Skocz do zawartości

msernik1980

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O msernik1980

  • Urodziny 22.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Niedrzwica Duża

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. u mnie jest podobnie po odpaleniu silnika autko chodzi na wolnych obrotach, ale jak daję gazu załącza się kontrolka świec żarowych wyczytałem że to problem z elektryką. podpiołem pod komputer pokazało że jest problem z pedałem gazu. Jak to sie wymienia i ile to może kosztować w B5 kombi 2000 silnikiem ATJ? proszę o pilną pomoc? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
  2. zrobiłem kierownicę turbiny i chuuuuulla wszystko ok.
  3. jestem już po logach, stoi kierownica turbiny podaje za dużo powietrza przeładowując ją( zawór) i przechodziw stan awaryjny filtr Ok, N75 -OK.
  4. Mam taki sam problem ze swoim paskiem 1,9 TDI 115 KM rok2000. po wymianie rozrządu i filtrów i oleju traci moc przy 3000. ponadto partacze co robili rozrząd nie wymienili naciągacza. i jazda była ale cały tydzień do serwisu i spowrotem. a teraz niewiem po tym co przeczytałem czy wymienili filtr powietrza? mimo że za to zapłaciłem proponują regenarację turbiny i logi dynamiczne. co robić? zajrzeć do filtra powietrza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności