Gość komo Zgłoś #1 Napisano 15 Marca 2007 Wyczytalem na forum, ze po zmianie baterii w pilocie trzeba pilot zarjestrowac w VAG. Pilot dziala na 433 MHz, na wklejce nie znalazlem niestety opisu mojego zamka centralnego. Zrobilem tak jak jest to opisane przy pomocy modulu Adaptacja, ale chyba cos poszlo nie tak bo teraz wykrywa mi bledy: Key programming. Wczesniej przed zakodowaniem kluczyka tez mialem bledy: Controller: 3B0 959 796 P 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent To tak jak by caly modul komfortu byl popsuty. Czy moge mimo to zakodowac pilota? Czy naprawde ten modul komfortu jest popsuty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #2 Napisano 16 Marca 2007 Wcześniej przed zakodowaniem kluczyka tez mialem bledy: Nie może być żadnych błędów przy kodowaniu kluczyka - od tego zaczynamy - podstawa. Jeśli występują jakieś błędy to klucz się nie zakoduje prawidłowo i powstają różne krzaczki programowania kluczy. Najpierw kasujemy błędy jeśli wyskakują ponownie to nici z programowania - trzeba zajrzeć co jest grane do modułu lub instalacji. Controller: 3B0 959 796 P 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 37-00 - Faulty 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Z tego co już widać moduł odpowiedzialny za sterowanie radiowym kluczyka ma jakieś problemy. Również zamek kierowcy (F220) nie działa prawidłowo (sporadycznie lub czasowo). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coshi Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2007 Witam, ja również mimo braku błędów nie mogę jakoś zaprogramować kluczyka. Oczywiście pojawia mi się napis Incorrect Key programming czy jakos tak. Pilot również działa na 433 MHz. Może ktoś pomoże bo wszystkie procedury opisane na tym forum zaliczyłem i nici. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweliewelina Zgłoś #4 Napisano 16 Sierpnia 2008 Witam. A czy ktoś wie dlaczego nie można zalogować się vagiem do centralnego zamka? 3 miesiące jak sprawdzałem ile mam przypisanych kluczyków było ok a teraz wyskakuje info "nie odpowiada". Odłączyłem nawet aku na 2 godziny i nic. Dodam że przestało mi działać sterowanie zamkiem z kluczyka i nie mogę ponownie go zakodować. Moduł komfortu jak wygląda jak nowy brak wilgoci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelpolecki Zgłoś #5 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam, tez mialem problemy ale postapilem tak sprawdzenie bledów w sterowniku i ewentualne ich usuniecie [wazne inaczej nie przyjnuje nowej wartosci] wejscie w kontroler [46] Modul Komfortu potem [10] Adaptacja i sprawdzilem na kanale 01 ile mam wpisanych kluczykow (ja mialem 1) w oknie [sTORED] w oknie [New Value] wpisalem 2 i dalem TEST i potem SAVE; tearz wyjilem kluczyk ze stacyjki i kazdy nacisnolem 1 sekunde na OTWIERANIE i juz wszytkie dwa piloty dzialaja pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #6 Napisano 17 Sierpnia 2008 Witam, tez mialem problemyale postapilem tak sprawdzenie bledów w sterowniku i ewentualne ich usuniecie [wazne inaczej nie przyjnuje nowej wartosci] wejscie w kontroler [46] Modul Komfortu potem [10] Adaptacja i sprawdzilem na kanale 01 ile mam wpisanych kluczykow (ja mialem 1) w oknie [sTORED] w oknie [New Value] wpisalem 2 i dalem TEST i potem SAVE; tearz wyjilem kluczyk ze stacyjki i kazdy nacisnolem 1 sekunde na OTWIERANIE i juz wszytkie dwa piloty dzialaja A ja trzy dni kombinuje i sił mi już brak. Postępuje dokładnie tak jak wyżej kolega napisał i za kazdym razem mam Incorrect Key programming. Dioda pilota w kluczyku mruga, wymieniłem też baterię. Przestało mi działać otwieranie z dnia na dzień i wielka dymiąca kupa. Ani mechanicznie, ani przez w/w procedurę VAG, nie mogę zakodować. Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? Z tego co widzę na forum, to jest to wielki syf jeśli chodzi o kodowanie. Jednym działa w sekunde, inni nie mogą się z tym uporać. Oczywiście usuwam wszelkie błędy sporadyczne które występując odnośnie c-zamka. Następnie próbuję programować. Bład pojawia się tylko jeden informujący, że błędne jest kodowanie pilota i tak w koło Wojtek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelpolecki Zgłoś #7 Napisano 17 Sierpnia 2008 bo ta procedura to jest chyba do aut od rocznika 99 a ty masz 97 i mozliwe ze we wczesniejszych jest jakos inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #8 Napisano 17 Sierpnia 2008 Odnośnie synchronizacji mechanicznej. Zna może ktoś z Was niemiecki ? Może to krok po kroku przetłumaczyć ? To jest z oryginalnej, dołączonej z autem instrukcji obsługi mojego Passata. (1997r) Instrukcja mówi o procedurze klikania dwóch przycisków ( 1 i 2 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #9 Napisano 18 Sierpnia 2008 Jeżeli nie można otworzyć samochodu za pomocą przycisku nadawania, istnieje obawa, że występuje niezgodność kodu kluczyka z kodem komputera sterującego znajdującego się w samochodzie. Może to nastąpić przy częstym naciskaniu przycisku kluczyka poza zasięgiem urządzenia. Należy wówczas przeprowadzić ponowną synchronizację kluczyka z nadajnikiem. Proces synchronizacji nie może trwać dłużej niż 1 minutę. 1. Nacisnąć jeden raz na ok. 1 sekundę albo przycisk otwierania (1) albo przycisk zamykania (2) kluczyka wyposażonego w nadajnik. Samochód pozostaje zamknięty. Komputer rozpoznaje jednak obowiązujący stały kod. 2. Zamknąć lub otworzyć samochód w sposób mechaniczny kluczykiem wyposażonym w nadajnik. 3. Grot kluczyka rozpoznawany jest jako obowiązujący kod mechaniczny. Nowy zmienny kod zostaje ustalony między kluczykiem, a komputerem sterującym. Proces synchronizacji został zakończony. Może być używane cztery kluczyki wyposażone w nadajnik fal radiowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simekdg Zgłoś #10 Napisano 6 Września 2008 Witam, tez mialem problemy ale postapilem tak sprawdzenie bledów w sterowniku i ewentualne ich usuniecie [wazne inaczej nie przyjnuje nowej wartosci] wejscie w kontroler [46] Modul Komfortu potem [10] Adaptacja i sprawdzilem na kanale 01 ile mam wpisanych kluczykow (ja mialem 1) w oknie [sTORED] w oknie [New Value] wpisalem 2 i dalem TEST i potem SAVE; tearz wyjilem kluczyk ze stacyjki i kazdy nacisnolem 1 sekunde na OTWIERANIE i juz wszytkie dwa piloty dzialaja pozdrawiam Witam, Postąpiłem podobnie, lecz mam pewien problem. Po wpisaniu "New value" wartości 2 i naciśnięciu "Test" wartość w polu testowym wypisywana jest 1. i nie da się nic nacisnąć poza "Dn" aby wrócić do wartości 1. Czy możliwe jest aby nie można było zmienić ilości kluczy na więcej niż 1? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 21 Kwietnia 2011 Zna ktos procedure dodania tego pilota przez Vcds? Jak nie masz kodu PIN do immo to nie dodasz tego kluczyka. PS. Kluczyka nie trzeba kupować w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #12 Napisano 21 Kwietnia 2011 gural a w tym pasku nie jest juz prekodowny pod VIN auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #13 Napisano 24 Kwietnia 2011 2006r chyba tak i nie będzie z nim tak hop siup jak ze starszymi autami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #14 Napisano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) pilot i immo to 2 różne sprawy - to taka uwaga bo czytam temat i niektórzy piszą dziwne rzeczy. piloty dopasowuje się metodą "na 2 klucze" lub vag-comem klucz do zapalania auta (a właściwie pastylkę transpondera) programuje się vag-comem (trzeba znać pin licznika) lub vagtacho (odczyta pin i zaprogramuje klucze) jest jedna wspólna sprawa - trzeba na chwilę wykasować istniejące piloty/klucze i dopisać/zaprogramować te które posiadamy. tak jest w autkach do ~2004 roku w nowych autach są inne transpondery i inne piny (dostępne właściwie tylko przez system vag w aso) Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez beetle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #15 Napisano 1 Marca 2014 Witajcie czy instalacja takiego kluczyka wchodziw gre? http://allegro.pl/kluczyk-audi-a1-q3-a4-434mhz-scyzoryk-klucz-pilot-i3936730421.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip22 Zgłoś #16 Napisano 26 Stycznia 2015 Witam Od niedawna posiadam Passata i posiadam do niego niby dwa klucze scyzoryki tylko że jeden jest z pilotem na centralny adrugi bo nie powsiada bo się zgubił !!! I jeżeli kupię używany pilot z innego passata b5 np. z allegro i wsadzę do mojego scyzoryka da się go zaprogramować czy muszę kupić cały nowy pilot . Np . coś takiego http://allegro.pl/pilot-kluczyk-1j0959753ct-vw-passat-b5-golf-skoda-i4944181159.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach