zaksiu1971 Zgłoś #241 Napisano 12 Stycznia 2010 (edytowane) ten kabelek nie urwał sie tylko tarcza go przetarła(ścieła go jak do niego doszła) tzn koniec klocka ja miałem to samo a klocek jeszcze dośc wyglądał ale to jest taki patent pozdrawiam Edytowane 12 Stycznia 2010 przez zaksiu1971 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody7224 Zgłoś #242 Napisano 19 Stycznia 2010 witam ma paska 99 i nie dziala sygnal i kontrolka pasow(zadzialala raz gdy probowalem zapalic na padnientym aku-wtedy wszystko sie zaswiecilo na moment)i nie widzialem tez kontrolki do drzwi jezeli chodzi o walniety sygnalizator to on dziala przy innych alarmach ale te pasy.... czy moze ktos podpowiedziec jak to sprawdzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #243 Napisano 19 Stycznia 2010 (edytowane) Może go w ogóle nie masz Poczytaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2423 A najprościej to sprawdź czy jakiekolwiek kabelki idą do zapięcia od dołu i tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=43181Pzdr. Edytowane 19 Stycznia 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #244 Napisano 19 Stycznia 2010 witam ma paska 99 i nie dziala sygnal i kontrolka pasow(zadzialala raz gdy probowalem zapalic na padnientym aku-wtedy wszystko sie zaswiecilo na moment)i nie widzialem tez kontrolki do drzwi jezeli chodzi o walniety sygnalizator to on dziala przy innych alarmachale te pasy.... czy moze ktos podpowiedziec jak to sprawdzic? W tym roczniku to raczej nie masz ani jednego ani drugiego,dopiero po lifcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #245 Napisano 19 Stycznia 2010 W tym roczniku to raczej nie masz ani jednego ani drugiego,dopiero po lifcie I po lifcie bardzo rzadko się zdarza aby była kontrolka od pasów, najczęściej wersje amerykańskie miały takową kontrolkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiaczek Zgłoś #246 Napisano 20 Stycznia 2010 Witam Dzisiaj podczas odpalania mojego paska (99 rok) pojawiła się kontrolka WSKAŹNIK ZUŻYCIA OKŁADZIN HAMULCÓW i pojawił się sygnał dzwiękowy dodam jeszcze że klocki były wymieniane w listopadzie płyn hamulcowy też jest co to może być proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #247 Napisano 20 Stycznia 2010 Witam Dzisiaj podczas odpalania mojego paska (99 rok) pojawiła się kontrolka WSKAŹNIK ZUŻYCIA OKŁADZIN HAMULCÓW i pojawił się sygnał dzwiękowy dodam jeszcze że klocki były wymieniane w listopadzie płyn hamulcowy też jest co to może być proszę o pomoc Sprawdź połoczenia kabelków przy klockach może się rozpieły.A jeśli jest ok to podepnij Vag-a i zobacz błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiaczek Zgłoś #248 Napisano 20 Stycznia 2010 Dziękuję za pomoc sprawdzę ale czy to jest coś poważnego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #249 Napisano 20 Stycznia 2010 Dziękuję za pomoc sprawdzę ale czy to jest coś poważnego ?? Nie tyle poważne, co uciążliwe. Może być tak ze sam kabelek idący od klocka do wtyczki uszkodził się w środku i dlatego świeci ci ta kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiaczek Zgłoś #250 Napisano 20 Stycznia 2010 Dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #251 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam, mam pytanie co do kontrolki z wykrzyknikiem (czerwona). Włączyła mi się ostatnio 2 razy jak jechałem po bocznej drodze, która była nieźle wyboista..... i wtedy się ona zapala i jest sygnał ostrzegawczy. Wydaje mi się, że to może być od kontrolki płynu hamulcowego, że jest go za mało? Sprawdzałem i jest w normie, lecz bliżej MIN..... To od tego bujania, mogła się kontrolka odsłonić i pokazać, że brak płynu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #252 Napisano 21 Stycznia 2010 Witam,mam pytanie co do kontrolki z wykrzyknikiem (czerwona). Włączyła mi się ostatnio 2 razy jak jechałem po bocznej drodze, która była nieźle wyboista..... i wtedy się ona zapala i jest sygnał ostrzegawczy. Wydaje mi się, że to może być od kontrolki płynu hamulcowego, że jest go za mało? Sprawdzałem i jest w normie, lecz bliżej MIN..... To od tego bujania, mogła się kontrolka odsłonić i pokazać, że brak płynu? Dokładnie myslę że to moze byc przyczyna twojego problemu dolej trochę płynu hamulcowego i zobaczysz czy wtedy Ci się zaświeci kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #253 Napisano 21 Stycznia 2010 dolej trochę płynu hamulcowego i zobaczysz czy wtedy Ci się zaświeci kontrolka. sprawdź wszystkie klocki hamulcowe, jeśli są wytarte, to poziom się zmniejszył, proste, nie ? pamiętaj o tej dolewce przy wymianie klocków, żebyś później nie miał płynu pod korek. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nord Zgłoś #254 Napisano 21 Stycznia 2010 Endrju - dzięki za potwierdzenie jjacekkx - będę o tym pamiętać, sprawdze wszystko, dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf74 Zgłoś #255 Napisano 23 Stycznia 2010 Ja mam paska z 2002 roku. I ostatnio, w czasie mrozów, po uruchomieniu silnika zapala mi się kontrolka TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO (nr 8) oraz włacza sie sygnał ostrzegawczy (kilkukrotne pikanie). Po kilkukrotnym gaszeniu i uruchamianiu silnika wszystko wraca do normy (jak już troche sie podgrzeje). Płyn mam raczej OK, poziom też. Czy ktoś z Was wie może o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #256 Napisano 23 Stycznia 2010 Ja mam paska z 2002 roku. I ostatnio, w czasie mrozów, po uruchomieniu silnika zapala mi się kontrolka TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO (nr 8) oraz włacza sie sygnał ostrzegawczy (kilkukrotne pikanie). Po kilkukrotnym gaszeniu i uruchamianiu silnika wszystko wraca do normy (jak już troche sie podgrzeje). Płyn mam raczej OK, poziom też. Czy ktoś z Was wie może o co chodzi? No właśnie nie masz w porządku dolej odrobinę płynu płynu i będzie pewnie ok. A sprawdź jeszcze płyn po nocy przed uruchomieniem silnika, pewnie będzie na minimum a jak kilka razy go odpalisz to płyn się podgrzega i zwiększa się jego bjętość i dlatego później kontrolka się nie zapala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Młody1106 Zgłoś #257 Napisano 24 Stycznia 2010 ..co do kontrolek. Diesla jak odpalać prawidłowo ? Na "3 razy" czyli przekręcić kluczyk w stacyjce i czekać aż kontrolki wszystkie pogasną, potem powtórzyć to i dopiero za 3 razem podziałać rozrusznikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #258 Napisano 24 Stycznia 2010 ..co do kontrolek. Diesla jak odpalać prawidłowo ? Na "3 razy" czyli przekręcić kluczyk w stacyjce i czekać aż kontrolki wszystkie pogasną, potem powtórzyć to i dopiero za 3 razem podziałać rozrusznikiem? A skąd takie teorie. Wkładasz kluczyk przekręcasz stacyjkę i czekasz aż kontrolki zgasną a następnie przekręcasz dalej stacyjkę i odpalasz passata. I cała technika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #259 Napisano 24 Stycznia 2010 I po lifcie bardzo rzadko się zdarza aby była kontrolka od pasów, najczęściej wersje amerykańskie miały takową kontrolkę. moze uscislijmy ze kontrolka jest. kilka licznikow juz widziałem i nie bylo takiego bez tej kontrolki. poprostu w wersjach europejskich jest ona nie aktywna bo i nie ma czujnika przy zapieciu pasów. mozna ja sobie aktywowac za pomoca komputera i bedzie sie swiecila przez 2 sek po przekreceniu kluczyka. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf74 Zgłoś #260 Napisano 24 Stycznia 2010 Dzięki Endrju. Tak myślałem i tak zrobię. Faktycznie, jak stanę na równej powierzchni to poziom płynu mam na "ledwo min". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach