Skocz do zawartości
Beni0

zmiana 235/35/R19 na 235/40/R19 VW CC. Da radę?

Rekomendowane odpowiedzi

Opony 235/45/R17. Rozstaw śrub 5x112, otwór centrujący 57mm (z pierścieniem redukcyjnym). ET35

opona nie ma tu nic do gadania, najważniejsze jaka szeroka jest felga, to wtedy mozna powiedziec czy przy tym ET bedzie ok czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szerokość felgi będzie sugerować czy będą tarły one o nadkola?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szerokość felgi będzie sugerować czy będą tarły one o nadkola?

jak najbardziej, przeciez to logiczne, jak felga bedzie 7" a 8" to jest różnica, jeszcze ET i bedzie wiadomo czy obciera czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właściciel niestety nie wie jaka jest szerokość felgi, ale z informacji które przekazał to ma je zalożone na Audi A4 z 98 roku i wszystko jest ok. Tylko ciekawe jak to się ma do Passata...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. jestem nowy kupilem nie dawno passat b6 variant. Zastanawiam sie czy wejda mi na zime 235/55/17 bo akurat takie posiadam wiem ze zalecane sa 235/45 ale nie moge znalesc informacji czy bedIe gralo czy nie. Niby toleracja jest do 20 mm a tu bedzie 47. Ktos moze pomoze albo montowal bo nie wiem czy kupowac nowe oponki czy te beda dobre???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te koło to masz 47mm wyzsze, profil opony 23,5 wyzszy od tego co zaleca producent, co to opona od jakiegoś suva?

przekłamania będą duże.

nie zakładaj tych opon

a jeszcze jakie parametry ma felga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jest ktoś na forum kto ma w B6 215/45/17" ?

Wiem, że to koło jest troszkę za małe, ale chciałbym looknąć jak to wygląda ...

Kogo mogę potruć o zdjęcia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę to mało powiedziane... Przy tej szerokości prawidłowy profil to 50...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Troszkę to mało powiedziane... Przy tej szerokości prawidłowy profil to 50...

 

Tak tylko że profil 50 z 215 to może być balon ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, dostałem przy zakupie opony całoroczne Goodyear Eagle Vector EV 2. Nie znam nikogo kto ma całoroczne ale słyszałem, że idealnie sprawdzają się zimą w mieście natomiast poza miastem już niekoniecznie.

Macie doświadcznie czy opony całoroczne dadzą sobie radę zimą w górach czy może nie ma sensu się tam na nich pchać i muszę kupić typowe zimówki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie całoroczne opony to g..., miałem w Grand Vitarze II, jak mnie raz obróciło, to tego samego dnia zamówiłem opony zimowe. Polecam zakup zimowych, dla bezpieczeństwa, nie warto sprawdzać na sobie, co się może stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak tylko że profil 50 z 215 to może być balon ...

 

Jakiś mądry z VW obliczył średnicę koła, więc tego trzeba się trzymać. Na 17 zawsze będzie balon...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakiś mądry z VW obliczył średnicę koła, więc tego trzeba się trzymać. Na 17 zawsze będzie balon...

 

Biorąc pod uwagę osiągi 1.9 TDI w Variancie pomyślałem jeszcze o takim niestandardowym rozwiązaniu jak 205/50/17.

Co Wy na to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już tak kombinujesz to idz w kierunku 16 cali 205/55 i bedzie ok. I nawet 105 koni da rade toczyć na takim rozmiarze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już tak kombinujesz to idz w kierunku 16 cali 205/55 i bedzie ok. I nawet 105 koni da rade toczyć na takim rozmiarze ;)

 

Mam tak obecnie w zimówkach.

Kompletując letnie myślałem o 17" jednak. Po za tym chodzi jeszcze o doznania estetyczne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam pytanie czy felgi takie 6,5J x16H2 ET42 będa pasować bo maja numer 3C0071496 i opony 205/55

znalazło mi na google że są dostępne w sklepie VW ale nie pisze do jakich aut

pozdrawiam

 

 

 

 

to beda takie do mojego na zime ??

co by nie było "Tramwaju"

Edytowane przez Vittoriok
dopis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja Ciebie rozumię, ale jesteś w stanie rzeczowo udowodnić przewagę 215 nad 205? Powiem szczerze, że nie ogarniam różnicy w cenie między 205 i 215. Mam na zapasie 215/55 R16 97W i takie raczej kupię na lato, jednak myślę, że jak ktoś chce mniej wydać to 205 też będzie OK. 205 w większości są z indeksem nośności 91, większy indeks to cena zbliżona do 215. Jednak uważam, że nośność opony 615kg, gdzie dopuszczalna masa całkowita auta to 2100kg w zupełności wystarcza.

 

zasadnicza różnica na 215 auto jest wyższe ,215 są mocniejsze (większ indeks) i tyle !

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam,mam pytanie czy felgi takie 6,5J x16H2 ET42 będa pasować bo maja numer 3C0071496 i opony 205/55

znalazło mi na google że są dostępne w sklepie VW ale nie pisze do jakich aut

pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

to beda takie do mojego na zime ??

co by nie było "Tramwaju"

 

 

jeśli ot na sruby sa 5x112 i otwor centralny ma 57,1 to beda pasowac do auta, bez problemowo a wrecz idealnie do tej felgi pasuja 205/55/16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem dotychczas na aucie Michelin Pilot Exalto 225/40/18. Opony bardzo trwałe bo dały radę przez 7 lat i ponad 140kkm! Teraz już się skończyły i stały się głośne. Poszły na śmietnik przy wymianie na zimowe.

Jaką oponę poradzilibyście na lato przy założeniach:

- trwała, nawet częściowo kosztem "klejenia";

- w miarę cicha;

- KONIECZNIE pewna w kałużach !!!

- rant ochronny fajnie gdyby był;

- raczej sztywny bok;

- cena okolice 500zł/szt.

 

Najlepiej gdyby były to marki takie jak: Michelin, Dunlop, Bridgestone, lub ew. lub Continental (ale te są raczej miękkie).

Jak na razie w moich wewnętrznych testach wygrywają Dunlop Sport Maxx TT. BTW - jaka jest różnica pomiędzy Dunlopami TT a RT ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności