Desper Zgłoś #21 Napisano 18 Lutego 2012 ...a poza tym, nie wpisuj w każdy możliwy topik swojego problemu. jeden - trafnie dobrany temat wystarczy ;] no i popraw dane w opisie: B5(3BG) i silnik: AWX (jeśli skrzynia 5), lub AVF (jeśli skrzynia 6) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolegavw Zgłoś #22 Napisano 18 Lutego 2012 Przepraszam juz zmieniłem. Szukam pomocy wszędzie już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #23 Napisano 18 Lutego 2012 jesli czuc ze turbo nie pompuje tak jak powinno tzn jakos auto sie rozpedza do 80 ale z takim trudem itp a powyzej 80 juz wogole tragedia to sprawdz wszystkie przewody podcisnienia/ albo wymien na nowe 1 m takiego weza to 5 zl u mnie tez byl taki problem jak wymieniali czujnik temp to rozlaczali przewody a pozniej nie do konca dobrze podpieli jeden przewod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolegavw Zgłoś #24 Napisano 19 Lutego 2012 No własnie twierdzą na warsztacie ze wszystkie przewody zostały dokładnie sprawdzone bo też o tym mowiłem i pytałem czy to nie jest powodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #25 Napisano 19 Lutego 2012 pytałem czy to nie jest powodem Wydaje mi się kolego, że niepotrzebnie szukasz na własną rękę. Na pierwszy rzut oka widać, że niesprawność ma związek z demontażem pompek, więc sugeruję wrócić do warsztatu i żądać naprawy samochodu. Trudno powiedzieć co chłopaki przeoczyli, ale wg mnie jeżeli mechanik nie potrafi poprawnie ocenić wskazań z przepływomierza i bezpodstawnie go wymienia, to nie sądzę aby wiedział jak poprawnie ustawić pompki. Wróć do nich i niech posprawdzają podstawowe sprawy. Tam przecież nie ma filozofii, żeby auto jechało trzeba dostarczyć odpowiednią ilość paliwa, powietrza i zapewnić warunki do spalenia tej mieszanki. Czegoś brakuje. Jeżeli natomiast nie będą umieli doprowadzić auta do ładu to niech zawiozą samochód do warsztatu, który diagnozuje a nie wymienia. Oczywiście na koszt panów, którzy uszczelniali Ci pompki. Przepływkę też bym im oddał, niech sobie zostawią i na niej się nauczą odczytu danych z air system. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolegavw Zgłoś #26 Napisano 19 Lutego 2012 Przepływka została podmieniona na próbę i jest stara bo na nowej zmian nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #27 Napisano 19 Lutego 2012 sam sobie odpowiedziałeś. Po uszczelnieniu pompek stracił moc. Po co szukają gdzie indziej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolegavw Zgłoś #28 Napisano 19 Lutego 2012 No dobrze tylko co mogło sie stac? Skoro pomki na komputerze niby pokazuja ze sa OK były wyjete podobno tez do sprawdzenia i w kazdym zakresie pracuja ok jak to okresil Pan który sprawdzał POMPKI SA LALKI. Więc moze byc ze sa zle wyregulowane czy gdzie lezy przyczyna.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #29 Napisano 19 Lutego 2012 ja tu czegoś nie rozumiem: mechanicy potrafią sprawdzić parametry pracy pompek przez kompa, a przepływkę sprawdzają przez podmianę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolegavw Zgłoś #30 Napisano 19 Lutego 2012 Ja nie mechanik dlatego do was zwracam sie z prosba o pomoc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #31 Napisano 19 Lutego 2012 no i tu na odległość z też raczej nikt z fusów nic nie wywróży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #32 Napisano 19 Lutego 2012 no i tu na odległość z też raczej nikt z fusów nic nie wywróży. Dokładnie jak pisze kolega wyżej- nikt nie jest tutaj jasnowidzem. Nie dołączyłeś do posta żadnych danych, na podstawie których można coś konkretnego powiedzieć.... Jak pisąłem wcześniej pod lupę dawka paliwa i powietrze w dolocie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Latawiec Zgłoś #33 Napisano 17 Marca 2012 Cześć wszystkim mam bardzo dołujący problem poczytałem tutaj trochę na forum o braku mocy ale żaden z postów mi nie pomógł może ktoś będzie wiedział. Ostatnio miałem problem przy wyprzedzaniu autko zbierało się ładnie i nagle usłyszałem taki pisk, strzał, syk myślałem ze to kapeć ale po zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu się zorientowałem się że to nie to nagły brak mocy od 800 ob nic ledwo jechał a z tyłu kłęby dymu po zdemontowaniu turbiny okazało się że ma luzy w poziomie orz w pionie i standardowo puszcza olej więc decyzja była prosta regeneracja. Po zamontowaniu zregenerowanej turbiny problem kłębów dymu znikną z brakiem mocy tylko częściowo (tak jakby nie dochodziło tyle powietrza ile powinno) autko przyspiesza normalnie jednak przy 1800 obr gdy zwykle było czuc kopa teraz go nie ma nie ma widocznego zastrzyku mocy takiego jaki powinien być i nie mam pojęcia co to może być EGR?? n75?? wtryski?? ktoś mi podpowiedział że istnieje możliwość regulowania zaworem (gruszką) przy turbinie mozliwe??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #34 Napisano 17 Marca 2012 Damian, przeczytaj dwa posty wyżej. Abysmy mogli Ci pomóc, pomóc musisz najpierw nam... Potrzebne są dane-logi Twojego auta http://forum.vw-passat.pl/threads/1019-VAG-COM-DIAGNOSTYKA http://forum.vw-passat.pl/threads/10985-LOG-Pomiar-Dynamiczny-Silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Latawiec Zgłoś #35 Napisano 18 Marca 2012 no w sumie tak co do 2 posty wyżej ale myślałem ze może ktoś na coś wpadnie ok jutro się udam na komputer:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #36 Napisano 18 Marca 2012 no w sumie tak co do 2 posty wyżej ale myślałem ze może ktoś na coś wpadnie ok jutro się udam na komputer http://forum.vw-passat.pl/threads/53928-Spadek-mocy-przeczytaj-to-zanim-zapytasz-o-FAQ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
datos Zgłoś #37 Napisano 22 Listopada 2013 Czy ktoś znalazł odpowiedz ? bo mam ten sam problem ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #38 Napisano 22 Listopada 2014 (edytowane) Dziś wymieniałem uszczelki pompowtryskiwaczy i po wymianie auto nie mam mocy. Pompki ustawione poprawnie i wyregulowane. Ktoś ma jakiś pomysł co poszło nie tak? Przed wymianą żadnych braków mocy, jedynie problemy z uruchamianiem silnika po dłuższym postoju. Dziś sprawdziłem parametry pompek w grupach: 13 - 1- (-0.40) - 2- (-0.07) - 3 - (0.00) - 4 - (0.47) 23 - 1- (5.0) - 2- (12.0) - 3 - (2.0) - 4- (3.0) 18, na każdym cylindrze same zera na biegu jałowym i same czwórki podczas odpuszczania gazu. Pomiar robiony na biegu jałowym przy temp.cieczy 80 stopni. Pomiary zasilania powietrzem ok. Ktoś wie o co tutaj chodzi? Padły pompki czy jak? Edytowane 23 Listopada 2014 przez lation Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach