Skocz do zawartości

czarna strzała

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czarna strzała

  • Urodziny 19.09.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oława

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. powiem tak że też słyszałem takie opinie na temat mojego problemu ale poproś mechanika aby wyjasnil Ci dlaczego twój problem wystepuje podczas deszcz? A potem niech mysli dalej. Naprawde proponuje zajrzyj po obudowę kompa i zobaczysz ja osobiście zamontowałem jeszcze dla ochrony przed deszczem i syfem podszybie takie jakie wystepuje w B5 FL pasuje po małym dopasowaniu i jest sucho i czysto, polecam pozdrawiam
  2. witam kolego miałem ten sam problem a mianowicie podczas deszczu przechodził w stan awaryjny zapalała się kontrolka świec żarowych i pedał gazu przestawał reagować max 60 km/h, po wielu dniach a raczej tygodniach i wielu wymianach typu potencjometr pedału gazu bo masz elektroniczny bez efektów, w końcu wymontowałem kompa wraz z całą puszką w której się on znajduje i okazało się iż uszczelka która oddziela przestrzeń puszki kompa w której są przewody i kostki NIE ISTNIAŁA rozsypała się w rekach!!! Jest to taka uszczelka owalna porowata w ASO koszt jej ok 70 zł oczywiśći nie kupiłem tylko własnymi sposobami uczszelniłem ten otwór pod kompem. A dzieje Ci się tak ponieważ podczas deszczu woda przesiąka na przewody które wchodzą z pod kompa do kabiny i łapie błąd . Ot tak wyglądał mój problem i jego rozwiązanie. Pozdrawiam
  3. witam dołącze się i opowiem w jaki sposób uporałem się z problemem mrugającej kontrolki świec zarowych a więc zaczeło się od tego iz po zapaleniu się kontrolki auto przestało jechać pedał gazu nie działał a jest elektroniczny więc zonk serwis skasował błąd po około 100 km powtórka, miedzy czasie wymieniłem potencjometr pedału przyspieszenia dość kosztowny nowy, używka 100 zł nie pomogło, czujnik stopu, sprawdziłem dywanik pod fotelem kierowcy moduł komfortu i nic. Tak meczyłem się około 3 miesięcy kasowałem błąd vagiem i dalej jazda, problem wystepował zawsze podczas deszczu i to dało mi do myślenia wyciagnołem kompa i obudowe i co się okazało uszczelka pod puszką kompa nie istniała rozsypała się w rękach!!!Woda dostawała się pod uszczelką na kostki z przewodami!!! po wymianie uszczelki na nową koszt w ASO około 150 zł problem znikł a ile to kosztowało nerwów tego nie wspomne tak więc od prawie roku problemu nie ma, dodatkowo zamontowałem osłone nad kompem i aku koszt 100 zł ale wody mniej oraz syf się nie zbiera na podszybiu Moze komuś z podobnym problemem pomoge Pozdrawiam
  4. witam problem polega na sposobie ryglowania drzwi a mianowicie po przekreceniu kluczyka raz drzwi zamykaja się po ponownym przekręceniu rygluja moje pytanie czy istnieje możliwość adaptacji Vagieiem 4,9 tak aby po pierwszym przekręceniu kluczyka w zamku do pozycji zamknietej drzwi były zamykane i zarazem ryglowane zaznaczam że tak wczesniej miałem po wymianie zamka sprawa się zmieniła i nie moge się do tego przyzwyczaić pozdrawiam
  5. dzięki a wiesz może czy konieczne jest trzymanie się w tym przypadku numeru katalogowego ponieważ na allegro jest duzo zamków wygladajacych tak samo lecz różniacych sie numerem katalogowym?
  6. witam do wszystkich posiadaczy Etki prosze o numer katalogowy zamka drzwi lewy przód (kierowcy) VIN WVWZZZ3BZWE302523 z góry dzięki
  7. witam potrzebuje numer katalogowy potencjometra pedału gazu VIN WVWZZZ3BZWE302523 jeżeli ktoś mógłby mi pomóc bardzo prosze i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności