piotr555 Zgłoś #21 Napisano 6 Kwietnia 2009 (edytowane) wymienilem czujnik na nowy ,ale nadal kontrolka swiec mruga , i bledu nie da sie wykasowac ,co jest grane ;/ ma ktos na to jakis patent??? ---------- Post added at 20:41 ---------- Previous post was at 19:51 ---------- Oki poradzilem ,oszukujac kompa, sciagnalem kostke z nowego pozostawiajac go na pedale ,i przepiolem na stary ,wykasowalem blad na starym (na starym czujniku pokazywal blad dopiero jak nacisnelo sie swiatla ) wylaczylem zaplon , wpiolem wtyk do nowego i teraz smiga , bledu juz nie ma i kontrolki sie nie zapalaja ,moze to bedzie pomocne dla kogos ,pozdrawiam. I dodam ze za wloski zamiennik zaplacilem 29 złotych , w ASO kosztuje 75 zł ---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 20:41 ---------- hmm ,bylo dobrze godzine i znowu to samo ,myslalem ze sie udalo ,ale jednak po przejechaniu kilku kilometrow kontrolka swiec ponownie miga , musze podlaczyc vaga i zobaczyc czy znowu wywalilo 16955 ;/ niech to szlak,.... juz brak mi pomyslow... ---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 21:45 ---------- zalozylem ponownie stary czujnik i moze jutro uda sie ten nowy wymienic na inny , i wiem juz napewno ze winny migajacej kontrolki jest ten czujnik stopu ,poniewaz gdy kontrolka migala dalem kasuj bledy ,i jak skasowalo to kontrolka przestala mrugac ,wiec widac ze to go boli , ma moze ktos jakiej pomysly jeszcze ?????? cos bierni jestescie dzis...;/ Edytowane 6 Kwietnia 2009 przez piotr555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarna strzała Zgłoś #22 Napisano 7 Kwietnia 2009 witam dołącze się i opowiem w jaki sposób uporałem się z problemem mrugającej kontrolki świec zarowych a więc zaczeło się od tego iz po zapaleniu się kontrolki auto przestało jechać pedał gazu nie działał a jest elektroniczny więc zonk serwis skasował błąd po około 100 km powtórka, miedzy czasie wymieniłem potencjometr pedału przyspieszenia dość kosztowny nowy, używka 100 zł nie pomogło, czujnik stopu, sprawdziłem dywanik pod fotelem kierowcy moduł komfortu i nic. Tak meczyłem się około 3 miesięcy kasowałem błąd vagiem i dalej jazda, problem wystepował zawsze podczas deszczu i to dało mi do myślenia wyciagnołem kompa i obudowe i co się okazało uszczelka pod puszką kompa nie istniała rozsypała się w rękach!!!Woda dostawała się pod uszczelką na kostki z przewodami!!! po wymianie uszczelki na nową koszt w ASO około 150 zł problem znikł a ile to kosztowało nerwów tego nie wspomne tak więc od prawie roku problemu nie ma, dodatkowo zamontowałem osłone nad kompem i aku koszt 100 zł ale wody mniej oraz syf się nie zbiera na podszybiu Moze komuś z podobnym problemem pomoge Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcel_76 Zgłoś #23 Napisano 12 Listopada 2009 (edytowane) Wczoraj regulowałem wysunięcie czujnika stopu bo włączał mi się juz przy maksymalnym wciśnięciu pedału - teraz po ustawieniu po delikatnym wciśnięciu już się zapala. Podczas tej regulacji zauwazyłem jakieś dziwne stukanie jakby w przewodach coś się załączało i włączało jakiś przekaźnik z przodu samochodu. przy ruszaniu tymi przewodami są stuki jakiś przekaźników z przodu samochodu na wyłączonym zapłonie. Co to może być czy jakiś przwód walnięty lub ten czujnik? a i przy okazji wyskoczył mi błąd czujnika stopu i zaczeła mrugać kontrolka świec żarowych - wyglada mi to na jakiś luz we wtyczkach lub złamanie przewodu ale jak znaleźć złamany przewód w tak niedostępnym miejscu? Edytowane 12 Listopada 2009 przez marcel_76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #24 Napisano 27 Kwietnia 2010 Witam. Również zapaliła mi się kontrolka świec żarowych i komunikat "engine workshop".Obroty samoczynnie się ustawiły na 1200.Diagnoza-Potencjometr gazu do wymiany,ale mając trochę szczęścia może się okazać,że to problem połączeń na kostce do kompa.Ostatnio zostawiłem uchylone okno na noc,a rano woda w środku(po h.. w wodzie siedziałem hehehe). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #25 Napisano 10 Października 2010 Witam u mnie tez zaczela mrugac ta kontrolka od swiec. Zauwazylem rowniez ze jak mam wlaczone swiatla mijania to pala sie tez te od hamulca plus trzecie swiatlo stopu. Jak wtedy nacisne hamulec to pala sie jescze bardziej(jasniej) czyli jest reakcja na pedal. Jak nie mam wlaczonych swiatel mijania to swiatla stoptu pala sie tylko wtedy gdy nasisne pedal czyli wszystko ok. Ostanio wyminialem zarowki stopu. Czy zarowki moga byc powodem tego bledu czy raczej czujnik stopu juz jest papa. Macie jakies pomysly albo sugestie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #26 Napisano 10 Października 2010 Ostanio wyminialem zarowki stopu. Czy zarowki moga byc powodem tego bledu czy raczej czujnik stopu juz jest papa. A na jakie żarówki wymieniłeś?? Jak najbardziej będą to żarówki do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #27 Napisano 10 Października 2010 Tak masz racje wlasnie na to samo wpadlem i poszedlem do samochodu i wykrecilem te co wsadzilem i jest ok. Jakie powinieniem kupic mozesz podac jakis symbol albo model. Chodzi mi o swiatla stopu. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #28 Napisano 10 Października 2010 Jakie powinieniem kupic Oznaczenie tych żarówek to P21/4W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wilkun Zgłoś #29 Napisano 18 Listopada 2010 Mam podobny problem. Zapaliła mi się dzisiaj kontrolka świec, obroty skoczyły po włączeniu zapłonu na 1100 obrotów i spadła moc - max co mogłem wycisnąć to 20km/h. Po wyłączeniu silnika po ok godzinie było to samo więc spróbowałem za jakieś 20 minut i nic sięnie dziąło. Nie wiem czy to problem ze świecami czy co???? Nie wiem czy to ma znaczenie bo tak czytam o żarówkach stopu u Was ale padła mi żarówka prawego światłą tylniego i mimo iż zamontwałem dobrą też nie działała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #30 Napisano 18 Listopada 2010 Mam podobny problem. Zapaliła mi się dzisiaj kontrolka świec, obroty skoczyły po włączeniu zapłonu na 1100 obrotów i spadła moc - max co mogłem wycisnąć to 20km/h. Po wyłączeniu silnika po ok godzinie było to samo więc spróbowałem za jakieś 20 minut i nic sięnie dziąło. Nie wiem czy to problem ze świecami czy co????Nie wiem czy to ma znaczenie bo tak czytam o żarówkach stopu u Was ale padła mi żarówka prawego światłą tylniego i mimo iż zamontwałem dobrą też nie działała. Kolego, musisz podłączyć autko pod VAG-a i sczytać błędy. W twoim przypadku to raczej nie żarówka, bo w przypadku żarówek to tylko kontrolka świeci a auto ma dalej moc taką jaką miało. Bez numerów błędów to można tylko powróżyć co jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wilkun Zgłoś #31 Napisano 19 Listopada 2010 wstępne informacje są takie że po podpięciu pod VAGa nie było połączenia ze sterownikiem silnika więc nie wiadomo czy nastąpiło jakieś zwarcie czy komp mi się spalił. Samochód zostawiłem do oględzin - później będę wiedział co jest grane. Mam nadzieję że nic poważnego...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #32 Napisano 5 Stycznia 2011 Witam Zapalila mi sie kontrolka od ESP i mruga od swiec zarowych. Myslalem ze swiatla stopu brak kupilem wszystkie nowe zarowki( mimo ze nie byly poprzerywane) i dalej to samo. Trzecie swiatlo spotu dziala normalnie. Jezdzi tez normalnie. jak myslicie gdzie szukac czy te stopy w lampach sa innym bezpieczniku niz tzreci stop. Macie jakies pomysly bo mam choinke na desce a juz po swietach.:hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRIS M Zgłoś #33 Napisano 5 Stycznia 2011 Norgman sprawdż czujnik stopu pod pedałem hamulca to raczej bedzie przyczyna , zreszta odpowiedz masz nawet w postach wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
msernik1980 Zgłoś #34 Napisano 20 Stycznia 2011 u mnie jest podobnie po odpaleniu silnika autko chodzi na wolnych obrotach, ale jak daję gazu załącza się kontrolka świec żarowych wyczytałem że to problem z elektryką. podpiołem pod komputer pokazało że jest problem z pedałem gazu. Jak to sie wymienia i ile to może kosztować w B5 kombi 2000 silnikiem ATJ? proszę o pilną pomoc? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #35 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) u mnie też wywalilo błąd: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - zapalił się engine workshop i kontrolka świec żarowych a po mocniejszym hamowaniu zapala się ABS+ESP więc sprawdziłem żarówki i podłączenie świateł z tyłu i wszystko ok więc padło na czujnik, który zakupiłem. Czujnik 30 parę złotych ale po wymianie d.pa i dalej żaden stop się nie świeci i okazało się że padł bezpiecznik dla potomnych szukających numerów i pdf'ów może się przyda więc załączam to może po numerze błędu ktoś sobie znajdzie. 4A0 945 515 A - numer czujnika do aut produkowanych do 05-2002 1K2 945 511 RDW - numer czujnika do aut produkowanych po 05-2002 powodzenia W??cznik stop_do_05_2002.pdf w??cznik ?wiat?a_po_05-2002.pdf Edytowane 10 Maja 2011 przez BartekP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro7104 Zgłoś #36 Napisano 10 Czerwca 2011 witam panowie mam pytanie do znających sie na rzeczy-wczoraj jechałem swoim paskiem przy dużej ulewie po mieście skręciłem na skrzyżowaniu w prawo i zapaliła mi się żółta kontrolka ESP ,stanąłem wyłączyłem silnik odpaliłem powtórnie i problem znikł ,a dziś w czasie jazdy ESP zapaliło się powtórnie.Podłączyłem vaga4.9 i wyszło- błąd 18265 sygnał obciążenia brak osprzętu,musze dodać że kontrolka gaśnie przy kolejnym odpalaniu auta proszę o pomoc jaka może być przyczyna dziękuje z góry i czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo87 Zgłoś #37 Napisano 10 Czerwca 2011 ja bym zaczął od sprawdzenia elektryki przy abs-ie, wykasował bląd i zobaczył czy znowu się pojawia. możliwe że sterownik abs zdycha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #38 Napisano 11 Czerwca 2011 witam panowie mam pytanie do znających sie na rzeczy-wczoraj jechałem swoim paskiem przy dużej ulewie po mieście skręciłem na skrzyżowaniu w prawo i zapaliła mi się żółta kontrolka ESP ,stanąłem wyłączyłem silnik odpaliłem powtórnie i problem znikł ,a dziś w czasie jazdy ESP zapaliło się powtórnie.Podłączyłem vaga4.9 i wyszło- błąd 18265 sygnał obciążenia brak osprzętu,musze dodać że kontrolka gaśnie przy kolejnym odpalaniu auta proszę o pomoc jaka może być przyczyna dziękuje z góry i czekam Witaj!Twój problem to prawdopodobnie brak dobrego połączenia na kostkach pod sterownikiem silnika.Poprzez uszkodzoną uszczelkę między puszką "komputera" a nadwoziem dostaje się wilgoć,która to powoduje brak styku na przewodach(w kostkach połączeniowych).W moim przypadku uszczelka ta nie była uszkodzona,a mimo to stoczyłem niemałą walkę z podobną awarią co Ty http://forum.vw-passat.pl/showthread...82#post1172882 Wyczyściłem przewody w kostkach,uszczelniłem silikonem(zachowałem starą uszczelkę) miejsce pod sterownikiem. Ponad pół roku od naprawy- spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polo974 Zgłoś #39 Napisano 29 Grudnia 2011 słuchajcie aby rozwiać wszelkie wątpliwości - migająca spiralka na desce rozdzielczej + czasem napis "ENGINE WORKSHOP" to nic innego jak czujnik świateł stop!!! I mimo tego że wydaje wam się że działa to należy go wymienić! Nieprawdą jest że jeżeli bedziecie z tym jeździć to koszt wyniesie 1500zł!!! Nie dajcie się też zrobić serwisom w bambuko!!!:dodupyNie trzeba po wymianie podłączać samochodu pod komputer! Ja w dniu dzisiejszym wymieniałem sam czujnik zajeło mi to 15 minut:dobrze a nie jestem mechanikiem! w passatach b5 po lifcie należy odkręcić 4 śruby - dwie przy bezpiecznikach i po jednej przy pułeczkach pod kierownicą a następnie należy całość pociągnąć w kierunku siedzenia. Następnie wystarczy przekręcić lekko czujnik i odłączyć kabel od czujnika i po temacie. Przy wkładaniu należy uważać na czujnik bo łatwo go uszkodzić!!! koszt nowego czujnika z obudową to 50zł bez obudowy 42 a ryzyko mniejsze z obudową! jeżeli mogę wam jakoś podpowiedzieć piszcie na gg 13935204 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość [email protected] Zgłoś #40 Napisano 7 Sierpnia 2012 witam u mnie wystapił taki sam problem migajaca spirala od swiec i esp wystarczyło wymienic zarowki od stopu w lewej i prawej lampie i problem znikł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach