskie miały takową kontrolkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj podczas odpalania mojego paska (99 rok) pojawiła się kontrolka WSKAŹNIK ZUŻYCIA OKŁADZIN HAMULCÓW i pojawił się sygnał dzwiękowy dodam jeszcze że klocki były wymieniane w listopadzie płyn hamulcowy też jest co to może być proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Dzisiaj podczas odpalania mojego paska (99 rok) pojawiła się kontrolka WSKAŹNIK ZUŻYCIA OKŁADZIN HAMULCÓW i pojawił się sygnał dzwiękowy dodam jeszcze że klocki były wymieniane w listopadzie płyn hamulcowy też jest co to może być proszę o pomoc

 

Sprawdź połoczenia kabelków przy klockach może się rozpieły.A jeśli jest ok to podepnij Vag-a i zobacz błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc sprawdzę ale czy to jest coś poważnego ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję za pomoc sprawdzę ale czy to jest coś poważnego ??

Nie tyle poważne, co uciążliwe. Może być tak ze sam kabelek idący od klocka do wtyczki uszkodził się w środku i dlatego świeci ci ta kontrolka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie co do kontrolki z wykrzyknikiem (czerwona). Włączyła mi się ostatnio 2 razy jak jechałem po bocznej drodze, która była nieźle wyboista..... i wtedy się ona zapala i jest sygnał ostrzegawczy. Wydaje mi się, że to może być od kontrolki płynu hamulcowego, że jest go za mało? Sprawdzałem i jest w normie, lecz bliżej MIN..... To od tego bujania, mogła się kontrolka odsłonić i pokazać, że brak płynu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam pytanie co do kontrolki z wykrzyknikiem (czerwona). Włączyła mi się ostatnio 2 razy jak jechałem po bocznej drodze, która była nieźle wyboista..... i wtedy się ona zapala i jest sygnał ostrzegawczy. Wydaje mi się, że to może być od kontrolki płynu hamulcowego, że jest go za mało? Sprawdzałem i jest w normie, lecz bliżej MIN..... To od tego bujania, mogła się kontrolka odsłonić i pokazać, że brak płynu?

Dokładnie myslę że to moze byc przyczyna twojego problemu dolej trochę płynu hamulcowego i zobaczysz czy wtedy Ci się zaświeci kontrolka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dolej trochę płynu hamulcowego i zobaczysz czy wtedy Ci się zaświeci kontrolka.

sprawdź wszystkie klocki hamulcowe, jeśli są wytarte, to poziom się zmniejszył, proste, nie ? ;)

pamiętaj o tej dolewce przy wymianie klocków, żebyś później nie miał płynu pod korek.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Endrju - dzięki za potwierdzenie

jjacekkx - będę o tym pamiętać, sprawdze wszystko, dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam paska z 2002 roku. I ostatnio, w czasie mrozów, po uruchomieniu silnika zapala mi się kontrolka TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO (nr 8) oraz włacza sie sygnał ostrzegawczy (kilkukrotne pikanie). Po kilkukrotnym gaszeniu i uruchamianiu silnika wszystko wraca do normy (jak już troche sie podgrzeje). Płyn mam raczej OK, poziom też.

Czy ktoś z Was wie może o co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam paska z 2002 roku. I ostatnio, w czasie mrozów, po uruchomieniu silnika zapala mi się kontrolka TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO (nr 8) oraz włacza sie sygnał ostrzegawczy (kilkukrotne pikanie). Po kilkukrotnym gaszeniu i uruchamianiu silnika wszystko wraca do normy (jak już troche sie podgrzeje). Płyn mam raczej OK, poziom też.

Czy ktoś z Was wie może o co chodzi?

 

No właśnie nie masz w porządku dolej odrobinę płynu płynu i będzie pewnie ok. A sprawdź jeszcze płyn po nocy przed uruchomieniem silnika, pewnie będzie na minimum a jak kilka razy go odpalisz to płyn się podgrzega i zwiększa się jego bjętość i dlatego później kontrolka się nie zapala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..co do kontrolek.

 

Diesla jak odpalać prawidłowo :confused:? Na "3 razy" czyli przekręcić kluczyk w stacyjce i czekać aż kontrolki wszystkie pogasną, potem powtórzyć to i dopiero za 3 razem podziałać rozrusznikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
..co do kontrolek.

 

Diesla jak odpalać prawidłowo :confused:? Na "3 razy" czyli przekręcić kluczyk w stacyjce i czekać aż kontrolki wszystkie pogasną, potem powtórzyć to i dopiero za 3 razem podziałać rozrusznikiem?

A skąd takie teorie.:) Wkładasz kluczyk przekręcasz stacyjkę i czekasz aż kontrolki zgasną a następnie przekręcasz dalej stacyjkę i odpalasz passata. I cała technika.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I po lifcie bardzo rzadko się zdarza aby była kontrolka od pasów, najczęściej wersje amerykańskie miały takową kontrolkę.

 

moze uscislijmy ze kontrolka jest. kilka licznikow juz widziałem i nie bylo takiego bez tej kontrolki. poprostu w wersjach europejskich jest ona nie aktywna bo i nie ma czujnika przy zapieciu pasów. mozna ja sobie aktywowac za pomoca komputera i bedzie sie swiecila przez 2 sek po przekreceniu kluczyka.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Endrju.

Tak myślałem i tak zrobię. Faktycznie, jak stanę na równej powierzchni to poziom płynu mam na "ledwo min".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności