Skocz do zawartości
Gość KonRod77

Brak mocy - co mogli zepsuć

Rekomendowane odpowiedzi

...a poza tym, nie wpisuj w każdy możliwy topik swojego problemu. jeden - trafnie dobrany temat wystarczy ;]

no i popraw dane w opisie: B5(3BG) i silnik: AWX (jeśli skrzynia 5), lub AVF (jeśli skrzynia 6)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam juz zmieniłem. Szukam pomocy wszędzie już :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli czuc ze turbo nie pompuje tak jak powinno tzn jakos auto sie rozpedza do 80 ale z takim trudem itp a powyzej 80 juz wogole tragedia to sprawdz wszystkie przewody podcisnienia/ albo wymien na nowe 1 m takiego weza to 5 zl u mnie tez byl taki problem jak wymieniali czujnik temp to rozlaczali przewody a pozniej nie do konca dobrze podpieli jeden przewod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie twierdzą na warsztacie ze wszystkie przewody zostały dokładnie sprawdzone :( bo też o tym mowiłem i pytałem czy to nie jest powodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytałem czy to nie jest powodem

 

Wydaje mi się kolego, że niepotrzebnie szukasz na własną rękę. Na pierwszy rzut oka widać, że niesprawność ma związek z demontażem pompek, więc sugeruję wrócić do warsztatu i żądać naprawy samochodu. Trudno powiedzieć co chłopaki przeoczyli, ale wg mnie jeżeli mechanik nie potrafi poprawnie ocenić wskazań z przepływomierza i bezpodstawnie go wymienia, to nie sądzę aby wiedział jak poprawnie ustawić pompki. Wróć do nich i niech posprawdzają podstawowe sprawy. Tam przecież nie ma filozofii, żeby auto jechało trzeba dostarczyć odpowiednią ilość paliwa, powietrza i zapewnić warunki do spalenia tej mieszanki. Czegoś brakuje. Jeżeli natomiast nie będą umieli doprowadzić auta do ładu to niech zawiozą samochód do warsztatu, który diagnozuje a nie wymienia. Oczywiście na koszt panów, którzy uszczelniali Ci pompki. Przepływkę też bym im oddał, niech sobie zostawią i na niej się nauczą odczytu danych z air system.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka została podmieniona na próbę i jest stara bo na nowej zmian nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam sobie odpowiedziałeś. Po uszczelnieniu pompek stracił moc. Po co szukają gdzie indziej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze tylko co mogło sie stac? Skoro pomki na komputerze niby pokazuja ze sa OK były wyjete podobno tez do sprawdzenia i w kazdym zakresie pracuja ok jak to okresil Pan który sprawdzał POMPKI SA LALKI. Więc moze byc ze sa zle wyregulowane czy gdzie lezy przyczyna..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tu czegoś nie rozumiem: mechanicy potrafią sprawdzić parametry pracy pompek przez kompa, a przepływkę sprawdzają przez podmianę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mechanik dlatego do was zwracam sie z prosba o pomoc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i tu na odległość z też raczej nikt z fusów nic nie wywróży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i tu na odległość z też raczej nikt z fusów nic nie wywróży.

 

Dokładnie jak pisze kolega wyżej- nikt nie jest tutaj jasnowidzem. Nie dołączyłeś do posta żadnych danych, na podstawie których można coś konkretnego powiedzieć.... Jak pisąłem wcześniej pod lupę dawka paliwa i powietrze w dolocie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim mam bardzo dołujący problem poczytałem tutaj trochę na forum o braku mocy ale żaden z postów mi nie pomógł może ktoś będzie wiedział.

 

Ostatnio miałem problem przy wyprzedzaniu autko zbierało się ładnie i nagle usłyszałem taki pisk, strzał, syk myślałem ze to kapeć ale po zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu się zorientowałem się że to nie to nagły brak mocy od 800 ob nic ledwo jechał a z tyłu kłęby dymu po zdemontowaniu turbiny okazało się że ma luzy w poziomie orz w pionie i standardowo puszcza olej więc decyzja była prosta regeneracja. Po zamontowaniu zregenerowanej turbiny problem kłębów dymu znikną z brakiem mocy tylko częściowo (tak jakby nie dochodziło tyle powietrza ile powinno) autko przyspiesza normalnie jednak przy 1800 obr gdy zwykle było czuc kopa teraz go nie ma nie ma widocznego zastrzyku mocy takiego jaki powinien być i nie mam pojęcia co to może być EGR?? n75?? wtryski??

 

ktoś mi podpowiedział że istnieje możliwość regulowania zaworem (gruszką) przy turbinie mozliwe???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian, przeczytaj dwa posty wyżej.

Abysmy mogli Ci pomóc, pomóc musisz najpierw nam... Potrzebne są dane-logi Twojego auta http://forum.vw-passat.pl/threads/1019-VAG-COM-DIAGNOSTYKA

http://forum.vw-passat.pl/threads/10985-LOG-Pomiar-Dynamiczny-Silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no w sumie tak :) co do 2 posty wyżej ale myślałem ze może ktoś na coś wpadnie ok :) jutro się udam na komputer:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś znalazł odpowiedz ? bo mam ten sam problem ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniałem uszczelki pompowtryskiwaczy i po wymianie auto nie mam mocy. Pompki ustawione poprawnie i wyregulowane. Ktoś ma jakiś pomysł co poszło nie tak? Przed wymianą żadnych braków mocy, jedynie problemy z uruchamianiem silnika po dłuższym postoju.

 

Dziś sprawdziłem parametry pompek w grupach:

 

13 - 1- (-0.40) - 2- (-0.07) - 3 - (0.00) - 4 - (0.47)

23 - 1- (5.0) - 2- (12.0) - 3 - (2.0) - 4- (3.0)

18, na każdym cylindrze same zera na biegu jałowym i same czwórki podczas odpuszczania gazu.

 

Pomiar robiony na biegu jałowym przy temp.cieczy 80 stopni. Pomiary zasilania powietrzem ok.

 

Ktoś wie o co tutaj chodzi? Padły pompki czy jak?

Edytowane przez lation

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności