skoczek1213 Zgłoś #221 Napisano 8 Lipca 2019 No ciekawe czy to te same marrixy. Swoją droga superB robi się mega ciekawym autem- po dołożeniu AID i lepszej dsg te różnice w nowocześniejszym wyposażeniu paska się zatarły. Chyba ze coś innego wymyśla. Dodam se jeździłem chwile superb i w sumie uważam ze całkiem przyjemne autko . Nawet chyba zawiecha była cicha z tylu. Wygląd mi ce cena się skądś bierze ale używka dwuletnia to myśle ze będzie dobry wybór;) tylko pytanie czy obsługuje no apple car bo pamietam ze Bmw 5 f11 nie miała tego. Ale środek był luksusowy ...tylko denerwują egzemplarze z zwykłymi lampami z tylu zamiast ledow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #222 Napisano 8 Lipca 2019 nie bardzo rozumiem sens porównywania audi A4 do passata B8. Pod względem wielkości to są zupełnie inne auta. Sam w audi a4 czuje sie jak w vw golfie. jakość wykończenia w audi jest o wiele lepsza, ale koszt zbliżonych modeli vw to różnica 30-50% w cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #223 Napisano 8 Lipca 2019 To już chyba bardziej LED Matrix Beam w Passacie są takie same lub bardzo zbliżone do tych Matrix Beam w A4 niż do tych w Superbie, na pewno jeśli chodzi o cenę bo w A4 ok 9 koła to kosztuje. A co do Superba to siedzac w srodku jakosc wnetrza jednak odbiega od Passata, niestety jest bardziej plastikowo, tzn te plastiki sa gorszej jakości co widać gołym okiem. Gdyby nie to.... to Skoda całkiem ok, bo przede wszystkim ogrom miejsca. W A4 jakość z kolei przewaza nad przestronnoscia wnętrza, choć cenowo biorąc Leasing konsumencki rata brutto za A4 Allroad, ktore po dodaniu kilku rzeczy za ok 50 kola i finalnej cenie cwierc miliona wynosi kilkaset zł mniej niż za passata za ok 180 tyś (1500 brutto vs. 2000 brutto). Zostały mi 2 lata, póki co chodzi mi po głowie Tiguan Allspace:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #224 Napisano 9 Lipca 2019 Niestety póki co brak jest SSP dla nowych modeli, więc można co najwyżej gdybać. Z cennika wynika jednak, że Passat B8FL ma w standardzie nieco więcej systemów niż dowolny Superb co jednak nie tłumaczy ceny. Tak czy inaczej - B8FL + R-Line wizualnie robi robotę, a akurat usunięcie zegarka to jak dla mnie raczej "in plus", bo mi się to kojarzyło zawsze z Mondeo EDIT: Skoda Superb Matrix LED: https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/06/02_Press_Kit_SKODA_SUPERB_Lighting.pdf https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-superb-press-kit/lighting-first-skoda-to-feature-full-led-matrix-headlights/ VW: https://reiterjournal.com/upload/de_passat_booklet.pdf W skrócie - Skoda 3 moduły LED "MATRIX" oraz soczewka Bi-LED. VW - nie mniej jak 44 elementy LED... Także ten tego... Zapewne będzie, więc jak z Seatem Leonem z LED - fajnie, bo ma ale co z tego jak halogen był lepszy. Nawet dziś wielu zaznacza, że soczewka bi-xenon jest lepsza niż bi-led (nawet jeśli to jakaś dobra typu Koito). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stormix Zgłoś #225 Napisano 10 Lipca 2019 B8 miał 1.8 TSI 180KM w manual. Czy ktoś wie czy będzie B8FL 2.0 TSI 190KM w manual (jak rozumiem 1.8 znika zupelnie) czy tylko z DSG ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #226 Napisano 10 Lipca 2019 Raczej nie spodziewalbym sie 2.0 TSI w manualu - jesli juz to 1.5 TSI 150KM, ten silnik ma zastapic 1.4 oraz 1.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stormix Zgłoś #227 Napisano 10 Lipca 2019 Zdumiewajaca logika koncernu, jak motor 150KM mialby 'zastapic' 180KM.. No coz, najwyrazniej naleze do nieistotnego odsetka klientów VAG którzy wcale nie chca na sile być uszczęśliwiani DSG a chcieliby mocniejszy od podstawowego motor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #228 Napisano 10 Lipca 2019 jak zastapic.. w ofercie docelowo ma byc: 1.5 TSI 150km manual lub dsg 2.0 TSI 190km dsg 2.0 TSI 270(274?)km dsg no i paleta TDI.. jak chcesz TSI z manualem to tylko 1.5 150km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #229 Napisano 10 Lipca 2019 Tyle, że jest informacja iż to paleta przygotowana dla rocznika 2020, co dalej nie wiadomo. Testy homologacyjne trochę trwają więc możliwe, że innych wersji nie będzie wcale ale kto wie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #230 Napisano 1 Sierpnia 2019 B8 to już uber premium, cenowo przynajmniej. W Mercedesie E ledy są delikatnie tańsze: Pakiet MULTIBEAM LED (zawiera kod 628) 6 125 PLN Automatyczna regulacja świateł drogowych Plus Reflektory ILS LED – dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamskam Zgłoś #231 Napisano 3 Sierpnia 2019 Dnia 26.06.2019 o 13:54, LombokSpicy napisał: 36 x 2000=72000... Wszystkim, którzy nie prowadzą działalności gospodarczej wydaje się, że leasing to jakaś cudowna, superpreferencyjna forma finansowania dzięki której ten zły przedsiębiorca (mi. fryzjer, lekarz, hydraulik) dostaje w zasadzie samochód za pół darmo. Tym czasem, szczególnie jeśli działalność nie jest oVATowana leasing nie jest wcale taki kożystny. W praktyce nawet gdy ogólne oprocentowanie wydaje się być korzystne leasingodawca goli na innych rzeczach np. ubezpieczeniu + obowiązkowych gap, całej masie opłat administracyjnych za dosłownie wszystko. W VW leasing sama początkowa opłata administracyjna w tym opłata rejestracyjna prawie 600 PLN, zgoda na wyjazd autem za granicę 60 PLN, informacja o mandatach 100 PLN każdy itp. Poza tym jak istnieje coś rakiego jak leasing konsumencki. Dla mnie to jest parodia te wszystkie zgody pisma itp. Jutro jadę za granicę i miałbym pytać się swojego "Pana" o zgodę ? ;)) Jedyna przewaga leasingu to jak będziesz miał bombę i potem auto po naprawie będzie krzywo patrzeć, ale jednak zgodnie z "normą" to masz świadomość, że to nie Twoje. Kolejna zaleta leasingu, że pieniądze niewydane na auto mogą pracować dalej na to auto. Generalnie kto co woli. PS: Czy mi się dobrze wydaje, że B8 FL jest brzydszy niż B8 2018? No i droższy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galux20 Zgłoś #232 Napisano 3 Sierpnia 2019 Wczoraj liczyli mi w salonie Kombi 190 tdi dsg Z kilkoma dodatkami Wyszło 151 tyś brutto Co w tej kwocie innego kupić 3 osobowa rodzina Przebieg 25 tyś km rocznie No Może 30 tyś km Auto dla żony. Może mazda 6 albo Camry Żona coś mówi o fordzie edge Co podpowiadacie. Ja na codzień i tak jeżdżę czymś innym/sprinter. Craftery/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnypl Zgłoś #233 Napisano 4 Sierpnia 2019 13 godzin temu, galux20 napisał: Wczoraj liczyli mi w salonie Kombi 190 tdi dsg Z kilkoma dodatkami Wyszło 151 tyś brutto Co w tej kwocie innego kupić 3 osobowa rodzina Przebieg 25 tyś km rocznie No Może 30 tyś km Auto dla żony. Może mazda 6 albo Camry Żona coś mówi o fordzie edge Co podpowiadacie. Ja na codzień i tak jeżdżę czymś innym/sprinter. Craftery/ Arteona aktualnie kupisz w tych pieniądzach. Samochód jest bardzo duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shoo Zgłoś #234 Napisano 5 Sierpnia 2019 Dnia 3.08.2019 o 21:14, galux20 napisał: Wczoraj liczyli mi w salonie Kombi 190 tdi dsg Z kilkoma dodatkami Wyszło 151 tyś brutto Co w tej kwocie innego kupić 3 osobowa rodzina Przebieg 25 tyś km rocznie No Może 30 tyś km Auto dla żony. Może mazda 6 albo Camry Żona coś mówi o fordzie edge Co podpowiadacie. Ja na codzień i tak jeżdżę czymś innym/sprinter. Craftery/ Ja tez mialem ogromny problem kupujac passata mowiac szczerze. - Chyba najblizej do passata jest nowej insignii. Tylko jak ja kupowalem to byla nowosc i ze wzgledu na brak rabatow wychodzila drozej. - Toyota Camry/Corolla - to potencjalnie moze byc dobry wybor, choc mnie sie tymi autami kiepsko jezdzi (a w rodzinie jest kilka roznych). Nie umiem powiedziec tak do konca dlaczego. Fajne leasingi, brak mocnych silnikow. - Mazda 6 wyglada bardzo fajnie na zewnatrz (chyba moj faworyt) ale w srodku zupelnie mi sie te zegary nie podobaja (mowiac szczerze to jestem fanem AID w zwiazku z czym wiekszosc aut ze zwyklymi zegarami juz mi sie srednio podoba, chyba ze np a6 c7 gdzie wyswietlacz jest idealnie dopasowany do zegarów zamiast takiego brzydkiego prostokata po srodku). System infotainment rowniez niedomaga, oni nawet z CarPlay mieli dlugo problemy i nie wiem czy to jest w konczu czy nie ma... Za to fajnie sie nimi jezdzi - mimo ze silniki nie sa zbyt mocne to fajnie wchodza na obroty. Mysle, ze warto sie przejechac. - Nowy Peugeot 508 wygalda ciekawie, ale chyba zbyt futurystyczny dla mnie (pod kazdym wzgledem) - Mondeo na zewnatrz przecietny, w srodku to w ogóle jakas porazka. - Superb no to wiadomo, jak passat. Sam myślę nad drugim autem dla zony. Długo chodził mi po głowie Seat Leon FR, ale ciezko mi uzasadnic jego cene w porownaniu np. do KIA ProCeed, a golfie nawet nie wspomne. I chyba gdybym mial kupowac dzis drugie auto to bylby to wlasnie ProCeed (lub XCeed, ale tym nie jezdzilem). Tylko wiadomo, mniejszy od passata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #235 Napisano 5 Sierpnia 2019 Znajomy był u dilera i ponoć jest już oficjalny dostępny rabat na B8 FL w wysokości 9 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #236 Napisano 6 Sierpnia 2019 14 godzin temu, [email protected] napisał: Znajomy był u dilera i ponoć jest już oficjalny dostępny rabat na B8 FL w wysokości 9 tys. Z jakiego powodu ten rabat? Na wyprzedaż rocznika chyba jeszcze za wcześnie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eurotoman Zgłoś #237 Napisano 6 Sierpnia 2019 12 godzin temu, Tomek85 napisał: Z jakiego powodu ten rabat? Na wyprzedaż rocznika chyba jeszcze za wcześnie.. Według mnie muszą zacząć dawać konkretny rabaty. W moim zaprzyjaźnionym salonie podobno kiepsko z zamówieniami na passata. Sprzedawca, który nas obsługuje zamówił dopiero jedno auto. Ja dostałem aktualnie 14,5% rabatu od ceny katalogowej. Rabat na firmę przy udokumentowaniu ponad 50 samochodów osobowych. Mimo tego rabatu na razie nie zamawiamy, ponieważ jeszcze w maju auto przed liftingiem braliśmy za ok. 132k a teraz po liftingu prawie takie samo auto wychodzi ok. 156k. Sami sprzedawcy mówią, że VW musi coś zrobić z cennikiem bo klienci uciekają im do Skody. Dnia 5.08.2019 o 14:00, shoo napisał: Ja tez mialem ogromny problem kupujac passata mowiac szczerze. - Chyba najblizej do passata jest nowej insignii. Tylko jak ja kupowalem to byla nowosc i ze wzgledu na brak rabatow wychodzila drozej. - Toyota Camry/Corolla - to potencjalnie moze byc dobry wybor, choc mnie sie tymi autami kiepsko jezdzi (a w rodzinie jest kilka roznych). Nie umiem powiedziec tak do konca dlaczego. Fajne leasingi, brak mocnych silnikow. - Mazda 6 wyglada bardzo fajnie na zewnatrz (chyba moj faworyt) ale w srodku zupelnie mi sie te zegary nie podobaja (mowiac szczerze to jestem fanem AID w zwiazku z czym wiekszosc aut ze zwyklymi zegarami juz mi sie srednio podoba, chyba ze np a6 c7 gdzie wyswietlacz jest idealnie dopasowany do zegarów zamiast takiego brzydkiego prostokata po srodku). System infotainment rowniez niedomaga, oni nawet z CarPlay mieli dlugo problemy i nie wiem czy to jest w konczu czy nie ma... Za to fajnie sie nimi jezdzi - mimo ze silniki nie sa zbyt mocne to fajnie wchodza na obroty. Mysle, ze warto sie przejechac. - Nowy Peugeot 508 wygalda ciekawie, ale chyba zbyt futurystyczny dla mnie (pod kazdym wzgledem) - Mondeo na zewnatrz przecietny, w srodku to w ogóle jakas porazka. - Superb no to wiadomo, jak passat. Sam myślę nad drugim autem dla zony. Długo chodził mi po głowie Seat Leon FR, ale ciezko mi uzasadnic jego cene w porownaniu np. do KIA ProCeed, a golfie nawet nie wspomne. I chyba gdybym mial kupowac dzis drugie auto to bylby to wlasnie ProCeed (lub XCeed, ale tym nie jezdzilem). Tylko wiadomo, mniejszy od passata. A Volvo V60 ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek85 Zgłoś #238 Napisano 6 Sierpnia 2019 Ja mam produkcje 34 tydzień, ciekawe czy załapie się na ten rabat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #239 Napisano 7 Sierpnia 2019 Dnia 6.08.2019 o 18:56, Eurotoman napisał: Sami sprzedawcy mówią, że VW musi coś zrobić z cennikiem bo klienci uciekają im do Skody. W Skodzie też im na głowę padło z cenami. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #240 Napisano 8 Sierpnia 2019 To nie jest nic dziwnego, że na początku sprzedaży modelu, który powinien być popularny, ciężko uzyskać rabaty. Potem przychodzą realia sprzedażowe, działania konkurencji i ceny spadają. Teraz rynek motoryzacyjny mocno zwalnia na całym świecie, więc jeszcze trochę i ceny będą musiały spaść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach