msernik1980
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O msernik1980
- Urodziny 22.03.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Niedrzwica Duża
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
-
u mnie jest podobnie po odpaleniu silnika autko chodzi na wolnych obrotach, ale jak daję gazu załącza się kontrolka świec żarowych wyczytałem że to problem z elektryką. podpiołem pod komputer pokazało że jest problem z pedałem gazu. Jak to sie wymienia i ile to może kosztować w B5 kombi 2000 silnikiem ATJ? proszę o pilną pomoc? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
-
Problemy z mocą. Serwis nie pomógł.
msernik1980 odpowiedział Michal_Sz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
zrobiłem kierownicę turbiny i chuuuuulla wszystko ok. -
Problemy z mocą. Serwis nie pomógł.
msernik1980 odpowiedział Michal_Sz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jestem już po logach, stoi kierownica turbiny podaje za dużo powietrza przeładowując ją( zawór) i przechodziw stan awaryjny filtr Ok, N75 -OK. -
Problemy z mocą. Serwis nie pomógł.
msernik1980 odpowiedział Michal_Sz → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mam taki sam problem ze swoim paskiem 1,9 TDI 115 KM rok2000. po wymianie rozrządu i filtrów i oleju traci moc przy 3000. ponadto partacze co robili rozrząd nie wymienili naciągacza. i jazda była ale cały tydzień do serwisu i spowrotem. a teraz niewiem po tym co przeczytałem czy wymienili filtr powietrza? mimo że za to zapłaciłem proponują regenarację turbiny i logi dynamiczne. co robić? zajrzeć do filtra powietrza?