Skocz do zawartości

mlody7224

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mlody7224

  • Urodziny 20.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    crewe

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. mlody7224

    1.8T ile na maxa?

    witam mam 1.8t apu chcialbym mu zaimplantowac chip ktory wyciagnie z niego optimum mysle ze wieksze wtryski moze bost kontroler-ale nie wim co on daje no i utne odme od oparow oleju-ale wydaje mi sie ze powinny uchodzic do dolotu bo to jakies smarowanie gornej czesci cuilndra no i pewnie jakis przedni wiekszy intercooler myslalem tez nad przerobka turbiny-gdzies na allegro widzialem goscia ktory je modyfikuje na wiksze prosze o porady bo wiem jak to zrobic, ale chodzi o efekt kto sie zna na zasadach dzialania, bo ja mam troche mniejsze pojecie o tym co wymienilem
  2. tak tak szczegolnie 1000km moze byc ciężkie ale z 6 biegowka nie ma problemu pasuje jak ulal to samo sprzeglo i ten sam kosz i obudowa wiec musi pasowac, ale czy pojedzie???
  3. jezeli chodzi o kabel antena to np.:u mnie jest to napieci do roskladania anteny pojawia sie po wlaczeniu ocji tuner a remote control albo remote daje napiecie po wlaczeniu radia(jako urzadzenia do zasilania) wiec wydaje mie sie ze skoro nie mamy ant ruchomej to jak sa 2 opcje to lepiej skozystac z kabla (w wiekszosci zolty) antena a jak nie to remote(niebieski lub niebiesko bialy) a najlepiej jak ktos juz wspomnial wziac miernik lub zaroweczke i sprawdzic co jest co kiedy i dac tam gdzie nam odpowiada
  4. kolego car audio nie jest niczym innym jak normalne audio a we wzmacniaczu domowum by powiekszyc zasub mocy dla basu powieksza sie pojemnosc zasilacza we wzmacniaczu a bajki o wpinaniu kondensatora w kabel to..... gdyby tak to pomagalo to audiofile by to stosowali w domu a jednak nie oni jak chca wiecej basu skupiaja sie na zasobie ladunki we wzmacniaczy a nie na gniazdku elektrycznym!!! wg elektroniki tak to sie robi a wg car audio i ich fantazji wpina sie rownolegle kondensator do aku
  5. a ja mam na to inny pomysl zamiast kupować drogie dystanse wyciąłem gorny pierscien ze starych glosnikow i do nich zamocowalemm nowe na sruby i silokon wytlunienie z maty w srodki drzwi i na blasze zakrywajacej wne3e drzwiowe, wszystko poskrecane i doszczelnione silikonem,buczy pieknie i nic nie 3eszczy na wiekszej glosnosci kabelki wymienilem na lepsze 2x6m2 i wszystko lutowane bo to najpewniejsze polaczenie
  6. po pierwsze kolego nie robie sie zwrotnic na lape, po drugie najlepiej by zwrotnica byla najdalej od magnesy a po 4 w zadnym wypadku nie stosuje sie do zwrotnic elektrolitow tylko styroflexowe ktore nie wybychaja i nie traca na jakosci a co do zwrotnicy w pasku to jest tan chyba fabrycna gdzies pod deska ---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:31 ---------- a wierz co to elektro akustyka??? zapoznaj sie z nia i dopiero kozacz na forum kolego
  7. kolego ja mam male pojecie na ten temat... ekranowanie ale nie oplotem z kabli jak kolego powiedzial bo to nic nie da,ale ferrytem!!! musisz znalezc jakis transformator toroidalny najlepiej zepsuty na ebau kup czy allegro rozwin jego rdzen utnij z niego pasek wystarczajacy na otoczenie(jednorazore) balactu nastepnie utnij jch tyle by w polaczeniu moglu stworzyc tube dla balastu i zakryc go calkowice nastepnie wyprostuj je i zluz z nich wzor plachy(jeden przy drygim) dotnij kolejne (w ilosci takiej jak laczenia) by zakryc laczenia tych poprzednich posmaruj te poskladane (w calosci bez zalowania)poxipolem(ale nie innym szajsem tylko z taka nazwa!!!) i przyklej uprzednio wyprostowane paski do pokrycia laczen poczekaj do jutra na wyschniecie nastepnie nanies wymiary czyli zaczynajac od jednego boku blachy nanies kreske ktora bedzie w odleglosci od konca blachy rownej wysokosci balastu plus 4mm na giecie zagnij ten pasek w dol od jego grzbietu zaznacz kolejny wymiar +4mm jakim jest czolo balastu i kolejny.... wyjdzie ci cos jak duze pudelko zapalek wsun na balast i luz uszczelnij dowoznym silikonem sanitarnym wodoodporny!!!-ale nie z rezystancja na woda!!! tak zaekranowany hid balast nie tworzy pola a ta metoda to metoda izolacji transformatorow we wzmacniaczach audio i elektornice by nie bylo przydzwiekow wiec jest sprawdzona i nie ma poki co skuteczniejszej
  8. ja jezdze z crewe(to kolo manchester)jadac do szczecina i nastepnie(po calym dniu jezdzenia i zalatwiania) do raciborza zurzylem 2 i 1/2 baku (bak 65l na maksa upchany) w drodze powrotnej z raciborza do crewe 2 baki tankowalem w dover pozniej w szczecinie zas spowrotem w holandii pozniej w dover czas tour.1 - 50h tour.2 -30h ---------- Post added at 15:15 ---------- Previous post was at 15:14 ---------- a co do kolegi wyzej ktory sie zaklada...... ja nie moge latac wiec, nie mam wyjscia,jak widze samolot to mi sie slabo robie wiec wsiadac nie prubowalem... ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:15 ---------- ktos napisal o 7.5 od granicy pl do calais.... dziwne bo mi ta droga zajmuje w lece minimum 12h a zima kolo 20 i przejerzdzam ja na jednym baku a wiekszosc tankuje po drodze, ja jezeli nie korek to tylko w angli i w pl a co do aut, to fakt wiekszosc tyra w fanryce by po 2 latach zablysnac w pl jakimi to oni autami nie jezdza, ale tym jak mieszkaja sie juz nie chwala.... wstyd mi troche ze to tez polacy, ale coz... zycie.... a na droge do pl zycze szerokosc, bez wyscigow,oszczednie i z glowa,1-3 dluzej to nie koniec swiata, a bespieczenstwo wzrasta i czlowiek sie nie zarzyna(ja jezdze max 60 mil)
  9. ja mysle ze skoro sa korki i klucze do tego to nalezy zmieniac ale nie na uniwersalny olej ale na wlasciwy ja zmieniam co pol roku oba oleje filtry i swiece,plyn chlodniczy raz na rok razem z termostatem za pierwszym razem wlalem hipol i skrzynia coraz ciezej pracowala, zas drogim razem wlalem taki z oznaczeniem fabrycznym i chodzi ok kazdy olej jak sie wlewa i sie go urzywa to kiedys sie on zuzywa, zabrudza i sie go wumienia!
  10. jak mamy econ(economical)to mamy pelna manualna obsluge i regulacje bez wlaczonej sprezarki jak mamy bez napisow mamy pelna obsluge i zalaczona sprezarke(zalacza sie po wcisnieciu zamknietego obiegu i nawiewu na szybe) a jak mamy auto to wszystko dziala w optymalny sposob i ne mamy kontroli automat obsluguje temperature i sile nawiewu u mnie tak to dziala i w ksiazce tak jest zakonczmy wywody bez czytania instukcji
  11. a ja natluscilem uszczelki i nabraly swojej elestycznosci i szumy znikly bez wymian nawet w sklepach mozna kupic sztyft na to z wyraznym wskazaniem na nakejce!!!
  12. a jaki bedzie efekt wstawienia wydajniejszych-wiekszych wtryskow? wzrosnie moment albo moc? ---------- Post added at 04:51 ---------- Previous post was at 04:50 ---------- a moze dynamika?
  13. u mnie przypomina kilka razy o rezerwie paliwa plyny, zmianach temperetury i nie narzekam a no i jak zostawie wlaczony kierunkowskaz to tez piszczy bajerka co mi sie podoba przynajmniej nie zapominam
  14. jezeli miales zepsuty olej kolego to zeby nie zatruc kolejnego po3eba ci 2 nowe filtry i 2 nowe oleje najpierw wylej stary i odpal na 5 sekund bez oleju syf ci zejdzie do miski i wycieknie zalej filtr zakrec go wlej olej nowy rozgrzej go dobrze i spuc w razem z filtrem a nast znow zapal na 5 sekund teraz zalej nowy filter zakrec go(nie zaomnij o posmarowaniu olejem uszczelki na filtrze i wlej nowy olej takim sposobem masz silnik umyty i nowy olej bez drobinek zwarzonego mialem to samo i dopuki nie umylem tak nic same wymiany nie pomagaly az po 3 razach posluchalem znajomka
  15. ja 1.8t apu kombi robie kolo 900km na baku zalewam do pelna czyli 62 plus te 3 ktore wchodza pod korek po miescie wychodzi kolo 100 mniej ale nie szaleje do 50 w miescie i 100 na trasie nie wyprzedzam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności