Skocz do zawartości
Neos97

Passat 2.0tdi dymienie

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz co mam nacodzien dojsci do komputera z programem delphi ds150e i tak kiedys wszedlem w zakladke kodowanie wtryskiwaczy i trzeba bylo podać jakiś numer czy jakos tak. A skad mam wziasc numer.wtrysku jak na wtryskiwaczu jest ich z 7 różnych numerów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na górze każdego wtrysku masz numer inny. Numer producenta będzie na kazdym taki sam. Ale też będzie inny numer :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numery sa na górze i z boku wtrysku jest ich multum tam a ktory sie konkretnir wpisuje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten od góry co jest nakrętka od paliwa. 7 znaków cyfrowo-liczbowy. to jest kod wtryskiwacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj wykonalem test przelewowy wtryskow. Mianowicie trwalo to ok 1min poniewaz 2 i 3 wtrysk napelnil menzurke strasznie szybko. 1 od rozrzadu i 4 ostatni wtrysk dopiero podczas gazowania zaczyly sie napelniac. Dodaje zdjecie.

20180928_182547.jpg

20180928_182522.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak myslicie o moim tescie przelewowym. Ewidentnie widać ze 2 wtryski srodkowe sa uszkodzone. Tylko dla czego według korekt pokazywalo na 4 wtrysk a tutaj jest inaczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwny wynik, a koretka w vcds nie swiadczy tylko  o stanie wtryskiwacza 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze ale wedlug testu wkazuje ewidentnie uszkodzone na dwa wtryski. Skoro tak szybko sie napelnily a tamte 2 pozostale dopiero w rurkach paliwo mialy. Robilem 3 testy wszystkie na cieplym silniku i za kazdym razem pokazywalo tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary tu nie ma co gdybac zaznacz sobie te wtryski jak szły i daj je do sprawdzenia to nie sa jakies duze pieniadze... Odpowiedzi tu nie dostaniesz 100% bo nikt nie jest jasnowidzem zeby przez komputer ktos zdiagnozowal usterke ... Sam test wskazal ci ze na 2i3 wtryski ci leją wiec to juz powinno ci dac do myślenia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc bede się szykował do wymiany tego 2 i 3 wtrysku. Bo to szkoda silnika zeby wtryski tak laly. Zastanawiam sie nad regeneracja jest dużo firm ktore do ceny 550zl zrobią regeneracje jednej sztuki plus daja 12miesiecy gwarancji bez limitu km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryski robi się w komplecie :) Każdy potem będzie miał inne korekcje itp. Zrób komplet a nie pół środki potem znowu Ci dwa padną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 wtrysk byl wymieniany 3 lata temu i jest w dobrym stanie. Po drugie w bmw e90 z 6 wtryskow wymienilem 2 i do tej pory jezdzi a juz zrobione ma ponad 100tys a po 3 koszt 4 wtryskow to juz nie takie male pieniążki są a jeszcze musze dwumas wymienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary najpierw oddaj wszystkie do sprawdzenia potem gdybaj :) A jeszcze na twoim miejscu sprawdził bym pompę odkręć zaworek do którego jest czujnik wpięty jest od góry na 2 torxach chyba 20 :)  Jak sa opiłki to nie tylko wtryski i napewno nie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak opilkow na siatce czujnika sprawdzane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobry znak :)  Ale i tak dał bym wszystkie do sprawdzenia wtryski :) Dla pewności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 2 wtryski poszly do regeneracji. Wymienilem przy okazji wszystkie podkladki i oringi w 4 wtryskach. Auto przestalo kopcic dymic. Lecz zauwazylem bo mam program delphi ds150e pożyczony. Zauwazylem ze cisnienie na rampie skacze na postoju to znaczy tam jest zadane cisnienie 240 a u mnie skacze od 210 do 270 i tak w kolo różne cisnienie pokazuje. Pompa była sprawdzana jest do dobrej kondycji Czy cisnienie paliwa na rampie tak ma skakac? Obroty na podotoju sa stabilne czasami tylko słychać konczacy sie dwumas ale auto ladnie odpala i nie posiada błędów w sterowniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak blaszki tez kupilem nowe. Suchutko jest. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam powiedzcie mi jeszcze jedno czy da sie wyzerowac zawartosc wegla w filtrze dpf. Poniewaz programem delphi ds150e sprawdzam filtr i pisze mi ze mam 189ml wegla gdzie wartosc graniczna do wymiany jest 175ml. Więc zrobiłem dzisiaj wymuszone programem wypalanie dpf trwalo to 30min na postoju obroty 1400 spalanie 1.5L pokazywalo mi temperature przed dpf i za dpf. Lecz gdy proces sie zakończył powodzeniem. Nadal pokazuje te 189 i jak wchodze w filtr to ostatnia regeneracja 0 do nastepnej 0 ilosc zuzycia paliwa w czasie regeneracji 0. Więc mam pytanie czy da sie zrobić zeby wartosc 189ml spadla filtr miał czyszczenie chemiczne przez czujnik temperatury produktem k2 dpf cleaning. Ale caly czas ta wartos ani nie rosnie ani nie maleje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj ci wkleje dwa zdjecia jakie mam z programu.Gdzie cisnienie roznicowe filtra.czastek stałych w czasie jazdy siega do 30 a na postoju jest te 7.5

20181006_180902.jpg

20181006_181006.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tych 7,5 to na wyłączonym silniku-przynajmniej temperatury na to wskazują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności